Roomalaiskirje:
9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
Vain Israelin jäännös pelastuu
6
262
Vastaukset 6
"ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista." (Room. 11:26)
Niin se vaan menee ettei Jumala väkisin ketään pelasta vaikka kiljuva fanittajalössi muuta öyhöttäisi.
HYVÄ!- trtrtrtrrtv
Israel ja Jumala ei välitä piiruakaan siitä mitä lukee UT ssa ja täällä.
Vain houkat kuvittelevat sen merkitsevän jotakin.
KTS saarnaa taasen uutta holokaustia edellisen perään. Olet tuominnut itsesi.
PAHA! trtrtrtrrtv kirjoitti:
Israel ja Jumala ei välitä piiruakaan siitä mitä lukee UT ssa ja täällä.
Vain houkat kuvittelevat sen merkitsevän jotakin.
KTS saarnaa taasen uutta holokaustia edellisen perään. Olet tuominnut itsesi.
PAHA!Eli Uusi Testamentti ei merkitse mitään?
No ei ainakaan sinulle ja lössillesi, joka edustaa itseään perkelettä lainatakseni uskonpuhdistajaamme Martti Lutheria.
Meille KRISTITYILLE se on kuitenkin TODELLISEN Jumalan Sanaa!
HYVÄ!- dikduk
KTS kirjoitti:
Eli Uusi Testamentti ei merkitse mitään?
No ei ainakaan sinulle ja lössillesi, joka edustaa itseään perkelettä lainatakseni uskonpuhdistajaamme Martti Lutheria.
Meille KRISTITYILLE se on kuitenkin TODELLISEN Jumalan Sanaa!
HYVÄ!UT on sen toisen juutalaisten perustaman uskonnon kirja mutta ehkä KTS kertoo moniko muslimi UT:n mukaan pelastuu ?
Ehkä menet saarnaamaan Jeesusta Mekkaan että edes joku muslimi välttyisi kristinuskon kadotukselta?
Koraani ei merkitse MITÄÄN .HYVÄ !!!TURHA KIRJA
Näinhän se on, eikö vain?
- 7.päivän.ateisti
Eix seoo se advari zapatistien pyhäinjäännös joka siis vaa iha oikeesti pelästyy?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2072187Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 52869
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta118728Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707