Mä oon siis kasiluokkalainen poika ja nyt seuraavana kesänä menossa rippileirille joten kysymys kuuluu et oisko teillä jo rippikoulun käynneillä jotain hyödyllisiä vinkkejä sitä varten
Asiallisia vastauksia kiitos
Rippikoulu vinkkejä
15
3574
Vastaukset
- JoRippikoulunKäynyt
Ne ei siinä muuta ku kannataa mennä iloisin ja avoimin mielin. Ei kannata tehä siitä iteleen paskaa leiriä. Onhan se vaan kerran elämässä
Käyttäydy, äläkä perseile.
Heipsuli
Saitkin hyviä vastauksia! Noin itsekin ajattelen. Ja muista, että muitakin jännittää vaikkei se näkyisi päälle päin. Ja voit olla ihan oma itsesi, ei todella tarvii esittää mitään. Olet juuri hyvä sellaisena, omana itsenäsi.
Toivottavasti sulle tulee ihana ja ikimuistoinen riparikokemus!
Lämmöllä,
riparipappi Elisabet- Heipsulit
Älä mene rippikouluun.
- T..Mirka
14vpoik kirjoitti:
Miksi?
Selitä tarkemminRipari on kirkon aivopesuleiri jonka tarkoitus saada sinusta uskis. Uskikset taas elättää kirkon. Eli, kirkko on kiinnostunut vain sinun rahoistasi.
Kirkon/riparin opetus on pelkkää huuhaata, vailla mitään todisteita.
Voit pyytää ihan testi mielessä todisteita riparin opetuksen oikeellisuudesta, niin huomaat ettet todellakaan saa yhtään mitään. Pelkkää höpötystä sinulle vain tarjotaan. Pitää muistaa, että papit ovat aivopesun ammattilaisia.
Jos et halua tulla huijatuksi, niin elä mene rippikouluun. Hei
Mirkahan on ilmaissut vuosien ajan tätä mielipidettään, kysyttiinpä sitä häneltä tai ei. Hänen puheistaan kuuluu tietämättömyys ja hänen oma aivopesunsa.
Tottakai voit toivottavasti ainakin itse päättää menetkö riparille vai et. Mutta älä anna täällä kenenkään sitä päättää puolestasi.
Pappi Elisabet- SitäKuustaKuuleminen
Mitäs tietämättömyyttä ja aivopesua Mirkan puheissa oikein muka on?
Eikös mielipiteitään saa kertoa, kuten sinäkin? Etenkin totuuksia.
Etpä taidakaan olla kuunteleva kirkko kuten valehtelet, vaan kuten maanpakolois Käteisen Sekoomuksen "Kuuntelevat korvat". - T..Mirka
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Hei
Mirkahan on ilmaissut vuosien ajan tätä mielipidettään, kysyttiinpä sitä häneltä tai ei. Hänen puheistaan kuuluu tietämättömyys ja hänen oma aivopesunsa.
Tottakai voit toivottavasti ainakin itse päättää menetkö riparille vai et. Mutta älä anna täällä kenenkään sitä päättää puolestasi.
Pappi ElisabetPappi Elisabet olisi voinut kertoa niistä todisteista. Olemattomista todisteista.
Riparin opetus on ihan oikeasti pelkkää huuhaata, vailla mitään faktaa.
Kuten olen jo aikaisemminkin kirjoittanut täällä että kirkon motiivina on raha. Kirkko vie siivun joka tilistä minkä tienaatte.
Moni kuvittelee ettei hän ainakaan uskistu riparilla. Ripari on kuitenkin suuri riski ja siitä voi tulla elinikäinen riski - Anonyymi
T..Mirka kirjoitti:
Pappi Elisabet olisi voinut kertoa niistä todisteista. Olemattomista todisteista.
Riparin opetus on ihan oikeasti pelkkää huuhaata, vailla mitään faktaa.
Kuten olen jo aikaisemminkin kirjoittanut täällä että kirkon motiivina on raha. Kirkko vie siivun joka tilistä minkä tienaatte.
Moni kuvittelee ettei hän ainakaan uskistu riparilla. Ripari on kuitenkin suuri riski ja siitä voi tulla elinikäinen riskiOletko itse käynyt rippikoulua? Jos et niin kuka olet asiasta puhumaan.
- Hyvä_neuvo
Rippikoulun, leirin tai päiväkoulun maksua ei pistetä ulosottoon vaikka sitä ei maksaisi. Joten voit mennä kalleimmallekin leirille, vaikkei olisi rahaa maksaa leiriä.
- R.ehellinen
Elkää menkö rippikouluun
Papin ammatissa on maailman eniten pedofilejä.
Kaikkiin pappeihin ei pidä luottaa.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712152200606671_u0.shtml- Anonyymi
Kirkkoarkkitehti ei ole pappi missä on lähde sille että protestanttisien pappejen ammatissa on eniten pedofiilejä.
- T..Mirka
Hyvä että täällä on pappeja paikalla. Täällä kysellään aika paljon ripariin liittyvistä asioista.
Joku pappi voisi rehellisesti kertoa tänne, onko riparin opetus jumalasta ja jeesuksesta totta ja onko niistä todisteita?
Jos todisteita ei ole, niin miksi ne totena opetetaan?
Joku pappi voisi myös kertoa kirkon motiivin. Miksi uskonnon opetus ja ripari on niin tärkeä asia kirkolle? Hyötyykö kirkko tästä rahallisesti? Jne ...
Ps. Kiva olla rehellinen - Anonyymi
minä ainakin tykkään himoita 15v tyttösiä t : 44vmies nivalasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641268Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1751171- 70946
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol274819Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67787- 67776
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6771Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment182739Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31695- 29678