Oon 14v ja on aika kauan ollut vasen kives yli tuplasti isompi kuin oikea kives. Tuntuu kuin siinä olisi jotain epätasaista juttua päällä. Onkohan minulla syöpä?
Vasen kives selvästi isompi
7
320
Vastaukset
- poikkeavaa
Usein on toinen kives isompi kuin toinen. Mutta jos susta tuntuu, että se on huomattavasti isompi ja tuntuu poikkeavalta, niin käy lääkärissä! Parempi tutkittaa, kun miettiä. Käy oikeesti !
- kiveksinen
Moro! Useimmiten äijillä on toinen palli suurempi toista ihan kehityksillisistä syistä eli voi johtua siitä. Tarkasta tilanne ja kerro sit ;)
- kivestyyppi
jep. Normaalia on että toinen kives suurempi. Kuuluu jopa asiaan. Hämmästyttävää ois ellei olis.
Yli tuplasti isompi???
Nyt lääkäriin. Heti! Paitsi jos olet trolli...- 14vboy
En oo trolli, täytyy kai mennä lääkärii toi on aika sairaan iso. Kiitti vastauksesta
14vboy kirjoitti:
En oo trolli, täytyy kai mennä lääkärii toi on aika sairaan iso. Kiitti vastauksesta
Ole hyvä. Pidän peukkuja, että se ei oo mitään vakavaa.
- 14vboy
Kiitti vastauksista. Meen varmaan lääkäriin tutkituttamaan tän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950