Jäin kaipaamaan aamurukousta ja iltarukouskin taisi jäädä väliin. Minä olen tykännyt kun kivitasku on pienet "hartaudet" pitänyt. Missä olet?
Vastaukset 17
- mikset
Etko voi vain rukoila itsekesesi ja pitää hartautta?
- pahvit
no olihan ne naurettavia ne sen "hartaudet"!!!
Mukavaa jos joku on pitänyt ja saanut hengenravintoa noista kauniista vanhoista rukouksista joita olen tänne laitellut :-)
Nyt ei tosiaan ole pariin päivään tullut laiteltua, mutta ainahan niitä samoja aamu- ja iltarukouksia voi rukoilla useampinakin iltoina, sekä vielä omat vapaamuotoiset rukoukset, joita ei tule unohtaa :-)
Itselläni on nyt ollut niin paljon asiaa Herralle, että olen viettänyt aikaa yksityisessä rukouksessa :-)
Siunaust aja rukouksellista mielialaa palstalaisille :-)- voit.lopettaa
ei täällä tarvita hartauksia!!!
- mitäpänäistä
taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Kiitos palautteestasi :-)
ole hyvä vaan kunhat lopetat "hartautesi"
mitäpänäistä kirjoitti:
ole hyvä vaan kunhat lopetat "hartautesi"
En voi luvata, mutta ei niitä ole pakko lukea :-)
voit.lopettaa kirjoitti:
voit.lopettaa sanoi :
§§§§§§§
Nimenomaan tarvitaan !!!- tärkeintä.on
En voi luvata, mutta ei niitä ole pakko lukea :-)
no kunhan lopetat
pertsa2012 kirjoitti:
voit.lopettaa sanoi :
§§§§§§§
Nimenomaan tarvitaan !!!Olen samaa mieltä Pertsan kanssa. Täällä on yllin kyllin keskustelua kaiken maailman aiheista, mutta vain vähän, tai yksi ainoa on todella tarpeen, yhteys Herraan. Hartautta, sielun ylentämistä Herran puoleen, ei mielestäni ainakaan liikaa täällä ole :-)
- sitten.hyvä
Olen samaa mieltä Pertsan kanssa. Täällä on yllin kyllin keskustelua kaiken maailman aiheista, mutta vain vähän, tai yksi ainoa on todella tarpeen, yhteys Herraan. Hartautta, sielun ylentämistä Herran puoleen, ei mielestäni ainakaan liikaa täällä ole :-)
ei ole liikaa kunhan lopetat
sitten.hyvä kirjoitti:
sitten.hyvä kommentoi:
______
Kai sinä ymmärrät mitä et tee ja mitä teet ???taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Olen samaa mieltä Pertsan kanssa. Täällä on yllin kyllin keskustelua kaiken maailman aiheista, mutta vain vähän, tai yksi ainoa on todella tarpeen, yhteys Herraan. Hartautta, sielun ylentämistä Herran puoleen, ei mielestäni ainakaan liikaa täällä ole :-)
Tervehdys! Onko vapaa viikonloppu?
usko.vainen kirjoitti:
Tervehdys! Onko vapaa viikonloppu?
Vapaata oli, oltiin sukuloimassa. Nyt näköjään lumitöitä iltapäivän ratoksi tiedossa :-)
Vapaata oli, oltiin sukuloimassa. Nyt näköjään lumitöitä iltapäivän ratoksi tiedossa :-)
Kiva että olet saanut nauttia viikonlopusta.
Hesassa tulee räntää, toivotaan pikkupakasta niin ei olis loskaa!
Viikonloppun jatkoa 🤗usko.vainen kirjoitti:
Kiva että olet saanut nauttia viikonlopusta.
Hesassa tulee räntää, toivotaan pikkupakasta niin ei olis loskaa!
Viikonloppun jatkoa 🤗Kiitos samoin :-)
- setänasse
Ennenvanhaan oli täällä pääkaupunkiseudulla, tarkemmin sanottuna Pihlajamäen ostarilla sellainen kahvila kuin Kivitasku. Edesmenneen kahvilan rukouksista en tiedä sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja119558Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483