Onneksi Helsinki päätti laajentaa terveydenhuoltopalvelujen saatavuuden kaikille, joille ne ihmisoikeuksien ja kansainvälisten sopimusten mukaan kuuluvatkin. Kuitenkin mielestäni ihmisoikeudet edellyttävät laajempaakin toimeentuloa. On esimerkiksi epäreilua että romanikerjäläiset eivät saa toimeentulotukea, joka heille kuuluu. Toivottavasti valtuusto ryhtyy tämän seikan tiimoilta mitä pikimmiten välttämättömiin toimenpiteisiin.
Helsingin kaupunginhallitus puolustaa ihmisyyttä
4
167
Vastaukset
- bfdnnfdnndfndfndffdn
Helsinkiläisethän eivät itse joudu kustantamaan kaikenmaailman tuberkuloosi ja aids potilaiden hoitoa, koska sosiaalituet siirrettiin kelalle ja ovat siten koko suomen taakka.
On se tietenkin tasavertaista, että mahdollisimman moni suomalainen saa jonkun hirveän tarttuvan taudin iloksensa. - vihainenhelsinkiläinen
Katselin äsken veroilmoitustani, kun parin viikon päästä on ilokseni tulossa vähän palautusta tilille. Siellä on kohta " sairausvakuutuksen sairaanhoitomaksu". Minulla se näkyy olevan melkein 500 euroa. Terveyskeskuksessa kävin vuoden aikana kerran. Siitä tuli lasku perässä. Hammashoitajan hammaskiven poistamisen hintaa en muista, mutta ihan vähäinen se ei ollut. Lääkkeet maksan tietysti itse.
Romanian ja Bulgarian romaneja on Helsingissä kai satoja talvellakin. Unkarin puoli miljoonaa romania eivät ole vielä äkänneet Suomea.
Tervetuloa Euroopan ja koko maailman sairaat ilmaiseen hoitoon Helsinkiin. Papereita ei tarvita, nimekseen ja kansallisuudekseen voi keksiä mitä tahansa, jos niitä edes kysytään. - Kansallistuho
Onko nämä kaikki ihmiset edes yrittäneet panna tikkua ristiin kehittääkseen lähtömaansa oloja? Ei ne oikeudet täälläkään ilman työtä ole tulleet. Eikä ne sielläkään parane sillä että pannaan köyhät laputtamaan valmiiseen pöytään. Onko tavoite että kaikki palaamme köyhiksi aikaan ennen kapinaa?
- kökkökäkkä
Helsinginpäättajat puolustavat ihmisyyttä, siis kaikki jotka jonottavat
leipäjonoissa, ei huolta. Laajennettu terveydenhuolto on myöskin
teille taattuna. Toinen asia on missä hoidetaan ja milloin. Jos sattuu tilaa
löytymään ja aikoja tärkeimpien epelien jälkeen olisiko sitten siinävaiheessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764