Miten tälläinen lähes nelikymppinen kurppa voi olla paremmassa kunnossa kun miehet. Mies tulee treffeille puuskuttaen että hyvä kun hengi vielä kulkee. Ensi kyllä kehuvat että liikunta on arkipäivää mutta pyöräilykin näyttää olevan niin vaikeaa että hengästyvät. Jättäkää ne joulukinkut ostamatta ja syökää salaattia niin kunto nousee ja paino putoaa.
Miehet on huonossa hapessa
20
648
Vastaukset
- Höpä
Yleensä 40-50 v kävelevät sohvalta jääkaapille ja takaisin,siinä niitten kuntoilu ja pötsi kasvaa..ja roikkoperse
- Terknodonna
Mä olen tullut aivan samanlaiseen tulokseen. Miehet ovat kamalassa kondiksessa, jos joutuu johonkin Jumbon tapaiseen ostoskeskukseen.
Käsittääkseni tilanne on täällä kaupungissa hieman parempi.
Naiset ovat taas perinteisesti olleet kiinnostuneempia terveydentilastaan kuin miehet. Naiset syövät terveellisesti, elävät terveellisesti ja ovat kaikessa tässä terveellä tavalla sosiaalisia. Naiset elävät, ovat elossa.
Mies on jotenkin aina oudolla tavalla "pihalla" kaikesta.
(naurua)- uygjjjggfgh
Niin terveyden takiahan sitä photoshoppaillaan ja käydään ottamassa huulitäytettä yms..
Se on katsos niin, että nykyään voi pokerinpelaamista ja nettipeleillä leikkimistäkin kutsua urheiluksi. Sitten on tietysti penkkiurheilu ja autourheilu, joten kun katsoo telkusta mäkihyppyä ja autolla kurvaa lähikauppaan hakemaan lisää kaljaa, voi sanoa urheilleensa koko päivän.
- 12121212121212
Onhan aurinkorantamatkailukin intohimoinen harrastus ja sivutoimisen life coaching-toiminimen perustaminen kunnianhimoisuutta ja suurta menestymistä.
- lihavihatipunen
Hei multinkkimies, tuo "hengi" paljasti sut. Ootko ostellu viime aikoina auringosalaattia ja onko sulla sängypaikka naiselle vapaana?
- Lihavakukko
Tää nainen on stalkannu viimeiset 8 vuotta ihmisten kirjoituksia netissä. Tietää kaikista kaiken eikä sillä muuta elämää olekkaan.
Lihavakukko kirjoitti:
Tää nainen on stalkannu viimeiset 8 vuotta ihmisten kirjoituksia netissä. Tietää kaikista kaiken eikä sillä muuta elämää olekkaan.
Mistäs tiedät? ;D
- lihavihatipunen
LinerT.2 kirjoitti:
Hehee... :D Sit kun pitäisi käyttää ng-äännettä, meneekin koolla.
Niin just :-D Kenkät oli jalassa.
- lihavihatipunen
Lihavakukko kirjoitti:
Kyl mä ainakin jo 14 vuotta olen stalkannut ..siinä muun elämän ohessa. Mutta mä en sentään esitä montaa eri ihmistä.
- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Mistäs tiedät? ;D
Just näinhän se on.
Kyllähän sitä ehtii elämään niitä parhaita nuoruusvuosia sitten joskus viisikymppisenä, kun sä olet kuitenkin ollut selvästi alle 45 ja 21-vuotiaan fitnesskissan näköinen jo vuosia.
- Kaisanoasaa
Ei nainen osta ladaa jos on varaa ostaa mersu
Salaatilla kukaan kuntoaan nosta, ääliö.
- Ruma-ätmi
Vaikka mies olisi hyvässä hapessa niin ei se parantaisi mahiksia saada naisia.
Joulukinkku on niin hyvää, että sitä kannattais ostaa muulloinkin kuin jouluna
- yksinäinen-mies
Ei tässä ole paljon intoa kuntoilla kun ne tavis naiset jotka ei liiku itse, haluaa kuitenkin niitä fitness miehiä ja jääkiekkoilijoita.
On muuten aika rankka yleistys että äijät on huonossa kunnossa..
- yleistäkää
Tää palsta on täynnä yleistyksiä.
- yksinäinen-ätmi
Myännän että maha kasvaa ja farkut just ja just enää mahtuu jalkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376