Hei. Olen 13 v poika ja olen huolissani kun minun karvoituksen on alkanut, mutta penis ja kivekset eivät ole kasvaneet. Mul on ollu jo kohta pari kuukautta pieniä karvoja ja täytän kahden kuukauden päästä 14.
Karvoitus alkanut, kives/penis ei kasvanut
2
299
Vastaukset
Murrosikäsi on näköjään vasta aluillaan, kerran karvoituksen kasvu on vielä noin aluillaan ja vaatimatonta. Kivekset ja penis eivät vaan ole vielä ennättäneet aloittaa kasvuaan.
Ei kuitenkaan syytä huoleen. Murrosikäsi saattaa olla hieman keskimääräistä myöhäisemmässä, mutta se on kuitenkin jo alkanut ja etenee. Jokainen meistä kehittyy omaa tahtiaan ja niin sinäkin. Älä stressaa suotta, kyllä sinustakin tulee loppujen lopuksi aikuinen.- tellmepls
Itellä toisin päin, mulkku ja pallit kasvanu, mälliä tullut jo kuukausien ajan, mutta munakarvat ei oo oikein lähtenyt kasvamaan... täytän 2k pääst 14 kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972