Hei. Olen 13 v poika ja olen huolissani kun minun karvoituksen on alkanut, mutta penis ja kivekset eivät ole kasvaneet. Mul on ollu jo kohta pari kuukautta pieniä karvoja ja täytän kahden kuukauden päästä 14.
Karvoitus alkanut, kives/penis ei kasvanut
2
230
Vastaukset
Murrosikäsi on näköjään vasta aluillaan, kerran karvoituksen kasvu on vielä noin aluillaan ja vaatimatonta. Kivekset ja penis eivät vaan ole vielä ennättäneet aloittaa kasvuaan.
Ei kuitenkaan syytä huoleen. Murrosikäsi saattaa olla hieman keskimääräistä myöhäisemmässä, mutta se on kuitenkin jo alkanut ja etenee. Jokainen meistä kehittyy omaa tahtiaan ja niin sinäkin. Älä stressaa suotta, kyllä sinustakin tulee loppujen lopuksi aikuinen.- tellmepls
Itellä toisin päin, mulkku ja pallit kasvanu, mälliä tullut jo kuukausien ajan, mutta munakarvat ei oo oikein lähtenyt kasvamaan... täytän 2k pääst 14 kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641268Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1751171- 70946
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol274819Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67787- 67776
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6771Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment182739Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31695- 29678