Onko täällä uskoville SINKUILLE palstaa...

tosisuhteellista

missä voi keskustella kaikenlaisista asioista, uskonasioista, parisuhdehaaveista, opiskeluista, työjutuista, haaveista ja unelmista, matkoista , harrastuksista ja aivan mistä vaan melkein? Ja EHKÄ jopa löytää sen OIKEAN! :)

(Kävinmuuten kurkkaamassa Kotisatama-palstalla, ja siellä tarvii heti rekisteröityä sinne kait.) Miksei ole jotain minne voi kirjoitella näin vaan, ja päästä ensin tutustelemaan ihmisten kanssa? No, tietysti se LUOTETTAVUUS on ongelma sitten, jos tuntuu synkkaavan, ja onko se toinen sitten OIKEASTI se joka väittää olevansa..?

Kun maallisilla seuranhaku-jutuilla on sitten omat aiheensa, jotka ei uskovia nuoria/ aikuisia juuri kiinnosta: "juhlimiset",ryyppyputket, yhden illan sekoilut vailla mitään tarkoitusta, elämän päämäärättömyys. Ja vaikka sattuisi olemaan raitis ja mukava kaveri, mutta jota ei hengelliset asiat kiinnosta PENNIN VERTAA ...

Uskon löytänyt haluaa samanlaisen kumppanin, ja joskus ei oman seurakunnan keskeltä vaan löydy, ei ketään joka "nappaisi"...ja voi olla ns pienet piiritkin, hm.

Varmasti MONENKIN yksinäisen surunaihe ...kun kuitenkin kaipaisi sitä kanssaeläjää / ilontuplaajaa ja surujenpuolittajaa. Niinpä!

Heittäkää ajatuksia / ideoita / kertomuksia elämästänne!
Siunattua lauantai-iltaa kaikille!

5

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosisuhteellista

Ja sellaistakin tuli mieleen, että konffakin on vaan kerran "kesässä", ja sielläkin aika pieni osumaprosentti törmätä mahdolliseen tulevaan puolisoon, luulen.

Miettikää nyt vähän, voipi olla esim Oulussa uskis poikamies, jolkuttelee siinä 3-kympin tienoilla... ei ole näkynyt sopivanoloista emäntäehdokasta seurakunnissa eikä töissä tai kauppareissullakaan, tai työttömien tuvalla.

Ja, samaten jossain Heinolassa, tai Tikkurilassa , huokailee JUST sopiva neiti-immeinen yksinäisyyttään. Mitenpä siinä kohdattaisi toisensa? Jos eivät ole liikkeellä jossain yhtäaikaa?

Jos sillä miehellä olisi veli Kuopiossa vaikka, ja nuorella naisella serkkun häät siellä sitten, joissa tapaisivat kakkujonossa, kun miehen lusikka putoisi neidin kengälle? Kyllähän Jumala omiaan johdattaa, olen sen huomannut, mutta käyttää siinä USEIN välikäsiäkin, kun haluaa saattaa tietyt ihmiset yhteen.

Voisi kuitenkin olla jotain paikkoja, missä muuallakin voisi saada yhteyksiä, siis netin kautta, eikä odottaa kesän konffaa, eikä sinne kaikki edes erinäisistä syistä johtuen välttämättä pääsekään.

• Kutsuttu

Ehkä tuolla yleistä Kristinuskosta voisi kokeilla, heitä sinne aheita joista haluat asiallista ja rakentavaa, Kristillisesti, Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaista keskustelua / tutustumista.

• Asiallinen mielipide, kiitos siitä! Kyllä on kumppanin tai edes ystävän löytyminen harvinaista, jos haluaisi uskossa olevan löytää. Olen kyllä jo reilusti aikuinen nainen, perhe-elämä koettu, lapset aikuiset. Mutta puolisoa ei enää ole, niin kaipuu sielunkumppanin löytymiseen tullut. Monenlaisista riippuvuuksista kärsiviä ja Jeesuksen huomiotta jättäviä on suomi24.n treffipalstalla. Hyvää adventin aikaa teille kaikille!

• Löydä.kumppani
    • Menen.sinne

Otin yhteyttä. Sain vastauksen, että sinkkupäivät alkaa taas keväällä.

Olen mies yksinkin, mutta vaimo ei ole pahitteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1627
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      120
      1495
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1327
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1232
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1050
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      950
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      838
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe