Onko täällä uskoville SINKUILLE palstaa...

tosisuhteellista

missä voi keskustella kaikenlaisista asioista, uskonasioista, parisuhdehaaveista, opiskeluista, työjutuista, haaveista ja unelmista, matkoista , harrastuksista ja aivan mistä vaan melkein? Ja EHKÄ jopa löytää sen OIKEAN! :)

(Kävinmuuten kurkkaamassa Kotisatama-palstalla, ja siellä tarvii heti rekisteröityä sinne kait.) Miksei ole jotain minne voi kirjoitella näin vaan, ja päästä ensin tutustelemaan ihmisten kanssa? No, tietysti se LUOTETTAVUUS on ongelma sitten, jos tuntuu synkkaavan, ja onko se toinen sitten OIKEASTI se joka väittää olevansa..?

Kun maallisilla seuranhaku-jutuilla on sitten omat aiheensa, jotka ei uskovia nuoria/ aikuisia juuri kiinnosta: "juhlimiset",ryyppyputket, yhden illan sekoilut vailla mitään tarkoitusta, elämän päämäärättömyys. Ja vaikka sattuisi olemaan raitis ja mukava kaveri, mutta jota ei hengelliset asiat kiinnosta PENNIN VERTAA ...

Uskon löytänyt haluaa samanlaisen kumppanin, ja joskus ei oman seurakunnan keskeltä vaan löydy, ei ketään joka "nappaisi"...ja voi olla ns pienet piiritkin, hm.

Varmasti MONENKIN yksinäisen surunaihe ...kun kuitenkin kaipaisi sitä kanssaeläjää / ilontuplaajaa ja surujenpuolittajaa. Niinpä!

Heittäkää ajatuksia / ideoita / kertomuksia elämästänne!
Siunattua lauantai-iltaa kaikille!

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosisuhteellista

Ja sellaistakin tuli mieleen, että konffakin on vaan kerran "kesässä", ja sielläkin aika pieni osumaprosentti törmätä mahdolliseen tulevaan puolisoon, luulen.

Miettikää nyt vähän, voipi olla esim Oulussa uskis poikamies, jolkuttelee siinä 3-kympin tienoilla... ei ole näkynyt sopivanoloista emäntäehdokasta seurakunnissa eikä töissä tai kauppareissullakaan, tai työttömien tuvalla.

Ja, samaten jossain Heinolassa, tai Tikkurilassa , huokailee JUST sopiva neiti-immeinen yksinäisyyttään. Mitenpä siinä kohdattaisi toisensa? Jos eivät ole liikkeellä jossain yhtäaikaa?

Jos sillä miehellä olisi veli Kuopiossa vaikka, ja nuorella naisella serkkun häät siellä sitten, joissa tapaisivat kakkujonossa, kun miehen lusikka putoisi neidin kengälle? Kyllähän Jumala omiaan johdattaa, olen sen huomannut, mutta käyttää siinä USEIN välikäsiäkin, kun haluaa saattaa tietyt ihmiset yhteen.

Voisi kuitenkin olla jotain paikkoja, missä muuallakin voisi saada yhteyksiä, siis netin kautta, eikä odottaa kesän konffaa, eikä sinne kaikki edes erinäisistä syistä johtuen välttämättä pääsekään.

• Kutsuttu

Ehkä tuolla yleistä Kristinuskosta voisi kokeilla, heitä sinne aheita joista haluat asiallista ja rakentavaa, Kristillisesti, Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaista keskustelua / tutustumista.

• Asiallinen mielipide, kiitos siitä! Kyllä on kumppanin tai edes ystävän löytyminen harvinaista, jos haluaisi uskossa olevan löytää. Olen kyllä jo reilusti aikuinen nainen, perhe-elämä koettu, lapset aikuiset. Mutta puolisoa ei enää ole, niin kaipuu sielunkumppanin löytymiseen tullut. Monenlaisista riippuvuuksista kärsiviä ja Jeesuksen huomiotta jättäviä on suomi24.n treffipalstalla. Hyvää adventin aikaa teille kaikille!

• Löydä.kumppani
    • Menen.sinne

Otin yhteyttä. Sain vastauksen, että sinkkupäivät alkaa taas keväällä.

Olen mies yksinkin, mutta vaimo ei ole pahitteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe