Ette kai oikeasti usko raamattuun.
miksi raamattu on täynnä valheita
6
174
Vastaukset
- 58u4y
Tietoisesta valehtelusta raamatussa ei ole kyse. Maailman luominen esim haluttiin rehellisesti selittää niinkuin sen silloin uskottiin tapahtuneen. Tiedettä ei nykyisessä muodossa ollut olemassa.
Ei nykytiedekään ole lopullinen totuus. - 6rue5ty
Raamatun luomiskertomus kuitenkin on hämmästyttävän lähellä nykyistä tieteellistä selitystä.
Ensin oli tyhjää ja jumala sanoi tulkoon valo. Alkuräjähdys tapahtui tyhjyydessä ja maailmankaikkeus oli alkuun pimeä. Hyvä vastaus löytyy tuolta : www.ristinsatama.fi
- Änyel
Teuvo@@ on @täynnä valheita@@
- Jobinpostia
Ramatussa on myös hauskoja tarinoita. 5Moos.8:4. 29:5. Neh.9:21.
- Kirjakääröt
2Kor.4:18 Biblia (1776). Jotka emme näkyväisiä katso, vaan näkymättömiä, sillä näkyväiset ovat ajalliset, mutta näkymättömät ijankaikkiset. Kirjoitetaan: iankaikkiset. Siis uskovaiset kavelevät, päin seiniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858