Joh 1:1-> Alussa oli Sana,
ja Sana oli Jumalan tykönä,
ja Sana oli Jumala.
Hän oli alussa Jumalan tykönä.
Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan,
ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään,
mikä syntynyt on.
Hänessä oli elämä,
ja elämä oli ihmisten valkeus.
Ja valkeus loistaa pimeydessä,
ja pimeys ei sitä käsittänyt.
uskontojen pimentämät aivot eivät tätä ymmärrä
19
311
Vastaukset
Valaisisitko hieman asiaa?
- räjäytetään-väärä-uskois
Mark 7:20-> Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat, aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys. Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."
Tuohan on juuri kuin ISIS joukkojen ideologia
- Jobinpostia
Ps.33:6. Joh.1:1. Ilm.19:13. Logos: Poika, Sana.
- retardinsanomat
pr54:8. räk.4:6. ratk.56:2.lopos: kehveli, retardi.
- todisteet_puuttuvat
Mitä tuossa pitäisi ymmärtää? Paimentolaisten satu.
- Jeesuksen-veren-voimaa
Mr 7:20-> Ja hän (Jeesus) sanoi:
"Mikä ihmisestä lähtee ulos,
se saastuttaa ihmisen.
Sillä sisästä,
ihmisten sydämestä,
lähtevät pahat ajatukset,
haureudet,
varkaudet,
murhat,
aviorikokset,
ahneus,
häijyys,
petollisuus,
irstaus,
pahansuonti,
jumalanpilkka,
ylpeys,
mielettömyys.
Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."
Luk 11:38-> Mutta kun fariseus näki, ettei hän peseytynyt ennen ateriaa, ihmetteli hän.
Silloin Herra sanoi hänelle: "Kyllä te, fariseukset, puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisäpuoli teissä on täynnä ryöstöä ja pahuutta.
Te mielettömät, eikö se, joka on tehnyt ulkopuolen, ole tehnyt sisäpuoltakin?
Mutta antakaa almuksi se, mikä sisällä on; katso, silloin kaikki on teille puhdasta.
2 Kor 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä,
ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme.
Me pyydämme Kristuksen puolesta:
antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
Tähän ei humanistiset opit kykene. - samaavaletta
Jeesuksen-veren-voimaa kirjoitti:
Mr 7:20-> Ja hän (Jeesus) sanoi:
"Mikä ihmisestä lähtee ulos,
se saastuttaa ihmisen.
Sillä sisästä,
ihmisten sydämestä,
lähtevät pahat ajatukset,
haureudet,
varkaudet,
murhat,
aviorikokset,
ahneus,
häijyys,
petollisuus,
irstaus,
pahansuonti,
jumalanpilkka,
ylpeys,
mielettömyys.
Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."
Luk 11:38-> Mutta kun fariseus näki, ettei hän peseytynyt ennen ateriaa, ihmetteli hän.
Silloin Herra sanoi hänelle: "Kyllä te, fariseukset, puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisäpuoli teissä on täynnä ryöstöä ja pahuutta.
Te mielettömät, eikö se, joka on tehnyt ulkopuolen, ole tehnyt sisäpuoltakin?
Mutta antakaa almuksi se, mikä sisällä on; katso, silloin kaikki on teille puhdasta.
2 Kor 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä,
ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme.
Me pyydämme Kristuksen puolesta:
antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
Tähän ei humanistiset opit kykene.Humanismi on oppi ilman jeesusta.
Ja sitten ihmiset oppivat kirjoittamaan, ja näin sana tuli lihaksi, eli näkyväksi, ei vain kuultavaksi.
Ja sitten kielet menivät sekaisin ja käännöksissä tuli virheitä ja sanan merkitykset muuttuivat alkuperäisistä ja ihmiset eksyivät.
Sana veritas, vered, verdaderamente, verdadero = totuus. Muuttui vereksi ja totuus kuoli ja ihmiset huusivat vain verta, vaikka alunperin veri oli dam ja latinaksi getih.- hannibalkultti
Tässä jeesuksen ruumis ja veri, kylläpä maistui hyvältä.
- Kokeilitko-onneasi
hannibalkultti kirjoitti:
Tässä jeesuksen ruumis ja veri, kylläpä maistui hyvältä.
Mat 12:31-> Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta. Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
Juuri noin, Jeesus vastasi pilkkaajille. - elänjavoinhyvin
Kokeilitko-onneasi kirjoitti:
Mat 12:31-> Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta. Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
Juuri noin, Jeesus vastasi pilkkaajille.Lällä lää henki, pyhä henki lää lää, olen oikeassa maailmassa. Miten olemattoman
pilkkaaminen aiheuttaa oikeudellisia seurauksia.
Kuolemaan loppuu elämä. - Ihana-armo-lahja-
elänjavoinhyvin kirjoitti:
Lällä lää henki, pyhä henki lää lää, olen oikeassa maailmassa. Miten olemattoman
pilkkaaminen aiheuttaa oikeudellisia seurauksia.
Kuolemaan loppuu elämä.Hoosea:4-> Kuulkaa Herran sana, te israelilaiset (maapallon asukkaat), sillä Herralla on oikeudenkäynti maan asukasten kanssa; sillä ei ole uskollisuutta, ei laupeutta eikä Jumalan tuntemusta maassa.
Vannotaan ja valhetellaan,
murhataan,
varastetaan ja rikotaan aviot,
murtaudutaan taloihin,
ja verityö verityötä seuraa.
Sentähden maa murehtii, ja kaikki siinä asuvaiset nääntyvät,
metsän eläimet ja taivaan linnut;
myöskin kalat merestä katoavat.
Älköön vain kukaan nuhdelko,
älköön kukaan ojentako,
vaikka sinun kansasi on kuin pappien nuhtelijoita!
Niin sinä kompastut päivällä,
myös profeetta kompastuu yhdessä sinun kanssasi yöllä;
ja minä hävitän sinun äitisi.
Minun kansani joutuu häviöön,
sillä se on taitoa vailla.
Koska sinä olet hyljännyt taidon,
hylkään minä sinut,
niin ettet saa olla minun pappinani.
Koska olet unhottanut Jumalasi lain,
unhotan myös minä sinun lapsesi.
Niin paljon kuin heitä on, niin paljon he ovat tehneet syntiä minua vastaan. Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi.
Minun kansani synnistä he saavat ruokansa,
heidän pahoja tekojansa heidän sielunsa himoitsee.
Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa.
He syövät,
mutta eivät tule ravituiksi,
he harjoittavat haureutta,
mutta eivät lisäänny,
sillä he eivät ole tahtoneet ottaa vaaria Herrasta.
Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen.
Minun kansani kysyy puultansa,
ja sen sauva sille vastaa;
sillä haureuden henki on eksyttäväinen:
haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa.
Mutta Jumalan Pojan veri puhdistaa syntien taakoittaman ihmisen kaikista synneistä, kunhan vain anoo sitä Jumalan Pojalta.
Ei kai niitä aivoja uskonto ole pimentänyt, vaan kostonhimo, kateus, mustasukkaisuus, kovan osan saaminen kohtalolta, köyhyys, osattomuus.
Sellainen alkaa vihata jumalattomia ja kuvittelee, että sovitus ei koske heitä. Ja on täysin pimeyteen matkalla. Eikä ymmärrä Jumalan sanomaa Jeesuksesta.
Jumala on kaiken niin näkymättömän kuin näkyvänkin luoja ja itse määrää ihmisten jokaisen askeleen, ajatuksen ja muut asiat.
Jumala on ainoa nauttija ja voi nautinnokseen tehdä mitä vain.- 1ynnä1on55
Uskovaisen pennut on retardeja.
- Jeesuksen-veren-voima-
1ynnä1on55 kirjoitti:
Uskovaisen pennut on retardeja.
Mar 16:15-> "Ja hän (Jeesus) sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.
- Kirjakääröt
Fil.2:13 Biblia (1776). Sillä Jumala vaikuttaa teissä, sekä tahdon että toimituksen, hyvän suosionsa jälkeen. No nyt se selvis, kuka minua viinakauppaan lennättää.
- Parannus-on-elämäksi
Fil 2:13-16 sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi. Tehkää kaikki nurisematta ja epäröimättä, että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa, tarjolla pitäessänne elämän sanaa, ollen minulle kerskaukseksi Kristuksen päivänä siitä, etten ole turhaan juossut enkä turhaan vaivaa nähnyt.
("Fil.2:13 Biblia (1776). Sillä Jumala vaikuttaa teissä, sekä tahdon että toimituksen, hyvän suosionsa jälkeen.
No nyt se selvis, kuka minua viinakauppaan lennättää.")
Nuo juttusi eivät ole jumalan vaikuttamia, vaan lähinnä pilkantekoa sillä raamatun mukaan niistä tulee tehdä parannus.
Ef. 5:18 Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,
Sananl. 20:1 Viini on pilkkaaja, väkijuoma remunpitäjä; eikä ole viisas kenkään, joka siitä hoipertelee.
Sananl. 23:29-30 Kenellä on voivotus, kenellä vaikerrus? Kenellä torat, kenellä valitus? Kenellä haavat ilman syytä? Kenellä sameat silmät? Niillä, jotka viinin ääressä viipyvät, jotka tulevat makujuomaa maistelemaan.
Jes. 5:11 Voi niitä, jotka aamuvarhaisesta väkijuoman jäljessä juoksevat ja iltamyöhään viipyvät viinistä hehkuvina!
Jes. 5:22 Voi niitä, jotka ovat urhoja viinin juonnissa ja aimomiehiä väkijuoman sekoittamisessa,
Sillä ilman parannusta ei kukaan saa edes syntejään anteeksi.
- oipoii
Alussa oli tyhjänpäiväinen sana.
Onneksi se häipyy jo lähes kuulumattomienttomiin - ihmismieli-on-saastunut
Sl 8:13->"Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan.
Minulla on neuvo ja neuvokkuus; minä olen ymmärrys, minulla on voima.
Minun avullani kuninkaat hallitsevat, ruhtinaat säädöksensä vanhurskaasti säätävät.
Minun avullani päämiehet vallitsevat ja ylhäiset, maan tuomarit kaikki.
Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Minun tykönäni on rikkaus ja kunnia, ikivanha varallisuus ja vanhurskaus.
Minun hedelmäni on parempi kuin kulta, kuin puhtain kulta, minun antamani voitto valituinta hopeata parempi.
Minä vaellan vanhurskauden polkua, oikeuden teitten keskikohtaa,
antaakseni niille, jotka minua rakastavat, pysyvän perinnön ja täyttääkseni heidän aarrekammionsa.
Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua.
Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, alusta asti, hamasta maan ikiajoista.
Ennenkuin syvyyksiä oli, synnyin minä, ennenkuin oli lähteitä, vedestä rikkaita.
Ennenkuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, synnyin minä,
kun hän ei vielä ollut tehnyt maata, ei mantua, ei maanpiirin tomujen alkuakaan.
Kun hän taivaat valmisti, olin minä siinä, kun hän veti piirin syvyyden pinnalle,
kun hän teki vahvoiksi pilvet korkeudessa, kun syvyyden lähteet saivat voiman,
kun hän merelle asetti sen rajat, että vedet eivät kävisi hänen käskynsä yli,
kun hän vahvisti maan perustukset, silloin minä hänen sivullansa hoidokkina olin, ihastuksissani olin päivästä päivään ja leikitsin hänen edessänsä kaikin ajoin; leikitsin hänen maanpiirinsä päällä, ja ihastukseni olivat ihmislapset.
Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!
Kuritusta kuulkaa, niin viisastutte; älkää sen antako mennä menojaan. Autuas se ihminen, joka minua kuulee, valvoo minun ovillani päivästä päivään, vartioitsee minun ovieni pieliä! Sillä joka minut löytää, löytää elämän ja saa Herran mielisuosion.
Mutta joka menee minusta harhaan, saa vahingon sielullensa; kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa."
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894