Ihanaa olla kotona mainostaa ikea olen samaamieltä

oixoix

Etenkin kun on riittävästi kuntoa jolloin pystyy itse tekemään kotinsa tarpeeliset ylläpito siivoksen päivittäin joka tarkoittaa sitä että joka päivä on ihana tulla kotiin. Ihana ja kiitolinen tosiasia että on osannut priosoida kaikki vapaa-aikaan liittyvät menot menemiset ja itse itsenä kiireeliseksi tahalisesti vielä vapaa-aikoina prändäykset yms. yms. yms. jotta voi kaikessa rauhassa ajatella, kirjoittaa, piirtää, maalta, lukea jne. myöskään asintuntijoiden vatimukset istumatyöläisille kosketa itseäni koska liikun hyötyliikuntana viikottain sen yli mitä asintuntijat määräävät pelkästään istumatyöläisihmisille joita kutsutaan myös henkilöiksi.

Ei en tarvitse ostaa enkä kuluttaa varsinkaan aikaani kuntosaleilla joissa olen kyllä laadusta maksaessani itse maksavana monetkin kausi-kuukausikortit ostanut mukisematta ja saanut osakseni laadukasta ohjeistusta korkeamman koulutuksen omaavilta fysioterapeuteilta jne. No olen ostanut itse maksavana tarvittavat kuntoiluun ja lihasvoimaan tarvittavan määrän tavaraa joita sanovat painoiksi jne. Riittävästi saan sosiaalisuutta joten vapaa-aikana en tieten tahtoen lisää paineita aiheuttavia ajatuksia kun siinä oman kokemuksen mukaisesti tosiasiana kävi niin että menetin Onneksi huomasin jota myös älyksi sanotaan että pidän kiinni lujasti etäisistä ajatuksista jotka eivät ole toiveajattelua vaan toteutuvia. On niitäkin jotka jostain syystä eivät pysty, jaksa, halua siivota omaa kotiaan jonne on ihana mennä ja tulla mutta minä en ole kenenkään kotisiivoja enkä koskaan ollutkaan.

Ikea kun viimeksi tänä syksynä teillä kävin ostoksilla minulta meni siihen monta tuntia vapaa-aikaani joten vaikka olisi nyt tarvetta ostoksille niin pyrin vapaa-aikani viettämään siellä missä kuulen pelkästään myrskyn. tuulen, sateen ja kaiken sen harmaan eri sävyt näkien myös satumaisen kauniin lumen kaiken kimalluksen mitä ja lumilyhdyt vaikka ne sulavat pois. En syö mämmiä.

7

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ioxzio

      Ai hittolainen tietysti myös katsoa elokuvia ja seurata MM kisat ( yksityisasianani totean vain että unohdin varmast ialoituksessani elokuvien ja urheilun mainitsemisen koska tänään olin herätessäni täysin varma että on maanantai. Joten siitä " varmuudestani " kun palasin tähän aamuun totean myös seuravaa : luettuani iltasanomista ehkä se oli iltasanomat mm. seuravaa että huijarit etsivät tietyn nimisiä naisia kuten Mairea, Elviä, Tyyneä Annikkia jne. voin todeta että minun kohdallani ovat epäonnistuneet koska nimeni ei ole sinnepäinkään vaan se on tässä naishenkilöihminen.

      Hej Då se on suomeksi näkemiin

    • koulowiox

      Mikä tässä jutussa on pointti joku ehkä ajattelee kun ei monetkaan osaa ajatella voin selventää. Ihmisten vapaa-ajasta taistelevat erinlaiset tahot jotka jokaikinen päivä radion ja tv.n kautta mm. houkuttelevat sivustoilleen vastamaan ja kertomaan sitä sun tätä. En ole ollut houkuteltavissa millään palkinnoilla kun en edes käy heidän sivustoillaan ja äänestyksissä yms. yms. yms. Vapaa-aikaani en anna mielestäni minulle vieraiden liiketoimintaan. Tosin vastaavasti olen ollut lomillani joka on myös vapaa-aikaani niin monta vuotta pois suomesta että aina vähemmän tämä tuntuu kotimaalta pelkästään syntyneenä suomessa mm.

      Ostoksissani en laadusta tingi viimeksi kumisaappaat ostin Louis Vuittonilta eikä maksaneet kuin300 euroa kun kotimaise Nokian kumisaappaat oli jo siinä kunnossa että näissä suomen sateissa niillä ei enää pärjää mm. Ostin myös San Franciskosta takin joka käy syksyllä ja talvella mutta siihen sopivia pakkashousuja en millään ole löytänyt ostoksilla käydessäni suomesta enkä niitä varten tuhlaa vapaa-aikaani ostan kun sattuu sopivasti silmääni ns. Voisin tässä " kehua " paljon muutakin mutta vaatimattomana naishenkilöihmisenä on parasta että en sano yhtää enää mitään paitsi En tule enkä käy pikkujouluissa minulla on parempaakin tekemistä ja katsomista. Jokainen tuhlaatkoon vapaa-aikansa miten haluavat omalaisena mukavuudenhakuissaan ja pesettäkööt ja siivouttakoot mukavuudenhaluissaan ihan miten tahtovat kun ymmärtävät että minä en ole kenenkään viihdepäälikkö.

      Voikaa hyvin hej då

    • tsimoixsha

      Niin kumisaappaat oli alenuksella 300 euroa. mielestäni tähän sopii myös tosiasiana myöskin hauska yksityiskohta kun kerroin ( yksityisasia ) heille ostaneeni itselleni lahjaksi kumisaappaat niin voitte arvata heidän ilmeensä hölmistyneinä mutta se ilmeen muutos oli näkemisen arvoinen kun lopuksi sanoin että ostin Louis Vuittonilta . mm...

    • lässylälly

      Ärsyttävä lässyttävä miesäääni joka on joka mainoksessa.

    • IHMET1Ä

      Kerrankin Ikea on oikeassa. Ihanaa olla kotona eikä Ikeassa.

      • tsimshatsui

        Hyvää huomenta kommentoijille ja jos mielikuvitustani käytän niille kaikille mainostajille, katsojille joita leikkäsisti sanoisin ns. vakjaajille. Tulin käymään pitkästä aikaa täällä todetakseni että viimeksi olen täällä käynyt marraskuussa. Niinhän sitä sanotaan että kyläilessäkään ei saa viipyä pitkään että olisi tervetullut uudestaan.

        Arvostava ja kunniottava käytös ja puhe lapsia ja ikääntyneitä kohtaan mm. ei maksa mitään mutta on sitäkin arvokkaampaa Tiesittekö sen jos tiesitte miten se näkyy käytöksessänne ja miten mm. opiskelussa, työelämässä ja julkisuudessa ja onko teidän muiden tosiaan ihana mennä ja tulla kotiinne mm.

        Ikea voin todeta että olen jossainvaiheessa tulossa ostoksille kun omavarainen ja itesmaksvana naishenkilöihminen olen joten menestystä teille ja etenkin Hongkongissa jossa ole viettänyt aikaani usein on loistavat suunnittelijat työstäneet pieniin neliömääriin loistavia ratkaisuja. Laatua voi ostaa myös taloudelisen kestävästi kun talonpoikaisrokokoota ei juurikaan kotiini mahdu mm.

        Heipat kaikille aurinko paistaa vaikka ette aurinkoa näkisikään...


    • thesimx

      Hyvää päivää. tässä tarkoitetaan pelkästään TV. mainontaa jotta kaikki mielikuvitustaan käyttävät lukijat eivät edes olettaisi IKEA jutun ns. tässä positiivisuuden kautta käsittelevän suomalaista radiomainontaa. Täällä suomessa Ikea on koko perheen suosituin ostospaikka näin olen havainnut itsekkin kävisin useammin jos Ikea olisi lähempänä. Vertailla voi aina jos on kuten minä saanut tutustua ulkomailla myös Ikea kulttuuriin ns jotka tekevät kuten aiemmin olen todennut ratkaisukeskeisiä suunnitelmiä isommasta pienempää koteihin .

      Näyttää mainokset tyrkyttävän täällä lainahakemuksiaan jne. Totean seuravaa että en tarvitse enkä syö enempää kuin tienaan En tunne tarvetta kilpailla huonekaluilla kuin millään muullakaan näyttämisen haluilla joten mainokset ovat joillekin muille kuin järkeväksi tunnetulla naisihminenhenkilöllä tässä. Tosin vaatimattomana ihmisenä pukeudun laadukkaamin kuin moni muu olenkin joutunut sanomaan että vaatekaapistani käytän juuri niitä miä sinne olen ostanut joten vaatimattoman henkilönaisihmisen on pukeuduttava myös cardin couture asuihin joka vaatimattomana on jotenkin "outoa " mutta tosiasia ( saa nauraa ) minustakin on hyvällätavalla hupaisaa vaikkakin totta.

      Noniin pärjäilkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe