Milloin viimeksi harrastit seksiä?

Kaikysyäsaa

Onko seksi sulle tärkeää?

27

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvamuna-

about eilen nuolin naisen toosaa ja panin ilman kumia.

• Oletsairaskoira

Yök, lipotit herppes töösää.

• Nainenalle30

9pv sitten.. Seksi on tärkeää, kyllä pystyy parikin viikkoa olla ilman ennenkun haluja tulee, jos ei ole sitä saatavilla tietenkään.. Jos olisi kokoajan tarjolla niin kyllä sitä joka toinen tai kolmas päivä olisi mukava harrastella :) tietenkin välillä on viikkoja ettei tee mieli yhtään..

• Kaisanoasaa

Oot kauhea lortto kun pane niin usein.

• eivittumikäpällioot
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Oot kauhea lortto kun pane niin usein.

Hirvee pihtairi olis jos panis harvemmin.

Hyvä vaan että ihmiset panee ja ton kirjoittaja on mies. :D

• muruläkstöihin

Aamulla

• Assandboops

11.11.2017 siinä 17 ja 20 välillä

• Assandboops

Ja on äärettömän tärkeää rakkaan kanssa

• TerveisinEräsakka

Sellaiset seitsemän kuukautta sitten, kun vielä seurustelin. Seksi on mulle tärkeää parisuhteessa miehen kanssa, johon on tunteita, ja kun tunteita loukataan, niin seksiinkin tulee särö. Joskus nuorempana tuli kokeiltua yhden illan juttuja, mutta ei niistä saa oikein mitään, kun ei ole sitä tunneyhteyttä toista kohtaan.

• Mies36-

Viikko sitten olin kahden naisen kanssa. Ei ilman seksiä voi oikein olla.

• TerveisinEräsakka

Sä olet riippuvainen luonne, kun sulle kelpaa olla monen kanssa yhtäaikaa. Kannattaa miettiä oletko kadottanut otteen itseesi ja omiin tunteisiisi, ja menet vaan riippuvuutesi perässä. Seksiin, niin kuin alkoholiinkin voi syntyä riippuvuus.

• Seksikäs12

Olin viime viikolla kolmen nuoren kollin kanssa..uuuh..ihanaa seksiä oli..

• OtaPillerit

Kolme eri tautia kerralla.

• wänkkeri

Kolmen kimppa parhaillaan menossa kahden käteni kanssa.

• crux

Onhan se aika tärkeä asia, tosi henkilökohtainen ja intiimi. En minä sitä pääse silti juuri koskaan harrastamaan koska naiset eivät välitä herkästä miehestä joka haluaisi rakastella. Panomiehet toki panevat koska maailma on pinnallinen ja aika on kylmä.

• TerveisinEräsakka

Ei sun kannatakaan mennä rikkomaan itseäsi mihinkään kylmiin panosuhteisiin, jos olet herkkä ja tunteellinen mies. Sun halusi syntyy varmasti enemmänkin niistä romanttisista tunteista toista kohtaan ja silloin seksuaalisutesi on parhaimmillaan naisesi kanssa ja suhteessasi oikein loistat. Itsekin olen pohjimmiltani herkkä nainen ja tunteet vaikuttaa niihin haluihin paljon, joten ymmärrän sua.

• SolitudeMan1977_

Vuonna 2006. Sitä ennen ja sen jälkeen ei mitään. Kun on halut kasvaneet liian suuriksi, niin oma apu auttaa. Lyhyitä suhteita en harrasta ja parisuhteeseen en kelpaa enää joten yksin hautaan asti.

• seksionherkkää

Toisen ihmisen kanssa viimeksi 5,5 vuotta sitten. Vibralla pari orgasmia tänä aamuna. Masturboitua tulee ehkä 5-10 kertaa kuussa, kesällä enemmän.

Seksuaalisuus on tärkeää, mutta seksi toisen kanssa ei. Harvoin tulee vastaan ihmisiä, joiden kanssa seksuaaliset ja henkiset ja konkreettiset asiat menee riittävästi yhteen niin että viitsis mitään aloittaa.

• Harrastin hyvää seksiä viimeksi joskus 90-luvun loppupuolella. Nykyään se on tylsää, suorastaan turhaa hommaa.

• Kari.R.Runk

Aamulla viimeksi vetelin handuun. Kyllä siinä aina hymy huulille tulee, kun spege lentää.

• muutärkeämpääelämässä

Melkein kolme vuotta aikaa viimeisestä ja sekin oli ihan turhaa. En tarvitse sitä enää ollenkaan.

• .. Määrittele Seksi?.. ;P

• 9797898779

Eilen illalla, ja tänään aamulla. Sitä ennen oli 3 kk tauko.

Oli kyllä ihana mies!

• Aamuyöllä 12.4.2015. Yleensä mahdollisuus seksin harrastamiseen on kerran viidessä vuodessa. Jos seksi olisi tärkeää, yrittäisin varmaan omatoimisesti saada seksiseuraa.

• Liian kauan sitten, harrastaisin kyllä joka päivä jos olis mahiksia.

• Kaunisneiti20

Pari päivää sitten. Tykkään vanhemmista miehistä koska ne ottaa naisenkin huomioon. Tapailen 42 v miestä.

• Peris234-

Perkele kun tää kirjautuminen ei taas onnistu.

En ole koskaan harrastanut seksiä, koska naiset ei pidä minusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6253
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1734
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      952
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      30
      870
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      229
      767
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe