Mistä sais pakun vuokrattua vuorokaudeksi? Paljoko maksais?
Pakettiauto vuokralle?
14
2127
Vastaukset
- Eikukato
JH-rengas on ainakin vuokrannut ennen.
- Voiharmi
Etkö vieläkään oo löytäny pakua? Mä antaasin sellaasen lainaksi ilimatteeksi, vain polttoaineet joutuusit maksamahan, mut ku en enää omista transiittia!
- Rengasmestari
Jh rengas vuokraa 300e vrk muistaakseni
- Anonyymi
No huh, huh... Niin kallista ei ole muualla!
- Anonyymi
Joupin Nesteeltä olisit saanut halvemmalla.
- Anonyymi
Mistä tahansa muusta paikasta saa halvemmalla.
- Anonyymi
kuin JH rengaasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuin JH rengaasta
Seinäjoella ainakin on joku paikka. Minäkin tarvitsin pakettiautoja kun olen vihdoin muuttamassa pois kauheajoelta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjoella ainakin on joku paikka. Minäkin tarvitsin pakettiautoja kun olen vihdoin muuttamassa pois kauheajoelta...
Autovuokraamo Seinäjoki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvis kuun lopussa pakettiautoa muuttoon kauhajoella
- Anonyymi
Joupin (väh70€) Nesteeltå ei kannata lähtee vuokraan jos halvalla haluaa päästä. Sopurahassa on pakettiautoja, niitä ei mainosteta, vaan kassalta kutsuvat vuokraajan. Voit hyvin saada koko päivän 60€.;
- Anonyymi
Seinäästenjoella useita pakuja 60-80 euroa vrk.Samalla voi käyrä ideaparkis ostoksilla.
- Anonyymi
Soitin juuri jh rengas kauhajokeen muutamasta tunnista olis velottanu 100e ja sanoin puhelussa että Seinäjoelta saa 50-70€ pakettiauton.
Sanoi ikävällä äänen sävyllä että no hae se sieltä!!!!!! En voi suositella jh rengas Kauhjokea kenellekään!!!! Ala arvoinen ASIAKASPALVELU!!!!!!!!!!- Anonyymi
Kysy facebook kauhajoki ryhmässä jos joku vuokraisi omaa pakettiautoaan muutamaksi tunniksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264