Venäjän mafia kirpputoreilla?

Yksi_usko

Oletteko huomanneet, että venäläiset ovat vallanneet kirpputorit? Huutonetissä eräskin tuttu oli aiheesta antanut negan huonosta tuotteesta. Tästä seurauksena kaikki hänen saamasan positiiviset palautteet oli muutettu negoiksi. Venäjän mafia toimii näin.

33

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinen_naurajaa

      Minähän sanoin, että sinulta menee rahat ja mielenterveys. Nyt kuvittelet jo harhoissasi, että venäläinen mafia hallitsee huutonettiä.

      • Yksi_usko

        Kyllä se siellä on ainakin jossakin määrin. Valitettavasti. Kaikki palautteet olivat venäläisiltä.


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Kyllä se siellä on ainakin jossakin määrin. Valitettavasti. Kaikki palautteet olivat venäläisiltä.

        Siis ystäväsi oli tehnyt huutonetissä kauppaa vain venäläisten kanssa? Ja kaikki nämä venäläiset tunsivat tietysti toisensa ja kuuluivat mafiaan?

        Todista puheesi. Laita linkki huutonettiin. Palautesivut on julkisia.


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Siis ystäväsi oli tehnyt huutonetissä kauppaa vain venäläisten kanssa? Ja kaikki nämä venäläiset tunsivat tietysti toisensa ja kuuluivat mafiaan?

        Todista puheesi. Laita linkki huutonettiin. Palautesivut on julkisia.

        En laita.Tästä on jonkin verran aikaa. Ystäväni ei ole enää Huutonetissä.


      • Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

        En laita.Tästä on jonkin verran aikaa. Ystäväni ei ole enää Huutonetissä.

        No niin justiinsa.

        Kuulostaa ihan YEC-porukan salaliittoteorioilta. Niitä riittää.


      • iloinen_naurajaa
        Exap kirjoitti:

        No niin justiinsa.

        Kuulostaa ihan YEC-porukan salaliittoteorioilta. Niitä riittää.

        Yksi-uskon harhoja taas. Olin oikeassa.


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Yksi-uskon harhoja taas. Olin oikeassa.

        Minä rupean boikotoimaan kirpputoreja. Mitä en kaupoista saa, niin sitä en tarvitse. Monesti halvalla ostaminen saa ostamaan enemmän kuin tarvitseekaan.


      • Yksi_usko
        Exap kirjoitti:

        No niin justiinsa.

        Kuulostaa ihan YEC-porukan salaliittoteorioilta. Niitä riittää.

        Ruvetaan rukoilemaan venäläisten puolesta, onhan siellä hyviäkin ihmisiä. Niin ja nykyään uskovaisiakin, vaikka uskonto siellä onkin yritetty aikoinaan kitkeä perin juurin. Käsittääkseni juuri venäjällä se onkin suuri hengen jano tällä hetkellä. Herra siunatkoon ja antakoon sanansa levitän sinnekin hengellisesti pimeään maailmaan. Sitten kun Herra koskettaa venäläisiä, niin he varmasti ovat innokkaita ja hengessä vahvoja julistamaan iankaikkista evankeliumia.


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Siis ystäväsi oli tehnyt huutonetissä kauppaa vain venäläisten kanssa? Ja kaikki nämä venäläiset tunsivat tietysti toisensa ja kuuluivat mafiaan?

        Todista puheesi. Laita linkki huutonettiin. Palautesivut on julkisia.

        <<Siis ystäväsi oli tehnyt huutonetissä kauppaa vain venäläisten kanssa? Ja kaikki nämä venäläiset tunsivat tietysti toisensa ja kuuluivat mafiaan?>>

        Saattaa olla, että olen ymmärtänyt väärin. Toivottavasti. Anteeksi aloitukseni. Saatan olla väärässä.


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Ruvetaan rukoilemaan venäläisten puolesta, onhan siellä hyviäkin ihmisiä. Niin ja nykyään uskovaisiakin, vaikka uskonto siellä onkin yritetty aikoinaan kitkeä perin juurin. Käsittääkseni juuri venäjällä se onkin suuri hengen jano tällä hetkellä. Herra siunatkoon ja antakoon sanansa levitän sinnekin hengellisesti pimeään maailmaan. Sitten kun Herra koskettaa venäläisiä, niin he varmasti ovat innokkaita ja hengessä vahvoja julistamaan iankaikkista evankeliumia.

        Putin on jo liittoutunut ortodoksisen kirkon kanssa ja saa diktatuurilleen täyden tuen kirkolta. He ovat symbioosissa ihan kuin Suomessa poliitikot ja ev. lut. kirkko. Näin he hallitsevat aivo-orjiaan.


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        <<Siis ystäväsi oli tehnyt huutonetissä kauppaa vain venäläisten kanssa? Ja kaikki nämä venäläiset tunsivat tietysti toisensa ja kuuluivat mafiaan?>>

        Saattaa olla, että olen ymmärtänyt väärin. Toivottavasti. Anteeksi aloitukseni. Saatan olla väärässä.

        Tietenkin olit väärässä. Uskonto sekoittaa pääsi ja alat sekoamaan. Lopeta nyt ihan ensin TV7 katselu, Raamatun lukeminen ja heitä ostamasi uskonnolliset kirjat takkaan. Keksi itsellesi joku NORMAALI harrastus ja yritä toipua ateistiksi.


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Tietenkin olit väärässä. Uskonto sekoittaa pääsi ja alat sekoamaan. Lopeta nyt ihan ensin TV7 katselu, Raamatun lukeminen ja heitä ostamasi uskonnolliset kirjat takkaan. Keksi itsellesi joku NORMAALI harrastus ja yritä toipua ateistiksi.

        Tämä ei ole minun juttu vaan ystäväni. Sen vuosi minun on vaikea sanoa mitään. Voi olla kuitenkin, että olen ymmärtänyt väärin. Käykää vain kauppaa kirpputoreilla minun puolestani. Minä rukoilen, että jos vielä joskus ostan jotain, niin voisin viedä evankeliumia samalla. Voihan sitä toivottaa vaikka Herran siunausta. Nyt lopun aikana Jumala on oltava aina sydämessä. Meidän tulee rukoilla myös niiden puolesta, jotka meitä vihaavat.


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Putin on jo liittoutunut ortodoksisen kirkon kanssa ja saa diktatuurilleen täyden tuen kirkolta. He ovat symbioosissa ihan kuin Suomessa poliitikot ja ev. lut. kirkko. Näin he hallitsevat aivo-orjiaan.

        Mitäpä muuta lopun ajan kirkolta voi odottaakaan?


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Tämä ei ole minun juttu vaan ystäväni. Sen vuosi minun on vaikea sanoa mitään. Voi olla kuitenkin, että olen ymmärtänyt väärin. Käykää vain kauppaa kirpputoreilla minun puolestani. Minä rukoilen, että jos vielä joskus ostan jotain, niin voisin viedä evankeliumia samalla. Voihan sitä toivottaa vaikka Herran siunausta. Nyt lopun aikana Jumala on oltava aina sydämessä. Meidän tulee rukoilla myös niiden puolesta, jotka meitä vihaavat.

        Ystäväpiirisi koostuu ilmeisesti kaikenlaisista hihhuleista kuten adventisteista. He ovat yhtä sekaisin kuin sinäkin, siltä se vaikuttaa. Ruokitte toistenne harhoja.

        Eikä nyt eletä mitään lopun aikoja, vaan normaalia arkea. Yritä nyt toipua, ei helvetti soikoon noita sinun juttujasi!!!


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Ystäväpiirisi koostuu ilmeisesti kaikenlaisista hihhuleista kuten adventisteista. He ovat yhtä sekaisin kuin sinäkin, siltä se vaikuttaa. Ruokitte toistenne harhoja.

        Eikä nyt eletä mitään lopun aikoja, vaan normaalia arkea. Yritä nyt toipua, ei helvetti soikoon noita sinun juttujasi!!!

        Normaalia lopun ajan arkea.


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Normaalia lopun ajan arkea.

        No koska se loppu sitten tulee? Sitä on nyt 2000 vuotta odoteltu, joko ensi viikolla?


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        No koska se loppu sitten tulee? Sitä on nyt 2000 vuotta odoteltu, joko ensi viikolla?

        Pian. Maailman tuhatvuotinen kausi päättyy ja milleniun eli tuhatvuotinen lepo on ovella.


      • Yksi_usko
        Yksi_usko kirjoitti:

        Pian. Maailman tuhatvuotinen kausi päättyy ja milleniun eli tuhatvuotinen lepo on ovella.

        korjaan: kuuden tuhannen vuoden jakso on päättymässä...


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        korjaan: kuuden tuhannen vuoden jakso on päättymässä...

        Lahjoita sitten rahasi pois ja muuta maakuoppaan odottamaan sitä maailmanloppua. Muuten en usko, että loppu on lähellä.


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Lahjoita sitten rahasi pois ja muuta maakuoppaan odottamaan sitä maailmanloppua. Muuten en usko, että loppu on lähellä.

        Me eletään niin kuin tähänkin asti ennen kuin Jeshua Messias tulee. Meidän on joka ikinen päivä oltava valmis. Sen enempää emme voi valmistautua kuin että olemme koska tahansa valmis kohtaamaan Vapahtajamme. Työskentelemme kuitenkin niin kuin ennenkin, teemme töitä niin kuin ennenkin aina siihen saakka kun Jeshua saapuu.


      • Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

        korjaan: kuuden tuhannen vuoden jakso on päättymässä...

        "korjaan: kuuden tuhannen vuoden jakso on päättymässä..."

        Se päättyi jo 2004, ajanlaskusi mukaan. Vaihda levyä tai mieluummin lopeta.

        Oikeasti maailma on huikaisevan vanha, tuohon saa pistää "muutaman" 6000v-kauden päälle poikineen.


      • Yksi_usko
        Exap kirjoitti:

        "korjaan: kuuden tuhannen vuoden jakso on päättymässä..."

        Se päättyi jo 2004, ajanlaskusi mukaan. Vaihda levyä tai mieluummin lopeta.

        Oikeasti maailma on huikaisevan vanha, tuohon saa pistää "muutaman" 6000v-kauden päälle poikineen.

        Oikeasti maailma on nuori. Sinut on aivopesty käsittämättömällä evoluutio-opilla.


      • Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

        Oikeasti maailma on nuori. Sinut on aivopesty käsittämättömällä evoluutio-opilla.

        En ole saanut kysymyksitäni huolimatta tähän ikään mennessä yhtään ainutta siunattua todistetta globaalista tulvasta tai nuoren maan iästä.

        Missäs on todisteesi ?


      • Exap kirjoitti:

        En ole saanut kysymyksitäni huolimatta tähän ikään mennessä yhtään ainutta siunattua todistetta globaalista tulvasta tai nuoren maan iästä.

        Missäs on todisteesi ?

        Minulle riittää Raamattu ja nämä tieteen näytöt, joista on kirjoitettu Luominen-lehdessä. Tästä on niin paljon kirjoitettu, etten rupea enää kirjoittelemaan. Jokainen, joka haluaa voi lukea itse.

        http://luominen.fi/ajoitusmenetelmat


      • Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

        Minulle riittää Raamattu ja nämä tieteen näytöt, joista on kirjoitettu Luominen-lehdessä. Tästä on niin paljon kirjoitettu, etten rupea enää kirjoittelemaan. Jokainen, joka haluaa voi lukea itse.

        http://luominen.fi/ajoitusmenetelmat

        Eli jos tuon sivuston todistuksia katsoo, niin kovin kevyeksi jää todistusaineisto. Ei yhtään todistusta nuoresta maasta. Vain tyhjää puhetta.


      • Exap kirjoitti:

        Eli jos tuon sivuston todistuksia katsoo, niin kovin kevyeksi jää todistusaineisto. Ei yhtään todistusta nuoresta maasta. Vain tyhjää puhetta.

        Tuossa yllä mainitussa linkissä on vaikka kuinka paljon todisteita, jos vain vaivautuu lukemaan. Siinä kohta, joka käsittelee nuorta maata. Valitettavasti linkki, jonka olin laittanut, oli poistettu. Luultavasti palstan teistinen evolutisti oli poistattanut, kuten ennenkin.


      • Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

        Tuossa yllä mainitussa linkissä on vaikka kuinka paljon todisteita, jos vain vaivautuu lukemaan. Siinä kohta, joka käsittelee nuorta maata. Valitettavasti linkki, jonka olin laittanut, oli poistettu. Luultavasti palstan teistinen evolutisti oli poistattanut, kuten ennenkin.

        "Tuossa yllä mainitussa linkissä on vaikka kuinka paljon todisteita"

        Ei siellä ole yhden yhtäkään, jota voisi tieteellisesti "todisteeksi" katsoa. Tyypillistä fundamentalistista kehäpäätelmää sen sijaan löytyy niin runsaasti, että ihan ällöttää.

        Jos saa sanoa rumasti, niin oikeasti tuo sivusto on hengellistä masturbaatiota. Orgasmiin pyritään puhtailla itseluoduilla illuusioilla ilman vähäisintäkään kosketuspintaa oman ruumiin ja ennaltavalitun ajattelun ulkopuolelle.


      • Exap kirjoitti:

        "Tuossa yllä mainitussa linkissä on vaikka kuinka paljon todisteita"

        Ei siellä ole yhden yhtäkään, jota voisi tieteellisesti "todisteeksi" katsoa. Tyypillistä fundamentalistista kehäpäätelmää sen sijaan löytyy niin runsaasti, että ihan ällöttää.

        Jos saa sanoa rumasti, niin oikeasti tuo sivusto on hengellistä masturbaatiota. Orgasmiin pyritään puhtailla itseluoduilla illuusioilla ilman vähäisintäkään kosketuspintaa oman ruumiin ja ennaltavalitun ajattelun ulkopuolelle.

        <<Ei siellä ole yhden yhtäkään, jota voisi tieteellisesti "todisteeksi" katsoa. Tyypillistä fundamentalistista kehäpäätelmää sen sijaan löytyy niin runsaasti, että ihan ällöttää>>

        Tästä on väännetty niin monta kertaa, että totean vain sen, minä ennenkin. Eli samat tieteelliset faktat ja niiden perusteella kaksi johtopäätöstä: Luominen tai evoluutio. Siis kerrataan vielä: SAMAT TIETEELLISET FAKTAT, MUTTA KAKSI JOHTOPÄÄTÖSTÄ NÄISTÄ FAKTOISTA. Jos minä uskon luomiseen ja sinä evoluutioon, niin ne ovat molemmat yhtä tieteellisiä. On merkillistä, että vain toista opetetaan kouluissa.😕 🤔


      • Exap
        Yksi_usko kirjoitti:

        <<Ei siellä ole yhden yhtäkään, jota voisi tieteellisesti "todisteeksi" katsoa. Tyypillistä fundamentalistista kehäpäätelmää sen sijaan löytyy niin runsaasti, että ihan ällöttää>>

        Tästä on väännetty niin monta kertaa, että totean vain sen, minä ennenkin. Eli samat tieteelliset faktat ja niiden perusteella kaksi johtopäätöstä: Luominen tai evoluutio. Siis kerrataan vielä: SAMAT TIETEELLISET FAKTAT, MUTTA KAKSI JOHTOPÄÄTÖSTÄ NÄISTÄ FAKTOISTA. Jos minä uskon luomiseen ja sinä evoluutioon, niin ne ovat molemmat yhtä tieteellisiä. On merkillistä, että vain toista opetetaan kouluissa.😕 🤔

        Meillä on näemmä varsin erilaiset käsitykset siitä, mikä on tieteellinen fakta.

        Samoin arkikielessä sana teoria on aivan jotakin muuta, kuin tieteellisessä mielessä sanan "teoria" merkitys. Teoriassa elefantti voi aivan hyvin olla punainen ja siinä keltaisia pilkkuja. Mutta tieteen "teoriassa" ei. Siihen vaaditaan mm. vahva perustelu.

        Tuolta sivustolta ei löydy yhtään teoriaa, joka läpäisisi edes alkeellisimmat tieteen "teorian" kriteerit.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        <<Ei siellä ole yhden yhtäkään, jota voisi tieteellisesti "todisteeksi" katsoa. Tyypillistä fundamentalistista kehäpäätelmää sen sijaan löytyy niin runsaasti, että ihan ällöttää>>

        Tästä on väännetty niin monta kertaa, että totean vain sen, minä ennenkin. Eli samat tieteelliset faktat ja niiden perusteella kaksi johtopäätöstä: Luominen tai evoluutio. Siis kerrataan vielä: SAMAT TIETEELLISET FAKTAT, MUTTA KAKSI JOHTOPÄÄTÖSTÄ NÄISTÄ FAKTOISTA. Jos minä uskon luomiseen ja sinä evoluutioon, niin ne ovat molemmat yhtä tieteellisiä. On merkillistä, että vain toista opetetaan kouluissa.😕 🤔

        Väität, että samoista tieteellisistä faktoista voidaan tehdä johtopäätöksenä joko evoluutio tai luominen ja luultavasti tarkoitat nimenomaan nuoren maan kreationismia.

        Väitteesi ei kestä kriittistä tarkastelua. Olet yksiselitteisesti väärässä.

        Evoluutio on ilmiö, jota tapahtuu kaiken aikaa. Sen olemassaolon todistaminen on saman tapainen asia kuin vaikkapa sen, että tuossa ikkunan takana ulkona sataa nyt lunta. Katson ikkunasta ja näen alas leijuvat lumihiutaleet. Jos se ei riitä, voin mennä ulos ja siepata haluamani määrän laskeutuvaa lunta ja tutkia sitä. Voin tehdä ennusteita havainnoista testatakseni, tuleeko taivaalta lunta. Ja sitten voin tutkia, ovatko pihalla asiat siten, kuin niiden pitäisi olla, jos sataa lunta. Tämä on teorian koettelua. Sillä tavalla teoriasta tehdään vahva ja vahvin teoria voidaan ottaa käyttöön vallitsevana parhaana tietona.

        Evoluutioteorian pohjalta on tehty massiivinen määrä ennusteita. Todellisuus vastaa sitä, miltä sen pitäisi näyttää, jos evoluutioteoria on oikeassa. Ja nämä havainnot kattavat hyvin pitkän aikajakson. Se on olennaisesti pidempi kuin se muutama vuosituhat, jota nuoren maan kreationismissa pidetään koko maailman ikänä.

        Luomisopin pohjalta ei voi tehdä mitään ennusteita havainnoista. Kaikkivaltias luojajumala on voinut tehdä tismalleen, mitä huvittaa. Luomisoppia tukevat ajatusrakennelmat, joita olet kreationistisilta sivustoilta ja videoilta kerännyt, eivät täytä teorian tunnusmerkkejä, koska niitä ei ole mahdollista mitenkään testata.

        Vaikka Jumalaan pohjautuvaa luomisoppia ei voikaan testata sinänsä, sen oikeellisuuden todennäköisyyttä ja uskottavuutta on mahdollista arvioida. Se tehdään tutkimalla opin syntyhistoriaa. Kristillisen kreationismin luomisoppi on juuriltaan tyypillinen maailman syntyä selittävä sepitteellinen myytti, joita on lukemattomia erilaisia ympäri maailmaa. Se on syntynyt aikana, jolloin tiedettiin aivan murskaavan paljon vähemmän maailmasta ja luonnosta. Se on näiden seikkojen takia erittäin epäuskottava.

        Ja joka tapauksessa luomisoppi on aiemmin mainituista syistä käyttökelvoton tieteessä.

        Vieläkö jäi epäselvyyttä? Tietoa on kyllä tarjolla kirjallisuudessa, tieteellisissä tutkimusraporteissa ja tieteellisessä lehdistössä sekä myös Internetissä, kunhan huomaa olla edes kohtalaisen lähdekriittinen sieltä löytämiensä juttujen suhteen.


    • mafioitten.maa

      Minä poikotoin poliiseja, siellä on seksualista häirintää ollut ja vaimon hakkaamista.
      Minä poikotoin ambulanssiin menoa, siellä on hoitaja raiskannut työkaverinsa.
      Minä poikotoin eduskuntaa ja EU-ta , siellä on seksualista häirintää jne.
      Minä poikotoin ruotsalaisia, siellä on sitä samaa, ja tuolla, sekä ateismissa. Minä poikotoin kaikkea, varsinkin huumeita, siellä raiskataan piipullisten jälkeen urheilijoita, muita ihmisiä ja ovat himokkaita. Sitten naureskelevat päälle.

      Onneksi nyt on paljastuskampanja päällä, maailmanlaajuisesti, miten mätä on ollut tämä maailmanmeno. Yhtä haureutta, raiskausta, hyväksikäyttöä kautta linjan.

      Missähän olisi OK- yhteisö? Ei ainakaan täällä. Siksi tarvitaan matka sinne puhtaaseen paikkaan, jossa laki - ja yhteisö, myös valta on paremmalla tolalla, kuin tämä tyhjänpäiväisten selittelijöiden muodostama maa. Tämä läpeensä on mafiaa - Jumalakielteistä porukkaa.
      En halua ostaa enkä myydä.

      • Poikotoin.lahkoja

        Sinä saat vapaasti poikotoida ihan mitä lystää.

        Minä poikotoin kaikkia uskonnollisia yhteisöjä ja lahkoja, koska ne ovat läpeensä mätiä ja niiden keskuudessa on seksuulista häirintää ja lapsiin sekaantumista ja lasten ja aikuisten hyväksikäyttöä sekä henkistä että fyysistä.


    • Venäjän mafia lennättää myös tupakkaa ja huumeita rajan yli joillakin itse rakennetuilla koptereilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      61
      4631
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      51
      3092
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      140
      2356
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1966
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      77
      1553
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1197
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1125
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1092
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1088
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1086
    Aihe