Onko palsta-aikasi jotenkin pois muusta elämästäsi

Täällä tunnutaan ihmettelevän sitä kun "olen koko ajan" palstalla.
Tästä herääkin kysymys, että miten teidän ajastanne ja muusta tekemisestä on pois se aika kun kirjoitatte tänne?

Minulle tulee sellainen kuva, nämä ihmettelijät itse istuvat työasemallaan hiiri kädessään ja ovat näin tekevinään kovastikin töitä palstalla ollessaan :D

Mutta kerrottakoon nyt näille ihmettelijöille, että on keksitty älypuhelimet ja tabletit ja ne seuraavat haltijaansa ihan missä tahansa hän liikkuukin. Niillä palstan seuraaminen ja kommentointi käy yhtä näppärästi kuin twiittailu, tekstailu, whastappailu tai mikä tahansa somen käyttö haluamanaan aikana.
Vielä kun rekkaa nikkinsä saa näppärästi ilmoituksen itselleen tulleista kommentaista ja niihin voi vastata j o s haluaa.

Joten suorittelen nykytekniikan käyttöä niille jotka eivät vielä niitä hyödynnä :D ja kokevat täällä kirjoittelun vievän aikaansa liikaa.

Millä välineellä muuten sinä täällä kommunikoit?

263

3164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoinen aloitus....

• No, mitä vastaat omalta kohdaltasi?

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

No, mitä vastaat omalta kohdaltasi?

Ei näköjään mitään…..

• Noh, missäs ne ihmettelijät nyt ovat? 😳

• Anonyymi

Täällä ollaan

• viimeinen.tuomio.2

Olen täällä kaiken aikaa!

• viimeinen.tuomio.2

Niin minäkin!

• Eli tunnustat roikkuvasi palstalla koko ajan, etkä voi olla poissa edes kun olet liikenteessä, vaan joudut koko ajan seuraamaan sinua älykkäämillä vehkeillä mitä täällä tapahtuu. Oletko miettinyt että sinulla on riippuvuus ongelma?

• Sinulla tuntuu olevan riippuvuusongelma minuun 😂😂😂

• ps. lueppas aloitukseni uudelleen 🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Sinulla tuntuu olevan riippuvuusongelma minuun 😂😂😂

Ei pelkästään sinuun, vaan kaikkiin valehtelijoihin ja turhia läsyttäviin. Teitä on niin kiva härnätä, kun olette niin tosissanne :D

• usko.vainen kirjoitti:

ps. lueppas aloitukseni uudelleen 🤗

Eli myönnät että sinulla on riippuvaisuus ongelma tähän palstaan?

• Ei.luotu kirjoitti:

Ei pelkästään sinuun, vaan kaikkiin valehtelijoihin ja turhia läsyttäviin. Teitä on niin kiva härnätä, kun olette niin tosissanne :D

Yritä nyt hyvä ihminen vähän käyttäytyä 😉

• Samaa mieltä "Ei luodun" kanssa.. Kun erään kerran usko.vainen ilmoitti lähtevänsä kahden päivän reissullekin että saisimme olla rauhassa niin eikös kummaa, hän oli nämä kaksi päivää jatkuvasti inttämässä palstalla.

• sage8 kirjoitti:

Samaa mieltä "Ei luodun" kanssa.. Kun erään kerran usko.vainen ilmoitti lähtevänsä kahden päivän reissullekin että saisimme olla rauhassa niin eikös kummaa, hän oli nämä kaksi päivää jatkuvasti inttämässä palstalla.

Niin, eikös tekniikka olekin ihmeellistä kuten aloituksessa kerroin.
        Sinä varmaan istut siinä kammarissasi hiiri kädessä tuojottamassa pitkäperäistä näyttöäsi 😂😂😂

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Sano vaan OllaanMiehiksi ;D

• usko.vainen kirjoitti:

Sinä varmaan istut siinä kammarissasi hiiri kädessä tuojottamassa pitkäperäistä näyttöäsi 😂😂😂

Valehtelit että saisimme olla rauhassa.

• tietoa.sinusta
        sage8 kirjoitti:

Samaa mieltä "Ei luodun" kanssa.. Kun erään kerran usko.vainen ilmoitti lähtevänsä kahden päivän reissullekin että saisimme olla rauhassa niin eikös kummaa, hän oli nämä kaksi päivää jatkuvasti inttämässä palstalla.

Totta kai olet samaa mieltä, olet Ei.luodun rinnakkaisnikki😊

• sage8 kirjoitti:

Valehtelit että saisimme olla rauhassa.

Oleko minä järkyttänyt sinun rauhaasi 😂😂😂
        Taisin osua oikeaan sinun IT-ympäristötäsi?

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Minulla on rajoitettu nettiaika, koska ei omaa konetta :€

• tietoa.sinusta kirjoitti:

Totta kai olet samaa mieltä, olet Ei.luodun rinnakkaisnikki😊

Oletko usko.vainen tai sukulainen? Molemmilla kova tarve valehdella lähimmäisistään.

• Ei.luotu kirjoitti:

Oletko usko.vainen tai sukulainen? Molemmilla kova tarve valehdella lähimmäisistään.

Mene nyt tutkituttamaan se pääsk ja puhu samalla tuosta vainoharhastasi 🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Niin käyttäydyinkin, kun ystävällisesti kerroin että sinulla näyttää olevan riippuvaisuusongelma tähän palstaan. Eikö se ole parasta käyttäytymistä, kun on huolissaan toisen ongelmista ja yrittää saada toisen huomaamaan sen? Mutta ethän sinä tiedä mitään lähimmäisenrakkaudesta, ainakaan tälle palstalle kirjoittamiesi tekstien perusteella...

• OvatPaitajaPeppu
        Ei.luotu kirjoitti:

"usko.vainen" ja "tietoa.sinusta" ovat paita ja peppu. Siellä missä "usko.vainen" siellä "tietoa.sinusta" ja päinvastoin.

• Ei.luotu kirjoitti:

Niin käyttäydyinkin, kun ystävällisesti kerroin että sinulla näyttää olevan riippuvaisuusongelma tähän palstaan. Eikö se ole parasta käyttäytymistä, kun on huolissaan toisen ongelmista ja yrittää saada toisen huomaamaan sen? Mutta ethän sinä tiedä mitään lähimmäisenrakkaudesta, ainakaan tälle palstalle kirjoittamiesi tekstien perusteella...

Minulla ei ole riippuvuutta ja vielä vähemmän ongelmaa😂
        Mutta sinulla on ongelma ja riippuvuus minun kyttäämisestäni, eiks niin ?

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

"...on keksitty älypuhelimet ja tabletit ja ne seuraavat haltijaansa ihan missä tahansa hän liikkuukin. Niillä palstan seuraaminen ja kommentointi käy yhtä näppärästi kuin twiittailu, tekstailu, whastappailu"

Tulit sitten samalla sanoneeksi, ettei sun elämässäsi ole muuta kuin tietotekniikka ja jatkuvasti onlinessa olo viestimässä eri kanavien kautta, joissa ei vielä tähän päivään mennessä ole tullut yhtään sellaista viestiä ilmoille, joiden perusteella sulla olisi elämässä muuta kuin narsistinen nettiaddiktio omien viestien lukemiseen.

Tiedätkös, semmoinen putkiperäinen pöytäkonetietsikka v. 1995 on siitä hyvä, ettei sitä tosiaankaan kanna joka paikkaan mukaansa ja aivot saavat lepoa ;D ja selkeästi ketjuista päätellen sinulla on aivojen ylikuormitusta ja kirjoitusvirheitä, koska et pysy viestitulvassa mukana.

Ihmiskontakteihin face-to-face sinä et pysty, koska koko ajan treffeillä täytyisi sun pälyillä näitä laitteitasi joissa on 10 eri pikaviestintä päällä 100 profiililla, ettei yksikään osuva vittuilu mene ohi ;D

• OvatPaitajaPeppu kirjoitti:

"usko.vainen" ja "tietoa.sinusta" ovat paita ja peppu. Siellä missä "usko.vainen" siellä "tietoa.sinusta" ja päinvastoin.

Oletko mustasukkainen 😳.

• usko.vainen kirjoitti:

Mene nyt tutkituttamaan se pääsk ja puhu samalla tuosta vainoharhastasi 🤗

Eli nyt alkoi sinulta se vittuilu muille. Kenenköhän sen pitäisi tarkistaa niitä käytöstapojaan...

• usko.vainen kirjoitti:

Kuten sanoin; te kaikki valehtelijat, vittuilijat ja muut idiootit olette minun "tarkkailussa". Lähinnä tämä teidän jallittelu on hupaa minulle :D

• Ei.luotu kirjoitti:

Eli nyt alkoi sinulta se vittuilu muille. Kenenköhän sen pitäisi tarkistaa niitä käytöstapojaan...

Älä ota virruiluna kaikkea mikä sinua ei miellytä 😂😂😂

• Ei.luotu kirjoitti:

Kuten sanoin; te kaikki valehtelijat, vittuilijat ja muut idiootit olette minun "tarkkailussa". Lähinnä tämä teidän jallittelu on hupaa minulle :D

Sorry
        Älä ota vittuiluna kaikkea mikä sinua ei miellytä 😂😂😂

• viimeinen.tuomio.2
        viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

Minulla on rajoitettu nettiaika, koska ei omaa konetta :€

Harmittaa ehkä vähän rajallisen aikasi puolestasi, mutta yritä nyt parhaasi sotkeaksesi keskustelu nyt niin kauan kuin voit, trolli.

Tämähän on deja vú eilisillasta, kun joku ei alkuunkaan pärjännyt omilla tunnuksillaan, niin alkoi kopiona sotkemaan ;D

• usko.vainen kirjoitti:

Sorry

Taidat luulla vähän liikoja itsestäsi. Luulet olevasi joku ihmistuntija ja sitten oksentelet näitä "tutkituta pääsi" yms sontaa tuntemattomista ihmisistä. Eikö tuo ole vittuilua jos mikä?

• usko.vainen kirjoitti:

sinulla on riippuvuus jonka kerroit aloituksessasi.

• onkohan.enää.toivoa
        usko.vainen kirjoitti:

Sorry

Eipä käy sinua katteek`s, kun kerran joudut tekemään tiliä kaikista turhista sanoistasi ja typeristä kommenteistasi.
        Olet selvästi ajautunut riippuvuuteen, etkä enää pysty lopettamaan.

• Jumalan.perheväkeä
        usko.vainen kirjoitti:

Sorry

Voisitko ystävällisesti vahtaa nimimerkkisi johonkin toiseen, sillä pilaat täällä Jeesukseen uskovien maineen, ja olet häpeäksi Jumalan pyhälle nimelle ja Jeesukselle Kristukselle.

• Jumalan.perheväkeä kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti vahtaa nimimerkkisi johonkin toiseen, sillä pilaat täällä Jeesukseen uskovien maineen, ja olet häpeäksi Jumalan pyhälle nimelle ja Jeesukselle Kristukselle.

En, en voisi mutta sinä voisit rekata omasi 🤗

• onkohan.enää.toivoa kirjoitti:

Eipä käy sinua katteek`s, kun kerran joudut tekemään tiliä kaikista turhista sanoistasi ja typeristä kommenteistasi.
        Olet selvästi ajautunut riippuvuuteen, etkä enää pysty lopettamaan.

Sinä olet jo riippuvainen, vai 😳.

• Ei.luotu kirjoitti:

Taidat luulla vähän liikoja itsestäsi. Luulet olevasi joku ihmistuntija ja sitten oksentelet näitä "tutkituta pääsi" yms sontaa tuntemattomista ihmisistä. Eikö tuo ole vittuilua jos mikä?

Sinun riippuvuutesi minusta on liikuttavaa 🤗

• Jumalan.perheväkeä
        usko.vainen kirjoitti:

En, en voisi mutta sinä voisit rekata omasi 🤗

No, itsepähän vastaat tekemisistäsi ja tekemättäjättämisestäsi.
        On ainakin varoitettu.

• Jumalan.perheväkeä kirjoitti:

No, itsepähän vastaat tekemisistäsi ja tekemättäjättämisestäsi.
        On ainakin varoitettu.

Nimeomaan ja SINÄ myös omistasi 🤗

• ahmet.ertegun
        Jumalan.perheväkeä kirjoitti:

Älä tuomitse, vaan rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi.

Jos voit.

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

ps. lueppas aloitukseni uudelleen 🤗

Luin uusixi

• näinajattelen

Ei ole. Kun ei ole telkkaria niin tämä on vaihtoehto sille.

• Minullakin on tapana kirjoitella missä tahansa.

Huonossa paikassa kirjoittelusssa voi tulla kirjoitusvirheitä.

Pahin mieleeni tuleva kirjoitusvirhe sattui kun kirjoittelin samalla kun lumia pudotellessani putosin itsekin katolta, ja tietenkin siinä pudotessa sormi lipesi väärälle näppäimelle, jolloin "Aito avioliitto ry" tuli muotoon "Aito Ahvioliitto ry"

Tuosta tulee muuten se Aitoa avioliittoa kuvaava "AA"-lyhenne isolla A:lla, koska onhan Ahvio ihmisen sukunimi ja kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

• Kirjoittelet mistä tahansa mutta aina samasta aiheesta ja aina valhetta 😒

• usko.vainen kirjoitti:

Kirjoittelet mistä tahansa mutta aina samasta aiheesta ja aina valhetta 😒

Ja nyt alkoi se valehtelu muista ihmisistä. Kohta varmaan saadaan sinulta multinikki onlineri oksennus tänne... eikun ehditkin jo ensin.

• usko.vainen kirjoitti:

Kirjoittelet mistä tahansa mutta aina samasta aiheesta ja aina valhetta 😒

miksi itse valehtelet?

• tietoa.sinusta
        Ei.luotu kirjoitti:

Ja nyt alkoi se valehtelu muista ihmisistä. Kohta varmaan saadaan sinulta multinikki onlineri oksennus tänne... eikun ehditkin jo ensin.

Otit näköjään eioleyllätys-nikkisi komppaamaan itseäsi😊

• Ei.luotu kirjoitti:

Yritä nyt hyvä ihminen rauhoittua?

• ahmet.ertegun

Mullekin tapahtu just kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa pe.ku mutta kirjoitin vahingossa että paska.

• mklbmbfgbmfg

Palstalla viettämäni aika on pois niin läheisiltäni kuin myös evankeliumin lukemisesta. Toki niillekin on aikaa, mutta tämän myötä vähemmän. Vähäinen on hyöty itselleni, jos sitä on alkuunkaan. Korkeampi laatu suhteessa viestien määrään, se olisi parempi, niin itselleni kuin mielestäni muillekin.

• "Korkeampi laatu suhteessa viestien määrään"

Kyllä juu.
        Tuota minäkin pidän tärkeänä ja oleellisena asiana.

• viimeinen.tuomio.2
        Pe.ku kirjoitti:

"Korkeampi laatu suhteessa viestien määrään"

Kyllä juu.
        Tuota minäkin pidän tärkeänä ja oleellisena asiana.

Usko.vainen tekee peukutuksilla itsestään ja sivunikeistään jotenkin korkealaatuisempaa :D

Onkohan se turhamaisuutta?

• viimeinen.tuomio.2

Usko.vainen tekee peukutuksilla itsestään ja sivunikeistään jotenkin korkealaatuisempaa :D

Onkohan se turhamaisuutta?

...ja jännästi usko.vainen putoaa keskustelusta heti, kun vastausta ei laita nimenomaan hänen rek. profiilille, vaikka miten vyön alle heittää kommentin...

Ehkä hänen kannattaisi hankkia isompi putkinäyttö, niin näkisi koko keskustelun ;D tai ottaa edes kerran ne tabletit.

• törre5

...ja jännästi usko.vainen putoaa keskustelusta heti, kun vastausta ei laita nimenomaan hänen rek. profiilille, vaikka miten vyön alle heittää kommentin...

Ehkä hänen kannattaisi hankkia isompi putkinäyttö, niin näkisi koko keskustelun ;D tai ottaa edes kerran ne tabletit.

Tuo on hänen saarnansa

https://www.youtube.com/watch?v=ERKZZF4Wyd8

• Mistä voi tietää, että joku on täällä kaiken aikaa, ellei itsekin ole täällä kaiken aikaa.
      Itse käyn täällä satunnaisesti toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Joskus menee päiviä, etten käy täällä ollenkaan.

• 27.11.2017

Viesteissä on päiväys ja kellonaika.

• 27.11.2017 kirjoitti:

Viesteissä on päiväys ja kellonaika.

Onko sinulla excel-taulukko minun kirjoirusteni ajlista 🤗

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Onko sinulla excel-taulukko minun kirjoirusteni ajlista 🤗

Kenelläkään ei muuten ole epäilystä siitä, etteikö sinulla ole ;D

Otahan vaan lisää kuppia, kun alkaa tuo kirjoitusasu olla jo mitä sattuu.

• viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

Kenelläkään ei muuten ole epäilystä siitä, etteikö sinulla ole ;D

Otahan vaan lisää kuppia, kun alkaa tuo kirjoitusasu olla jo mitä sattuu.

Totta minulla on tuhansia exceleitä 😂

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Olen alkoholisti!!!!

• tietysti.sinulla.on
        usko.vainen kirjoitti:

Tietysti sinulla on, aivan kuten sinulla on tuhansia nikkejä.

• tietysti.sinulla.on kirjoitti:

Tietysti sinulla on, aivan kuten sinulla on tuhansia nikkejä.

Ei minulla ole tuhansia nikkejä mutta sinulla taitaa olla koska jankuta noita samoja juttujasi jatkuvasti eri nikeillä 🤗

• holitonna

Olen alkoholisti!!!!

Mee jo hoitoon. Juo vissyä.

• viimeinen.tuomio.2

Minulla on rajoitettu nettiaika, koska ei omaa konetta :€€€

• viimeinen.tuomio.2

no hyvä, päästään sinusta joskus sentään eroon, kopio ;D

• viimeinen.tuomio.2

no hyvä, päästään sinusta joskus sentään eroon, kopio ;D

Miksi puhun taas itselleni?? Apua!!!!

• saviseutulainen

Kenties ei tulisi niin auliisti lähteä mukaan tämmöisiin räksytysketjuihin!?
      Jos nimittäin ottaa ylenmäärin kaaliin räksytysketjun ( -ketjujen ) aloittajan kommentit.

• Minusta on kiva antaa ihmisille mahdollisuus päästää höyryjään pihalle kun tunnun muutamalle olevan siihen ainoa kanava🤗

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Minusta on kiva antaa ihmisille mahdollisuus päästää höyryjään pihalle kun tunnun muutamalle olevan siihen ainoa kanava🤗

Olet sitä esimerkiksi minulle :DDDDD

• viimeinen.tuomio.2

Olet sitä esimerkiksi minulle :DDDDD

ja minulle ;DDDDD

• viimeinen.tuomio.2

ja minulle ;DDDDD

minulle myös ;DDDDDD

• viimeinen.tuomio.2

minulle myös ;DDDDDD

älä unohda minuakaan ;DDDDD

• viimeinen.tuomio.2

älä unohda minuakaan ;DDDDD

jaa montakos minua jo onkaan, harmi kun ei olla rekattu, voitais peukutella itseämme kun se on usko.vaisten tapa :DDDDD

Tosin siltä yhdeltä, joka rekkaa varmaan loppuu just sillä sekunnilla se rajallinen nettiaika :(

• viimeinen.tuomio.2

jaa montakos minua jo onkaan, harmi kun ei olla rekattu, voitais peukutella itseämme kun se on usko.vaisten tapa :DDDDD

Tosin siltä yhdeltä, joka rekkaa varmaan loppuu just sillä sekunnilla se rajallinen nettiaika :(

Miksi sinulta eli minulta loppuu nettiaika :DDDDD?

• viimeinen.tuomio.2

Miksi sinulta eli minulta loppuu nettiaika :DDDDD?

"viimeinen.tuomio.2
        27.11.2017 21:28
        UUSI
        Minulla on rajoitettu nettiaika, koska ei omaa konetta :€€€"

Lähimuistisi tila alkaa olla huolestuttava, kopioni :D psykoosi taas selvästi tulossa, otahan lisää kuppia, koska:

"viimeinen.tuomio.2
        27.11.2017 22:02
        usko.vainen kirjoitti:
        Olen alkoholisti!!!!"

Hmm, mites nuo nyt kopioituivat tuollai samaksi lauseeksi...??? Ei kai usko.vainen sentään alkoholisti ole!!!???

• MeneJoNukkumaan

"viimeinen.tuomio.2
        27.11.2017 21:28
        UUSI
        Minulla on rajoitettu nettiaika, koska ei omaa konetta :€€€"

Lähimuistisi tila alkaa olla huolestuttava, kopioni :D psykoosi taas selvästi tulossa, otahan lisää kuppia, koska:

"viimeinen.tuomio.2
        27.11.2017 22:02
        usko.vainen kirjoitti:
        Olen alkoholisti!!!!"

Hmm, mites nuo nyt kopioituivat tuollai samaksi lauseeksi...??? Ei kai usko.vainen sentään alkoholisti ole!!!???

Hassua, kun analysoit kännissä omia kirjoituksiasi....

• viimeinen.tuomio.2
        MeneJoNukkumaan kirjoitti:

Hassua, kun analysoit kännissä omia kirjoituksiasi....

enkä mene, koska mulla on rajaton nettiaika ja sulla taisi mennä jo umpeen ;D

Sullehan tuo känni-ininä on päälle jäänyt ;D rakas usko.vainen, et enää jaksa edes leikkiä olevasi minä.

• viimeinen.tuomio.2

Noloa, kun et osaa jättää hymiöitä pois usko.vainen, kun sehän millaiset samanlaiset hymiöt tulevat on ilmiselvää tietoa.sinusta, että olet sama kirjoittaja ;D

• viimeinen.tuomio.2

Noloa, kun et osaa jättää hymiöitä pois usko.vainen, kun sehän millaiset samanlaiset hymiöt tulevat on ilmiselvää tietoa.sinusta, että olet sama kirjoittaja ;D

Minäkin käytän aina näitä samoja hymiöitä, niistä minut tunnistaa ;D

Olen täysin hullu ;D

• viimeinen.tuomio.2

Minäkin käytän aina näitä samoja hymiöitä, niistä minut tunnistaa ;D

Olen täysin hullu ;D

Jaa jaa, kopioni, ei se ole ollut kenellekään mikään uutinen enää vuosikausiin ;D

Eikä tietysti sekään, että sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin minun kopioimiseni. Mahtaa harmittaa, kun sun nolo identiteettikloonaus sattui palstan ainoan hihhulin kohdalle ;D

Mikset muuten kirjoita viimeinen.tuomio -nikillä, kun sen jo rekisteröit ja varastit? Peukuttaisit edes omia kommenttejasi, tekisi varmasti sinulle hyvää ;D

• viimeinen.tuomio.2

Jaa jaa, kopioni, ei se ole ollut kenellekään mikään uutinen enää vuosikausiin ;D

Eikä tietysti sekään, että sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin minun kopioimiseni. Mahtaa harmittaa, kun sun nolo identiteettikloonaus sattui palstan ainoan hihhulin kohdalle ;D

Mikset muuten kirjoita viimeinen.tuomio -nikillä, kun sen jo rekisteröit ja varastit? Peukuttaisit edes omia kommenttejasi, tekisi varmasti sinulle hyvää ;D

Niin, sinä olet kopioni ;D Minut tunnistaa näistä hymiöistä ;DDDDDD

• viimeinen.tuomio.2

Niin, sinä olet kopioni ;D Minut tunnistaa näistä hymiöistä ;DDDDDD

varo!

• viimeinen.tuomio.2

varo!

varo!!

• AsiaaAsiana

Eiköhän jokainen lukutaitoinen helposti näe, minkä verran usko.vainen täällä on. Jos tuo ei ole riippuvuutta, mikä sitten on. Surullista on se, että mitään oikeaa sanottavaa usko.vaisella ei ole. Pääpaino on alati samojen asioiden jankutuksessa ja muille keljuilemisessa.

Kuvaavaa on se, että usko.vaisella ei tunnu olevan mitään halua olevan edes pieneen taukoon poissa täältä. On naurettavaa edes väittää, että noilla kirjoitusmäärillä ehtisi juuri muuta elämää elää, olipa käytössä oleva laite mikä tahansa. Normaali ihminen nimittäin ei ehdi koko ajan olla kiinni älylaitteessaan, vaan käyttää aikaa esim. läheisiinsä. Myöskään minkään lajin työtä usko.vaisen kuvioon ei näytä mahtuvan.

Kerrohan uskovainen: jos et voi olla täältä poissa päivää, miksi et voi?

• Asian_ytimessä

Olet asian ytimessä! Hyvää analyysia tarjoat. Toki tuo juttu on yhtä henkilöä lukuunottamatta kaikille täällä hyvin selvää.

• viimeinen.tuomio.2

En pysty olemaan poissa päältä, toivottavasti kopioni ei tule häiriköimään ;DDDDD

• viimeinen.tuomio.2

En pysty olemaan poissa täältä, toivottavasti kopioni ei tule häiriköimään ;DDDDD

• viimeinen.tuomio.2

usko.vainen, kaipaan sinua!!!!

• viimeinen.tuomio.2

Niin niin, toki toki toki usko.vainen kilvoittelee otsa hiessä ja sormet näppiksellä vasten addiktiotaan ja on nettisapatissa 2 päivää, etkö muista, kopio?

Hän VIIMEINKIN tajusi palsta-ajan olevan jotenkin pois hänen muusta elämästään ;D

• viimeinen.tuomio.2

Niin niin, toki toki toki usko.vainen kilvoittelee otsa hiessä ja sormet näppiksellä vasten addiktiotaan ja on nettisapatissa 2 päivää, etkö muista, kopio?

Hän VIIMEINKIN tajusi palsta-ajan olevan jotenkin pois hänen muusta elämästään ;D

Kuten tuossa ylempänä arvelinkin, niin tämä kopioni tuli taas häiriköimään :DDDDD

• Martti.Luther

Jeesuskin on täällä kaiken aikaa.

• Ei se ajankäyttö taida siitä riippua, millä vehkeellä näitä seuraa ja kommentoi?
      Jos pitää koko ajan tiirailla puhelintaan, niin kyllä se keskittymistä hajottaa ja vie aikaa. Ehkä ei sitten tarvitse käyttää työssään tai muussa aivojaan täydellä teholla, kun jää aikaa seurailla nettiä?

Pöytäkone on minulla kirjoittamista varten. Samalla kun katselen sähköpostit ja vastailen, voin lueskella ja vastailla täällä. Saatan tehdä täällä muita etätöitä tai opiskelujuttuja, ja pidän paussia ja käyn kommentoimassa. Teen kaikki pankki- ym. virastoasiat vain pöytäkoneella.

Aamuisin tosin samalla aamutoimien lomassa on kaikkein mukavin kirjoitella. Kun on joku hyvä kirjoitus, niin siitä saa miettiä rauhassa. Tai jos pitää sitä tietoa etsiä, voi keskittyä siihen.

Tabletti on harrastustani varten, mutta lueskelen sillä lehdet yms. Kirjoittaminen on sillä sen verran hankalaa (kuten puhelimella), etten viitsi sitä tehdä kuin poikkeustapauksessa.

Puhelin on sitten pääsääntöisesti viestittelyä varten, joskin nettiä saatan käyttää kun jossain pitää odotella ja joutoaikaa on. Eikähän siitä edes näe juuri mitään. Pöytäkoneella minulla on usea tiedosto sekä monta lehteä auki netissä yhtä aikaa. Ikävä kyllä toinen näyttö sippasi, mutta ehkä pian saa uuden. Se helpottaa työskentelyä huomattavasti.

”Niillä palstan seuraaminen ja kommentointi käy yhtä näppärästi kuin twiittailu…”

Ilmankos et kunnolla keskustele, olet sekoittanut sen mitä on Keskustelupalstalla kirjoittaminen ja tyhjänpäiväinen twiittailu…

• Rekkaamaton_peukuttaja

Ja mummomuori on linjansa mukaisesti asiallisesti asialla. Peukku ylös!

• Kappas, vastaukseni on poistunut.
        Vastasin sinulle eilen, että en ole tällä palstalla törmännyt yhteekään aloitukseen enkä keskisteluun joka vaatisi oikein koneelle istumista 😳

• usko.vainen kirjoitti:

Kappas, vastaukseni on poistunut.
        Vastasin sinulle eilen, että en ole tällä palstalla törmännyt yhteekään aloitukseen enkä keskisteluun joka vaatisi oikein koneelle istumista 😳

?? Mitenkäs sinä nyt noin asian väänsit?

Ei todellakaan vaadi, tosin pöytäkoneen näppäistöllä on helpompaa kirjoittaa ihan oikeita kommentteja, ei moisia rykäyksiä kuten useimmiten teet, ja taustatietoja on huomattavat paljon helpompaa etsiä.

• mummomuori kirjoitti:

?? Mitenkäs sinä nyt noin asian väänsit?

Ei todellakaan vaadi, tosin pöytäkoneen näppäistöllä on helpompaa kirjoittaa ihan oikeita kommentteja, ei moisia rykäyksiä kuten useimmiten teet, ja taustatietoja on huomattavat paljon helpompaa etsiä.

Kukin kirjooittaa tyylilään, ei siinä ole mitään väänetelyä, Ja sinulle on varmaan helpompi postailla pöyttäkoneellasi :D

• usko.vainen kirjoitti:

Kukin kirjooittaa tyylilään, ei siinä ole mitään väänetelyä, Ja sinulle on varmaan helpompi postailla pöyttäkoneellasi :D

Näemmä :D ...

• Niin, en ole vielä törmännyt tällä palstalla yhteenkään keskusteluun johon olisi pitänyt oikein keskittyä 😳

• viimeinen.tuomio.2

Rakastan sinua ;D

• viimeinen.tuomio.2

Rakastan sinua ;D

Ei usko.vainen jaksa sun rakkauteesi keskittyä, kopioni, koska se ei rakasta sua kuin lähimmäistään :/ ADHD:t on semmoisia, kun juuri kertoi, ettei jaksa keskittyä. Se on vaan ymmärrettävä, että näin on, eikä se sille mitään voi.

Muistakaa kuitenkin iltalääkkeet, peskää hampaat ja tarkistaa ennen yöpuulle menoa, ettei vaan oo homoja sängyn alla. Se on sitä muuta elämää, jota ette saa jättää pois palstan takia, vaikka olenkin näin ylivertaisen kiinnostava keskustelukumppani.

• viimeinen.tuomio.2

Ei usko.vainen jaksa sun rakkauteesi keskittyä, kopioni, koska se ei rakasta sua kuin lähimmäistään :/ ADHD:t on semmoisia, kun juuri kertoi, ettei jaksa keskittyä. Se on vaan ymmärrettävä, että näin on, eikä se sille mitään voi.

Muistakaa kuitenkin iltalääkkeet, peskää hampaat ja tarkistaa ennen yöpuulle menoa, ettei vaan oo homoja sängyn alla. Se on sitä muuta elämää, jota ette saa jättää pois palstan takia, vaikka olenkin näin ylivertaisen kiinnostava keskustelukumppani.

Kuten tuossa ylempänä arvelinkin, niin tämä kopioni tuli taas häiriköimään :DDDDDDD

• :D Ehkä vain on niin, ettet niitä huomaa tai ohitat ylimielisesti ?

• mummomuori kirjoitti:

:D Ehkä vain on niin, ettet niitä huomaa tai ohitat ylimielisesti ?

Kyllä minä huomaan jos niitä on mutta en pidä mielenkiintoisina esim sinun politikointiasi ja uskovien ja Aa:n solvaalistasi :D

• usko.vainen kirjoitti:

Kyllä minä huomaan jos niitä on mutta en pidä mielenkiintoisina esim sinun politikointiasi ja uskovien ja Aa:n solvaalistasi :D

Enhän minä nyt tarkoittanutkaan omia kommenttejani, vaan mielenkiitoisia ketjua. Enemmän tuo sinulla tuntuu menevän juorulunpuolella, mutta olet kyllä joissakin kommentoinut ihan oikeastikin. Tiedän että siis osaat.

• mummomuori kirjoitti:

Enhän minä nyt tarkoittanutkaan omia kommenttejani, vaan mielenkiitoisia ketjua. Enemmän tuo sinulla tuntuu menevän juorulunpuolella, mutta olet kyllä joissakin kommentoinut ihan oikeastikin. Tiedän että siis osaat.

Mutta minä tarkoitin :D Sinä olet täällä vain homoittamassa ja haukkumassa uskovia ja Aa:ta. Olekto huomannut, että sinä olet aina samaa mieltä palstan ateistien kanssa ja he sinun kanssasi?

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta minä tarkoitin :D Sinä olet täällä vain homoittamassa ja haukkumassa uskovia ja Aa:ta. Olekto huomannut, että sinä olet aina samaa mieltä palstan ateistien kanssa ja he sinun kanssasi?

Oletko huomannut että olen aika usein samaa mieltä uskovien kanssa ja eri mieltä ateistien ja agnostikkojen kanssa? En vain viitsi käydä tyhjiä inttelyitä tietysta asioista, koska ne eivät johda mihinkään.

Niin, ja miksi käytät tuollaisia loukkaavia nimittelyitä?

Yritän vain kannustaa sinua eteenpäin, ja pääsemään irti tuota varsin murkkikäisestä pahasta tavastasi.

• mummomuori kirjoitti:

Oletko huomannut että olen aika usein samaa mieltä uskovien kanssa ja eri mieltä ateistien ja agnostikkojen kanssa? En vain viitsi käydä tyhjiä inttelyitä tietysta asioista, koska ne eivät johda mihinkään.

Niin, ja miksi käytät tuollaisia loukkaavia nimittelyitä?

Yritän vain kannustaa sinua eteenpäin, ja pääsemään irti tuota varsin murkkikäisestä pahasta tavastasi.

En ole huoannut sinun olevan yhtään kertaa samaa mieltä uskovien kanssa. Vosikto virkistää mustiani niistä asioista?

Minusta homottaminen kuvaa sitä mitä sinä täällä edustat.

"murkkikäisestä" Mitähän tuo on?
        Enkä minä kaipaa yhtään mitään sinulta enkä kaltaisistasi. Jos olisimme livenä niin kiertäisin sinut kaukaa :D

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

En ole huoannut sinun olevan yhtään kertaa samaa mieltä uskovien kanssa. Vosikto virkistää mustiani niistä asioista?

Enkä minä kaipaa yhtään mitään sinulta enkä kaltaisistasi. Jos olisimme livenä niin kiertäisin sinut kaukaa :D

Mitäs se "huoaaminen" on? "Vosikto" myös kertoa, miten sitä sun "mustiasi" virkistetään?

Nyt valehtelit rumasti, sinähän ressukka nimenomaan kaipaat meiltä näitä kommentteja.

• LämpiminTerveisin

Suosittelen lämpimästi, että keskittyisit lukemaasi, niin tällä palstalla kuin lukiessasi artikkeleita netistä tai printtilehdistä. Siten muistaisit paremmin mitä olet mistäkin lukenut, ettei kävisi niin kuin Patmos/Helsingin juutalainen seurakunta ketjussa.

• usko.vainen kirjoitti:

” "murkkikäisestä" Mitähän tuo on?”

Sori, tuli kirjoitusvirhe, pitäisi olla murkkuikäisestä.

”Vosin” virkistää ”mustiasi” siten, että luet vähän tarkemmin kommenttini, niin huomaisit tämänkin asian.

Voisit hämmästyä aika tavalla, jos livenä tapaisimme. Huomaisit että luomasi mielikuva ei ehkä pidä ollenkaan paikkaansa. :)

• tietoa.sinusta
        mummomuori kirjoitti:

” "murkkikäisestä" Mitähän tuo on?”

Sori, tuli kirjoitusvirhe, pitäisi olla murkkuikäisestä.

”Vosin” virkistää ”mustiasi” siten, että luet vähän tarkemmin kommenttini, niin huomaisit tämänkin asian.

Voisit hämmästyä aika tavalla, jos livenä tapaisimme. Huomaisit että luomasi mielikuva ei ehkä pidä ollenkaan paikkaansa. :)

Eli hämmästykseni aiheena olisi se, että oletkin mies?

• tietoa.sinusta kirjoitti:

Eli hämmästykseni aiheena olisi se, että oletkin mies?

:D Vaikka täällä niin keuhkotaan siitä, miten ei voi olla kuin "selkeä" sukupuoli, niin silti ette osa eroittaa naisia miehistä :D :D

Olen mitä suurimmassa määrin nainen.

• mieheltä.vaikutat
        mummomuori kirjoitti:

:D Vaikka täällä niin keuhkotaan siitä, miten ei voi olla kuin "selkeä" sukupuoli, niin silti ette osa eroittaa naisia miehistä :D :D

Olen mitä suurimmassa määrin nainen.

Sinä kirjoitat kuin mies. Olet miessydäminen nainen. Varmaan joku silvia modig.

• mieheltä.vaikutat kirjoitti:

Sinä kirjoitat kuin mies. Olet miessydäminen nainen. Varmaan joku silvia modig.

Mitenkäs se tämä nyt olikaan - eikös se sukupuoli pitänyt olla ehdoton, joka todetaan pelkästään tuolta jalkojen välistä? :D :D

• mieheltä.vaikutat
        mummomuori kirjoitti:

Mitenkäs se tämä nyt olikaan - eikös se sukupuoli pitänyt olla ehdoton, joka todetaan pelkästään tuolta jalkojen välistä? :D :D

Niinän se onkin mutta sinä kuvitelet olavasi ja eiinnyt kuin olisit vanhempi nainen.

• viimeinen.tuomio.2
        mieheltä.vaikutat kirjoitti:

Niinän se onkin mutta sinä kuvitelet olavasi ja eiinnyt kuin olisit vanhempi nainen.

Kuvitteleehan täällä moni monien nikkiensä takaa olevansa uskovainenkin.

Jopa tämä tapaus usko.vainen ;D

• viimeinen.tuomio.2

Se olen minä itse ;DDDDDD

• No en ainakaan, että ihan saat kommentoida ja kirjoitella. Monesti on muutama päivä väliälikin , etten käy palstalla. Lähinä tästä pihatosta sitten kirjoittelen, eli ihan tietokone on :d toki joskus kännyllä vastannut, en kyllä sinulle, mutta muutamalle nimimerkille.

• Olisikin tosi kiva jos et vastailisi minulle ollenkaan 😉

• Olet_röyhkeä_Räyhis
        usko.vainen kirjoitti:

Olisikin tosi kiva jos et vastailisi minulle ollenkaan 😉

Ja sinä epäreilu pelle kehtaat tuommoista itse kommentoida muille. Sinulle ei saa vastata, mutta sinä roikut täällä jokaisen lahkeessa spammaten heille vittuilujasi.

• mene.hoitoon
        Olet_röyhkeä_Räyhis kirjoitti:

Ja sinä epäreilu pelle kehtaat tuommoista itse kommentoida muille. Sinulle ei saa vastata, mutta sinä roikut täällä jokaisen lahkeessa spammaten heille vittuilujasi.

Sinä olet pelle ja räyhääjä, Mene hoitoon!

• viimeinen.tuomio.2

Olen täällä taas!!!!

• NämäOvatFaktat

Kerrohan usko.vainen... Mitä muuta elämääsi mahtuu tänne kirjoittelun lisäksi? En usko, että juuri muuta mahtuu. Olet täällä kirjoittelemassa joka ikinen ilta useita tunteja. Olisi fyysisesti ajatellen mahdotonta, että ehtisit jotakin muuta harrastamaan.

Näyttäisi pienminkin siltä, että tekstien määrästä päätellen et ehdi esim. osallistumaan minkään lajin uskonnollisiis tilaisuuksiinkaan.

• olen.pelkkänä.silmänä

joillakin on kyky tehdä montaa asiaa yhtä aika. uskovainen on tehnyt ihan oman aloituksen omasta osuudestaan tällä palstalla.
        mutta kerro sinä itsestäsi jos haluat.

• Voi hyvänen aika, etkö sinä taaskaan lukenut aloitusta 😂

• SeSiitäSittenTaas
        usko.vainen kirjoitti:

Voi hyvänen aika, etkö sinä taaskaan lukenut aloitusta 😂

Aloituksessa ei ole mitään lukemista. Tuttua turhaa änkytystä vailla sisältöä. Sen kyllä käsittää jokainen muu paitsi sinä. Et osaa muuta kuin laittaa sanoja jonoon.

• SeSiitäSittenTaas kirjoitti:

Aloituksessa ei ole mitään lukemista. Tuttua turhaa änkytystä vailla sisältöä. Sen kyllä käsittää jokainen muu paitsi sinä. Et osaa muuta kuin laittaa sanoja jonoon.

Voi sinua ikuista kiukuttelijaa😂

• FaktatEsiin
        usko.vainen kirjoitti:

Voi sinua ikuista kiukuttelijaa😂

Faktat eivät ole kiukuttelua.

• FaktatEsiin kirjoitti:

Faktat eivät ole kiukuttelua.

Noh, mitkäs ne sinun faktasi sitten ovat? Haluat valuat varmaan myös perustella ja keskustella niistä?
        Vai riittääkö sinulle vain minun pitämisesi kusitolppanasi? 😳

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Noh, mitkäs ne sinun faktasi sitten ovat? Haluat valuat varmaan myös perustella ja keskustella niistä?
        Vai riittääkö sinulle vain minun pitämisesi kusitolppanasi? 😳

Rakastan sinua ;D

• "Olisi fyysisesti ajatellen mahdotonta, että ehtisit jotakin muuta harrastamaan. "

Tai työ on niin yksitoikkoista tai ei tarvitse juuri päätään vaivata, kun voi kännykkä kädessä tekstailla tuntikausia?

• mummomuori kirjoitti:

"Olisi fyysisesti ajatellen mahdotonta, että ehtisit jotakin muuta harrastamaan. "

Tai työ on niin yksitoikkoista tai ei tarvitse juuri päätään vaivata, kun voi kännykkä kädessä tekstailla tuntikausia?

Voi mummo kun minulta ei viestin kirjoittaminen vie kuin muta,an sekunnin 🤗
        Minä en istu koneella ja etsi googlesta postauksia kuten sinä.

• parempikin.sanomaan
        mummomuori kirjoitti:

"Olisi fyysisesti ajatellen mahdotonta, että ehtisit jotakin muuta harrastamaan. "

Itte istut joka ikinen aamu palstalla 2-3 tuntia ja postaat tänne skeidaasi!

• usko.vainen kirjoitti:

Voi mummo kun minulta ei viestin kirjoittaminen vie kuin muta,an sekunnin 🤗
        Minä en istu koneella ja etsi googlesta postauksia kuten sinä.

Etsin googlen avulla - sehän on hakukone - tietoa kaikesta, mikä kiinnostaa. Kyllä minulla on aika paljon sivustoja tuossa kirjanmerkeissä sekä hyllyissä monia hyviä teoksia.

Se vain vaatii koko ajan kännykän silmäilemistä, lukemista, ja näpyttelyä. Ja ilmankos noissa kommenteissasi ole välillä päätä ei häntää, kun et voi edes keskittyä sen enempää aiheisiin kuin siihen omaan työhösikään.

Minä istun mielelläni koneella, sillä tässä on hyvä näppäimistö. Teen samalla kaikenlaisia aamutoimia, juon rauhassa kahvia, saatan silmäillä sähköpostia jne.

Kun sitten alan tehdä muuta, en vilkuile kännyä yms. vaan keskityn aina esillä olevaan asiaan.

Ehkä sinä vain olet niin nuori, että känny kasvaa jo kädessä kiinni?

• olet.fossiili
        mummomuori kirjoitti:

Etsin googlen avulla - sehän on hakukone - tietoa kaikesta, mikä kiinnostaa. Kyllä minulla on aika paljon sivustoja tuossa kirjanmerkeissä sekä hyllyissä monia hyviä teoksia.

Se vain vaatii koko ajan kännykän silmäilemistä, lukemista, ja näpyttelyä. Ja ilmankos noissa kommenteissasi ole välillä päätä ei häntää, kun et voi edes keskittyä sen enempää aiheisiin kuin siihen omaan työhösikään.

Minä istun mielelläni koneella, sillä tässä on hyvä näppäimistö. Teen samalla kaikenlaisia aamutoimia, juon rauhassa kahvia, saatan silmäillä sähköpostia jne.

Kun sitten alan tehdä muuta, en vilkuile kännyä yms. vaan keskityn aina esillä olevaan asiaan.

Sinä postaat tänne googlrtietoja etkä keskustele.
        Joillakin on taito keskustella omin sanoin ilman postauksia siellä missä liikkuvat.

• mummomuori kirjoitti:

Minä en olekaan täällä levittämässä wikin tietoja koska jokainen löytää ne ihan varmasti itsekin.
        Olemme varmaan eri sukupolvea :D

• olet.fossiili kirjoitti:

Sinä postaat tänne googlrtietoja etkä keskustele.
        Joillakin on taito keskustella omin sanoin ilman postauksia siellä missä liikkuvat.

Ei ole olemassa mitään ”googlrtietoja”, sehän on hakukone jolla haetaan niitä tietoja! :D

• usko.vainen kirjoitti:

Minä en olekaan täällä levittämässä wikin tietoja koska jokainen löytää ne ihan varmasti itsekin.
        Olemme varmaan eri sukupolvea :D

Niin sitä olettaisi, että osattaisiin EDES sieltä Wikistä jotain löytää, vaan joillakin sekin sujuu perin kehnosti.

Olemme varmaan eri sukupolvea sen suhteen, mitä tulee tiedon etsimiseen. Minun sukupolveni on oppinut, että Wikin tiedot on syytä tarkastaa joko siellä olevien lähteiden kautta tai sitten etsiä muualta vastaavia tietoja.

• On muuten aika mielenkiintoista ,kun väitetään esim.ettei mummomuori tee muuta kuin postailee googletietoja. Sehän on kaikille nähtävissä, että väite ei pidä lainkaan paikkaansa. Tulee vähän sellainen hiekkalaatikkofiilis, jossa mukulat heittelee lällällää huuteluita toisistaan ja keksitään mitä erikoisempia heittoja, jotka eivät perustu muuhun kuin lapsen mielikuvitukseen. Tänne nettiin kun kaikki jää näkyviin tuntuu hassulta, että heitetään paikkaansa pitämättömiä väitteitä, jotka ovat hyvin yksinkertaisia tarkistaa. Onko siis pakko vaan sanoa jotain, jotta pysyy mukana keskustelussa, totuudesta viis?

• mummomuori kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään ”googlrtietoja”, sehän on hakukone jolla haetaan niitä tietoja! :D

Nimenomaan sillä haetut tiedot ovat googletitoja ja sinun pravuurisi sieltä on wikitieto :D

• mummomuori kirjoitti:

Niin sitä olettaisi, että osattaisiin EDES sieltä Wikistä jotain löytää, vaan joillakin sekin sujuu perin kehnosti.

Olemme varmaan eri sukupolvea sen suhteen, mitä tulee tiedon etsimiseen. Minun sukupolveni on oppinut, että Wikin tiedot on syytä tarkastaa joko siellä olevien lähteiden kautta tai sitten etsiä muualta vastaavia tietoja.

Juuri siksi minä en juuri käytäkään wikiä koska sen tieto on hyvin tarkoitushakuista ja vajavaista. Lähinnä vihervassutietoa :D

• Eerikatässämoi kirjoitti:

On muuten aika mielenkiintoista ,kun väitetään esim.ettei mummomuori tee muuta kuin postailee googletietoja. Sehän on kaikille nähtävissä, että väite ei pidä lainkaan paikkaansa. Tulee vähän sellainen hiekkalaatikkofiilis, jossa mukulat heittelee lällällää huuteluita toisistaan ja keksitään mitä erikoisempia heittoja, jotka eivät perustu muuhun kuin lapsen mielikuvitukseen. Tänne nettiin kun kaikki jää näkyviin tuntuu hassulta, että heitetään paikkaansa pitämättömiä väitteitä, jotka ovat hyvin yksinkertaisia tarkistaa. Onko siis pakko vaan sanoa jotain, jotta pysyy mukana keskustelussa, totuudesta viis?

Siinähän taas lällätät :D:D:D

• usko.vainen kirjoitti:

Tiedäthän, että nuo hymiöt eivät yhtään lievennä ilkkumisiasi? Tuokin kommentti voidaan lukea ilkeilynä, missä sävyssä sinä sen kirjoitit?

Tiedäthän, että nuo hymiöt eivät yhtään lievennä ilkkumisiasi? Tuokin kommentti voidaan lukea ilkeilynä, missä sävyssä sinä sen kirjoitit?

Ei niiden ole tarkoituskaan lieventää.Jos otat sen ilkeilynä niin siitä vaan :D:D:D

• usko.vainen kirjoitti:

Ei niiden ole tarkoituskaan lieventää.Jos otat sen ilkeilynä niin siitä vaan :D:D:D

Missä sävyssä sinä kommenttisi kirjoitit? Lällätystä pidetään yleensä negatiivisena asiana, joten missä merkityksessä sinä sen kirjoitit? Lempeän rakastavasti?

Missä sävyssä sinä kommenttisi kirjoitit? Lällätystä pidetään yleensä negatiivisena asiana, joten missä merkityksessä sinä sen kirjoitit? Lempeän rakastavasti?

Päätä sinä mutta kai muistat, että minä en rakasta sinua :D:D:D

• usko.vainen kirjoitti:

Päätä sinä mutta kai muistat, että minä en rakasta sinua :D:D:D

Muistan kyllä ja siksi ajattelinkin, että tarkoituksesi ei ollut sanoa lällätystä rakastavassa merkityksessä. Minähän en voi sinun puolestasi päättää millä mielellä sinä kommenttejasi kirjoitat. Voin tehdä tulkintoja ja kysyä osuinko oikeaan. Eli tarkoititko lättättelyllä vähätellä ja ivata sanojani?

Muistan kyllä ja siksi ajattelinkin, että tarkoituksesi ei ollut sanoa lällätystä rakastavassa merkityksessä. Minähän en voi sinun puolestasi päättää millä mielellä sinä kommenttejasi kirjoitat. Voin tehdä tulkintoja ja kysyä osuinko oikeaan. Eli tarkoititko lättättelyllä vähätellä ja ivata sanojani?

Sorry...lällättelyllä

Et todellakaan voi päättää asioistani :D:D:D

• usko.vainen kirjoitti:

Et todellakaan voi päättää asioistani :D:D:D

Siksipä kysyin tarkennusta, johon sinä jätit epähuomiossa vastaamatta. haluatko vastata kysymykseeni tarkoititko lättättelyllä vähätellä ja ivata sanojani?

• usko.vainen kirjoitti:

Voimmeko pitää tätä kommenttiasi todisteena huonosta käytöksestäsi toista kirjoittajaa kohtaan?

Voimmeko pitää tätä kommenttiasi todisteena huonosta käytöksestäsi toista kirjoittajaa kohtaan?

Pidä sinä kuule ihan mitä lystäät EVVK 🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Sinä niitä todisteita peräät....tuossa on sinulle yksi todiste, ihan sinun omat sanasi.

• usko.vainen kirjoitti:

Ymmärrän kyllä oikein hyvin, että lakkasi kiinnostamasta.

"Voimmeko pitää tätä kommenttiasi todisteena huonosta käytöksestäsi toista kirjoittajaa kohtaan?"

Eiköhän tuo jälleen kerran tullut oikein selväksi, että tuo nimimerkki käyttäytyy vain huonosti? Eikä lainkaan edes sitä häpeä.

• mummomuori kirjoitti:

"Voimmeko pitää tätä kommenttiasi todisteena huonosta käytöksestäsi toista kirjoittajaa kohtaan?"

Eiköhän tuo jälleen kerran tullut oikein selväksi, että tuo nimimerkki käyttäytyy vain huonosti? Eikä lainkaan edes sitä häpeä.

Olisi ollut mukava saada hänen näkemyksensä asiaan, mutta ymmärrän hyvin, että lakkasi kiinnostamasta.

• sopiva.aika
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Olisi ollut mukava saada hänen näkemyksensä asiaan, mutta ymmärrän hyvin, että lakkasi kiinnostamasta.

Miksi sinulla on pakkomielle tähän palstaan?

• sopiva.aika kirjoitti:

Miksi sinulla on pakkomielle tähän palstaan?

Minulla ei ole pakkomielle tähän palstaan, mutta mahtaako sinulla olla jonkin sortin pakkomielle, oletko miettinyt sitä?

• sopiva.aika

Minulla ei ole pakkomielle tähän palstaan, mutta mahtaako sinulla olla jonkin sortin pakkomielle, oletko miettinyt sitä?

Kerroit eilen että sinulla on pakkomielle tähän palstaan ja vietät jopa 16-18 tuntia päivässä tällä palstalla. Miksi yrität valehdella?

• sopiva.aika kirjoitti:

Kerroit eilen että sinulla on pakkomielle tähän palstaan ja vietät jopa 16-18 tuntia päivässä tällä palstalla. Miksi yrität valehdella?

Sinulla on varmasti joutilasta aikaa, eikä ehkä mitään tärkeää tekemistä ja voin hyvin jutella kanssasi, mutta voisimme viettää yhteistä aikaa pohtien jotain muuta kuin meidän kummankin pakkomielteitä. Heitä kehiin jotain pohdittavaa...

• sopiva.aika

Sinulla on varmasti joutilasta aikaa, eikä ehkä mitään tärkeää tekemistä ja voin hyvin jutella kanssasi, mutta voisimme viettää yhteistä aikaa pohtien jotain muuta kuin meidän kummankin pakkomielteitä. Heitä kehiin jotain pohdittavaa...

Hienoa että myönnät pakkomielteesi, voimme toki keskustella siitä. Oletko hankkinut ammattiauttajan apua ongelmiisi? Miksi vietät tällä palstalla jopa 16-18 tuntia päivässä? Tämä palsta taitaa olla ainoa sosiaalinen kontaktisi toisiin ihmisiin.

• sopiva.aika kirjoitti:

Hienoa että myönnät pakkomielteesi, voimme toki keskustella siitä. Oletko hankkinut ammattiauttajan apua ongelmiisi? Miksi vietät tällä palstalla jopa 16-18 tuntia päivässä? Tämä palsta taitaa olla ainoa sosiaalinen kontaktisi toisiin ihmisiin.

Jos haluat pakonomaisesti jankuttaa pakkomielteestäni, jätän sinun jankuttamaan keskenäsi. Olen hyvin liikuttunut huolestasi, siihen ei kuitenkaan ole aihetta, minulla on ihan sopivasti sosiaalisia kontakteja ja jos tarvitsen niitä lisää, hankin niitä. Mukavaa päivän jatkoa sinulle.

• sopiva.aika

Jos haluat pakonomaisesti jankuttaa pakkomielteestäni, jätän sinun jankuttamaan keskenäsi. Olen hyvin liikuttunut huolestasi, siihen ei kuitenkaan ole aihetta, minulla on ihan sopivasti sosiaalisia kontakteja ja jos tarvitsen niitä lisää, hankin niitä. Mukavaa päivän jatkoa sinulle.

Kehoitan sinua hakeutumaan pikaisesti ammattiauttajan pakeille, sieltä saat ehkä apuja ongelmiisi.

• mummomuori kirjoitti:

Minulla ei ole mitään hävettävää, eikä se ole huonoa käytöstä jos ei joidenkin korjoittajien jutut kiinkosta pätkääkään 😂

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Minulla ei ole mitään hävettävää, eikä se ole huonoa käytöstä jos ei joidenkin korjoittajien jutut kiinkosta pätkääkään 😂

Olisi silti kunnioittavaa toisia kohtaan, ettei tekisi 16-18 tuntia monessa persoonassa harhailevasta ajatusmaailmastaan entistäkin hankalammin ymmärrettävää noilla kirjoitusvirheillä.

• hyvä.tietää

Olisi silti kunnioittavaa toisia kohtaan, ettei tekisi 16-18 tuntia monessa persoonassa harhailevasta ajatusmaailmastaan entistäkin hankalammin ymmärrettävää noilla kirjoitusvirheillä.

Sinä olet siis Eerikan sivunikki. Hyvä tietää!

• viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

Hellitä vähän ja tee jotain muutakin kuin sähläät täällä 6-18 h/d 🤗
        Oleko ajatellut esim. etsiä itsellesi työpaikkaa?

• usko.vainen kirjoitti:

Olikin kyse siitä, että onko toisen kommentin sanominen lällättelyksi asiatonta käytöstä. Siihen et nyt antanut vastaustasi.

• hyvä.tietää kirjoitti:

Sinä olet siis Eerikan sivunikki. Hyvä tietää!

Ei ole sivunikkini. Hän on ihan oma itsensä.

• viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

Hellitä vähän ja tee jotain muutakin kuin sähläät täällä 6-18 h/d 🤗
        Oleko ajatellut esim. etsiä itsellesi työpaikkaa?

Onko Patmoksessa vapaita paikkoja?

Voisin alkaa eheyttäjäksi.

• Tiesittekö että Perun Perkunos, suom. Perkele oli Slaavien jumala, ukkosen jumala. Mutta kristinusko syyttää juutalaisten olevan isästä perkeleestä, vaikka sanaa ei vielä Jeesuksen aikana edes ollut.

• Sanskritin kielestä löytyy Khele ja se on suomeksi yhtä kuin leikkiä.

• viimeinen.tuomio.2
        fari.g kirjoitti:

Sanskritin kielestä löytyy Khele ja se on suomeksi yhtä kuin leikkiä.

Tämä palsta on usko.vaisen henk.koht. Khelevetti.

• Enää 23 yötä Räyhis/usko.vaisen jokavuotiseen joulukiimaan! :D:D:D:D

• räyhis.on.usko.vainen

Sinähän sen tiedät uskovainen.

• Eilen kun ajoin Kuopion ohi unohtui poiketa matkalla Niuviksen kautta. Ensi kerralla sitten, koita kestää...

• Uskiksenongelmat

Todistat vain, että uskontoja harrastaa enää eläkeläiset, jotka on peloiteltu piruilla ja h@levetillä,

• Jaahas, kerroppas vähän tarkemmin mistä tuollaisen "todistuksen" sait kyhättyä 😂?

• ongelma.on.sinun
        usko.vainen kirjoitti:

Jaahas, kerroppas vähän tarkemmin mistä tuollaisen "todistuksen" sait kyhättyä 😂?

Sulla ei ole muuta elämää kuin palstalla roikkuminen multinikkinä.

• viimeinen.tuomio.2
        ongelma.on.sinun kirjoitti:

Sulla ei ole muuta elämää kuin palstalla roikkuminen multinikkinä.

älä nyt hiilly koska me, minä ja sinä, täällä multinikkinä roikumma päivät pitkät. toiset ovat nytkin töissä. vain meillä työttömillä on aikaa roikkua täällä.

• viimeinen.tuomio.2

älä nyt hiilly koska me, minä ja sinä, täällä multinikkinä roikumma päivät pitkät. toiset ovat nytkin töissä. vain meillä työttömillä on aikaa roikkua täällä.

Kivahan tuota on testata, oletko täällä, heittämällä hiekkaa usko.vaisen rattaisiin ja katsoa kauanko menee ennenkuin kopio taas leikkii olevansa minä. Ja hyvin toimii joka kerta :D

41 minuutin reaktioajasta on päästy jo 16:een. Kyllä sinusta vielä kellokorttilainen tulee :D

• viimeinen.tuomio.2

Kivahan tuota on testata, oletko täällä, heittämällä hiekkaa usko.vaisen rattaisiin ja katsoa kauanko menee ennenkuin kopio taas leikkii olevansa minä. Ja hyvin toimii joka kerta :D

41 minuutin reaktioajasta on päästy jo 16:een. Kyllä sinusta vielä kellokorttilainen tulee :D

Onko nettiaikasi jo lopussa, kopioni ;DDDDD

• viimeinen.tuomio.2

Onko nettiaikasi jo lopussa, kopioni ;DDDDD

olen taas vähän sekaisin ;DDDDDDD

• viimeinen.tuomio.2

olen taas vähän sekaisin ;DDDDDDD

Otahan klooni kuppia taas, niin jos vesi muuttuisi viiniksi ja liian osuvat usko.vainen -kommentit sensuroiduiksi...

• viimeinen.tuomio.2

Otahan klooni kuppia taas, niin jos vesi muuttuisi viiniksi ja liian osuvat usko.vainen -kommentit sensuroiduiksi...

Kuten tuossa ylempänä arvelinkin, niin tämä kopioni tuli taas häiriköimään :DDDDDD

• viimeinen.tuomio.2

Kuten tuossa ylempänä arvelinkin, niin tämä kopioni tuli taas häiriköimään :DDDDDD

Tarkoitan siis minua, alkuperäsitä häirikköä ;DDDDDD

• viimeinen.tuomio.2

Tarkoitan siis minua, alkuperäsitä häirikköä ;DDDDDD

Toki tarkoitat itseäsi, kloonini ;DDDDDD

• Anonyymi

Kloonioa ja kuppia!

• viimeinen.tuomio.2

Päästä huippaa, apua olen sekaisin ;DDDDDD

• viimeinen.tuomio.2

Semmoista on se rakkaus. Peiliinkin voi rakastua :D

• viimeinen.tuomio.2

Semmoista on se rakkaus. Peiliinkin voi rakastua :D

Apua ;DDDDDD

• viimeinen.tuomio.2

Apua ;DDDDDD

Oikein märkä muiskis sinulle kopioni, helpottaa sun pakkohomotukseesikin, kun rakastaa itseään kuin lähimmäistään <3

• viimeinen.tuomio.2

Oikein märkä muiskis sinulle kopioni, helpottaa sun pakkohomotukseesikin, kun rakastaa itseään kuin lähimmäistään <3

Kuten tuossa ylempänä arvelinkin, niin tämä kopioni tuli taas häiriköimään :DDDDDDDD

• usko.vainenEiRek

Ei... Olen täällä vain joka päivä kellon ympäri.

• sage8.ei.rek

Niin minäkin.

• Anonyymi

Hienoa!

• Tuolla.Jossain

Aloittajan pakkokommentointi on vain alkeellinen keino olla kohtaamatta todellisuutta ja välttää liikaa ajattelua. Hänen mielestään me muut elämme valheessa, sillä näin on Juha Ahvio ja muut Jumalan miehet hänelle uskotelleet. Tämän kaiken hän valmiiksi annettuna nielee koska se nyt vain on niin paljon helpompaa kuin vaivautua itse ottamaan selvää asioista. Yksinkertainen mieli tarvitsee yksinkertaisen ja selkeän maailmankuvan.

Tilanne on sama kuin koko ikänsä suljetussa talossa asunut muodostaisi käsityksensä ulkomaailmasta vain sen perusteella mitä muut siitä sanovat. Kyseenalaistamatta lainkaan heidän arviointikykyään. Kun Juha ahvio sanoo, että maailma on Saatanan vallassa, niin usko.vainen uskoo ja hakee jatkuvaa vahvistusta tämän väitteen oikeellisuudelle. Jos jokin on edellä mainitun kanssa ristiriidassa, sen kanssa ei olla missään tekemisissä.

Hän tulee myös omalla vastenmielisellä käytöksellään ja toiminnallaan tahattomasti vahvistaneeksi uskomustaan ulkomaailman vihamielisyydestä, sillä henkisessä eristäytyneisyydessään hän todellakin on keskuudessamme kuin ulkoavaruuden olio eikä niin ollen kykene aitoon vuorovaikutukseen ns. valtaväestön kanssa, joka on saanut elää vapaata ja riippumatonta elämää vailla fundamentalistisen lahkon sosiaalista painostusta. Saati minkään muunkaan ideologian vaikka lahkopomot muuta väittävätkin. Heidän mukaansa olemme kaikki Setan, humanismin, feminismin ja konstruktivistisen maailmankuvan aivopesemiä. Tämän seurauksena hän takertuu uskonlahkoonsa entistäkin tiukemmin mihin nämä jengit tietysti pyrkivätkin ja kehä on valmis.

Tätäkään viestiä hän ei jaksa ajatuksella lukea koska se on hänen käsityskyvylleen liian monimutkainen eikä hänellä ole välineitä sen sisällön ymmärtämiseen.

• taattu.vaikutus

Näin on. Olin itse tilaisuudessa, jossa Ahvio sanoi, että eri tavalla ajattelevat täytyy pakottaa kohtaamaan hänen mainitsemiaan tosiasioita. Kehotti vielä erikseen esiintymään julkisuudessa. Tätä tehtävää usko.vainen nyt selvästi suorittaa! Ahvion mukaan Suomessa on moraalinen enemmistö, joka kannattaa Patmoksen arvoja ja tämä porukka on aktivoitava. Vaikka sitten Suomi24:sen kautta, josta jo nimen perusteella koko Suomi löytyy!

• työrauhahänensielulleen
        taattu.vaikutus kirjoitti:

Näin on. Olin itse tilaisuudessa, jossa Ahvio sanoi, että eri tavalla ajattelevat täytyy pakottaa kohtaamaan hänen mainitsemiaan tosiasioita. Kehotti vielä erikseen esiintymään julkisuudessa. Tätä tehtävää usko.vainen nyt selvästi suorittaa! Ahvion mukaan Suomessa on moraalinen enemmistö, joka kannattaa Patmoksen arvoja ja tämä porukka on aktivoitava. Vaikka sitten Suomi24:sen kautta, josta jo nimen perusteella koko Suomi löytyy!

Usko.vaisella on missio. Tehkäämme tietä sille!

• ota.lääkkeesi

Kuinka monella nikilläsi toistat tuota skeidaasi, Röyhis?

• tietoa.hänestä

nosto nimimerkille usko.vainen

• Kiitos, tietoa.hänestä nimimerkki!

• usko.vainen kirjoitti:

Kiitos, tietoa.hänestä nimimerkki!

Tuolla toisessa ketjussa et ole vastannut onko ongelmia näiden kanssa?

Vastamatta:

Osoittaako 3% kannatus että olisi olemassa jokin "hiljainen enemmistö" sinun mielestäsi?

Ja palatakseni aisiaan johon et ole vastannut:

Tuolla toisessa ketjussa keskustelimme näin:

Sanoin "Mutta Jerusalemia YK ei ole antanut Isrealilaisille vai mitä? "

Ja vastastit:

"Toki antoi."

Kerrotko nyt sen YK:n päätöksen jonka mukaan Jerusalem (mukaanlukien itä Jerusalem) olisi YK:n toimesta annettu Israeilille kuten väität.

Vai myönntäkö että valehtelit?

Vastasit:

"Toki toki"

Miksi valehtelit tuosta asiasta?

• Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Tuolla toisessa ketjussa et ole vastannut onko ongelmia näiden kanssa?

Vastamatta:

Osoittaako 3% kannatus että olisi olemassa jokin "hiljainen enemmistö" sinun mielestäsi?

Ja palatakseni aisiaan johon et ole vastannut:

Tuolla toisessa ketjussa keskustelimme näin:

Sanoin "Mutta Jerusalemia YK ei ole antanut Isrealilaisille vai mitä? "

Ja vastastit:

"Toki antoi."

Kerrotko nyt sen YK:n päätöksen jonka mukaan Jerusalem (mukaanlukien itä Jerusalem) olisi YK:n toimesta annettu Israeilille kuten väität.

Vai myönntäkö että valehtelit?

Vastasit:

"Toki toki"

Miksi valehtelit tuosta asiasta?

en alehtele koskaan

• Anonyymi

Täältähän löytyi ystävämme ullaviivin loistava aloitua historian havinasta!

Nauttikaa ketjusta! <3

• Anonyymi

Siinä on ullaviivillä tekemistä jokaiselle päivälle kun tsekkaa tulleet viestit useammalta rekatulta nikiltään. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on ullaviivillä tekemistä jokaiselle päivälle kun tsekkaa tulleet viestit useammalta rekatulta nikiltään. 😁

Rauhoitu Repe!

• Anonyymi

Uskon ja toivon ettet ole aito_lainen

• Anonyymi

Kuka sinä sitten olet?

• Anonyymi

Aitolaisella on oudon samanlainen avatar kuva kun ketjun aloittajalla... Mitäköhän johtuu??!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitolaisella on oudon samanlainen avatar kuva kun ketjun aloittajalla... Mitäköhän johtuu??!

Aitolaisella ei tosin ongelmaa että palsta aika olisi jostain hänen elämässään pois kun muuta elämää ei hänellä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitolaisella ei tosin ongelmaa että palsta aika olisi jostain hänen elämässään pois kun muuta elämää ei hänellä ole.

Hänellä menee puolet päivästä siihen, kun läpi kaikkiin rekisteröimiinsä nikkeihin tulleet kommentit ja toinen osa päivästä kun vastailee kommentteihin joko nikkejään käyttäen tai anona.

• Anonyymi

Kivi, paperit sakset on hyvä väline!

• Anonyymi

"Joten suorittelen nykytekniikan käyttöä niille jotka eivät vielä niitä hyödynnä :D ja kokevat täällä kirjoittelun vievän aikaansa liikaa."

Hyödynnän tietenkin, hälytysäänet ovat pois lähes kaikista WhatsApp-ryhmistä ja sähköpostista. Somealustoilla olen uloskirjautuneena, paitsi käytettäessä. Itsestään kuuluvasti ilmoittelevat siis vain puhelut, tekstarit ja henkilökohtaiset WhatsApp-viestit.

Töitä tehdessä puhelin on usein äänettömällä, eikä edes näkösällä, tietokone kyllä ilmoittaa äänettömästi mitä puhelimessa tapahtuu, reagoi tai jättää reagoimatta. tilanteen mukaan. Jos aihetta on, niin siirtää puhelun tietokoneellle tai avaa viestin.

Puhelimen ilmoituskeskuksesta voi sitten aamulla aina katsastaa onko mennyt jotakin sellaista ohitse, joka on tähdellistä.

Puhelimen voi jättää myös kotia vaikkapa kävelylle tai pyöräilemään mennessä. Ei sen ole pakko aina mukana olla.

Juuri mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin jatkuvasti mariseva puhelin.

-a-teisti-

• Nuo ovat hyviä keinoja. Ainakin silloin, kun on työelämässä jne.
        Onneksi itselleni tulee hyvin vähän hälyjä, koska on mukana vain muutamissa jutuissa, joissa tulee VatsAppeja tai sähköposteja.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Nuo ovat hyviä keinoja. Ainakin silloin, kun on työelämässä jne.
        Onneksi itselleni tulee hyvin vähän hälyjä, koska on mukana vain muutamissa jutuissa, joissa tulee VatsAppeja tai sähköposteja.

Kaverini on projekti-insinöörinä rakennusliikkeessä. Häntä alkoi vitut*amaan jatkuvasti työt keskeyttävät puhelin. Otti käytännön, että vastaa puhelimeen kello 8-9 ja 14-16, ei muulloin.

Puoli vuotta meni ja sitten se alkoi mennä perille, puhelin ei enää sitten muina aikoina juuri soi. Muina aikoina hätätapauksessa viesti.

-a-teisti-

• Anonyymi kirjoitti:

Kaverini on projekti-insinöörinä rakennusliikkeessä. Häntä alkoi vitut*amaan jatkuvasti työt keskeyttävät puhelin. Otti käytännön, että vastaa puhelimeen kello 8-9 ja 14-16, ei muulloin.

Puoli vuotta meni ja sitten se alkoi mennä perille, puhelin ei enää sitten muina aikoina juuri soi. Muina aikoina hätätapauksessa viesti.

-a-teisti-

Tuo oli vallan hyvä idea.

• Anonyymi

>> kun rekkaa nikkinsä saa näppärästi ilmoituksen itselleen tulleista kommentaista <<

Ai jaa, en ole tiennytkään tällaista!

Olen itse ollut ihan vain Jumalan Hengen johdatuksessa siinä asiassa. Hänen avullaan tiedän keskustelukumppanin käyneen vastaamassa minulle. Tietolähteensä kullakin. 😄 Meillä uskovilla 'hälyttää' Pyhä Henki, jos Jumalan mielestä on tarvis vastailla jollekulle.

• Anonyymi

Juu jooo

• Anonyymi

Hvk ihk. Joh kvl jlvlhv övlh

• Anonyymi

Mikäli aloittaja viettää niin paljon aikaansa palstalla kuin aloituksessa vihjataan, ihnetyttää miten vähän hän vaivautuu kertomaan asiasta minkä julistamiseen Jeesus seuraajansa lähetti..

• Anonyymi

Se asuu tällä palstalla.😸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se asuu tällä palstalla.😸

Toisen nimimerkkinsä "Aito_lainen" kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta puhumattakaan. 🙄

• Anonyymi

Missä puhutaan ajasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä puhutaan ajasta?

Aloituksessa puhutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa puhutaan.

Paljonko se sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko se sitten on?

Kysy ap:lta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule nimimerkit tässä tapauksessa lasketaan sadoissa ellei jopa tuhansissa :D :D

• Anonyymi

"Onko palsta-aikasi jotenkin pois muusta elämästäsi"

Totta kai on. Ja hyvä niin.

• Anonyymi

Älkää uskoko jos kerrotaan sen digistä riippuvan.

• Anonyymi

Kyllä vaan se voi iolla!

• Anonyymi

Jep sinulla ei ole tuota ongelmaa koska ei sinulla ole muuta elämää.

Vain todella pienisieluinen ehkä pienimunainenkin ja addiktoitunut ihminen toimii kuvailemallasi tavalla :D virittää nyt kaikki laitteet seuraamaan suoli24palstaa.

• Anonyymi

Totta menee jo sairauden puolelle valjastaa kaikki digilaitteensa seuraamaan tätä palstaa , siis miksi ? Antavatko lukuisat homoutta käsittelevät aloitukset suurtakin sisältöä elämään ?

• Anonyymi

Riippuvuutesi palstasta ei ole ainakaan vähentynyt sitten vuoden 2017. Nikkejäkin olet rekisteröinyt sen jälkeen kymmenittäin.

• Anonyymi

Sanoo Anonyymi stalkkaaja. 🎃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo Anonyymi stalkkaaja. 🎃

Aitolainen siinä anona. Palstan pahin Torren stalkkaaja ja perässäjuoksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Aitolainen siinä anona. Palstan pahin Torren stalkkaaja ja perässäjuoksia.

Hömpsönpömpsön, Anoliini. 😹

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei ole. Minulla ei ole muuta elämää. usko.vainen

• Anonyymi

Tiedän sen, Anonyymi nikkivaras!

• Anonyymi

Läppärillä, hengitän koko ajan.

• Anonyymi

Pirun palkeet. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirun palkeet. 🤣

palkeet !?

• Anonyymi

Siinä mielessä on pois _muusta_ elämästä, ettei palstalla viettyä aikaa voi käyttää johonkin hyödyllisempään ajanvietteeseen. Mutta ei se paljoa haittaa.

• Anonyymi

Minulle palstalla olo on ajan tappamista ja hupia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle palstalla olo on ajan tappamista ja hupia.

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Voiettä sentään. Jos ette huomanneet niin kepulidemaristiikassa on erikoistuttu sellaiseen.

• Anonyymi

Siinä pohdittavaa ….

• Anonyymi

Menee siinä samalla.

• ”Tästä herääkin kysymys, että miten teidän ajastanne ja muusta tekemisestä on pois se aika kun kirjoitatte tänne?”

Varaan aina silloin tällöin aamusta aikaa, kun ei ole muuta. Tässä samalla nuo kotityötkin hoituu.

”Millä välineellä muuten sinä täällä kommunikoit?”

Kirjoitan tänne vain pöytäkoneella. Silloin on helpompaa tehdä tiedonhakua, sekä hyvä näppäimistö kirjoittamiseen.

”…on keksitty älypuhelimet ja tabletit ja ne seuraavat haltijaansa ihan missä tahansa hän liikkuukin. Niillä palstan seuraaminen ja kommentointi käy yhtä näppärästi…”

Tuo selittää varmaan sen, ettet koskaan seuraa keskusteluja ja laitat omituisia tokaisuja sinne väliin?
      Samoin et voi hakea tietoa kovin ”näppärästi”, toki se jotenkin onnistuu.

En koskaan keskustele tabletin tai puhelimen kautta. Jos kommentoin johonkin Faceen, teksti on lyhyttä. Ei niillä kunnolla pysty kirjoittamaan tai muutenkaan tuottamaan kunnollista keskustelua.

• Anonyymi

Tämä palsta on sinulle työtä 4-5 tuntia joka arkiaamu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on huomattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta on sinulle työtä 18/7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on huomattu kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on huomattu kyllä.

Alat toistamaan itseäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinä olet joka päivä niitä tarkastamassa.? Olet sitten ollut huolimaton, sillä saatan olla päiväkausia pois, enkä kuku täällä yötä myöten :D

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Ehkä sinä olet joka päivä niitä tarkastamassa.? Olet sitten ollut huolimaton, sillä saatan olla päiväkausia pois, enkä kuku täällä yötä myöten :D

Olisit nukkunut vaan ihan rauhassa, ei wikitystäsi kukaan kaipaa.

• Anonyymi

Sä oot niin ihanan maskuliininen, kultu.

• Anonyymi

Kyllä se on varmasti!

• Anonyymi

Huvittavaa. Ihan kuin muka sinulla oli muuta elämää 😴
      "Joten suorittelen nykytekniikan käyttöä niille jotka eivät vielä niitä hyödynnä :D ja kokevat täällä kirjoittelun vievän aikaansa liikaa."

Miten jos vaan reilusti päivän pois.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe