Miehet ei osaa treffailla naisia

Normaalinainen

42

1595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exnettitreffailija

      Lue karut kertomukset:

      ”Hän ei näyttänyt yhtään siltä, miltä hän näytti kuvassa. Lisäksi hän oli aika tylsä tyyppi.”

      = 99% nettitreffinaisista.

      • tylsänainen

        Kuin miehen suusta kuultuna.


      • Normimies38

        Lähetin kuvan naiselle joka oli kaks päivää sitten otettu ja nainen väitti treffeillä että olen ihan erilainen.


      • näin.on
        Normimies38 kirjoitti:

        Lähetin kuvan naiselle joka oli kaks päivää sitten otettu ja nainen väitti treffeillä että olen ihan erilainen.

        Kyllähän ihminen näyttää eri kuvakulmissa erilaiselta, riiippuu valokuvauksellisuudesta.


    • vaikeetaonelodeiteillä

      Täytyy itsekkin myöntää etten aikoinani osannut. Ainakaan nettideiteissä oma kompastuskiveni oli se, että juuri kukaan ei vastannut viesteihini, eikä oma-aloitteisesti lähestytty sitäkään vähää. Profiilini oli kuitenkin kattava, mielipidettä kysyttäessä hyvä, ja tuoreilla kuvilla / tiedoilla varustettu.

      Silti juuri ketään naista ei kiinnostanut. Joten vaikeaahan se oli päästä useimmiten edes alkuun. Niinä harvoina kertoina, kun onlinehommista sain jonkinlaisen kontaktin, päädyttiin lähes aina treffeille ja suurin osa oli kiinnostuneita näkemään vielä uudestaankin. Keskimäärin kolmansilla treffeillä oltiin jo seksin tasolla ja suhdekiemuroita mietittiin, mutta onhan se nyt totta, että jos kerran vuodessa pääsee treffeille, niin todennäköisyys siihen, että tämä random nainen olisi se "oikea" on kuitenkin aika pieni.

      Ihmettelenkin sitä, että kohderyhmääni osuvat ja omien sanojensa ja profiiliensa mukaan kaltaistani miestä etsivät, eivät sitten kuitenkaan olleet kovin kiinnostuneita tapaamaan / viestittelemään? Eli piti oikeastaan tavata kaikki ne naiset, jotka siihen kykenivät aikaansa irroittamaan. Aika hakuammuntaa. En valita, kun ihan kivaahan se pääasiassa oli. Kokea pientä jännitystä uuden ihmisen kanssa ja välillä niitä perhosia ja seksuaalisia kemioitakin.

      Mutta en oikein jaksa uskoa, että treffeille pääsyn pitäisi olla noin hankalaa. Kuitenkin itseäni pari pykälää komeampi/ pidempi kaverini ravasi yhtenään deiteillä. Isompi otanta---> Helpompi osuma. Siinä voi samalla itsekkin rajata kohderyhmäänsä paremmin.

      Enää en jaksa noita onlinehommia. Kemiaa osuu silloin tällöin kohdalle, ja se Oikea tulee jos on tullakseen. Elämä etenee kuitenkin aina johonkin suuntaan ja itse sitä voi koittaa ohjailla kohti mieleisiä aallokoita. Myrskyiltä ei silti aina voi välttyä

      • crux

        Ihan samanlaisia kokemuksia minullakin. Ilmeisesti nykyään on ihan hiuksenhieno raja siinä kuka mies on niin kiinnostava että naisen kannattaa uhrata aikaansa ja energiaansa tähän. Ymmärrän toki että nykyaika voi olla kiireistä ja ihmiset väsyneitä. Vaikka mies olisi ihan ok ja muuten saattaisi jopa kelvata, mutta se ei auta jos nainen vaan tuntee että ei jaksa lähteä treffeille selvittämään asiaa. Vähän komeamman miehen tapauksessa se energia ja aika kaivetaan jostain tai se tulee ihan luonnostaan.


      • tavisnainenn
        crux kirjoitti:

        Ihan samanlaisia kokemuksia minullakin. Ilmeisesti nykyään on ihan hiuksenhieno raja siinä kuka mies on niin kiinnostava että naisen kannattaa uhrata aikaansa ja energiaansa tähän. Ymmärrän toki että nykyaika voi olla kiireistä ja ihmiset väsyneitä. Vaikka mies olisi ihan ok ja muuten saattaisi jopa kelvata, mutta se ei auta jos nainen vaan tuntee että ei jaksa lähteä treffeille selvittämään asiaa. Vähän komeamman miehen tapauksessa se energia ja aika kaivetaan jostain tai se tulee ihan luonnostaan.

        Siis myös miehen puolelta menee että vähän kauniimman naisen tapauksessa se energia ja aika kaivetaan jostain tai se tulee ihan luonnostaan.


      • "Mutta en oikein jaksa uskoa, että treffeille pääsyn pitäisi olla noin hankalaa. ... "

        Samantyyppisiä kokemuksia. Esim. että treffit, silloin kun niin pitkälle onnistui pääsemään, ei jääneet yhteen kertaan. Toisaalta kuulee tapauksista, jotka toistuvasti käyvät yksillä treffeillä toteamassa ettei ole kemiaa. Oma tulkintani oli, että tapaamiseen asti oli mahdollista päästä, jos osasi alun perin poimia naisia, joille oletettavasti tuli vähän vastauksia.


      • Vaikeetaondeittailla
        tavisnainenn kirjoitti:

        Siis myös miehen puolelta menee että vähän kauniimman naisen tapauksessa se energia ja aika kaivetaan jostain tai se tulee ihan luonnostaan.

        Enpä tiedä. Aika moni tavismiestuttuni on esim. Ajellut pitkiäkin matkoja ja järjestellyt vapaansa yms. sen mukaan, että on saanut mahdollisuuden tavata ihan tavallisia naisia. Minä myös. Moni mies arvostaa kuitenkin mukavuutta enemmän kuin ulkonäköä. Ihan tavallinen nainen saa huomiota paljon enemmän kuin normaali mies. Sen näki esim. Nettideittien viestimääristä verrattuna omiini.


    • Ei helkatti... Pisti piiklen putkikassiin ja naulakkoon roikkumaan.... hahahaaa.
      Eikös tuo ole aika näppärän miehen merkki? haha
      Siinä voi miettiä pariutumista ja lapsentekoa tuollasen kanssa.... juot olutta baaritiskillä, ukko narisee existä ja piikle katsoo sinua narikasta surullisin silmin...voi elämänkevät!! -repeen....heheh

      Kun on näppärä emäntä, niin onko tää nyt sit se ponteva isäntä! ai saakeli kylkeen jo koskee tää nauraminen...

      • vaikeetaonelodeiteillä

        Kieltämättä hymyilytti. Itsellä olisi tullut varmaan olo että on jossain piilokamerassa jos mimmi olisi laittanut mustinsa narikkaan kiikkumaan treffien ajaksi. Tällaista ei tullut koskaan vastaan.... :D


      • vaikeetaonelodeiteillä kirjoitti:

        Kieltämättä hymyilytti. Itsellä olisi tullut varmaan olo että on jossain piilokamerassa jos mimmi olisi laittanut mustinsa narikkaan kiikkumaan treffien ajaksi. Tällaista ei tullut koskaan vastaan.... :D

        No on niitä itselläkin sellaisia hetkiä, että ei tiedä miten suhtautua.
        Erään naisen kävin hakemassa treffeille kotioven edestä ja ajomatkaa joku 10 km kaupunkiin...hän hyräili kuin mummo kokomatkan ja kiikutti itseään... oli pakko kokoajan kysyä jotain tai pälpättää itse, tai alkoi naurattamaan. Aina kun tuli hiljaista puheessa, alkoi hyräily ja keinunta...

        Erästä naista en tavannut..(luojan lykky) mutta hän kyttäsi minun whatsapp- ohjelman avulla ja kyseli pokkana, miksi olen yöllä siellä, ja kauheaa tyrkyttämistä, vaikka jo sanoin että ei kiinnosta ja heihei... Mietin vaan, että varmaan ois tuollaisen kanssa mukava käydä treffeillä....varmaan pitäis se täti selässä käydä käräjäoikeudesta suoraan lähestymiskieltoa. haha...


      • vaikeetaonelodeiteillä

        Melko kuumottavaa... :D Toi hyräily ja keinutus. Tsekkasitko oliko sillä kirves käsilaukussa? Itsellä tuli yhden pidemmän tapailuhomman kanssa hassu tilanne, kun kyseinen daami oli ilmestynyt (antamillani avaimilla) kämpilleni, löytänyt pari vuotta päiväysvanhoja siidereitä. Oli sitten tyhjentänyt niitä päivän mittaan, kun olin duunissa ja odotteli iloisessa hiprakassa ruokaa tehden, tiistai-iltana kun tulin kotiin. Ei siinä... Suhteellisen villi ilta/mimmi, kun siihen suhtautui huumorilla. Mutta kun jälkeen päin ajattelen, niin en tiennyt hänestä juuri mitään. Alkoholiongelma olikin oikeasti todellinen. Avaimeni sain kyllä pois myöhemmin.


      • vaikeetaonelodeiteillä kirjoitti:

        Melko kuumottavaa... :D Toi hyräily ja keinutus. Tsekkasitko oliko sillä kirves käsilaukussa? Itsellä tuli yhden pidemmän tapailuhomman kanssa hassu tilanne, kun kyseinen daami oli ilmestynyt (antamillani avaimilla) kämpilleni, löytänyt pari vuotta päiväysvanhoja siidereitä. Oli sitten tyhjentänyt niitä päivän mittaan, kun olin duunissa ja odotteli iloisessa hiprakassa ruokaa tehden, tiistai-iltana kun tulin kotiin. Ei siinä... Suhteellisen villi ilta/mimmi, kun siihen suhtautui huumorilla. Mutta kun jälkeen päin ajattelen, niin en tiennyt hänestä juuri mitään. Alkoholiongelma olikin oikeasti todellinen. Avaimeni sain kyllä pois myöhemmin.

        No helkatti...toi ei tullut edes mieleen...
        Mietin, että varmasti purki hermostustaan tuolleen, mutta hiukan oli huvittava tapa... mutta siihen ei kaatunut homma, mukava nainen oli muuten, mutta ehkä itsetunto ei ollut ihan kohdallaan, muutama kilo vyötäröllä liikaa sai hänet puhumaan vaan siitä. Ja sitten keskusteltiin sekava exä läpi treffeillä...että ehkäpä hällä on vielä itsensä kanssa mietittävää...

        No kyllä sitä naisiin aikapaljon ja välillä vähän liikaakin luottaa...eräs tosiaan ihan mukava nainen tuli kutsuttua ekatapaamiselle jussina, vaikka olin vielä itse töissä. Neuvoin vara-avaimen paikan ja hän kanssa oli jo ottanut paukun itselleen ja oli kotoisasti sohvalla, kun tulin kotiin. Ei siis mitään huonoa tapahtunut, mutta aika pokalla uskoin naiseen vaan juttujen perusteella....


      • vaikeetaonelodeiteillä
        Dissident kirjoitti:

        No helkatti...toi ei tullut edes mieleen...
        Mietin, että varmasti purki hermostustaan tuolleen, mutta hiukan oli huvittava tapa... mutta siihen ei kaatunut homma, mukava nainen oli muuten, mutta ehkä itsetunto ei ollut ihan kohdallaan, muutama kilo vyötäröllä liikaa sai hänet puhumaan vaan siitä. Ja sitten keskusteltiin sekava exä läpi treffeillä...että ehkäpä hällä on vielä itsensä kanssa mietittävää...

        No kyllä sitä naisiin aikapaljon ja välillä vähän liikaakin luottaa...eräs tosiaan ihan mukava nainen tuli kutsuttua ekatapaamiselle jussina, vaikka olin vielä itse töissä. Neuvoin vara-avaimen paikan ja hän kanssa oli jo ottanut paukun itselleen ja oli kotoisasti sohvalla, kun tulin kotiin. Ei siis mitään huonoa tapahtunut, mutta aika pokalla uskoin naiseen vaan juttujen perusteella....

        No vitsinähän minäkin. Eiköhän kyse ollut vain jännäilystä. Joka sinällään on inhimillistä. Yhdellä deitilläni ei meinannut pysyä haarukka kädessä tärinän takia. Helpotti illan mittaan, kun rentoutui. Sitten oli jo kivaa.

        Joo jännästi sitä on tullut välillä luotettua toisiin. aika vieraisiinkin.


      • vaikeetaonelodeiteillä kirjoitti:

        No vitsinähän minäkin. Eiköhän kyse ollut vain jännäilystä. Joka sinällään on inhimillistä. Yhdellä deitilläni ei meinannut pysyä haarukka kädessä tärinän takia. Helpotti illan mittaan, kun rentoutui. Sitten oli jo kivaa.

        Joo jännästi sitä on tullut välillä luotettua toisiin. aika vieraisiinkin.

        Joo, tiesinkin... Mulle tuli mieleen Ace Ventura 2;n "meditointihetki" uuumama uumama... Ja hitto että oli vaikea pitää pokka silloin... mutta sattuuhan sitä.
        Itseasiassa mun viimeisin pidempi suhde alkoi treffeiltä, joissa nainen oli hermostunut myös. Hän tuli kotiini ja meinasi jälkeenpäin kertoen kompastua mekkoonsa. Tuli nurkan takaa ovelle juosten. Ei tiennyt että olin siinä. Naama ihan punaisena, mutta iloisena kuin Hangon keksi hän loisti siinä. TODELLA ikimuistoinen hetki. Että joskus se pieni hermostuneisuus onkin vaan hyvä juttu. Hänkin rauhoittui aikanaan ja pyyteli anteeksi, että on hermostunut. Sanoin, että ei haittaa... ehkä sellaisenkin voi myöntää? On normaalia että jännittää.

        No luottaminenkin on kaksipiippuista...Olihan mullakin nimi ja puhelinnumero, että jos jotain ois hävinnyt, niin ois nainen löytynytkin jälkeenpäinkin. Että loppujen lopuksi ei mitään hätää. Ja luottaminen, että avautuu toiselle, niin sitä en tajua, että mikä sitä estää? Se että toinen päästetään lähelle henkisesti.... miten siinä voi satuttaa? Ehkä joku voisi alkaa levittää juttuja? Mutta mulla ei ainakaan ole oikeastaan mitään salaista... Täällä nyt en kaikkea kerro, mutta treffeillä voisin...

        Mutta mulle tuli mieleen yksi aika tärkeä pointi.... nöyryys. Treffeillä pitää olla nöyrä minusta. Antaa toisen olla oma itsensä ja tulla lähelle, jos haluaa...
        Nöyrtyminenhän ei ole nöyryyttä...että monikohan erottaa nämä asiat ja ajattelee, että minähän en kaikkeen nöyrry?


    • Kaisanoasaa

      Entäs ne miehet jotka osaa käyttäytyä mutta eivät pääse toisille treffeille siitä huolimatta. Onko ne sitten rumia vaan muuten.

      • Sitä varmaan kannattaisi kysyä siltä treffikumppanilta, jos haluaa oikeaa tietoa. Jostain syystä vaan ei toisia treffejä sitten tule... Itse olen kysellyt kyllä jo ensimmäisillä paikanpäällä, että haluaisiko toisia, jos olen kiinnostunut... Jotkut saattaa sitten jälkeenpäin perua vaikka viestillä, jos ei ole saanut silloin sanottua, että ei halua, osa on saattanut sanoa, että katsotaan...

        Mutta olipa syy mikä tahansa, niin ei se maata kaatavaa ole... Sitten seuraavia vaan järjestämään.


      • vaikeeteondeittailu

        Lähtisin siitä, että älä ota sitä henkilökohtaisesti. Jos ei nappaa, niin pysy rehtinä itsellesi, ja koita uudestaan jonkun toisen kanssa. Tunne pitää olla molemmin puolinen, ja itse en usko mihinkään pyydystyksiin, ellei vastakaiku ole selkeä. Deittailu on kuitenkin parhaimmillaan oikein mukavaa ajanvietettä. Harvinaista vain


    • Totuus-

      Ei jännämiehet osaa käyttäytyä mutta naiset silti rakastuu niihin, tekee lapsia niiden kanssa myös.

      • oletjännämies

        Kaikkiko?


      • Totuus-
        oletjännämies kirjoitti:

        Kaikkiko?

        Ainakin joka viides nainen seurustelee jännämiehen kanssa.


    • .. SarjaTreffaaminen.. Se on BonoBoille.. ;D

      • vaikeetaondeittailla

        Määrittele sarja? Salilla ollessani lasken kaikki ykkösistä ylöspäin sarjoiksi. :D


      • vaikeetaondeittailla kirjoitti:

        Määrittele sarja? Salilla ollessani lasken kaikki ykkösistä ylöspäin sarjoiksi. :D

        .. Noh, Sarja on Sarja.. Ja BonoBoilun määreet täyttyvät, jos/kun touhussa on PromisKuiteettisia Piirteitä ja/tai Odotuksia jne.. ;P

        .. BonoBojen LajiKäyttäytymiseen kuuluu Just NiiQu TapistaTappiin ja KolostaKoloon Hyppelehtiminen.. ;D


    • Pillujen--asiantuntija

      Naiset treffailee 20 % sinkkumiehistä ja 80 % miehistä on liian rumia pääsemään treffeille.

    • uhghikjhhjuhy

      Koomista on että miehille tylsyyden takia pakit antavat naiset ovat tod.näk. pääasiassa ylimielisiä, alkoholisoituneita ja negatiivisia tylsimyksiä jotka kuvittelevat että kännissä rääkyminen yms. tekee ihmisestä mielenkiintoisen.

    • Miten treffaaminen voi edes olla vaikeaa.

      Kun itselläsi on joku paikka, tapahtuma taikka tilaisuus johon haluat mennä, yksinkertaisesti pyydät jonkun seuraksesi mukaan. Jos muija osoittautuu täydelliseksi aasiksi, oletpahan saanut nauttia hyvästä esityksestä, ohjelmasta taikka kokemuksesta. On ehdottoman tärkeää, että mies vastaa kaikista kustannuksista, joten ainakaan miehen ei kannata lähteä treffeille aivan rahattomana.

      Tapahtuman jälkeen pyydetään nainen kahville taikka lasilliselle johonkin lähellä olevaan baariin. Sen jälkeen kävellään vähän, pidetään kädestä kiinni ja sovitaan toisesta tapaamisesta. Jos kelit sallivat, istahdetaan vielä johonkin nättiin paikkaan ja pussaillaan.

      Jos mies haluaa seuraavalla kerralla päästä pidemmälle kuin pussailuasteelle, pitää naiselle tarjota kunnon ruokaa. Sellaista saa ravintolasta, mutta yksinkertaisinta on laittaa sellaista itse. Kun ruokailun yhteydessä juottaa naiselle pullon taikka pari keskimääräistä parempaa viiniä, hän suorastaan vaatii päästä kellahtamaan sänkyysi hetkeksi aikaa.

      • Vaikeetaondeittailla

        Tuo tyssää yleensä kohdallani siihen, että naispuoliset ystäväni ovat ystäviä. Eivätkä halua pääosin petiini. Työkavereista puhumattakaan. Nettideittisysteemit on siitä selkeitä, että niissä ei päädy kiusallisiin tilanteisiin. Kun agenda on pääosin sama. Ja esim. Baarissa on osittain sama juttu kun vähän peliä avaa, niin tietää miten edetä.

        Mutta siis aika harvassa olisi ollut tapahtumaseurani jos vain nettideittien saldoa katsoo. Kun ongelma oli lähinnä se että suurin osa ei vastaa mitään.


    • jokumies83

      Kyllä sitä treffeillä osaa käyttäytyä ja muutenkin, ainut ongelma on vaan löytää niitä treffejä... nimittäin on vaikea valita kenet veisi kahville/syömään nollasta naisesta :)

    • jälleenkerransuomennos

      Jälleen kerran joku suomennettu, jenkkiläinen copy-paste-juttu. Noistako naiset ammentavat mies- ja maailmankuvansa? Ettekö osaa ajatella itsenäisesti, vaan ainoastaan joidenkin Cosmopolitanien kautta?

    • Rumasinkkumies-

      Osataan me olla treffeillä mutta emme pääse treffeille koska olemme liian rumia rumille naisille.

    • eioikotietä

      Tässä ne nykyajan Romeot taas nähdään.

      "Muutaman kerran olen lähtenyt treffeiltä kesken kaiken, koska mies on ollut epäystävällinen treffipaikan henkilökunnalle."
      "Ehdotin, että menisimme kävelylle baarin sijaan, koska hänellä oli koira mukanaan, mutta hän kieltäytyi. Hän laittoi keskikokoisen koiransa kassiin, jonka hän laittoi roikkumaan koukusta tässä täydessä baarissa. Siihen mennessä kun olin saanut juomani juotua hän oli jo puhunut pahaa kahdesta ex-kumppanistaan ja äidistään. "

      Naisille merkkaa miten miehet kohtelee muita ympärillään. On ne sitten miehiä tai naisia, eläimiä tai ihmisiä. Nuoria tai vanhoja. Tai vaikka eksiä. Miehet kuvittelee että vaan sitä ihmistä kohtaan tarttee olla mukava josta on kiinnostunut.

      • eivalheidentietä

        Ja miehiä kiinnostaa miten nainen on kohdellut muita, sekä miten on käyttäytynyt ihmissuhteissaan ja mitkä ovat oikeasti olleet syyt toimiin ja käytökseen.


      • eioikoteitä
        eivalheidentietä kirjoitti:

        Ja miehiä kiinnostaa miten nainen on kohdellut muita, sekä miten on käyttäytynyt ihmissuhteissaan ja mitkä ovat oikeasti olleet syyt toimiin ja käytökseen.

        "sekä miten on käyttäytynyt ihmissuhteissaan ja mitkä ovat oikeasti olleet syyt toimiin ja käytökseen."
        Tuo loppuosa oli se mitä korostakaamme. Naista kiinnostaa miten mies kohtelee muita yleisesti... Miestä kiinnostaa mitä virheitä tää nykyinen markkinaehdokas on aiemmin tehnyt. Nainen haluaa tietää onko mies nykyään hyvä ihminen, mies haluaa tietää onko nainen "riskisijoitus".


      • lähdekritiikkiä

        Nuo jutut ovat USA:sta. Eli joku jenkkiäijä on laittanut koiran kassiin treffeillä.

        Onko relevanssia suomitreffailun kannalta?


    • Huom! Millainen kuva sinulla on profiilissasi? Oletko puhtaissa vaatteissa ja tukka pesty? Muista hymyillä tai edes näyttää hyväntuuliselta. Kaamea kuva on sellainen jossa mies on jonkin kuolleen saaliseläimen äärellä. Jos sovitaan treffeistä kahvilassa, pitää jaksaa odottaa että treffikaveri saapuu paikalle , ennen kuin juo oman kahvinsa. Eikä saa peittää kasvojaan kädellä, kun puhuu toiselle ihmiselle. Joku yritti myös saada treffeille pimeälle parkkipaikalle syyssateeseen, mitähän se halusi?

      • perusmiehetnähty

        "Millainen kuva sinulla on profiilissasi?"
        Ylävartalo paljaana tai pullo kädessä.


    • vittukuvituttaa

      Kaikki huonokäytöksiset pahikset pääsee treffeille eikä kunnolliset miehet saa mahdollisuutta

    • envainosaa

      En ole koskaan käynyt treffeillä, joten en varmastikaan sitten osaa. Olisi se myös varmaan melkoinen pettymys, kun ensimmäistä kertaa elämässään menisi treffeille vaikka ikää yli 40 ja nainen karkaisi 3 minuutin jälkeen takavasemmalle.

    • Buhahaha

      Milloin naiset sitten muka ovat normaaleja, rehellisiä ja osaisivat käyttäytyä? Voiko nainen vaatia noita asioita mieheltä, kun eivät ole mitään noista itsekään?

      • jupsis_

        Kaipa se juju on siinä, että keneltäkään ei pitäisi vaatia täydellisyyttä. Jos sanot että kukaan nainen ei ole mitään noista, niin itsekö olet? Aika itserakasta ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe