Kaikillehan sattuu ja tapahtuu esim joskus murtaa sormen yms mutta minulle on tänä vuonna käynyt paljon kaikkea ja olen siis 13v tyttö joka harrastaa jalkapalloa mutta ensin mursin sormeni treeneissä kun olin päässyt siitä ja oli ensimmäinen turnaus sen jälkeen niin alkoi sattua jalkaan todella kovasti ja käskettiin lääkäriin tuli 4kk treenikieltoa jonka aikana poltin jalkani enkä olisi pystynyt pelaamaan vaikka olisin saanut juuri kun treenikieltoa oli ohi kävin yksissä treeneissä ja tuli syysloma jollon mursin mun varpaan joka ei ole vieläkään täysin parantunut mutta viimeviikon loppuna oli Tallinnassa turnaus ensimmäinen pitkään aikaan ja juuri ennen ensimmäistä peliä juoksin portaita alas ja siinä meni nilkka joten taas tuli taukoa 3vko niin mitä olette mieltä pitäisiköhän lopettaa futis vaikka se onkin todella mukavaa mutten edes muista millon viimeksi olen pelannut?
Tapaturma altis?
2
120
Vastaukset
- Jokkejokunen
Mmm
Urheililja ei tervettä päivää näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795