Uutistoimisto: Pohjois-Korea laukaisi ballistisen ohjuksen
Julkaistu: 28.11. 20:34 , Päivitetty: 28.11. 20:39
KOREA Etelä-Korean sotilasviranomaisten mukaan Pohjois-Korea on tehnyt uuden ohjuskokeen.
IS
Sipsit ja Kolat esiin.
25
506
Vastaukset
- jhgjgjhg
Syöhän sinä pläski sipsejä ja juo colaa.
- pläski
Asia SELVÄ!
- jhgjgjhg
pläski kirjoitti:
Asia SELVÄ!
Minä en oo!
- elokuvatliianjänniä
taitaa heinäkepeillä olla sipsit kielletty..
ja usa mielisillä "cocicset läikkyä"!!
- Pröötsanoperse
Luin aluksi että viskit ja kolat esiin. Luettuani tarkemmin oli pettymys valtaisa!
- Juhani_Käki
Toivottavasti on vaan koe... ohjus on vielä ilmassa.
Jännittää mitä jos se tipahtaa Japaniin tai Jenkkeihin.
Siitä saadaan sellainen show, että sipsit ja kolat loppuu kyllä kesken.
Ei todellakaan hyvä juttu.
Maailman vaarallisimmat idiootit Kim il un ja Trumppi.
ja molemmat omaa aikamoisen tuhovoiman- äxsöniä
olishanse aika toimia!
puheet on puhuttu...
äxsönit peliin!! - tespuk
Kyllä PopCornitkin kelpaa..ei saa olla niin korni.
- Onkohuomistaenää
O'ou,nyt jenkit suuttuu todella,lännen sotajohtajat on kokoontumassa palaveriin,ohjus meni Japanin mereen.Mutta nyt voi alkaa rytisemään. Toivottavasti Kiina ja Venäjä älyää pysyä ulkopuolella.
- Juhani_Käki
Strategisesti hankalin nakki on Soul, joka on Pohjois Korean tykistön kantaman sisällä.
Miljoona kaupunki pitäisi evakuoida ja todella nopeasti, jos meinaa sotia. Muuten tulee siviili uhreja aika paljon. - Kähäni_Juki
Juhani_Käki kirjoitti:
Strategisesti hankalin nakki on Soul, joka on Pohjois Korean tykistön kantaman sisällä.
Miljoona kaupunki pitäisi evakuoida ja todella nopeasti, jos meinaa sotia. Muuten tulee siviili uhreja aika paljon.Sitten kun SE alkaa, joku ohjus voi vahingossa lentää Moskovaan asti. Sitä ei onneksi tarvitse evakuoida. Pitää kuitenkin pitää huolta, että itäraja on kiinni, ettei massiivinen matuinvaasio idästä jatku.
- Juhani_Käki
Myös Helsinki on Pohjois Korean ohjuskantaman sisällä.
Toivotaan, ettei satu lentämään vahingossa ihan Helsinkiin asti
http://victorygirlsblog.com/wp-content/uploads/2016/03/N.-Korea-Missile-Range-Map.jpg - burksalsi
Juhani_Käki kirjoitti:
Myös Helsinki on Pohjois Korean ohjuskantaman sisällä.
Toivotaan, ettei satu lentämään vahingossa ihan Helsinkiin asti
http://victorygirlsblog.com/wp-content/uploads/2016/03/N.-Korea-Missile-Range-Map.jpgMiksi siinä on tuollainen kumma aaltoviiva? Luulisi ympyräsäteen kuvaavan kantamaa tarkasti...
- Juhani_Käki
burksalsi kirjoitti:
Miksi siinä on tuollainen kumma aaltoviiva? Luulisi ympyräsäteen kuvaavan kantamaa tarkasti...
Kun piirtää pallon kylkeen ympyrän ja avaa pallon vaipan kaksiulotteiseen pintaan syntyy ympyrästä tuollainen aaltoviiva.
a 'la deskriptiivinen matematiikka
- haastelloo
Nyt Trump kyllä suuttuu paksulle johtajalle
- ei-ymmärrä
Mikä se sellainen pallilinen ohjus oikein on?
- Sipsuu-Koalaa
Jännää. 🚀
- Kohtapaukkuu
Juuri nyt
USA: Pohjois-Korean ohjus
jo maailmanlaajuinen uhka
Trump: Ohjuskoe asia, ”joka hoidetaan”
IS- Eskaloituuväkisin
EteläKorea oli ampunut jo vastaohjuksen Pkoreaan,taitaa olla siellä suunnalla menoa nyt.
Aamulla pitää lähteä kauppaan heti kun aukeaa tekemään ruokatäydennyksiä.
- Varattujosipsitjakolat
Tulee jännät talviolymppialaiset.
- realismi____
samaa ajattelin vuosituhannen kiinnostavimmat olympiaadit?
- kannustaja-
etkö ole vieläkään oppinut. YK kokoustaa ja antaa lausunnon. siinä kaikki. mikään ei muutu.
Pohjois-korean tulo ydinasevaltioksi voidaan lisätä Trumpin ansioluetteloon. - YhdenYönTarinoita
Eiköhän tuo ole kehitellyt pommejaan jo paljon ennen Trumppia?
- pepsikolat
joko on sipsit ja kolat nautittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602