Sipsit ja Kolat esiin.

Jokosealkaa

Uutistoimisto: Pohjois-Korea laukaisi ballistisen ohjuksen

Julkaistu: 28.11. 20:34 , Päivitetty: 28.11. 20:39
KOREA Etelä-Korean sotilasviranomaisten mukaan Pohjois-Korea on tehnyt uuden ohjuskokeen.
IS

25

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgjgjhg

      Syöhän sinä pläski sipsejä ja juo colaa.

      • pläski

        Asia SELVÄ!


      • jhgjgjhg
        pläski kirjoitti:

        Asia SELVÄ!

        Minä en oo!


      • elokuvatliianjänniä

        taitaa heinäkepeillä olla sipsit kielletty..

        ja usa mielisillä "cocicset läikkyä"!!


      • no voi voi kun moderi vituttaa... ja ei "tykkää"??


    • Pröötsanoperse

      Luin aluksi että viskit ja kolat esiin. Luettuani tarkemmin oli pettymys valtaisa!

    • Juhani_Käki

      Toivottavasti on vaan koe... ohjus on vielä ilmassa.
      Jännittää mitä jos se tipahtaa Japaniin tai Jenkkeihin.
      Siitä saadaan sellainen show, että sipsit ja kolat loppuu kyllä kesken.

      Ei todellakaan hyvä juttu.

      Maailman vaarallisimmat idiootit Kim il un ja Trumppi.

      ja molemmat omaa aikamoisen tuhovoiman

      • äxsöniä

        olishanse aika toimia!
        puheet on puhuttu...
        äxsönit peliin!!


      • tespuk

        Kyllä PopCornitkin kelpaa..ei saa olla niin korni.


    • Onkohuomistaenää

      O'ou,nyt jenkit suuttuu todella,lännen sotajohtajat on kokoontumassa palaveriin,ohjus meni Japanin mereen.Mutta nyt voi alkaa rytisemään. Toivottavasti Kiina ja Venäjä älyää pysyä ulkopuolella.

      • Juhani_Käki

        Strategisesti hankalin nakki on Soul, joka on Pohjois Korean tykistön kantaman sisällä.
        Miljoona kaupunki pitäisi evakuoida ja todella nopeasti, jos meinaa sotia. Muuten tulee siviili uhreja aika paljon.


      • Kähäni_Juki
        Juhani_Käki kirjoitti:

        Strategisesti hankalin nakki on Soul, joka on Pohjois Korean tykistön kantaman sisällä.
        Miljoona kaupunki pitäisi evakuoida ja todella nopeasti, jos meinaa sotia. Muuten tulee siviili uhreja aika paljon.

        Sitten kun SE alkaa, joku ohjus voi vahingossa lentää Moskovaan asti. Sitä ei onneksi tarvitse evakuoida. Pitää kuitenkin pitää huolta, että itäraja on kiinni, ettei massiivinen matuinvaasio idästä jatku.


      • Juhani_Käki

      • burksalsi

      • Juhani_Käki
        burksalsi kirjoitti:

        Miksi siinä on tuollainen kumma aaltoviiva? Luulisi ympyräsäteen kuvaavan kantamaa tarkasti...

        Kun piirtää pallon kylkeen ympyrän ja avaa pallon vaipan kaksiulotteiseen pintaan syntyy ympyrästä tuollainen aaltoviiva.

        a 'la deskriptiivinen matematiikka


    • haastelloo

      Nyt Trump kyllä suuttuu paksulle johtajalle

    • ei-ymmärrä

      Mikä se sellainen pallilinen ohjus oikein on?

    • Sipsuu-Koalaa

      Jännää. 🚀

    • Kohtapaukkuu

      Juuri nyt
      USA: Pohjois-Korean ohjus
      jo maailmanlaajuinen uhka
      Trump: Ohjuskoe asia, ”joka hoidetaan”
      IS

      • Eskaloituuväkisin

        EteläKorea oli ampunut jo vastaohjuksen Pkoreaan,taitaa olla siellä suunnalla menoa nyt.
        Aamulla pitää lähteä kauppaan heti kun aukeaa tekemään ruokatäydennyksiä.


    • Varattujosipsitjakolat

      Tulee jännät talviolymppialaiset.

      • realismi____

        samaa ajattelin vuosituhannen kiinnostavimmat olympiaadit?


    • kannustaja-

      etkö ole vieläkään oppinut. YK kokoustaa ja antaa lausunnon. siinä kaikki. mikään ei muutu.
      Pohjois-korean tulo ydinasevaltioksi voidaan lisätä Trumpin ansioluetteloon.

    • YhdenYönTarinoita

      Eiköhän tuo ole kehitellyt pommejaan jo paljon ennen Trumppia?

    • pepsikolat

      joko on sipsit ja kolat nautittu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe