Paljon hyvää analyysiä, kommentointia ja jaksoSPOILEREITA uudesta 3. TP-kaudesta the killing timesin TP-sivuilla in English:
https://thekillingtimestv.wordpress.com/category/twin-peaks/
3. kauden dvd julkaisu TP - a limited event series enkuksi 4-5.12. lähtien muualla mualimassa, meillä ties milloin suomitekstein...
Subilta seuraan juuri sarjan 3. kautta, vaikka täysin idioottimainen esitysaika tuo on. Onneksi sentään tulee 2 jaksoa per krt, ei olisi jaksanut seurata 1 krt/vk.
Kääntäjälle taas risuja: Hawk ripusti oveen kyltin, jossa donitsin kuva ja sana disturb - haloo, se tarkoittaa 'doughnut' = donut disturb eli do not disturb - älä häiritse, eikä kuten käännettu disturb - häiritse! Kohtaus löytyy juutuubista kunhan kuuklea käyttää.
TP international
odottavanaika
2
358
Vastaukset
- th_
"3. kauden dvd julkaisu TP - a limited event series enkuksi 4-5.12. lähtien muualla mualimassa, meillä ties milloin suomitekstein"
Tuontiversion blu-ray paketti (8 levyä) on tulossa 15.12 ja skandinaavinen versio (9 levyä) on tulossa tammikuussa.- odottavanaika
Hienoa. Kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385