Miksi mukasuvaitsevaiset pitää vain

rhc-hölmöt

suomalaisia tai valkoisia ylipäätään rasisteina?

Eikö heillä ole mtään kokemusta tummien, esim. muslimien rasistisuudesta kantiksia/valkoisia kohtaan?

Minä asuin lähes 20v. Tukholman lähiöissä aiemmin, monet vuodet käytännössä muslimien keskellä. Ja voin kertoa että muslimit ovat kovia rasisteja, en sano että kaikki mutta hyvin suuri osa. Ihan vaan sekin kuinka he huorittelevat ruotsalaisia naisia kaduilla ja julkisissa, on selvää rasismia. Tuota huorittelua näin tekevän jopa alta 10-vuotiaitten poikien, eikä kukaan mahda asialle mitään. Oppi on saatu isoveljiltä tai isiltä.

8

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoistapaus-rasismi

      Länsimaiden suvakkieliitti, -tutkijat ja -media pitävät rasismina vain sitä yhtä tapausta, kun tekijänä on valkoihoinen ja kohteena minkä muun värinen ihminen tahansa.

    • Suvakitonjuntteja

      Itse asiassa Suomessa on vähiten rasismia tai ei lainkaan jos oikeasta rasismista puhutaan. Bisnesihmiset ovat laajentaneet käsitealuetta omiin tarpeisiinsa.

    • Bror-Erik1974odin-1A

      Rasistit ovat herkkähipiäisiä, eihän sille mitään voi.

      • surkeuden-huippu

        Reppana ei vaan pärjää. Lapsellinen tyhmä kommentti sulta.

        Punasuvakit häviävät jatkuvasti keskustelun tolkun ihmisiä vastaan.


      • loistavaa.joo
        surkeuden-huippu kirjoitti:

        Reppana ei vaan pärjää. Lapsellinen tyhmä kommentti sulta.

        Punasuvakit häviävät jatkuvasti keskustelun tolkun ihmisiä vastaan.

        Se näkyy joka paikassa.


      • ktviesti

        Viimeinen toive ennen ajasta ikuisuuteen siirtymisestä: Kun vain pääsisi antamaan suvakeille
        sen kaivatun "Lopullisen ratkaisun". Endlösung.


    • roletaari

      Minulla on riittävä kokemus kotoisista romaneista. Siinä on umpirasistinen porukka jos mikä!

      Kokemukseni arabeista kertoo, että arabimiehet eivä tunne käsitettä tasa-arvosta edes miesten kesken. Aina on kyse nokkimisjärjestyksestä. Kumpi, tai kuka on se isompi jehu.
      Tiedätkö sinä kuka MINÄ olen?

      Länsimaista hienotunteisuutta he pitävät lammamaisen heikkouden merkkinä ja, ikävä kyllä, ovat siinä oikeassa.
      On täysin idioottimaista odottaa mitään vastakaikua! Nössöytemme vain vahvistaa heidän käsitystään omasta ylivertaisuudestaan.

      • xbfbbxbxbxbxx

        Omien kokemusteni mukaan olet oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe