Mua surettaa lukea näitä teidän juttuja jotka pelkäätte syntiä kuin ruttoa. Joten haluan auttaa.
1. Aatami ja eeva söi hedelmän jonka jumala kielsi, näin ollen olemme olleet syntisiä syntymästämme lähtien. Vaikka kuinka yrittäisit olla hyvä ihminen, niin parasta olla oma itsensä.
Kukaan ihminen ei voinut päästä taivaaseen koska aatami ja eeva kusi koko jutun. Jumala kuitenkin pelasti tilanteen pojallansa joka eli täydellisen elämän ilman syntiä... Eli Jeesus päättää pelastaako hän sinut vai et, jos uskot jeesukseen, niin en ymmärrä miksi ei pelastaisi?
2. Helvetti on aina ollut kontrollin väline, sillä on kautta historian peloteltu ihmiset kontrolliin. Helvettiä ei ole olemassa tällä hetkellä, helvetti on tulimeri maailmanloppuessa jossa synti poltetaan pois. Ensin oli tulva = Vesi... Vesi huuhtoi synnin pois, mutta ei lopullisesti. Sitten tulee helvetti = tuli mikä polttaa synnin pois lopullisesti.
3. Jos olet henkilö joka on katsellut (Hell is real testimony!) videoita, niin tässä muutama vinkki ennen kuin uskot niitä hömpötyksiä. Paholainen = Lucifer... Valontuoja (ENKELI!) Kuinka moni teistä kuvittelee että lucifer on ruma hirviö? Lucifer on kaunis enkeli, hän voi johtaa jopa hartaimmankin uskovaisen harhaan. Esim. Lucifer voi esiintyä ''jeesuksena'' ja näyttää sulle näkyjä helvetistä ja taivaasta... Miksi? Jotta olisit kontrollissa ja pelossa. Jos saat näkyjä niin on aina otettava selvää onko näky hyvästä vai pahasta, jos epäröit näkyäsi... Niin en usko että jumala on näkysi takana. Epäröitkö näyssäsi josko tuo onkin Jeesus? Ei varmasti ole Jeesus jos sitä epäröi.
Minua aina huvittaa ne testimony videot kun puhuu kirkkaasta valosta (Lucifer = Valontuoja)
Jumala on rakkaus, ei pelko... En tiedä teistä, mutta minä en ole pelännyt kuolemaa koskaan, olen syntinen kuin vaan joku voi olla.... Enkä pelkää helvettiäkään. Miksi? Koska uskon vakaasti siihen että Jeesus antaa syntini anteeksi (Ja kadun tekojani jos koen syyllisyyttä, se pitää minut parempana ihmisenä enkä silloin anna synnille valtaa minusta jolloin siitä tulisi tapa jota en katuisi)
Syntinen, helvettiä ei ole olemassa!
iuijgi
1
125
Vastaukset
- Uskoettäon
Helvetti on, jos et hoida hiuksiasi ja päänahkaasi ja annat täiden imeä vertasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701