Kun kirjoitan omat nimmarini johonkin kaavakkeeseen tai muuhun niin mun allekirjoitus on semmonen tyhmä perinteinen kaunokirjoitus. Haluisin osata vetäistä silleen hienosti niin kuin vaikka julkkikset sen tekee. Että tuskin saa selvääkään kun on kiekuroita ja änkyröitä.
Mitenköhän oppisi tekemään hienon näköisen allekirjoituksen?
Miten tehdä hieno alle...
8
7543
Vastaukset
- jotenkin
laita kynä paperille ja aivasta niin tulee ja persoonallinen nimmari
- ensinvaikkapa
tuhannenkertaa allekirjoituksesi,
eiköhän se siitä virtaviivaistu.
nimimerkki Julkku - Anonyymi
lauri
- Anonyymi
jotain tekemistä itsensä löytämisen kanssa. Oman uniikin nimikirjoituksen joutuu ihan itse kehittelemään. Ihan itse keksimään sen puumerkkinsä ilman että opettaja ensin näyttää ainoan oikean tavan tehdä. Onhan se kiltille ihmiselle vaikea paikka kun joutuu sekavaa suttua kirjoittamaan kynällä ja vielä tärkeään asiapaperiin.
Eihän siitä nimikirjoituksesta saa kukaan selvää. Pitää olla lisäksi painokirjaimin oma nimi nimenselvennyksenä. - Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
mä en edes osaa tehdä
- Anonyymi
Kynän tarjoilu.
Allekirjoitus kynä kassa pöötellä olla - Anonyymi
Julius
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869