Onkos teidän sefulla tiukka pipo, kun poistelee juttuja ilman järjen häivää ja vastoin Suomi24:sen omia sääntöjä?
Vastaukset 4
- Isovelitäpinöissään
Olen toisinaan ihmetellyt ihan samaa kun tosiaankaan en ole huomannut mikä aloituksessa tai mielipiteissä oli niin pahaa että piti kokonaan poistaa.Kai se Isoveli sanelee mitä saa olla ja mitä ei ja riippuu vähän siitä millä tuulella Isoveli milloinkin on.
- Hihmikäprofiili
Ja oli se Niinistön kuva täällä tänään tosiaankin kamala mutta kamera ei valehtele. Se poistettiin mutta ikinä ei kuva mielestä häviä. Haukka.
- bmx-cc3
Siinä oli niin tökerö teksti mukana , että oli tehtävä reklamaatio näin käyttäjänä.
- Olikosepaha
Romanit valepoliiseina juttu on myös hävinnyt.
Rasismiako?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557