on se kumma kun kyttävät paskat kiinni jäitte

kyttäämistä

pystyn todistamaan minuun kohdistuneet kyttäys salakatselu syytökset täysin varmuudella kop nak as 16 tapioa as 16 taitaa olla pikkasen velkoja rästissä kun aamusta asti koputusta parvekeella, 8,10-8,15 sellaista pauketta että kyllä herää koo kylä,ja ulkomaalaiset kyttääjä pystyn todistamaa kaiken sanomiseni kyylät krakankuja 4a as 16 12 14 15 16 9 6 ja muu popoo kaiken pystyn todostamaaa mutta vasta oikeus saliissa kaikki kortit lyödään pöytään, mikskö siviili oikeus siinä on määrätyt pykälät jotka määritää paremakksi siviili oikeuden, eihä poliisi väitä yhtään mistää mitää taitaa olla isekkin mukan koko jutussa en ihmettlisi yhtään,olen thenyt kokeita muslimi yhteisölle ulkomalaisille olen lähtenyt lenkille eri aikoina aamusta aikaisin päivällä myöhemmin illalla aina löytyy kyyliä kyttäjiä matkanvarrelta puhelin viesttittely jokaiseen paikkkaa ja taas seuraavassa kadunkulmassa on seuraavat kyttääjät kuten olen laittanutautojen rekkareita muistii ne on ulkomuiststa ja samat autot ajaa edestä takaa olipamissä hyvänsä eikö olekki hyvin yksikertainen yhtälö,jus jo 29,11,2017 kun laitoin oven kiinni vein roska olin krakankuja 4a sisäpihalla roskiksen vieressä seisoi valkohuivinen ulkomaalainen musta tyttö joka oli puhelin kädesä heitin roska laatikoon 11,03 tämä musta ulkomaalainen valkohuivinen meni roskiksen taalse puhelimensa kanssa kun heitin roska poistun roskikesen vierestä tämä musta ulkomaalaine juoksee pois ja kyttää minuun puhelin kädessä. viestitää eteenpäin minun liikeistäni otaa kuvia jotka ovat laittomia,kävelen jumboon olen jumbossa 11,16 käyn citymarket telia myymälässä,poistun paikalta 11,33 jumbosta ala-aulasta kunnes vaistoan jäleen kun ulkomaalaiset ovat kytiksekkä jumbon aulassa ja alaoven tasanteen ulkopuolella 11,33 poitun rennosti ulos jumbosta 11,33 liuta ukomaalaisia kävelee takanani ja hutelee jotakin en noteeraa koska kateus on niin kova voima näillä ulkomaalaisilla mua kohtan kun eivät saaneet tekaistuja syytteitämenemään läpi nin nyt yritetään uudella tavalla,joka kulmasa sekä tienristeysessä kun olen lenkillä on aina ulkomalaisia puhelin kädessä vietittelemässä eteenpäin missä mene missä olen ei muuten lenkillä ollessani samat ihmiset menimpä mihin aikaan hyvänsä niin aina on porukaa puhelinten kanssa viestittelemässä eteenpäin missä olen missöä menen, tämä jos kokin on vainoamista tiedän krakankujalla 4a b c 1 2 3 4 kytäys porukan sekä ulkopuolelta tulevan porukan,jotka tekee laitonta työtä ja sakakatselua kuuntelemista tämä pystyn todistamaan aukottomasti 20vuoden tarkka päiväkirja kuvinen videoineen on tosiasia,täällä krakankujalla on,likaisen työn tekiöiden oikea paratiisi,mutta siihen tulee loppu niin paljon on nauhaa ensin poliisi sanoi ei sielä tehdä pimetä työtä ja sen jälken kävin jyrki tapio oven takan joka väitti että kuulen ääniä varmaan nauhat jotka ovat varmuudella oikeita varmaan nekin on ääniä päässä mutta kun ei vain ole näin sattuu olemaan 5,1,2014lähtien as 16krakankujan tekemää pimetä bisnestä nuhalla niin paljon että ei käy epäselväksi kuinka paljon as 16 jyrki tapion huoneistossa tehdään pimeetä pisnrstä taitaa olla niin veloissa peloisaan jyrki tapio että joutuu antamaan oma huoneiston muiden rikolisten käyttöön,kaiken pystyn aukottomasti todistamaan,tähän samaan sakiin kuluu krakankuja 4 a as 9 12 14 15 16 6 a b c ja paljon ulkopuolelta tulevaa porukkaa, ette te pysty psyykkaamaan minua ovien paiskomisella rappukäytävässä hissi ralilla lattiaan nakuttamisella rappukäytävässä kuuntelimesella ikunoiden alla kiertämisellä parvekeen alla huutelimesella,psykkama mua mihinkään suuntaa minä sentä pysyykasin murhamihen alta 20sekunnin itsemurhan partaALLE tämä on täyttä totta,nak kop krakankuja 4 as 16 12 9 14 15 ja muu sakki ,tiedän tarkka eikö ilastointi hormien pitäisi tulettaa ilmaa ois päin ilme mutta täällä tunkee joka viikko ilmastonti hormien kautta maali hiukkasia pikin hormista lattiiaan olen kuvannut asian selkeästi kun itse en käytä mitää maaleja huoneistossani suora linja as16,12 ei kannatais tunkea niitä pimeän työn jätteitä ilmastointi hormiin,tässä pisnekessä on mukana paljon ihmisiä eripuolelta lääniä tiedän tarkkaanmtollasilla rotilla on aina oma pikku puppeli poikansa jotka kiertää kasomassa onko kuka milloinkinkotosalla tiedän teidän kuvvionnen tarkaan,jyrki tapio krakankuja 4 a as16 9 14 15 6 ja ulkomaalaiset,kop nak kuluu vain lattiaan nakutus naula pysyllä amutaa myös as16 krakankuja 4 a varmaa tietoa,nyt päästää salakatseluun poliisit taitaa tehdä virkavelvollisuuden laiminlyntejä jo 5iisi kertaa minukohdallani tiedän trakaan että minua kytätään katsellaan 24/7 aukotonta todistus materiaalia on niin monta tuntia että ei jää epäselväksi kuka täällä tekee pimeetä työtä ja miksi,hei tapio koita ottaa lääkeesi niin että kuola valuu suusta vedä vähän kamaa ja sen jälkeen annat muiden tehdä likaset työt krakankuja 4a as 16 toista tällästä rallia mikä krakankujalla on niin ei ole muuallajatka toisele palsalle salakatselua vainoa

4

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kraka-ojossa

      Haha. 😀

    • äikänope

      Varmaan joku viitsi tollasen jöötin lukea. Oletkos nukkunnut äikäntunnilla? Kappalejako?

    • doctorwhoo

      Pikkusen tarvii vielä lääkitystä säätää, mutta älä huoli, kyllä se siitä sitten :-)

      • Kuumemittariperseessä

        Lääkitys sillä hilkulla että alkaa toimimaan lisätään psyykelääke 1000mg ja diaban annos kolminkertaistetaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe