Järvenpään itsenäisyystapahtuna täydellinen Farssi

Abrahamm

ja joka oli etukäteen kirjoitettu, ilmeisesti silmu Volasen viitoittamana !?
Siellä itesenäisyyden alkutaipale puurtajineen oli ovelasti kierretty, oli näyte Yliopistomme professuurien mädännäisyydesstä !? Sellainenki väite esitettiin Leninin osalta, että kehotti SDP:tä ottamaan vallan (vaikka lupasi itsenäisyyden heille ,jos tulee valtaan !`
Tapahtumassa pidettiin selvänä, että Senaatti diktatuurisena piti valtaa Kerenskin tukemana, vaikka kansaneduston enemmistö oli ylivoimaisesti SDP 103 paikalla, joten se piti miehittää !?

Svinhufvudia pidettiin arvossa, vaikka historia osoittanut Saksalle antaneen valtaa kuin oikeuksia ja lisäksi uhkailulla valittii presitentiksi 1930, jossa Ståhlberkin henkinkin uhattuna !?

Siis Suomen historia on täysin annettu muunnettavaksi huijareille !?
Epädemokraattisella lehdistöllä okin etukäteen kirjoitettu, Volasen versio 7 vejeksestäkin !?

13

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aines

Hyvin surullista, jos Järvenpäässä asuu kyseisenlaisia ihmisiä.

• aines

Siis sellaisia, jotka kirjoittavat tuollaisia aloitusviestejä.

• Abrahamm

Sure vaan rauhassa, sillä provessori Juha Siltala oli Hyrylässä toistamieltä, että vasemmisto teki suuremman itsenäisyystyön ja oikeisto sitä vastusti alkuun !?
        Tämä on kuin demokratia, kun sitä vielä 1970 luvulla kommunismiksi haukuttiin ja nyt niiltä sekin kunnia viety !?

• Abrahamm

Saksa ja Ruotsi tiesi Lenini antaneen lupauksen SDP: läisille itsenäisyyden tunnustamisesta, Heinäkuussa 1917 Hensingissä ja siksi he kehoittivat hangottelevaa Svinhufvudia häkeen sitä Leniniltä !? Tästä Lenin mainitsi Svinhufvudille ja jos oli aikanaan käskenyt SDP:tä ottamaan vallan, niin oli oikeassa, kun se olisi kuulunut 103 paikan edusto enemmistönä !?
      Todellista valtaa piti sääty-Senaatti, kun Kerenskin kasakoiden kanssa miehitti kansaneduston
      ja pisti sitten laittomat vaalit (Vilpilliset) !?

• Abrahamm

Onko Silmu salaseura ja oikeiston jatke, olen ihmetellyt sen piilotoimintaa !?

• Abrahamm

Suomi on pelkureiden maa ja Siksi Silmukin valjastettu puoli fasistiseen kaapuun peittelemään totuuksia !?

• hfvhahaljyljagy

Järvenpää se elää tällaisen valhetta levittävä Silmu Volasen armoilla,ei näytä hyvältä !?
      Koska keskustellaan vapaasti itsenäisyydestä ja sen mielisistä oikeudenmukaisesti !?
      Täältäkö kusipää hakkerikin löytyy,yrittää estää !?

• Abrahamm

Sinne oli saatu kaksi Itsenäisyyden etenemistä kiertävä provessoria, joiden jornoita ei Lipponenkaan pahemmin uskaltanut arvostella, kun painii ylä-Ruotsinkielisessä kastissa !?

• Abrahamm

Onko Järvenpään demaritkin niin tyhmiä,ettei uskalla puolustaa historiaansa ja jakuuko se vaaleissakin !? Keisaria puolustanut Saulin puolue,heilläkö kiikarissa !?

• Abrahamm

Presitentti Sauli Niinistö vakuutti Järvenpäätalolla 2006 ehdokkaana, olevansa Naton kannattaja ja vaati läheisiä suhteita Yhdysvaltoihin !? Ketkähän olikaan tilaisuuden järjestäjä ja rahoittaja ???

• Abrahamm

Kaikken löytyy vastaukset vuodelta 1917 ja selkeästi oikeiston häpeäksi !?

• Abrahamm

Kaikenlaiset paskahousut ne pääsee historiaakin kirjoittamaan, kun väistää olennaisen !?

• Abrahamm

Silmusta tenty poliittinen terrorijärjestö ja todistettavasti !?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe