Ilm
3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
Se portti on ahdas, monelle aivan liian ahdas. Siksipä Jeesus on valmis kulkemaan senkin läpi puolestamme, jos vain otamme hänet vastaan. Samoin Jeesus otti muutkin taakat harteiltamme, jopa synnitkin ja kulki kuolemaan syntiemme tähden puolestamme, että uskolla armahduksen omalle kohdalle pelastuksen otettuamme saamme elää Hänen kanssaan ikuisesti. Kuolemallaan Jeesus kuoleman voitti!
Jeesus tulee portin läpi luoksemme!
44
450
Vastaukset
- Jeesusarmahtaa
Aamen kiitos Jeesus! Jeesus on täynnä armoa ja totuutta ja näkee sen, joka kaipaa häneltä armahdusta.
- jooeikiitosjeesus
Joo ei kiitos. Ei ole beduiinien maailmankuvaa eikä siten myöskään syntiä rasitteena. Joten turha tulla minun portille kolkuttelemaan ja parempaakin ruokaseuraa on tarjolla.
- HurmahengenHurmostelu
Pelkäsikö Jeesuskin Saatanaa, kun ei tullut portin läpi Devoittia noutamaan?
"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."
Devoit
3.12.2017 11:47
Devoit
3.12.2017 11:47
Ilm
3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
Se portti on ahdas, monelle aivan liian ahdas. Siksipä Jeesus on valmis kulkemaan senkin läpi puolestamme, jos vain otamme hänet vastaan. Samoin Jeesus otti muutkin taakat harteiltamme, jopa synnitkin ja kulki kuolemaan syntiemme tähden puolestamme, että uskolla armahduksen omalle kohdalle pelastuksen otettuamme saamme elää Hänen kanssaan ikuisesti. Kuolemallaan Jeesus kuoleman voitti!- LuovutajoTeuvo
Teuvo haamuko olet kun Teuvo sanoi jo luovuttaneensa?
- Kysyväinen
En ole Teuvo, mutta suuresti ihmettelen sitä, miksi Jeesus teki portin itselleenkin niin ahtaaksi, ettei päässyt Teuvon entistä ystäväänsä luokseen noutamaan.
Vai seisoiko siinä portin molemmilla puolilla pelkurit, jotka vain katselivat toisiaan?
Ja miksi Jeesus ei armahtanut portin läpi?- LoistavaaTeuvo
Valehtelet tosi vakuuttavasti, mutta et riittävän vakuuttavasti. Nuo ovat sinun sepittämiäsi satuja.
TEUVO, ET TUNNUSTA JEESUKSEN SOVITUSVERTA. SIINÄ ON SE ERO! - Sivusta.sen.verran.sanon
LoistavaaTeuvo kirjoitti:
Valehtelet tosi vakuuttavasti, mutta et riittävän vakuuttavasti. Nuo ovat sinun sepittämiäsi satuja.
TEUVO, ET TUNNUSTA JEESUKSEN SOVITUSVERTA. SIINÄ ON SE ERO!Jos minun naapurustossani eläisi tuollainen verellä mesova asukas, niin en ainakaan lapsiani päästäisi yksin ulos, varsinkaan illalla.
- Neibourhood
Sivusta.sen.verran.sanon kirjoitti:
Jos minun naapurustossani eläisi tuollainen verellä mesova asukas, niin en ainakaan lapsiani päästäisi yksin ulos, varsinkaan illalla.
Sanoma rististä on hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat. Haluatko todella sinäkin sinne?
Sanoma rististä on valitettavasti sinun mielestäsi verellä mesoamista mutta millään valheillakaan ei voi pelastusta saada. - Ettei.vaan.joku.uskoisi
Neibourhood kirjoitti:
Sanoma rististä on hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat. Haluatko todella sinäkin sinne?
Sanoma rististä on valitettavasti sinun mielestäsi verellä mesoamista mutta millään valheillakaan ei voi pelastusta saada.Tuollaiset laittomat uhkaukset pitäisi kriminalisoida. Minuun aikuiseen ihmiseen niillä ei toki ole mitään vaikutusta, koska tiedän niiden olevan pelkkää satua.
- Todistase
Ettei.vaan.joku.uskoisi kirjoitti:
Tuollaiset laittomat uhkaukset pitäisi kriminalisoida. Minuun aikuiseen ihmiseen niillä ei toki ole mitään vaikutusta, koska tiedän niiden olevan pelkkää satua.
Sinulla on vain mutu.
- Etkö.sen.vertaa.tiedä
Todistase kirjoitti:
Sinulla on vain mutu.
Todistustaakka on sillä, joka jonkun uskomattoman tarinan kertoo.
Älä vaan todistele sillä, että johonkin satukirjaan on ihmiset niin kirjoittaneet. - Jos.sallit
Neibourhood kirjoitti:
Sanoma rististä on valitettavasti sinun mielestäsi verellä mesoamista mutta millään valheillakaan ei voi pelastusta saada.Tarkoititko Neighbourhood?
- Tarkoitinpa
Jos.sallit kirjoitti:
Tarkoititko Neighbourhood?
Ennakoiva kirjoitusohjelma tekee aina tepposiaan kun ei aina muista tarkistaa.
- jooeikiitosjeesus
LoistavaaTeuvo kirjoitti:
TEUVO, ET TUNNUSTA JEESUKSEN SOVITUSVERTA. SIINÄ ON SE ERO!No ainakin siinä suhteessa Teuvo on järkijätkä.. Vanhat veret on hukkaan valuneet ja kuivuneet monelta muultakin kuin mainitsemaltasi äpäräkersalta.
- ToiwiaisenAnselmi
Kyllä Saatanalle heitetyn totuus on todella ihmeellistä, kun Jeesus joutuu tuomitsemaan itsensäkin, kun ei mennyt ahtaasta portista sisälle noutamaan Harrasta Devouttia - Jari Paakkosta omakseen:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'- Olet.raukkamainen
Miksi Teuvo käytät toisten nimimerkkiä?
- RaukkamainenTeuvo
Nuo ovat vain sinun satuja Teuvo.
- Kysyväinen
DEVOIT!
Kun vihdoinkin otit käyttöön myös rekisteröimäsi nimimerkin, voisitko nyt antaa vastauksen tähän Teuvo Sunin esittämään kysymykseen:
TeuvoSuni
30.8.2017 20:30
Apostoli Johannes kuoli noin 100 vuotiaana, 60 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen. Hän oli ainoa opetuslapsi, joka koki luonnollisen kuoleman.
Vuonna 90 Pyhä Henki paljasti hänelle, että koko maailma oli jo silloin Pahan vallassa. Mukan myös kaikki Paavalin opeilla perustetut seurakunnat, myös Efeso, jonka johtajalle Johannes lähetti kirjeen:
"Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.
Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita.
Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta."
Kun hän sitten Efesoon mennessään, meni Diotrefestä nuhtelemaan, hänelle kävi näin:
"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
Ja siellä Pyhä Henki paljasti hänelle kaikki Raamatun totuudet. Hän oli myös viimeinen Pyhän Hengen saanut todistaja:
"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."
Nyt sitten odotan oikeassa olevan DEVOITIN vastausta:
Kerro minulle sen henkilön nimi, jonka Pyhä Henki on ennen minua lähettänyt tähän maahan todistamaan Kristuksen totuudesta, ja jonka täytyy myös olla sinun uskosi isä.
Ja joka kohtasi samanlaista vihaa vainoa ja tappouhkauksia, kuin mitä minäkin olen saanut kokea. Näiden Jeesuksen ilmoitusten mukaisesti;
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
"Te olette minun todistajani,"
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Miten näillä opeilla olisi voitu perustaa Kristuksen oma seurakunta? - Mikäparasta
Parasta asiassa on se ettei Teuvo voi estää Jeesuksen tuloa vaikka yrittää olla portinvartijana.
- Exystävä
Tuota ihmettelin jo silloin kun pidin Teuvoa "oikeana" uskovaisena. Oli helppoa nähdä että Teuvo&Armi olivat mieluummin tulppana ihmisten ja Jeesuksen välillä kuin luomassa yhteyttä.
- Teuvotkumoon
Exystävä kirjoitti:
Tuota ihmettelin jo silloin kun pidin Teuvoa "oikeana" uskovaisena. Oli helppoa nähdä että Teuvo&Armi olivat mieluummin tulppana ihmisten ja Jeesuksen välillä kuin luomassa yhteyttä.
Paavali ei ollut valehtelija.
ihana takaportti
- Miksipä.ei
Osuva nimimerkki, omiaan tälle palstalle.
Miksipä.ei kirjoitti:
Osuva nimimerkki, omiaan tälle palstalle.
"Osuva nimimerkki, omiaan tälle palstalle. "
Kiitoksia.
Mukavaa saada positiivista palautetta, sillä
yleensä hartaat uskovat ja sivistyneet ruotsinkieliset kivittävät.- KusettavaTeuvo
Minun takaportti on porsaanreikä, jonka olen itselleni varannut jokaiseen toisille laatimaani ukaasiin.
KusettavaTeuvo kirjoitti:
Minun takaportti on porsaanreikä, jonka olen itselleni varannut jokaiseen toisille laatimaani ukaasiin.
" Minun takaportti on porsaanreikä, jonka olen itselleni varannut jokaiseen toisille laatimaani ukaasiin.
"
Ukaasi päivässä pitää pastorin lähellä- KusettavaTeuvo
kusettava_kirkko kirjoitti:
" Minun takaportti on porsaanreikä, jonka olen itselleni varannut jokaiseen toisille laatimaani ukaasiin.
"
Ukaasi päivässä pitää pastorin lähelläEtkö tiedä että pastorit ovat porttoja? (Mielestäni)
Etkö tiedä että pastorit ovat porttoja? (Mielestäni)
"Etkö tiedä että pastorit ovat porttoja? (Mielestäni) "
Saavat ainakin palkkansa valehtelusta.- KusettavaTeuvo
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Etkö tiedä että pastorit ovat porttoja? (Mielestäni) "
Saavat ainakin palkkansa valehtelusta.Niin minäkin väitän, mutta se onkin juuri sitä kusetusta. Kun väitän pappeja valehtelijaksi ja hoen sanaa totuus, silti kertomatta sitä, minua luullaan totuuden puhujaksi. Enkö olekin nero?
- Oletnero
Niin minäkin väitän, mutta se onkin juuri sitä kusetusta. Kun väitän pappeja valehtelijaksi ja hoen sanaa totuus, silti kertomatta sitä, minua luullaan totuuden puhujaksi. Enkö olekin nero?
Kuinka kiittämättömiä ihmiset ovatkaan sinua kohtaan.
Oletnero kirjoitti:
Kuinka kiittämättömiä ihmiset ovatkaan sinua kohtaan.
"Kuinka kiittämättömiä ihmiset ovatkaan sinua kohtaan."
Onko se "maailman palkka"?
- porttijaovi
Jeesus on se portti. Siitä kun käyt sisään vihollinen kaatuu.
- Kaaskas
Aika ketku ja rähinöitsijä
- Kysyväinen
Kysymys sinulle kusettava_kirkko?
Mikä näistä sinun tutkimustesi mukaan kusettaa parhaiten:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
alfalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
Daavidinhuonelaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
Hartaanselän hartaat
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Jarinhotellilaiset
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
kalamoslaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
eli vanhoillislestadiolaiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sadonkorjuulaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
sauluslaiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
Suomi24keskustelut
teologisetinstituuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
verenvoimalaiset
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset- Vastaavainen
Sunilaisuus
- Olensamaamieltä
Vastaavainen kirjoitti:
Sunilaisuus
Sunilaisuus kusetti liian hyvin, koska tyhminkin tajusi että häntä kusetetaan.
- Muistan
Olensamaamieltä kirjoitti:
Sunilaisuus kusetti liian hyvin, koska tyhminkin tajusi että häntä kusetetaan.
Muistan kun Teuvo ennen puhui epäuskon synnistä mutta myöhemmin ei uskosta ollenkaan vaan ahtaanportin sepitelmästään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222799Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512581- 242297
- 821684
- 1461565
- 1341394
- 1311014
- 89974
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899