Tnää mun äiti veti raivarit ku mä en ollu vieny yhtä lappuu naapurin talon posti luukkuun (sen viemisee tarvi avaimen mikä oli vaa äitil ja se ei ollu melkei koskaa koton ku oisin voinu viiä sen ja ku se oli koton mä en ollu). Nii se sit sano mulle et sä tuut nyt mun kaa viemää tän lapun . vietii lappuu posti luukkuu ja sit koton viel sano et ``òon koko viikon sanonu sulle viiä se lappu sinne etkä oo pystyny siihe (oli vain 2 päivää sanonu sitä) nyt koska sä et kyvenny viemää sitä sun pitää tehä extra koti töitä samal sanoo et jos tää jatkuu mä heitän sut ulos täst kämpäst. haluisin tietää et saisko se heittää mut ulos ku oon 13 ja jos ei nii mitä siit seurais jos se heittäis mut ulos.
äiti uhkaa heittää alaikäisen pihalle
7
721
Vastaukset
- sitsehelpottais
Sulla pitäis olla isä joka antais sulle kunnolla turpaan ainakin kerran viikossa, oppisit tavoille.
- Lrgmrö
Mitä sekoiluu tää on ? Älä kuuntele/lue tätä, kirjoittaja on ilmeisesti unohtanut ottaa lääkkeensä, kun väkivallasta sulle kirjottaa. Sairas kirjoittaja. Täysin HULLU ! Soitanko valkotakkiset paikalle viemään sut väkisin suljetulle osastolle? Olet sairas. Suljetulle osastolle joudut ennemmin tai myöhemmin. Se on vissi !
- qqfff
Soita heti poliisille.
Siellä asia hoituu ja sulla on hyvä sitten olla.- turhatoive
Meinaatko että pistävät aloittajan putkaan vai ?
Se on kyllä utopiaa, ei poliisi sotkeudu perheen sisäisiin kähinöihin, jos ei kättä pitempää ole käytetty.
- Kommentoija69
Lastensuojelu järjestää alaikäiselle tarvittaessa sijaiskodin, jos kotona ei voi asua.
- viskaaulosse
Olet tasa-arvoinen äitisi kanssa, heitä sinä äitisi ulos asunnosta, sinulla on siihen täysi oikeus.
- Kfldjf
Ei äitisi eikä kukaan muukaan saa heittää alaikäistä lasta pihalle minkään takia. Jos se heittää sut kumminkn ulos, niin tee ilmoitus lastensuojelulle. Eihän toi oo mikään pätevä syy moiseen. Ihan turhasta se nyt veti raivarit. Olis vienyt itte sen lapun, eikä laita alaikästä asialle, toihan alkaa kuulostaa jo lastensuojelurikkomiselta tollanen käytös, ei alaikästä saa laittaa tekeen mitään hommia kodin ulkopuolella. Mutta kodin sisällä pitää valitettavasti tehdä jokaisen asukin kotitöitä. Esim. oman huoneen siivous. Ei kaiken tarvitse olla niin tiptop. Itse asun jo yksin, ja joudun tekeen kaikki kotityöt itse, tosin mulla käy kallis ammattitaidoton opiskelija siivoomassa joka kk. Se on lukiolainen. Mutta muistelen omia kotiaikojani vanhempien luona asuessani, että kyllä jouduin tekeen kotitöitä, mut isosiskoni ei joutunut tekeen juurikaan mitään. Enkä saanut edes palkkaa koskaan. Jaksamista sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207