oikein..jokainen hyvä ihminen haluaa tehdä oikein...minä kauan sitten käänny siitä..enkä minä oo pitkään aikaan nähny mitään toivoa tälle elämälle, ja mite vuodet kulut vähemmä se edes kiinnostaa..oikeestaa mikää elämisestä, mite ihmiset ja maailma meno on menossa..ehkä vaan niillä enne jumala kautta olevilla silmillä nähdä totuus, missä mokasi,mite ny, nähdä totuus..ja sitä kautta tietää ja olla vapaa
kaikissa elämän teissä on se et uskot et teet
4
109
Vastaukset
- tehmies24v
ainoastaan jumalalla on valtuus murtaa nämä kahleet...puhaltaa pois tämä pimeys ja auttaa... ei saatanalla ei ihmisillä ei kellään muulla ole sitä..
- tehmies24
mä oon välillä ku pieni lapsi kun tuntuu et pimeys väistyy et kaikki mulle on elämässä mahdollista, voi tehdä mitä haluaa..sitte pimeys tulee takasi ja demonit on kaikkialla...se polttava ahistus joka puolella ja ihmiset käyttäytyy kokoaja törkeesti sua kohta,välinpitämättömästi...juoksee sun yli, tekee yli lain mitä sais, oma mieli juoksee ettet voi nähdä mitää
nii ettet voi nähdä jumalasta käsi asia ja joudut olee hiljaa...tosi voit ottaa oikeuden omaa käsii ja käydä pieksämässä jonku oikeutetusti mut heti ne soittaa poliisit ja oot putkassa ja juttelee pitkä aikaa mite se noi käyttäyty....welcome to my world - JeesusVoiAuttaa
Rukoile Jeesista
- JeesusVoiAuttaa
Sista on Pop! Jee! Sista Sista Sista! Rukoile JeeSISta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142