Kebab kielletään vaarallisten myrkkyjen vuoksi

EU sattaa kieltää kokonaan kebab-lihan koska se pumpataan täyteen vaarallisia kemikaaleja. 200 000 turkkilaista saattaa menettää työpaikkansa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005475735.html

Kuinka käy Seinäjoen kymmenien turkkilaisten (itse asiassa ovat yleensä kurdeja) kebabpaikkojen?
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

No, ainakin moni kissa ja koira jää sitten henkiin. Pitäis ainakin näitten kissa fanaatikkojen olla iloisia. Vaikka toisaalta kulkukissat ja koirat lisääntyy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kyllä kannataa vähäsen miettiä tarkemmin mitä ja missä namusteleepi ihan oikeesti -itsensä ja kultturellinkin takia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
hyvin keksitty atrian proteeniini sian syöjiltä tää juttu...oikee kebab on kyllä hyvää eikä siihen mitää pumpata. ennen oli sian liha suomessakin hyvää nyt vältän atrian tuotteita se jänteiden,veden ja rasvan määrä vs...liha no huh huh....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kebab liha on paskaa. Oikein kun kiellettäisiin . Kuinka ihmiset voikin syödä ko pölkkylihaa .....
Ilmianna
Jaa
Jes viimeinkin nämä sjoen moskeijat ( kebab paikat) sulkeutuu. Tarrahus jihad paskiaiset
Ilmianna
Jaa
lues mitä atrian tuotteet sisältää..makkara ja lihatuotteet
Ilmianna
Jaa
Mä en oo syöny kebabbia moneen vuoteen muutenkaan, joten saakin panna säppiin koko paikat. Joku siinä maistuu pahalta, en tiedä mikä...
Ilmianna
Jaa
MMMM! Kebabbia. Nam. Taidan lähteä hakemaan.
Ilmianna
Jaa
Ei kukkaan ennä noissa lyhyt starttisissa käy -
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kebab kielletään vaarallisten myrkkyjen vuoksi

EU sattaa kieltää kokonaan kebab-lihan koska se pumpataan täyteen vaarallisia kemikaaleja. 200 000 turkkilaista saattaa menettää työpaikkansa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005475735.html

Kuinka käy Seinäjoen kymmenien turkkilaisten (itse asiassa ovat yleensä kurdeja) kebabpaikkojen?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta