EU-kätyrit tietää, että kansa tietää. Siksi pelko.

eu.ta-on-helppo-vihata

Globalistit lupasivat EU-operaationsa myyntipuheessa meille paljon. Mitä kuitenkin saimme? Jatkuvasti lisääntyvän työttömyyden, joka on niin huolestuttavaa, että valtio joutuu eri keinoin kaunistelemaan virallista työttömyyslukemaa. Erilaiset mittarit näyttävät kuitenkin tuloksia, joiden mukaan Suomen pitäisi olla lähes jokaiselle kansalaiselle hyvinvointivaltio. Pöytiemme pitäisi notkua herkuista. Köyhyys on kuitenkin fakta ja sen pahentuminen myös. Mistä on kyse? No siitä, että paitsi Suomen "kansainvälistäminen" on johtanut rahavirtoja jatkuvasti voimakkaammin kansan ulottumattomiin. Todellinen tilanne Suomessa on vakava ja monen kohdalla katastrofi on vain ajan kysymys, mutta mediakenttä toimii tehokkaasti illuusion ylläpitämisessä.

Miksi silti pysymme tällaisen järjestelmän jäsenenä, vaikka tyhmäkin poliitikko tietää sen olevan luonteeltaan paitsi kannattamaton myös järjetön? Vastaus on helppo: jäsenyyteen sitoutetaan niin tiukasti, että eroaminen on lähes mahdotonta. Sipilä ja kumppanit sekä silloiset EU:n kätyrit, jotka sen meille petoksellisesti myivät, on olleet täysin tietoisia, mihin tämä EUforia johtaa. Heidän käsissään tulee olemaan monen suomalaisen verta. Ristitään sormet sen vuoksi, ettei jollain napsahda ja likaa käsiään poliitikkojen vereen. Kunhan tajuavat, että kun itsesuojeluvaisto herää ja siitä tulee kollektiivinen ilmiö, niin silloin alkaa tapahtumaan. Kun päällimmäisenä on lastensa ja itsensä selviytyminen, niin silloin tekoja mietitään vasta myöhemmin.

5

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä yllä on oikein hyvä esimerkki näiden Persujen ja rajat kiinni porukoiden
      tyhmyydestä ! ! Ne on yksinkertaisia ja tymiä ja tämä yläpuolen kirjoitus sen todistaa !

      Juntti ja yksinkertainen joka lienevät vain voi ajatella kuin he.
      Ne kuvittelee, että tavara ja palvelut tulee taivaasta, kuten heidän kirjoituksissaan näkyy.
      Ne kuvittelevat, että ihmiset voisivat tehdä työtä ilman, että heidän työtään myytäisiin.
      Ne kuvittelevat, että tavaraa ja palveluita voi ostaa jos vain painaa rahaa, kuin aku ankka.
      Sitten siinä tulee rotu ja rodulliset asiat. Tietenkin se suomi ja taivaallinen valtakunta.


      OLENKO MINÄ IHAN OIKEASSA MITÄ MINÄ LUIN ? ?

      Yks Tarkkanäköinen luikki kertoi työskennelleen ulkomailla ja minä sanoin, et ole.
      Heitin kysymyksen ja se luikki valheineen häipyi kirjoittelemasta.
      Ne on oikeasti niin tyhmiä ja yksinkertaisia, että ei voi kuin ihmetellä missä se
      älykkyysosamäärä liikkuu. Ne on ja sen näkee niiden ulkomuodoista myös.

    • qåaäzm

      Viimeinen niitti eu:n arkkuun on rajaton mokutus jota eu tullee jatkossa melkoisella varmuudella toteuttamaan. Johan tämä tuleva yk-ukko jo patisteli päättäjiä unohtamaan kansan, ja viittaamaan kansan tahdolle kintaalla. Törkeä heppu kertakaikkiaan. Samanlaisia eu on täynnä.

      • Minä kerron sinulle idiootti jotakin ja paina mielees !
        Minä ajattelin juuri jos minä kuolisin, niin mitä mä jäisin kaipaamaan ?
        Meinaatko sä oikeasti, että mä jäisin kaipaamaan sinun jotain valtioa tai sinun
        taivaallista hallintoa ja jotain vitun suomea ja suomalaista TÄH TÄH ?

        Minä jäisin kaipaamaan minun lapsia jonkin verran ja sitten mä jäisin kaipaamaan
        jotain lämmintä merenranta terassia kylmine olusineen. Toivoisin ihmisille
        yhteistä ja vapaata ja tasa-arvoista elämää minun jälkeeni.

        Luulen, että tähän yhtyy aika moni. . Suomalaisilla ja junteilla on kait toiset taivaat
        ja toisenlainen paratiisi myös.


      • älyäläjätä
        Liittovaltio kirjoitti:

        Minä kerron sinulle idiootti jotakin ja paina mielees !
        Minä ajattelin juuri jos minä kuolisin, niin mitä mä jäisin kaipaamaan ?
        Meinaatko sä oikeasti, että mä jäisin kaipaamaan sinun jotain valtioa tai sinun
        taivaallista hallintoa ja jotain vitun suomea ja suomalaista TÄH TÄH ?

        Minä jäisin kaipaamaan minun lapsia jonkin verran ja sitten mä jäisin kaipaamaan
        jotain lämmintä merenranta terassia kylmine olusineen. Toivoisin ihmisille
        yhteistä ja vapaata ja tasa-arvoista elämää minun jälkeeni.

        Luulen, että tähän yhtyy aika moni. . Suomalaisilla ja junteilla on kait toiset taivaat
        ja toisenlainen paratiisi myös.

        Liittovaltio kun ei pärjää valehtelemalla menee
        henkilökohtaisiin arvosteluihin.
        Jopa EU puheenjohtaja Brysselissä kieltää hänen
        käyttäytymisensä sanomalla että demokraattisessa
        yhteiskunta jäsenten tulee kunnioittaa eroavia mielipiteitä.

        Ilmeisesti Liittovaltio on saanut Fasistisen kavatuksen
        A'la Hail Hitler no Mussolin.


    • EU-on-nostanut

      Suomen ennen näkemättömään kukoistukseen ja hyvinvointiin.

      Siitä vihat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe