mika ja jukka nyyssölä

suuretkiitokset

Heille kirjoitan nyt jos sattuvat joskus näkemään tämän.

On erittäin mielenkiintoista seurata teidän molempien koosteita yuo tubelta.
Tästä haluan kiittää teitä molempia vaivasta ja suuresta työstä jonka olette kehonrakennuksessa luoneet suomeen positiivisuudellanne ja upoutuneina kyseiseen lajiin,näitä kun olisi ollut mahdollista nähdä kauan sitten niin me muut tietämättömät olisimme ajoissa saaneet opastusta ja lajin hienoudet nähdä kososteissa joita olette tehneet saleilla.

On myös muita hienoja alan konkareita nähtävissä tavallisten harrastelijoiden silmissä,kavereita on useita jotka ovat ja osaavat tehdä hyviä katsovia kuvia,on kuin elokuvia katsos,esim:minä katsoin näitä yuo tube koosteita sillä aikaa kun suurin osa ihmisistä saattoi katsoa tuntematon sotilas leffaa tai linnan juhlia ym,itse koin koosteet niin mainioiksi ja henkilöt jotka noissa esiintyvät ettei parempaa oikein ole.

Siispä suuri kiitos teillle kaikille jotka teette yuo tube koosteita kaikille meille tavallisille salihemmoille.Ilman teitä bodaus olisi suomessa köyhää,niin kuin oli 80 ja 90 lukukin,ei ollut kuin lehtiä mitä selata jossain mökin peräkammarissa,nyt tuntuu että on melkein mukana koko homassa,se vie mukanaan kun näkee kaiken näin hyvin ja saa oikeita oppeja.

Nyyssölät ovat poikkeukselliset veljekset suomen saralla,koskaan ei ole ollut näin hyvää tietoa saatavilla kuin nykyään on ja juuri heidän ja heidän salikavereiltaan saama valtava tietopaketti on vertaansa vailla suomessa.

Kiitos lähetetään kaikkien puolesta jotka selaa teidän kaikkien huippu bodareiden nauhoituksia.

5

1364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadssadsdasdadas

mikä on you_tube?

• roinarepe

Keitä ovat Mika ja Jukka?

• suuretkiitokset

Sun pitää ottaa vaan selvää kyseiseltä sivustolta,kuvauksia ovat tehneet monien vuosien ajalta,näkee kehitystä ja heidän niksejään,sitten on liuta muitakin joilla kaikilla on oma persoonansa joka tulee kyllä esiin kun katselee kuvauksista.

Utti Hietala vihreä mies, on taas alaansa bodimaailmaan syventynyt hyvin hyvin paljon,poikkeuksellisen paljon tietoa johon ei maisterin tasollakaan oleva pysty lähimainkaan kun vertaa aloja tietomääristä,on minullakin maisteri veljenä muttei siitä ole mitään hyötyä kun ei ole ns:vihkiytynyt alalleen.

Nauhoitukset koostuu useista erihenkilöistä kokonaisuutena ,mm: naisilta saa hyviä vinkkejä ja tsemppauksia esim: bettina gräsbeck on poikkeuksellinen mielestäni joka ei hienostele liikaa, koska niitäkin on.

Hänen kuvauksiaan voi miehetkin katsoa oppimismielessä enkä tarkoita nyt ulkonäköä vaan kokonaisuutta.

• käytännön_puolustaja

Ei niillä maisteria suuremmilla tietomäärillä vaan paljoa tee, jos ei onnistu sillä hankkimaan sitä lihasta.

• Anonyymi

Octane -nyyssölä koska lopettaa aineiden vetämisen? tuskin ikinä koska lihakset lähtis aineilla saanut suurimman osan 20v ainakin käyttänyt ikävä kyllä.kuulin että kun erosi edellisestä naisestansa nainen kyllästy mikan aineiden,narsistisen käytöksen vuoksi oli ja on vaan sali sali.jos kykenee lopettamaan ei kehtaa enää pitää sivustoa pahimmassa tapauksessa masentuu tappaa itsensä ikävä kyllä.en tajua miksi ihmiset ihannoivat bodareita epäterveelistä vetää aineita elimistö kärsii mikallakin erinlaisia vaivoja mm astma uniapnea ylipainoa tuohon kroppaan ainakin.julkinen terbeydenhuolto pitäisi kieltää koska on itse aiheittanut kítsellensä hallaa,toisekseen edelleen aineet eivät ole apteekista vaan kuten mm nico ranta-aho järjestäytynyt rikollisuus lihoo mikan rahoilla.linnaan sekä työpaikalta potkut kun rikolisia hyysää pitää aineita kotona jääkaapissa salilla autossa.mainostaa lisäravinteita joissa vatsa menee vaan kuralle joku nauraa lompakko lihoo mikaa saa sponsoria ilmatteeksi.haluaisin kurkata mikan sisäelimiin kuinka 20v käyttö on tehnyt tuhoja.jukkahan oikeen itki et nyt testataan bodareita :) :) eli myönsi doupin kannattaa aineiden käyttöä rikollinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1126
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      870
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe