On täysillä huutaminen hyvä ratkaisu?

yhikjm

Äijä nosti melkoisen möyräkän viikonloppuna, uhkasi että jollei hommat siistiydy, niin hän hoitaan multa perseen karpalonpunaiseksi. Minua ei ole koskaan piiskattu, eikä muistaakseni edes uhkailtu sellaisella. Siksi sen puheet vähän nauratti, koska täytän muutaman viikon kuluttua 16 v. Virnuilu oli kuulema liikaa, se hairas tukasta kiinni talutti mut omaan huoneeseeni. Oli sen verran rautaista meininkiä, että meinas vähän pelottaa.

Olen varma, että se penkoo vielä mun tekemisiä ja voi syntyä vielä uusi mellakka. Olen miettinyt tuota itsepuolustusta, jos syntyy oikeaa vääntöä. Kaikkein röyhkeimmät temput ovat pois käytöstä, kuten potku arkaan paikkaan tai pureminen (On aika homoa.)

Viikko sitten en olisi ollut yhtään huolissani vaikka olisi kuinka uhkaillut, mutta nyt raivona näin, että sillä on hullun voimat. Mikä on paras menetelmä hoitaa puolustus, jos mersustaani ruvetaan maalaamaan karpalon punaiseksi?

6

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii.n

kiveksitä kiinni ja purista niin lujaa ko lähtee ja juokse vaikka mummolaan piiloon

• Jaahas, taas yksi näistä teiniin kohdistuvista piiskaus/alistamisprovoista tai jopa fantasioista...

Vai kuinka moni oikeasti uskoo, että aloittajan specsit tapahtumista ovat totta?

Haistan piiskausfetissiä ilmassa.

• entinentt

Taattua Suomi24 kamaa. Tekemisen puutteen vuoksi kävin lukemaan näitä palstoja läpi. Esimerkiksi työelämää käsittelevillä palstoilla pomo antaa piiskaa. Täällä nuorten puolella piiskauksen hoitaa nähtävästi äiti.

• oletettu
        entinentt kirjoitti:

Taattua Suomi24 kamaa. Tekemisen puutteen vuoksi kävin lukemaan näitä palstoja läpi. Esimerkiksi työelämää käsittelevillä palstoilla pomo antaa piiskaa. Täällä nuorten puolella piiskauksen hoitaa nähtävästi äiti.

Luehan uudestaan, siinä lukee äijä, se tarkoittaa miesoletettua.

• kokokookoko

varmaan tyttö maleksii matujen perässä illat ja ei sellaista kukaan toivo lapselleen, piiska on pienin paha mitä takapuoleesi saat, jos jatkat niiden kanssa hengailua sinne pesii paljon muutakin ja ei lähde aina lääkärissäkään edes pois

• ggggggkkkk

Luehan sinäkin uudelleen. Siinä lukee "on aika homoa", joten se tarkoittaa poikaa. Aijä siis uhkasi selkäsaunalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1248
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      172
      1096
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      62
      904
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      777
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      776
    6. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      67
      756
    7. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      751
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      181
      714
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      675
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      658
    Aihe