Tämä kaljupää on ähkinyt yli 1000 naisen

noinsekäy

43

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirjam_m

      Tuskin ähkii. Näyttäisi olevan kovassa kunnossa.

    • Pillujen--asiantuntija

      Tuo on nussinut pelkkiä huoria maksullisia naisia. Ei kovin hyvä panomies kuitenkaan. Tuskin saisi kadulta naista iskettyä vaan huorat tarjoutu tolle miehelle.

    • sellainen.on.nainen

      Jännämies on maannut 1000 naista.

      • huorpukki

        Sellainen on mies.


    • dhhjuujjikknki

      Eihän tuo reppana osaa enää edes runkata. Ei selvityisi autiosaarella, ei

      • seppotaalasm

        "ja hän kohtasi matkansa pään telottuaan itsensä. Kookospähkinä ei antanut"


    • enpanis

      Yli 1000 naista on pannut tuota kaljupäätä siis.

    • Buahahhhaaa

      Avaaja taitaa olla ainoa reppana, joka uskoo A. Viskarin sanaan. Miehet liiottelevat aina.

    • nihhhhhhhhhhh

      1000 naista ei ole kummoinen määrä, jos vertaa Wilt Chamberlainin yhteensä 20 000 panoon.

      • heh.heh

        Jossa on pari nollaa sitä miesten liioittelua...


      • reikiänolla

        On aika monessa liemessä uinut kalu.


    • Sinkkunainen--

      Varmaan anssin kropalla saa naisia helposti. Jos palstan miehet käyttäisi palsta aikansa treenaamiseen niin saisivat naisia.

      • Sinäkin saisit tasokkaampia miehiä, jos et olisi virtahevon kokoinen läskilortto.


      • oho.oho
        super-atm kirjoitti:

        Sinäkin saisit tasokkaampia miehiä, jos et olisi virtahevon kokoinen läskilortto.

        Onks sulla joku kristallipallo siellä, kun tuon pystyt näkemään?


      • Eipä ole meikäläisen treenattu kroppa saanut mitään kiinnostusta aikaan. Ja harvassa on ne paikat, missä sitä voi edes esitellä.


    • Totuus-

      Heikkolahjainen kaljumies tuhlaa perintönsä tekemällä pornoa ja maksaa naisille että saa panna niitä. Minullakin olis 300 naista ollut jos tuhlaisin perintöni huoriin. Mies on siis pistänyt menee ainakin puoli miljoonaa euroa panemalla naisia.

    • seonvanhagubbe

      Eihän tuo parisuhteeseen kukaan huolisi. itsekin myöntää, ettei jaksa antaa parisuhteessa enää seksiä. Mitä sellaisella miehellä tekee? Kyllä iehen pitää vähintään kerran viikossa antaa vaimolleen.

      • "Kyllä iehen pitää vähintään kerran viikossa antaa vaimolleen."

        Rahaa.


      • seonvanhagubbe
        super-atm kirjoitti:

        "Kyllä iehen pitää vähintään kerran viikossa antaa vaimolleen."

        Rahaa.

        Saisihan se mun puolesta sitäkin antaa, jos haluaa, mutta munaa ihan tarkoitin. Kun mies on kerran munastaan tunnettu, eikä muuta edes osaa tehdä kuin nusutella, niin pitäisi sitä olla parisuhteessa vähintäänkin riittävästi tarjolla. Mutta joo, suutarin lapsilla ei usein ole kenkiä jne.


    • onhannoitajuttuja

      En vaihtaisi paikkaa, en. Menetettyä ja rikkinäistä elämää tuollainen.
      Sääli häntä.

    • Normimies38

      Mitä olen viskarin niitä pornovideoita nähnyt niin ne naiset niissä on rumia. Ei kiinnostais panna niin paljon rumia naisia.

    • On mullakin noita kaatoja "muutama" mut ei sentään ihan tuhatta. Huh huh.

      En ole sentään ryhtynyt aikuisviihde-alalle, mutta olen kyllä tehnyt satunnaisia mies-strippari keikkoja esim. polttareihin yms.

      Viime kerralla rasvasin koko kroppani ja Paksuniska-Make auttoi parhaansa mukaan selän rasvaamisessa. Olin pukeutunut New Yorkilaisen poliisin asuun ja riisuin niitä vaatteita vähitellen kunnes tuli loppuhuipennuksen aika. Tein penislihasreeni-näytöksen, eli nostelin kahvakuulaa ylös alas penikselläni. Esityksen aikana taustalla soi mm. Judas Priestin Turbo Lover, Adam Lambertin For Your Entertainment yms. hyviä biisejä. Yleisö oli aivan haltioissaan ja moni sanoi ettei ole koskaan ennen nähnyt mitään vastaavaa :)

      • hmmmmmmmmm

        Mä oon aina luullut, että sä olisit YTM, mutta olinkin väärässä. Tauskillakin on sentään ollut kuulemma 10 000 naista ja sulla ei edes 1000... LOZER!!!


      • janica__näätä

        Peris haaveilee olevansa kuin bicky-hahmo, tylsämielinen sekarotuinen lihaskimppu :) Ota mieluummin se fiktio-timppa esikuvaksesi, se on oikean miehen oloinen.


    • paskaahantuo

      Tuohon mieheen ja sen panemiin naisiin henkilöityy suomalainen "white trash".

    • KeskimaassaOliParemmin

      Örkit saavat paritella naaraitaan ihan vapaasti. En kuulu samaan sieluperheeseen, joten örkkinaaraat eivät tule kysymykseen. Mutta sen myönnän, että kun Keskimaassa vielä jakauduimme haltioihin ja örkkeihin asiat kaikki oli selkeämpää. Sen kun vain hutki örkkejä miekalla. Nyt kaikki ovat muka "ihmisiä" ja "samanlaisia", ja se on aivan älytön valhe.

    • VarisuonVaris

      Kaikki kaljupäät eivät ole neitsytsetiä, kuten ystävämme DarkFear.

      • tiedäsinäse

        Darkiksella on ollut kymmeniä naisia


    • hcätmi

      Olen kerran ollut samassa porukassa Lotharin kanssa.

      Oli baarissa stripparina ja päädyttiin samaan pöytään. Loppuillasta seuraan tuppautui vähän ujosti kaks just ja just 18v ihan nättiä tyttöä, joista toinen lähti sen mukaan.

      Ainakin pikkupaikkakuntien amis/WT-piireistä saa pesää helposti, tytöille tuo on lisä kokemuksiin joita voi muistella sitten kolmekymppisenä "kilttinä" perheenäitinä.

    • Ja mitään hienoa siinä määrässä ei ole, päinvastoin. Ei kelpais noin käytetty mies. :)

      • MMies__

        Rakas!

        Niin! Haha! :D


      • MMies__ kirjoitti:

        Rakas!

        Niin! Haha! :D

        No mitä? :)


      • MMies__ kirjoitti:

        Rakas!

        Niin! Haha! :D

        Olet kovin vaisu? Et kai pelkää paljastuvasi, jos kirjoitat pidempiä lauseita? ;)


      • MMies___
        monnom kirjoitti:

        Olet kovin vaisu? Et kai pelkää paljastuvasi, jos kirjoitat pidempiä lauseita? ;)

        Vaimo!

        Niin! Haha! :D


      • MMies___ kirjoitti:

        Vaimo!

        Niin! Haha! :D

        Ops, nyt sulla kävi vahinko. Sekotit johonkin toiseen. :)


    • Miten toi spermaletku voi olla syntynyt 1971 ja olla vasta 40v ?

      • Nerdygirl_1987

        Taisi vähän pikkarit tädillä kastua Anssista. :)


      • Nerdygirl_1987 kirjoitti:

        Taisi vähän pikkarit tädillä kastua Anssista. :)

        Minä olen Mummo.


      • Katoitko jutun päiväystä?


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Se ei ole tyhmä joka saa vaan se joka antaa. Kaikille jännäpaskoille naiset antaa. Kertoo vaan sen että nassi panee lutkia.

    • peruskoulupohjalta

      Anssi on roskaväkeä ja vielä pahempaa roskaväkeä ovat hänen "naisensa"

      • läskifetissikö

        Ylipainoisia lähes kaikki videoissaan esiintyvät vosut


      • itse.olet.roska

        Mikä sinä olet muita nimittelemään?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe