olemassakaan. Netissä on kyllä kuvia, mutta minä en usko koska en ole sellaista nähnyt. Yhtä varmasti kuin maa on litteä ei sellaista seteliä ole.
200 euron seteliä ei ole
11
233
Vastaukset
- TyhmäPysyiKöyhänä
Sääli, olisin antanut sulle nipun niitä, mutta kun et kerta usko niin käytän muualla.
- 100onSuurin
Just joo, ja ihminen on käynyt kuussa. Niinpä niin, heh heh.
- pummeille.rahaa
Kahden huntin seteli on mielestäni kaunein euroseteli. Siksi mulla on niitä himassa jemmassa tarpeeksi.
- köyhät.kyykkyyn
Mä käytin ennen vain 500 euroisia, mutta alkavat olemaan hankalia saada.
Käytössä siis on 200 euron setelit.
Toki aina maksaessa käsken pitämään vaihtorahat koska en tykkää pikkurahasta.
- MultiTiljardööri
Mulla on nippu ruotsalaisia 500 Euron seteleitä aina matkassa.
- oioij
Itse säästän tonnin nippuja viiskymppisiä. Isommat setelit ei edes kelpaa moneen paikkaan. 50€ paras seteli säästää. pankissa en rahaa pidä, kuin laskuja varten...
- köyhät.kyykkää
Kyllä on jokaisessa kaupassa otettu vastaan 500 ja 200 seteli kun toteaa että pidäpä vaihtorahat.
Hyviä naamoja kun käy ostamassa muutaman euron ostokset.
Kuka sitä nyt jotain rahvaan käsittelemää pikkurahaa haluaisi kantaa taskuissaan? Vain pankkisileät kelpaa. - oioij
köyhät.kyykkää kirjoitti:
Kyllä on jokaisessa kaupassa otettu vastaan 500 ja 200 seteli kun toteaa että pidäpä vaihtorahat.
Hyviä naamoja kun käy ostamassa muutaman euron ostokset.
Kuka sitä nyt jotain rahvaan käsittelemää pikkurahaa haluaisi kantaa taskuissaan? Vain pankkisileät kelpaa.Älä viitsi leikkiä oikealla asialla. Tosiaan suuremmissa kaupoissa jossa raha voidaan varmentaa isotkin setelit käy. kyllä se viisikymppinen on käytännöllisin. Itse en ainakaan ota vastaan suurempia rahoja taksi ammatissani, ehkä se satanen vielä menee. Ammattini takia juuri olen alkanut kerätä noita viisikymppisiä, kun niitä tulee pakostikkin.
- noviisit
Pah, aloittelijat. Mulla on sentään käytössä seitensataset. Niitä on vain harvoilla, sen takia en niitä jakelekaan ihan noin vaan.
- uihiuiu
mut mulla toimiva tonnin seteli. ja marsussa 11 volume näppäin
- Sankari123
Ihan hyvä keskustelu. Annan arvosanaksi 9/11 koska se on epäilyttävää ja tarvitsee enemmän asian tutkimista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657