Veikko Armas Gröhn

Novastako

Kuka tämä oikein on?

18

2514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäitästetsoniin

Tämä rakennusarkkitehti tehtaili useat piirustukset kirkkorakennuksiin Helluntailiikkeessä, hyvällä korvauksella.
      RV:n päätoimittaja kirjoitti kirjankin joskus 2010 (ettei vain olisi jo Nova Groupin paljastukset osuneet samoihin aikoihin ) Surullista jalustalle nostatusta rahanahneesta ihmisestä.

• Voihanvitalis

Tunnettu kirkkoarkkitehti vankeuteen - käytti törkeäsi hyväkseen uskonveljiä ja - sisaria. Ilta-Lehti 11,12.2017.

• VeliVihreä

Suunnitteli myös Porin Elim-rukoushuoneen, myöhemmin se surullisenkuuluisa Porin Helluntaikirkko. Se kirkko, mistä Veikko Kokkonen käski järjestysmiesten kantaa Pertti Järvinen ulos.

• PääkonttoriMies

Järvinen kosti käräjöimällä helluntaiyhdistystä vastaan, josta aiheutui kymmenien tuhansien kulut yhdistykselle.

• HerrainHelluntaiKirkko

Ai. Helluntaikirkko oikein kantaa ulos väärinajattelijat, aidot, uskovat helluntaiherätysläiset,
      kunhan ovat ensin kymmenyksensä johtajistolle maksaneet?

Mitäs minä olen näistä aina sanonutkin?

Mikä mies on Pertti Järvinen ja mikä oli hänen syntinsä, että pääsi oikein kultatuolissa kannettuna ulos pihalle, Gröhnin herrakansalle suunnittelemasta herrainhelluntaikirkosta?

• jhkjkhkjh

Järvisen Pepe pääsi siis samaan uloskannettujen ritarikuntaan kuin Vennamon Veikko aikanaan. Tosin muutamaa sarjaporrasta alempana.

Olette te uskovat pellejä. Tai eräät teistä ainakin.

• Voimia

Tunnen tapauksen. V joutui tässä itse pahan kerran huijatuksi. Taustalla oletettavasti kolmannen tahon vilppi ja niitä vahvistaneet ns. profetiat. V on itse herrasmies parhaasta päästä. Itse en lainannut mitään eikä myöskään pyydetty.

• Huijjjaus

Niinkö huijattiin myös Nova Group yhteydessä? Sehän sai tuomion jo sieltäkin.

• selvyyttä.asiaan

Minua kiinnostaisi tietää, KUKA on se Hongkongissa toimiva lähetyssaarnaajaksi tuossa IL:n jutussa mainittu, joka jutun mukaan alunperin olisi antanut vihjeen noihin 'sijoitus'puliveivauksiin ryhtymisestä, ja toimiiko hän jonkin järjestön lähettämänä vai toimiiko hän vain itse itsensä lähettämänä?

• Sukukirkkoko

Tuo taitaa olla aika yleistä helluntaiseurakunnissa jossa on yleensä kaikki vanhimmisto veljet ovat sukua keskenään. Tämä Veikko Gröhn suvun johtama Seurakunta tietenkin saarnaa Jumalan sanaa Gröhnin mukaisesti, Ja sitten vielä heidän lapsien uskoon tuloa ei tarkasteta, ennen kasteelle menoa ja niin srk:n pääsee sisälle uudesti syntymättömät jänikset sisälle.

• Niilo.YliVainio.69

Uudesti syntymättömät pehmeät jänikset.

• pieleen-menee
        Niilo.YliVainio.69 kirjoitti:

Uudesti syntymättömät pehmeät jänikset.

kovat kylmät "henkisesti jäiset" jänikset

• Vielä-pahempaa
        pieleen-menee kirjoitti:

kovat kylmät "henkisesti jäiset" jänikset

Mielluummin susia lammasten vaatteissa

• Anonyymi

Luuk.6:30 Biblia (1776) Vaan anna jokaiselle, joka sinulta anoo, ja siltä, joka sinun omas ottaa, älä jälleen ano.

• Anonyymi

Fiksu mies, jos sai edes jotain uskonnosta itselleen.

• Anonyymi

Huijari, joka jatkaa edelleen nuijaustoimintaansa. Kaikki nimen tietävät tai tuntevat olkaa tarkkana. Hän asuu ja voi hyvin, arvaatteko missä?

• Anonyymi

Sukevan keskusvankilassa vaikuttava Gröhn piirtelee vitunkuvia ylälaverin alle. Kovalevy kestää rankan käytön!

• Anonyymi

Jaa, missä? Lahdessako. Onko finnilän jorman kavereita. Se ukonrutjake profetoi, "paransi", uhkaili, haukkui, pelotteli, huijasi, huorasi, rikkoi avioliittoja ja tuomittiin. Nykyään saarnaa pikkupuljuissa katkerana mutta kestohymy naamalla, vähemmän huutaen, ikiparta tutisten.👹👹👺👺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4327
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      110
      4154
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      37
      4067
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      65
      3917
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3354
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      64
      3238
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      151
      3220
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1582
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1521
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1105
    Aihe