Veikko Armas Gröhn

Novastako

Kuka tämä oikein on?

16

2368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäitästetsoniin

Tämä rakennusarkkitehti tehtaili useat piirustukset kirkkorakennuksiin Helluntailiikkeessä, hyvällä korvauksella.
      RV:n päätoimittaja kirjoitti kirjankin joskus 2010 (ettei vain olisi jo Nova Groupin paljastukset osuneet samoihin aikoihin ) Surullista jalustalle nostatusta rahanahneesta ihmisestä.

• Voihanvitalis

Tunnettu kirkkoarkkitehti vankeuteen - käytti törkeäsi hyväkseen uskonveljiä ja - sisaria. Ilta-Lehti 11,12.2017.

• VeliVihreä

Suunnitteli myös Porin Elim-rukoushuoneen, myöhemmin se surullisenkuuluisa Porin Helluntaikirkko. Se kirkko, mistä Veikko Kokkonen käski järjestysmiesten kantaa Pertti Järvinen ulos.

• PääkonttoriMies

Järvinen kosti käräjöimällä helluntaiyhdistystä vastaan, josta aiheutui kymmenien tuhansien kulut yhdistykselle.

• HerrainHelluntaiKirkko

Ai. Helluntaikirkko oikein kantaa ulos väärinajattelijat, aidot, uskovat helluntaiherätysläiset,
      kunhan ovat ensin kymmenyksensä johtajistolle maksaneet?

Mitäs minä olen näistä aina sanonutkin?

Mikä mies on Pertti Järvinen ja mikä oli hänen syntinsä, että pääsi oikein kultatuolissa kannettuna ulos pihalle, Gröhnin herrakansalle suunnittelemasta herrainhelluntaikirkosta?

• jhkjkhkjh

Järvisen Pepe pääsi siis samaan uloskannettujen ritarikuntaan kuin Vennamon Veikko aikanaan. Tosin muutamaa sarjaporrasta alempana.

Olette te uskovat pellejä. Tai eräät teistä ainakin.

• Voimia

Tunnen tapauksen. V joutui tässä itse pahan kerran huijatuksi. Taustalla oletettavasti kolmannen tahon vilppi ja niitä vahvistaneet ns. profetiat. V on itse herrasmies parhaasta päästä. Itse en lainannut mitään eikä myöskään pyydetty.

• Huijjjaus

Niinkö huijattiin myös Nova Group yhteydessä? Sehän sai tuomion jo sieltäkin.

• selvyyttä.asiaan

Minua kiinnostaisi tietää, KUKA on se Hongkongissa toimiva lähetyssaarnaajaksi tuossa IL:n jutussa mainittu, joka jutun mukaan alunperin olisi antanut vihjeen noihin 'sijoitus'puliveivauksiin ryhtymisestä, ja toimiiko hän jonkin järjestön lähettämänä vai toimiiko hän vain itse itsensä lähettämänä?

• Sukukirkkoko

Tuo taitaa olla aika yleistä helluntaiseurakunnissa jossa on yleensä kaikki vanhimmisto veljet ovat sukua keskenään. Tämä Veikko Gröhn suvun johtama Seurakunta tietenkin saarnaa Jumalan sanaa Gröhnin mukaisesti, Ja sitten vielä heidän lapsien uskoon tuloa ei tarkasteta, ennen kasteelle menoa ja niin srk:n pääsee sisälle uudesti syntymättömät jänikset sisälle.

• Niilo.YliVainio.69

Uudesti syntymättömät pehmeät jänikset.

• pieleen-menee
        Niilo.YliVainio.69 kirjoitti:

Uudesti syntymättömät pehmeät jänikset.

kovat kylmät "henkisesti jäiset" jänikset

• Vielä-pahempaa
        pieleen-menee kirjoitti:

kovat kylmät "henkisesti jäiset" jänikset

Mielluummin susia lammasten vaatteissa

• Anonyymi

Luuk.6:30 Biblia (1776) Vaan anna jokaiselle, joka sinulta anoo, ja siltä, joka sinun omas ottaa, älä jälleen ano.

• Anonyymi

Fiksu mies, jos sai edes jotain uskonnosta itselleen.

• Anonyymi
      UUSI

Huijari, joka jatkaa edelleen nuijaustoimintaansa. Kaikki nimen tietävät tai tuntevat olkaa tarkkana. Hän asuu ja voi hyvin, arvaatteko missä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4188
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      112
      2731
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2232
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1893
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1410
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      69
      1327
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      135
      1280
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe