Lähes kaikilla naisilla on naamakuva profiilissa eikä kroppaa näy lainkaan. Pitääkö sitä ottaa sikää säkissä ettei näe mitä saa. Kroppa on tärkeämpi kun kasvot mutta naiset piilottelee ja sitten vaativat itse kuitenkin sitä miehen kokovartalokuvaa.
Voi voi naiset
37
808
Vastaukset
Eikös ne alastonkuvat yms. ole tätä päivää? Ensin naama ja sitten hanurista kuva tms? Mitä nyt joskus ehdin muutaman viestin nettideiteissä joskus puhelimeen saamaan, niin miehet laittoi mielummin mulkkunsa kuvan, kun naamansa. Liekö sitten naama ollut mulkkua pahemman näköinen? :)
Joskus vastasin, että ooo ompa sulla käyrä/pitkä nenä. Naama kyllä toivoin, mutta munan vaan sain...kuvan meinaan.Dissident kirjoitti:
Jospa kyseessä oli sellainen dickhead?
Ihan varmasti niin. Jos vielä laittaa tekstiin saatteeksi, etsin tositarkoituksella ja elämänkumppania, niin ehkä ei oo viisainta alkaa munan kuvalla. :)
Muna joka miehellä yleensä on housuissa, mutta ensin tarvis tietää mitä siellä yläpäässä kulkee. Mutta tavallaan johan se noissa selvisi, mitä ajanhaaskausta.monnom kirjoitti:
Ihan varmasti niin. Jos vielä laittaa tekstiin saatteeksi, etsin tositarkoituksella ja elämänkumppania, niin ehkä ei oo viisainta alkaa munan kuvalla. :)
Muna joka miehellä yleensä on housuissa, mutta ensin tarvis tietää mitä siellä yläpäässä kulkee. Mutta tavallaan johan se noissa selvisi, mitä ajanhaaskausta.Kumma homma? Mä luin täällä linkistä, että joku urho oli päässyt jo treffeille. Oli sit pistänyt beaglensä putkikassiin ja narikkaan, kun oli tarjonnut leidille oluet. Mun vilkas mielikuvafilmi pyörii jo kun näen naisen katsovan naulakossa vetistävillä ja aroilla silmillä katsovaa beaglea ja ankarasti exästä saarnaavaa miestä vieressä....ja päässä soi iäisyysdilemma täältä...miks naiset on niin vaikeita tavoittaa.... haha...kumma homma!
Dissident kirjoitti:
Kumma homma? Mä luin täällä linkistä, että joku urho oli päässyt jo treffeille. Oli sit pistänyt beaglensä putkikassiin ja narikkaan, kun oli tarjonnut leidille oluet. Mun vilkas mielikuvafilmi pyörii jo kun näen naisen katsovan naulakossa vetistävillä ja aroilla silmillä katsovaa beaglea ja ankarasti exästä saarnaavaa miestä vieressä....ja päässä soi iäisyysdilemma täältä...miks naiset on niin vaikeita tavoittaa.... haha...kumma homma!
Melekonen mielikuva! Nii, naiset on aina vaikeita, jos ei vaan osaa. :D
monnom kirjoitti:
Melekonen mielikuva! Nii, naiset on aina vaikeita, jos ei vaan osaa. :D
No samassa ketjussa kirjoitin naisesta jonka hain treffeille. Se heijas itseään etupenkissä ja hyräili... voi jessus. Oli muuten vaikea pitää pokka... vissiin hermostutti vähäsen.
Dissident kirjoitti:
No samassa ketjussa kirjoitin naisesta jonka hain treffeille. Se heijas itseään etupenkissä ja hyräili... voi jessus. Oli muuten vaikea pitää pokka... vissiin hermostutti vähäsen.
Tuli mieleen tää pätkä ja "meditointi"... ei helevettilääne...hahaha
https://youtu.be/pS-2EotSwb0Dissident kirjoitti:
Tai hiukan enemmän, kun vähäsen. Kuulostaa jo melko paniikille. :)
Mulla jotenkin herää aina jonkinlainen sympatia ihmistä kohtaan, jonka nään ujostelevan. Joka on melkein kauhuissaan. Se on aika kauhea tunne, kun oikein ujostuttaa ja tuntuu, että pyörtyy ja sydän takoo miljoonaa. Sanat hirttäytyy kurkkuun ja tekee mieli juosta karkuun... voi hyvin kuvitella itsensä siihen sen housuihin ja tietää mimmoselta siitä voi tuntua. :)Dissident kirjoitti:
Tuli mieleen tää pätkä ja "meditointi"... ei helevettilääne...hahaha
https://youtu.be/pS-2EotSwb0Heh, tommosiako sunkin treffit aina on? xD
Vähän meditoit ja lopulta on tuppu heiniä sylissä. Ahhahaa...krääh. :)monnom kirjoitti:
Tai hiukan enemmän, kun vähäsen. Kuulostaa jo melko paniikille. :)
Mulla jotenkin herää aina jonkinlainen sympatia ihmistä kohtaan, jonka nään ujostelevan. Joka on melkein kauhuissaan. Se on aika kauhea tunne, kun oikein ujostuttaa ja tuntuu, että pyörtyy ja sydän takoo miljoonaa. Sanat hirttäytyy kurkkuun ja tekee mieli juosta karkuun... voi hyvin kuvitella itsensä siihen sen housuihin ja tietää mimmoselta siitä voi tuntua. :)No mun elämäni rakkaus meinas kompastua mekkoon ja juoksi kulman takaa lähes syliin. Nolotti ja jännitti niin pirusti. Naama oli punainen ja hirvitti, mutta se hymy... halusin oitis halata. Meni pitkään kun nainen rauhottui. Ja loppu oli historiaa joka muistuu mieleen forever.
Enkä mä tätä toistakaan sen vuoksi sysännyt sivuun. Muut asiat vaan ei kohdanneet.
Enkä ikinä kertoisi siitä niin, että hän tietäisi. Ehkä hän ei edes tiedä sitä. Mun muksut kertoi asennon, missä nauran jollekin. Vähän sama kun lTiina lillagin pituushypyn startti... en itse oo huomannut. Heh..monnom kirjoitti:
Heh, tommosiako sunkin treffit aina on? xD
Vähän meditoit ja lopulta on tuppu heiniä sylissä. Ahhahaa...krääh. :)Joo. Olen lapsi valon... heh...
Dissident kirjoitti:
No mun elämäni rakkaus meinas kompastua mekkoon ja juoksi kulman takaa lähes syliin. Nolotti ja jännitti niin pirusti. Naama oli punainen ja hirvitti, mutta se hymy... halusin oitis halata. Meni pitkään kun nainen rauhottui. Ja loppu oli historiaa joka muistuu mieleen forever.
Enkä mä tätä toistakaan sen vuoksi sysännyt sivuun. Muut asiat vaan ei kohdanneet.
Enkä ikinä kertoisi siitä niin, että hän tietäisi. Ehkä hän ei edes tiedä sitä. Mun muksut kertoi asennon, missä nauran jollekin. Vähän sama kun lTiina lillagin pituushypyn startti... en itse oo huomannut. Heh..Ymmärrys on ujolle parasta salvaa. Ettei tosiaan tee liikaa numeroa siitä ujoudsta ja jännittävästä tilanteesta. Koittaa olla luontevasti, vaikka toinen melkein tutisee vieressä. Pikkuhiljaa sitä rentoutuu....
Kauheinta on, jos joku oikeen tekee numeroa ja utelee no mikä on, ootko vähän ujo tms. Tai ainakin ite olen kokenut ahdistavana semmoset asian korostamiset. Hienotunteisuus kunniaan. :)
Eiks aito ujous olekin paljon söpömpää, kun teeskennelty rohkeus?
Lillakki, mun täytyy hetki miettiä mimmonen. Siitä on jo miljoona vuotta, kun Lillakki...
Palataan taas asiaan, meen nukkumaan. Jaksan herätäkin viideltä, jos olis kuuppakin terve aamulla. Hyvää yötä!! :)
https://www.youtube.com/watch?v=78Ruh0ewBVomonnom kirjoitti:
Ymmärrys on ujolle parasta salvaa. Ettei tosiaan tee liikaa numeroa siitä ujoudsta ja jännittävästä tilanteesta. Koittaa olla luontevasti, vaikka toinen melkein tutisee vieressä. Pikkuhiljaa sitä rentoutuu....
Kauheinta on, jos joku oikeen tekee numeroa ja utelee no mikä on, ootko vähän ujo tms. Tai ainakin ite olen kokenut ahdistavana semmoset asian korostamiset. Hienotunteisuus kunniaan. :)
Eiks aito ujous olekin paljon söpömpää, kun teeskennelty rohkeus?
Lillakki, mun täytyy hetki miettiä mimmonen. Siitä on jo miljoona vuotta, kun Lillakki...
Palataan taas asiaan, meen nukkumaan. Jaksan herätäkin viideltä, jos olis kuuppakin terve aamulla. Hyvää yötä!! :)
https://www.youtube.com/watch?v=78Ruh0ewBVoLillakkihan oli se keihäänheittäjä...ei. se oli ringa ropo...omaa sukuaan...pituushyppääjä. jalka edessä toinen koukssa alla... heh.
No se yksi hetki on mun päässä aina. Ja annoin luvsn hermostella rauhassa. Mutta takana oli niin kova halu tutustua muhun, että ei haitannut pätkääkään.
Mut sama vika. Viijeltä tikkana ylös. Eli öitä.
- niinparas
Näkeehän sen siellä treffeillä. Vastapuolen ilmeestä näkee myös reaktion ihan livenä. Olipa se positiivinen tai negatiivinen.
- Tavismies36
Kerran tosiaan oli treffit sovittuna yhteen ruokaravintolaan naisen kanssa joka näytti ihan nätiltä kuvassa, kroppaa ei näkynyt mutta sitten kun tavattiin niin nainen oli yli satakiloinen läski. Ei sitä ennen tosiaan tiedä, en ymmärrä miksi sitiä pitää huijata että on kaunis.
- oletkokomeaitse
No mitä sanoit? Varmaan kysyit miksi huijasi? Vai huijasiko? Oliko profiilissa paino väärin?
- totuuskomissioz
Nainen ilman vartalokuvaa tarkoittaa suomeksi = lihava.
Ei jatkoon.- Katsotarkemmin
Ei aina. Itse olen normaalipainoinen tai jopa hoikka (vaatekoko S, joten lihava en kyllä ole), mutta minulla oli pelkkä kasvokuva. (Siis oli silloin, kun oli deitti-ilmoitus, nyt ei ole.)
Kyllähän usein kasvokuvistakin saa edes jotain osviittaa siitä, onko henkilö lihava. Lihavuus näkyy yleensä kaulassa ja poskissa, joskus leuassa. Hoikat näyttävät yleensä siltä kasvoistakin. - totuuskomissioz
Katsotarkemmin kirjoitti:
Ei aina. Itse olen normaalipainoinen tai jopa hoikka (vaatekoko S, joten lihava en kyllä ole), mutta minulla oli pelkkä kasvokuva. (Siis oli silloin, kun oli deitti-ilmoitus, nyt ei ole.)
Kyllähän usein kasvokuvistakin saa edes jotain osviittaa siitä, onko henkilö lihava. Lihavuus näkyy yleensä kaulassa ja poskissa, joskus leuassa. Hoikat näyttävät yleensä siltä kasvoistakin.Olet oikeassa, aivan samalla tavalla yksi kolmestasadasta koiran omistavadta naisestakin voi olla parisuhdekelpoinen.
Tosin jokainen voi miettiä järkevän psnodtuksen suuruutta..... - eiparisuhdetta
totuuskomissioz kirjoitti:
Olet oikeassa, aivan samalla tavalla yksi kolmestasadasta koiran omistavadta naisestakin voi olla parisuhdekelpoinen.
Tosin jokainen voi miettiä järkevän psnodtuksen suuruutta.....Koira pitää miehet loitolla. En vaihtaisi koiraa mieheen.
- Sinkkumies----
Hoikka vartalo naisella on myyntivaltti.
- Sugar12
Sama vika,se on miehilläkin..vaikee saada edes,sitä naamakuvaa. Kyllä se olis molemmille osapuolille reilumpaa naama/kroppakuva..niin välttyis turhilta pettymyksiltä. Turha sitä naisiin yksistään on yleistää näitä löytyy miehistäkin.
- Miettiihän
Aijai miehet! Kuvista pois kaljapullot, tupakat ja aurinkolasit...
Ja miehet voisi kanssa laittaa OIKEAN pituutensa.
Myöskään nälkiintynyt laiha ei ole treenattu hoikka hyväkuntoinen, se on nälkiintynyt laiha.
Jos mies sanoo pituudekseen 170 cm ja itse olen 160cm...miten olen puolta päätä pitempi korkkarit jalassa. Korko vain 10cm.
🤔Ihmettelee.. - Kaisanoasaa
Ruma nainen haluaa komean varakkaan miehen. Rumilla miehillä ei ole mahdollisuutta pariutua. Koittakaa iskeä yks ruma nainen jostain, ette varmaan onnistu.
- Normaalinainen
Ihan yhtä lailla siellä rumat miehet piilottelee vatsaansa. Tuskin kehtaatte ilman paitaa olla edes rannalla.
- Naisasialooser11
Sinä et ole mikään ketään rumaksi sanomaan ja vatsa miehellä on miehekäs. Tottakai mies kehtaa ylpeästi olla ilman paitaa rannalla ja antaa mahan loistaa.
- oletolet
Naisasialooser11 kirjoitti:
Sinä et ole mikään ketään rumaksi sanomaan ja vatsa miehellä on miehekäs. Tottakai mies kehtaa ylpeästi olla ilman paitaa rannalla ja antaa mahan loistaa.
Sinä olet ruma mahamies.
- Kurpako
Naisasialooser11 kirjoitti:
Aika jännä juttu,kun itse sanot naisia kurpiksi ja arvostelet? Juu antaa pallomahan loistaa kaikessa komeudessaan..
- eisaamennäpommiin
Eikai naiset halua näyttää sitä läskistä vartaloa, yrittävät kasvokuvalla houkutella.
- läskitpiilossa
Ei ne miestenkään mahat näy.
Eivätkä miehet sitä pallomahaansa.Mars nyt salille pallomahaiset miehet ja ruokavalio kuosiin..
- Tindermies
Yleisimmät kysymykset joita naiset esittää on missä olet töissä, kauanko olet ollut sinkku, oletko vakityössä, miksi erosit exästä.
- monetaikakelmejä
Kiertoteitse yritetään myös udella kertynyttä ja jopa suvun varallisuutta.
- Naineeeeee
Pelkän pärstäkuvankin takia saa miehiltä niin härskejä viestejä, että johan siitä menisi puhelin nurin, jos vielä kuuman kroppakuvani sinne laittaisin.
- Yksinäinen-ätmi
Olen varmaan 500 naista pyytänyt treffeille eikä vielä ole onnistunut. Olen liian ruma pääsemaan treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1275211Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072012- 1381423
- 1061272
- 951242
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871101Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271039- 471032
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861