Paras maku US XL 2kg

kermaperse

Mikä mahtaa olla paras maku tuosta US XL sarjasta? Kuitenkin on sen verran hintaa, että ihan summassa ei kehtaa ostaa. Maitoon on tarkoitus sekotella jauhot. Pakkiksella luin arvosteluja, mutta ei siellä tullut hullua hurskaammaksi. Siis mansikka, suklaa vaiko vanilja. :P

13

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhikl

      vaikea mennä sanomaan mikä on sun suuhun paras maku, itse kokeilemalla sekin selviää.

    • Joppe

      Mä oon vetäny suklaata ja se on kuin kaakaota! Yksi pussi mansikkaa odottaa mutta en ole vielä avannut. Suklaa on aina varma valinta.

      • Kermis

        Avaahan se mansikkasäkki pian, niin pääset antaan puolueettoman lausunnon tänne. Mansikka vaikuttaa epäilyttävimmältä(en tiedä miksi) noista kolmesta joten taidan ostaa suklaan tai vaniljan. Suklaan kanssa harvoin joutuu pettymään...


    • boudari

      Olen kanssa ajatellut ostaa tota XL välipalaprotskuks, mutta miten on rasvan laita? Onko ko. tuotteessa paljon rasvaa? Entä laktoosia? En halua kuormittaa elimistöä suotta, onko hyvä ostos vai laitetaanko sentit muualle.

      • salirotta

        Tuotteen rasva- ja lakoosimäärät on erittäin alhaiset! Tuotteessahan on kahta erilaista proteiinia, maitoproteiinia ja heraa. Näiden suhteesta toisiin ei tosin taaskaan ole tarkempaa tietoa, maitoproteiinia on toki eniten koska se on ensin mainittu selosteessa. Johtuen maitoproteiinista on tuote IMO parhaimmillaan välipalana.

        Jos tarkastellaan tuotteesta saatavan proteiinin hintaa niin se on 25€/kg (2kg 49e). Wrangelta saa pelkkää maitoproteiinia (wrange prime milk) 22,5€/kg (3 1 -tarjouksella vieläkin halvempaa) ja herahan nyt on sikalpaa, päälle kympin kilo. Jos siis lähtökohtana ovat em. hintaseikat niin halvemmallakin saa proteiinia.

        Itse käytän välipanaprotskuna maitoproteiinia johon sekoitan hyppysellisen (ihan joku 0,2dl riittää) esim. heraisolaattia jotta sekoittuvuus ja maku paranee ;-)


      • salirotta
        salirotta kirjoitti:

        Tuotteen rasva- ja lakoosimäärät on erittäin alhaiset! Tuotteessahan on kahta erilaista proteiinia, maitoproteiinia ja heraa. Näiden suhteesta toisiin ei tosin taaskaan ole tarkempaa tietoa, maitoproteiinia on toki eniten koska se on ensin mainittu selosteessa. Johtuen maitoproteiinista on tuote IMO parhaimmillaan välipalana.

        Jos tarkastellaan tuotteesta saatavan proteiinin hintaa niin se on 25€/kg (2kg 49e). Wrangelta saa pelkkää maitoproteiinia (wrange prime milk) 22,5€/kg (3 1 -tarjouksella vieläkin halvempaa) ja herahan nyt on sikalpaa, päälle kympin kilo. Jos siis lähtökohtana ovat em. hintaseikat niin halvemmallakin saa proteiinia.

        Itse käytän välipanaprotskuna maitoproteiinia johon sekoitan hyppysellisen (ihan joku 0,2dl riittää) esim. heraisolaattia jotta sekoittuvuus ja maku paranee ;-)

        "Jos tarkastellaan tuotteesta saatavan proteiinin hintaa niin se on 25€/kg"

        Oikea hinta on 28€/kg


      • Jauhopää
        salirotta kirjoitti:

        Tuotteen rasva- ja lakoosimäärät on erittäin alhaiset! Tuotteessahan on kahta erilaista proteiinia, maitoproteiinia ja heraa. Näiden suhteesta toisiin ei tosin taaskaan ole tarkempaa tietoa, maitoproteiinia on toki eniten koska se on ensin mainittu selosteessa. Johtuen maitoproteiinista on tuote IMO parhaimmillaan välipalana.

        Jos tarkastellaan tuotteesta saatavan proteiinin hintaa niin se on 25€/kg (2kg 49e). Wrangelta saa pelkkää maitoproteiinia (wrange prime milk) 22,5€/kg (3 1 -tarjouksella vieläkin halvempaa) ja herahan nyt on sikalpaa, päälle kympin kilo. Jos siis lähtökohtana ovat em. hintaseikat niin halvemmallakin saa proteiinia.

        Itse käytän välipanaprotskuna maitoproteiinia johon sekoitan hyppysellisen (ihan joku 0,2dl riittää) esim. heraisolaattia jotta sekoittuvuus ja maku paranee ;-)

        Tuota jauhoa saa halvemmallakin kuin 49 euroa / säkki. Boosmanilla 48 euroa ja Pispalan Woimassa 46 euroa. Kummassakaan ei mene postikuluja, kun ostaa vaikka kaksi nyssäkkää.

        Tosin jos tästä tuotteesta tykkää enemmänkin, kannattaa tilata Saksasta, jossa hinta on reippaasti alle neljän kympin.


      • hdghdghdgh
        Jauhopää kirjoitti:

        Tuota jauhoa saa halvemmallakin kuin 49 euroa / säkki. Boosmanilla 48 euroa ja Pispalan Woimassa 46 euroa. Kummassakaan ei mene postikuluja, kun ostaa vaikka kaksi nyssäkkää.

        Tosin jos tästä tuotteesta tykkää enemmänkin, kannattaa tilata Saksasta, jossa hinta on reippaasti alle neljän kympin.

        Toi 49€ on pakkotoiston hinta ;-)


      • 34e
        hdghdghdgh kirjoitti:

        Toi 49€ on pakkotoiston hinta ;-)

        Toi pakkiksen 49euroa on hirveä hinta herakonsentraatista. Saksassa maksaa sama tuote n.33-34e!!!. Suomessa saa heraisolaattia 49e:lla
        aika ison pöntön...


    • Anonyymi

      Muistaako joku vielä tuota tuotetta? Oli sellaisessa isossa foliopakkauksessa, mutta sekoittuiko hyvin pelkällä lusikalla ja miksi tuotetta ei ole aikoihin Suomessa näkynyt?

    • Anonyymi

      Turhaa tavaraa kuten kaikki jauhot

      • Anonyymi

        Riippuu jauhosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu jauhosta.

        Pizzajauhosta tulee hyvää pizzaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe