https://yle.fi/uutiset/3-9974100
"Anna Kontula A-studiossa: "On kansanedustajia, jotka tulevat niin metsästä, etteivät he ole huomanneet meidän elävän 2000-lukua”
Ylen kyselyyn vastanneista kymmenen prosenttia on kohdannut ahdistelua myös eduskunnassa. Oikeusministeri sanoi A-studiossa, että tarvitaan iso ruohonjuuritasolta lähtevä asennemuutos."
Yhdyn mielelläni Anna Kontulaan, noin se juuri on Suomessa !
Late Lapista. SSSS Ry!
ANNA KONTULA KOHAUTTAA !
31
1554
Vastaukset
- dfgbhtg
https://hyvinvointi.vitaepro.fi/tiesitko-nama-vaikutukset/?campcode=VPWEISA3316F&utm_source=is&utm_campaign=VP-native&utm_medium=native&utm_content=these-effects
Kantsii kokeilla, ei niin kivistä, aloittajaakaan. - tisseistä.puhe
Olikos se kontula jonka tissejä kommentoitiin herkkutisseiksi joskus 20 vuotta sitten. Tosin itselleni tulee mieleen polakka, joskus myytiin polakkaa kaupoissakin.
- ArabikeväänRaiskuut
"Herkkuliha" ?
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201712132200600552_pi.shtml
Herkkuliha-nimitystä ei todellakaan voi tuosta ämmästä käyttää kuin solvaustarkoituksessa...
Toivottavasti tuo "herkkuliha" tulee matujen joukkoraiskaamaksi mahdollisimman pian.
Mielellään vaikkapa tänä jouluna jo... - nousee.uusia.taimia
Turha on Annan pelätä ahdistelua, kyllä aika tekee siinä tehtävänsä.
- arkaadiabackken
Paitsi Kimmo Kiljusta.
- ugfytfytf
Ja Häkkänen rassukka taas samasta aiheesta studiossa. Olipa kyllästyneen näköinen mies, juuri ja juuri piti pokkansa virkansa puolesta.
- suomi.ensin
voi,voi. jospa äänestäjätkin ovat metsästä. tekin monelle hyvää käydä metsässä oppimassa elämän tosi asioita. suomen politikot äänestetty hoitamaan suomen kansan hyvinvointia. nyt politikot hyysää täne laittomasti tunkeneille rahaa, ilmaista terveyden ja hammashoitoa. sekä ilmais lomaa täysi hoitoineen. vielä rahaa taikaseinästä. oma kansa kituu leipäjonoissa.
- Toinenpioli
Eivät ottaneet kuitenkaan esiin näitä tummahipiäisten raiskauksia, he huorittelevat ohikulkevia naisia, hipelöivät yms.
Krista Mikkosen mielestä katsoakaan ei saa, kun sekin voi olla hyväksikäyttöä. - Gsäfääh
Toinenpioli kirjoitti:
Eivät ottaneet kuitenkaan esiin näitä tummahipiäisten raiskauksia, he huorittelevat ohikulkevia naisia, hipelöivät yms.
Krista Mikkosen mielestä katsoakaan ei saa, kun sekin voi olla hyväksikäyttöä.Paljastava pukeutuminen on häirintää
Varsinkin metsurina käynti olisi useimmalle Suomalaiselle suositeltavaa, se on raitista ja ravakkaa elämää, eikä vaadi kuin hyvää muistia, jotta ei jää kynsitulille makoilemaan!
Late Lapista. SSSS Ry!
- Ettänäinkin
Oiskoon tuo kontulakin sieltä metsästä tullut, niin älyttömiä ovat sen jutut.
Miehet ovat sen suusta nyt miesoletuksia.
Muutama viikko sitten oli juttua näiden edustajien pikkujoulusta.
Siellä joku naisedusta oli ollut miesavustajansa kimpussa ja avustaja oli ollut jätää kärsimässä. - musiikkia.aamuun
Martti Huuhaa Innanen: Horolan Elinan ihmeelliset seikkailut
- JokuRaja23MeToo
Teipillä turpa umpeen ja roskapussi päähän - sitten vasta tuollainen Kontula too
- maistuukomusunpienielin
Suurinosa on, etenkin vasemmiston, vihreiden, kristillisten ja demareiden edustajat. Kontula itse on oikein malliesimerkki ihan v--un pihalla olevasta edustajasta, itse kyseenalaistan tuollaisen mädättäjän oikeuden elää, etenkin veronmaksajien kustannuksella, mutta vaikka tuo sattuisi itse elämisensä maksamaan (mahdollisuus 1/100000000 noiden suvakkien kohdalla) olisi kai silloinkin viisainta lopettaa..
- Xddccv
Mitä pahaa metsässä on?
- Kyrvän.viemät
Kontula ja Kimmo Kiljunen olivat tahoillaan naimissa, kun lensivät valtion kustantama seksi matkalle.
Pistäkääs Annan mollaajat kuvianne pärstöistänne tänne baanalle, voitaisiin vertailla minkälaisia Elviksiä itse olette !
PS, muistkaa niistää kärsänne ennen kuvien ottoa !
Late Lapista. SSSS Ry!- kjskdjskj
Annassa on tuollasta lappalaisen rehevän naisen yksinkertaisuutta. tyko sallinenhan tykkäsi tuosta naistyypistä. Suu avoimena ja vetiset silmät.Mirri = Anna Kontula.
- djfwpowdoOÅ
Anna Kontula on muinaisjäänne mennyiltä ajoilta joka sallisi naimisen (sukurutsauksen) sukulaistensa kanssa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tutkija ja vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula sallisi seksin täysi-ikäisten lähisukulaisten kesken, kirjoittaa Iltalehti. Kontula totesi lehden haastattelussa tiistaina, että Suomen seksuaalilainsäädäntö on joiltakin osin hyvin epälooginen. Esimerkkinä hän mainitsi lainkohdan, joka kieltää seksin lähisukulaisen kanssa.
– Tämän perusta tulee siltä ajalta, jolloin koko lainsäädännön ajatuksena oli jälkeläisten tuottaminen ja oli huomattu, että lähisukulaisten kanssakäymisestä syntyvillä jälkeläisillä on kohonnut riski saada erilaisia sairauksia. Koko seksin funktio on sen jälkeen muuttunut aika lailla erilaiseksi, Kontula totesi.
Hänen mukaansa lähisukulaisten seksiä ei tulisi säädellä lailla silloin, kun kyseessä ovat omasta tahdostaan toimivat aikuiset.
Iltalehti haastatteli Kontulaa liittyen Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton puheenjohtajan Hanna Hakon blogikirjoitukseen, jossa tämä pohti seksuaalilainsäädäntöä.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/373946/IL Kansanedustaja sallisi seksin taysiikaisille sukulaisille - annakonna
Anna Kontulan kohauttaa
- markku.hyyskä
Anna Kontula häiritsi minua aikoinaan seksuaalisesti julkaisemalla koko Suomen kansalle alastoman kuvan itsestään. Isot (valtavat) pajahanskat järkyttivät minua suunnattomasti. Onneksi hän ei sentään vilauttanut mahtipilluaan koko kansan näkyville.
Olen niin järkyttynyt ja pahoin mielin ollut tuon jälkeen, pelokaskin. markku.hyyskä kirjoitti:
Anna Kontula häiritsi minua aikoinaan seksuaalisesti julkaisemalla koko Suomen kansalle alastoman kuvan itsestään. Isot (valtavat) pajahanskat järkyttivät minua suunnattomasti. Onneksi hän ei sentään vilauttanut mahtipilluaan koko kansan näkyville.
Olen niin järkyttynyt ja pahoin mielin ollut tuon jälkeen, pelokaskin.Moisista asioista järkyttyvät vain ne jotka eivät ole koskaan työkintaita käsiinsä laittaneet!
Late Lapist. SSSS Ry!- mene.matu.kotiis
Late_Lapista1 kirjoitti:
Moisista asioista järkyttyvät vain ne jotka eivät ole koskaan työkintaita käsiinsä laittaneet!
Late Lapist. SSSS Ry!Taasko matua harmittAA, VOI VOI, sengtäänb.
- Emerituspsykiatri
Jäi mietityttämään onkohan markku.hyyskä ja muut Anna Kontulan järkyttämät saaneet asianmukaista hoitoa pelkoihinsa?
Vai tuleeko takaumia isoista pajahanskoista tai peräti mahtipillusta?
Tuollainen järkyttyminen voi johtaa lääkekierteeseen, alkoholismiin ja jopa täydelliseen epätoivoon sekä näköalattomuuteen tulevaisuuden suhteen.
Olisikohan uhreille järjestettävissä valtion taholta jonkinlaista hoitoa? - markku.h.yskä
Olen edelleen perkeleen järkyttynyt.
- Anonyymi
Anna kontula briljeeraa omalla "älykkyydellään" eduskunnan kyselytunneilla ymmärtämättä itsekään omia puheitaan.
Sukulaisten välisen seksin salliminen on kaupallisen seksiteollisuuden tukemista.
Hän on myös pedofilisistä suhteista antanut hyvin ymmärtäviä ja
pedofiilia empaattisia lausuntoja.Myös eläimeen sekaantuminen on Annasta ihan luontevaa.Seksiteollisuuden talutusnuorassa Kontulan "älykkö" on.
Anna luulee itseään myös seksin papittareksi.Tosiasiassa sex mielessä tuskin kapinen kulkukoirakaan Annasta kiinnostuisi.Jäljelle jäävät tietusti omat sukulaiset, heistä en tiedä enkä uskalla arvailla. - Anonyymi
täytyy sanoa että yllättää latenlapin viesti
tämähä kontula on se sukurutsauksen sallimista kovasti ajanut puolueensa johtoajatuksena ja päähankkeena
itse hän teke oman osuutensa alastonkuviaan levitellen?
no toki tämä poroja painaville tissejä esittelevä nainen on melkoinen kummastus ja lapissa
kun reikät vähissä muutenkin - Anonyymi
Anna rukka yrittää saada pisteitä riipputissejään esittelemällä lehdissä.
Ihme ettei ole jo alapäätäänkin näyttänyt kansalle.Kovasti kun on alapääharrastuksia ja aktiviteettia kertonut itsellään olevan. - Anonyymi
Kyllä minäkin yhtyisin mielelläni Annaan!
Fäni peräseinäjoelta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261770
- 1091269
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55940- 130930
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v241899Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58769Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749