Keskustelukyvyttömien ja solvaajien palsta

kertokaa.solvaajat

Miksi juuri tälle palstalle on kasaantunut keskustelukyvyttömien muiden solvaajien ja rääpijöiden porukka?
Jos et voi sietää uskovia ja uskoa , miksi tulet tänne oksentamaan pahaa oloasi?

143

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tämähän ei ole mikään uskovaisten palsta, joten miksi haluat rajoittaa ketä tänne saa kirjoittaa?

      • Ei niin ole väitettykään 🤗
        Mutta kannattaako tulla tänne jos ei voi sietää uskovia ja uskoa❓ Koska täällä meitä ihan varmasti on, kannattaisko valita jokj muu palsta jos ei pysty itseään hillitsemään ❓😳


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ei niin ole väitettykään 🤗
        Mutta kannattaako tulla tänne jos ei voi sietää uskovia ja uskoa❓ Koska täällä meitä ihan varmasti on, kannattaisko valita jokj muu palsta jos ei pysty itseään hillitsemään ❓😳

        Miksi ei? Tämä ei ole mikään uskovaisten palsta, vaan täällä pitäisi keskustella uskosta niin hyvässä kuin pahassa. Miksi sinä taas haluat rajoittaa muiden oikeuksia?


      • Ei.luotu kirjoitti:

        Miksi ei? Tämä ei ole mikään uskovaisten palsta, vaan täällä pitäisi keskustella uskosta niin hyvässä kuin pahassa. Miksi sinä taas haluat rajoittaa muiden oikeuksia?

        En minä sinua enkä ketän rajoita, mussukainen 😂
        Anna palaa vain ja pura pahaa oloasi kuten aina teet tällä palstalla 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        En minä sinua enkä ketän rajoita, mussukainen 😂
        Anna palaa vain ja pura pahaa oloasi kuten aina teet tällä palstalla 😉

        Itse juuri sanoit että miksi tulla tänne jos ei siedä uskovia. Joten pidät tätä uskovaisten palstana. Ja heti seuraavassa kommentissa käänsit takkisi.

        Ja ei minulla ole paha olo. Miksi taas valehtelet ja mitä luulet sillä saavuttavasi?


      • Ei.luotu kirjoitti:

        Itse juuri sanoit että miksi tulla tänne jos ei siedä uskovia. Joten pidät tätä uskovaisten palstana. Ja heti seuraavassa kommentissa käänsit takkisi.

        Ja ei minulla ole paha olo. Miksi taas valehtelet ja mitä luulet sillä saavuttavasi?

        Jos tuo on sinun hyvää oloasi niin mitähän sitten on se pahaolosi 😳❓‼️


      • siimon.elo
        usko.vainen kirjoitti:

        Ei niin ole väitettykään 🤗
        Mutta kannattaako tulla tänne jos ei voi sietää uskovia ja uskoa❓ Koska täällä meitä ihan varmasti on, kannattaisko valita jokj muu palsta jos ei pysty itseään hillitsemään ❓😳

        Kenelle sinäkin reppana räyhäisit jos täällä olisi vain patmoslaisia.


      • Ei.luotu.eikirj
        usko.vainen kirjoitti:

        Jos tuo on sinun hyvää oloasi niin mitähän sitten on se pahaolosi 😳❓‼️

        Ja taas valehtelet, en sanonut että minulla olisi ollut mitenkään erikoisen hyvä olo, vaan ihan normaali.

        Miksi taas valehtelet ja mitä luulet sillä saavuttavasi?


      • avaudu.nyt
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Ja taas valehtelet, en sanonut että minulla olisi ollut mitenkään erikoisen hyvä olo, vaan ihan normaali.

        Miksi taas valehtelet ja mitä luulet sillä saavuttavasi?

        Mikä mania sinulla on syyttää rehellisä ihmisiä valehtelusta? Katsoin, että toistat tuota samaa kaikissa viesteissäsi uskoville.


      • villa.rinne
        siimon.elo kirjoitti:

        Kenelle sinäkin reppana räyhäisit jos täällä olisi vain patmoslaisia.

        Sinä siinä räyhäät eikä usko.vainen. Ota hänestä mallia hyvänä kirjoittajana.


      • Ei.luotu.eikirj

        Nyt olen otettu, kun minua aletaan jo matkimaan. :)

        Se vain tarkoittaa että usko.vainen menetti taas hermonsa kun jäi jälleen kerran valehtelusta kiinni. Tämä tulee olemaan taas loistavaa viihdettä :D


      • villa.rinne
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Nyt olen otettu, kun minua aletaan jo matkimaan. :)

        Se vain tarkoittaa että usko.vainen menetti taas hermonsa kun jäi jälleen kerran valehtelusta kiinni. Tämä tulee olemaan taas loistavaa viihdettä :D

        Missä usko.vainen on? Onko harhasi taas päällä?


      • Ei.luotu.eikirj
        villa.rinne kirjoitti:

        Missä usko.vainen on? Onko harhasi taas päällä?

        Ei ole. Seurailen vain sivuston statistiikkaa ;)


      • villa.rinne
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Ei ole. Seurailen vain sivuston statistiikkaa ;)

        Mielesi on sairas.


      • usko.mato
        villa.rinne kirjoitti:

        Mielesi on sairas.

        Oletko usko.vainen vai hänen sukulainen kun samanlaista sontaa pukkaa?

        Ja vielä pitää alkaa haukkumaan muita aivan samanlailla kun tuo trolli usko.vainen tekee.


      • villa.rinne
        usko.mato kirjoitti:

        Oletko usko.vainen vai hänen sukulainen kun samanlaista sontaa pukkaa?

        Ja vielä pitää alkaa haukkumaan muita aivan samanlailla kun tuo trolli usko.vainen tekee.

        En ole usko.vainen. Mikä sinun ongelmasi on kun haukut häntä jokaisessa ketjussa sadoilla nikeilläsi? Onko se sinusta normaalia?


      • Ei.luotu.eikirj
        villa.rinne kirjoitti:

        En ole usko.vainen. Mikä sinun ongelmasi on kun haukut häntä jokaisessa ketjussa sadoilla nikeilläsi? Onko se sinusta normaalia?

        Ja taas valehtelet. Ei minun tarvitse käyttää multinikkejä, enkä tiedä kuka tuon on kirjoittanut.

        Onko sinulle tullut mieleen että tämä kriitti usko.vainen nimimerkille olisikin oikeutetua? Ja monet tällä palstalle eivät pidä hänen trollailustaan ja valehtelustaan? Ei tietystikkään, koska pidät tätä kritiikkiä haukkumisena.

        Tosin aivan sama, koska joka ikinen joka tällä palstalla käy, voi todeta hänen typerän käyttäytymisen ihan itse. Ei siihen tarvita ketään osoittamaan sitä.


      • villa.rinne
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Ja taas valehtelet. Ei minun tarvitse käyttää multinikkejä, enkä tiedä kuka tuon on kirjoittanut.

        Onko sinulle tullut mieleen että tämä kriitti usko.vainen nimimerkille olisikin oikeutetua? Ja monet tällä palstalle eivät pidä hänen trollailustaan ja valehtelustaan? Ei tietystikkään, koska pidät tätä kritiikkiä haukkumisena.

        Tosin aivan sama, koska joka ikinen joka tällä palstalla käy, voi todeta hänen typerän käyttäytymisen ihan itse. Ei siihen tarvita ketään osoittamaan sitä.

        Mikä mania sinulla on syyttää kaikkia valehtelijoiksi ja multinikeiksi. Tuollainen käytös on sairasta joten yritä hillitä itseäsi.


      • Ei.luotu.eikirj
        villa.rinne kirjoitti:

        Mikä mania sinulla on syyttää kaikkia valehtelijoiksi ja multinikeiksi. Tuollainen käytös on sairasta joten yritä hillitä itseäsi.

        Ja taas valehtelet. En ole syyttänyt kaikkia.

        Miksi taas valehtelet ja haukut muita. Ja mitä luulet sillä saavuttavasi?


      • villa.rinne
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Ja taas valehtelet. En ole syyttänyt kaikkia.

        Miksi taas valehtelet ja haukut muita. Ja mitä luulet sillä saavuttavasi?

        Olet ampunut itsesi jo niin täyteen reikiä, että kohta lysähdät kasaan...;)


      • No siltä todellakin näyttää 😏


      • Miksi sitten käytät niin monia nikkejä 😳❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Miksi sitten käytät niin monia nikkejä 😳❓

        Miksi peilaat omaa käyttäytymistäsi muihin?

        Ja oliko edellinen kommenttini taas niin kiusallinen että piti poistaa? :D


      • Ei.luotu kirjoitti:

        Miksi peilaat omaa käyttäytymistäsi muihin?

        Ja oliko edellinen kommenttini taas niin kiusallinen että piti poistaa? :D

        Sinullehan minä kirjoitan 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Sinullehan minä kirjoitan 🤗

        Olet oikeassa.


    • Tuopa olikin hyvä kysymys, mutta laajentaisin sen koskemaan kyllä ihan kaikkia solvaajia ja rääpijöitä.
      Julkinen palsta on kyllä sellainen, että tänne voi tulla ihan kuka vaan, kun täällä ei ovella kysellä jäsenkirja :)

      • Kannattaisi lukea aloitus niin kuin siinä lukee 🤗


      • Tietysti se on ihan ymmärrettävää, että keskustelijat ovat erilaisia ja toinen on sanan käyttäjänä taitavampi kuin toinen, niin hyvässä kuin pahassa. Ja sitten on tietysti he, joilla ei taida muuta agendaa ollakaan kuin solvata, eli ei ole tarkoituskaan keskustella.


      • eikö.niin
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Tietysti se on ihan ymmärrettävää, että keskustelijat ovat erilaisia ja toinen on sanan käyttäjänä taitavampi kuin toinen, niin hyvässä kuin pahassa. Ja sitten on tietysti he, joilla ei taida muuta agendaa ollakaan kuin solvata, eli ei ole tarkoituskaan keskustella.

        Sinulla on agendana homottaa.


      • eikö.niin kirjoitti:

        Sinulla on agendana homottaa.

        Ja sinulla olla fiksu...


      • eikö.niin
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ja sinulla olla fiksu...

        Hyvä, että myönnät homottavasi. Minäkin myönnän olevani fiksu.


      • eikö.niin kirjoitti:

        Hyvä, että myönnät homottavasi. Minäkin myönnän olevani fiksu.

        Ei tarvitse myöntää, me kaikki näemme fiksuutesi.


      • Mä.ihan.pihalla
        eikö.niin kirjoitti:

        Sinulla on agendana homottaa.

        Sinähän nytkin itse homotat, onko sinun agendasi omien mieltymystesi vankila?


      • Mä.ihan.pihalla
        usko.vainen kirjoitti:

        Kannattaisi lukea aloitus niin kuin siinä lukee 🤗

        Miten sen voi lukea muulla tavoin kuin siinä lukee?


      • PuhallaOotJuu
        Mä.ihan.pihalla kirjoitti:

        Miten sen voi lukea muulla tavoin kuin siinä lukee?

        Esim. siten kuin E luki, eli että siinä kiellettiin jotain.


      • Mä.ihan.pihalla
        PuhallaOotJuu kirjoitti:

        Esim. siten kuin E luki, eli että siinä kiellettiin jotain.

        Yksinkertainen on kaunista, sinulle voisi maailma avautua rikkaampana kauneuskilpailuissa pystyessäsi keskittymään aidosti tärkeänä pitämiäsi asioiden vaalimiseen... Vai menikö tulkintani taas kerran pieleen ja minunko sinne kisoihin pitäisi mennä vai meidän molempien???
        Osaatko kertoa miksi minä aina tulkitsen toisia oman haluni mukaan? Mitä arvelet, olenko narsisti vai kuvittelenko olevani ihmisenä paljon muita parempi?


      • näkijäna
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ei tarvitse myöntää, me kaikki näemme fiksuutesi.

        Ja me näemme ivasi, joka tähän viestiisi sisältyy!

        Kysymys onkin, että miksi aina ivaa ja ilkeilyä?


      • näkijäna kirjoitti:

        Ja me näemme ivasi, joka tähän viestiisi sisältyy!

        Kysymys onkin, että miksi aina ivaa ja ilkeilyä?

        Jos aina näkee ivaa ja ilkeilyä toisten kommenteissa, kannattanee jäädä pohtimaan sitä, miksi näkee asioita, joita ei ole.
        Toki myönnän tuossa kommentissnsi fiksuudesta vastanneeni samalla tasolla kuin minulle kommentoitiin. Olisin toki voinut vastata toisin ja vain kiittää kommentista.
        Oikeastaan en vieläkään tiedä mitä termillä homostella tarkoitetaan. Olisi tietenkin pitänyt tarkentaa se.


      • ojensinhieman
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Jos aina näkee ivaa ja ilkeilyä toisten kommenteissa, kannattanee jäädä pohtimaan sitä, miksi näkee asioita, joita ei ole.
        Toki myönnän tuossa kommentissnsi fiksuudesta vastanneeni samalla tasolla kuin minulle kommentoitiin. Olisin toki voinut vastata toisin ja vain kiittää kommentista.
        Oikeastaan en vieläkään tiedä mitä termillä homostella tarkoitetaan. Olisi tietenkin pitänyt tarkentaa se.

        "Toki myönnän tuossa kommentissnsi fiksuudesta vastanneeni samalla tasolla kuin minulle kommentoitiin. "

        Näin teit ja tästä hieman huomautin että on hyvä nähdä se tukki on myös omassa silmässä, kun toisen malkaa moittii :))


        "Oikeastaan en vieläkään tiedä mitä termillä homostella tarkoitetaan."

        Tiedät kyllä!


      • ojensinhieman kirjoitti:

        "Toki myönnän tuossa kommentissnsi fiksuudesta vastanneeni samalla tasolla kuin minulle kommentoitiin. "

        Näin teit ja tästä hieman huomautin että on hyvä nähdä se tukki on myös omassa silmässä, kun toisen malkaa moittii :))


        "Oikeastaan en vieläkään tiedä mitä termillä homostella tarkoitetaan."

        Tiedät kyllä!

        Et usko sanojani??

        No ei voi mitään.
        Tietysti tuo sinun huomauttamisesi kohdistui nyt väärään ihmiseen, koska minä en nähnyt tukkia omassa silmässäni tai pikkurikkaa toisen silmässä, mutta ei se mitään.Hieno huomautushan tuo oli. Mukavaa päivän jatkoa :)


      • siimon.elo
        usko.vainen kirjoitti:

        Kannattaisi lukea aloitus niin kuin siinä lukee 🤗

        Sinähän sen kirjoitit.


      • valehteletko.taas
        siimon.elo kirjoitti:

        Sinähän sen kirjoitit.

        Todista!


      • usko.vaisen.sihteerikö
        valehteletko.taas kirjoitti:

        Todista!

        Miksi käsket sinulle todistamaan?


      • valehteletko.taas
        usko.vaisen.sihteerikö kirjoitti:

        Miksi käsket sinulle todistamaan?

        Miksi sen käskisi?


    • kysyisin.aloittajalta

      Kuinka monella muulla palstalla olet ollut?

      • TuskinSaatVastauksen

        Et taida vastausta ap:ltä saada. Mikä lienee ollut hänen motiivinsa tehdä aloituksensa. Taisi vain päästä itse solvaamaan.


      • mitä.merkitystä
        TuskinSaatVastauksen kirjoitti:

        Et taida vastausta ap:ltä saada. Mikä lienee ollut hänen motiivinsa tehdä aloituksensa. Taisi vain päästä itse solvaamaan.

        Mitä merkitystä on sillä monellako palsytalla joku on olllut? Kerro sinä monellako sinä olet ollut.


      • TuskinSaatVastauksen
        mitä.merkitystä kirjoitti:

        Mitä merkitystä on sillä monellako palsytalla joku on olllut? Kerro sinä monellako sinä olet ollut.

        Siinä mielessä sillä on merkitystä, koska aloituksessa ap kirjoitti:"miksi juuri tälle palstalle....?" Joku vertailukohta hänellä tulee olla jos tuollaisia sutkauttelee. Vai ihanko mutulla meni heittämään, että juuri tämä palstaa kerää hänen mainitseman porukan?


      • mitä.merkitystä
        TuskinSaatVastauksen kirjoitti:

        Siinä mielessä sillä on merkitystä, koska aloituksessa ap kirjoitti:"miksi juuri tälle palstalle....?" Joku vertailukohta hänellä tulee olla jos tuollaisia sutkauttelee. Vai ihanko mutulla meni heittämään, että juuri tämä palstaa kerää hänen mainitseman porukan?

        Missä puhuttiin palstojen lukumäärästä ja mitä merkitystä sillä määrällä on? Voitko ystävällisesti vastata vai onko tarkoituksesi vain solvata aloittajaa?


      • TuskinSaatVastausta
        mitä.merkitystä kirjoitti:

        Missä puhuttiin palstojen lukumäärästä ja mitä merkitystä sillä määrällä on? Voitko ystävällisesti vastata vai onko tarkoituksesi vain solvata aloittajaa?

        Ei tietyllä tarkalla lukumäärällä olekkaan merkitystä, mutta johonkin toiseen palstaan ap vertailee, että voi sutkauttaa että juuri tälle palstalle on hänen mielestään tulleet solvaajat jne., ihmettelen myös minä.


      • mitä.merkitystä
        TuskinSaatVastausta kirjoitti:

        Ei tietyllä tarkalla lukumäärällä olekkaan merkitystä, mutta johonkin toiseen palstaan ap vertailee, että voi sutkauttaa että juuri tälle palstalle on hänen mielestään tulleet solvaajat jne., ihmettelen myös minä.

        Mitä mieltä sinä olet tämän palstan tasosta? Olekto muuten sinä millään muulla palstala kuin tällä? Sinä yrität koko ajan keskustella asian vierestä.


      • TuskinSaatVastauksen
        mitä.merkitystä kirjoitti:

        Mitä mieltä sinä olet tämän palstan tasosta? Olekto muuten sinä millään muulla palstala kuin tällä? Sinä yrität koko ajan keskustella asian vierestä.

        Lueskelen ja välillä myös kommentoin muutamalla muulla s24 palstalla. Pari niistä on suhteellisen asiallisia ja pari on luterilaisuuspalstan tasolla eli muutama hyvä keskustelia, mutta loput ovat asiattomia ketjunhämmentäjiä.

        Ei kannata kysyä millä muilla palstoilla olen, koska en vastaa siihen.


      • niinpäniin_
        TuskinSaatVastauksen kirjoitti:

        Lueskelen ja välillä myös kommentoin muutamalla muulla s24 palstalla. Pari niistä on suhteellisen asiallisia ja pari on luterilaisuuspalstan tasolla eli muutama hyvä keskustelia, mutta loput ovat asiattomia ketjunhämmentäjiä.

        Ei kannata kysyä millä muilla palstoilla olen, koska en vastaa siihen.

        Olet varmaan kaikilla multinikkinä joka vain solvaa muita kirjoittajia.


      • TuskinSaatVastauksen
        niinpäniin_ kirjoitti:

        Olet varmaan kaikilla multinikkinä joka vain solvaa muita kirjoittajia.

        Olen multinikki, sillä käytän eri nikkejä tilanteesta riippuen. Samaan ketjunparteen jatkan vastaamista sillä nikillä millä olen aloittanutkin, kuten tässä paressa nikkillä TuskinSaatVastauksen.


    • fghfghfhfh

      Suomi24 on väärä paikka hakea keskustelukumppaneita uskonnosta. Tämä foorumi on saastunut.

      • Herättelevä

        Niin se on. Kun "suola" käy mauttomaksi / kelvottomaksi, niin alkaa mädännäisyys valtaamaan!!


      • Mä.ihan.pihalla

        Minusta kommentit kertovat enemmänkin erilaisuudesta, kuin saastuneisuudesta ja se on inhimillistä, voin toki olla väärässä.


    • En pidä itseäni solvaajana tai rääpijänä, mutta vastaan silti. Tämä tuskin on ainut palsta, jossa tuo ilmiö tulee esiin. Sanoisin myös, että siihen solvaukseen ja rääpimiseen osallistuvat ihan oikeaksi uskovaksi itseänsä kutsuvatkin. He vain eivät taida tajuta, mitä solvaaminen ja rääpiminen on.

      Joku syy noihin ikäviin kommentteihin varmasti on ja se tuo jollain tavalla hyvää kommentoijalle. Sitä voi olla vaikea ulkopuolisen nähdä, mutta joku siellä on taustalla. Ehkä joutuu hillitsemään itseään tosimaailmassa ja tämä on hyvä keino purkaa turhautumia, kun sen voi tehdä nimimerkin suojissa. Ehkä on paha olo itsellä ja haluaa satuttaa muitakin, ettei tarvitse yksin kärsiä. Ehkä siitä saa vallan tunnetta omaan elämäänsä.

      Ollaan kuitenkin kiitollisia niistä, jotka kirjoittavat toista kunnioittaen. Niitäkin täällä on.

      • SorkkajalkaaVaro

        Synnin sanominen synniksi ei ole solvaus.

        Solvaaminen on synti. Rikoskin se on tietääkseni.

        Totuuden sanominen voi olla solvaus, sitäkö yrität sanoa, Homosyntiliiton kantaasi piilotettuna pitänyt tiedon salaaja?


      • SorkkajalkaaVaro kirjoitti:

        Synnin sanominen synniksi ei ole solvaus.

        Solvaaminen on synti. Rikoskin se on tietääkseni.

        Totuuden sanominen voi olla solvaus, sitäkö yrität sanoa, Homosyntiliiton kantaasi piilotettuna pitänyt tiedon salaaja?

        Olen samaa mieltä, synnin sanominen synniksi ei ole solvaus. Totuuden sanominenkaan ei ole solvaus. Valehtelu ja väärän todistuksen antaminen, jota kommentissasi harjoitat, sen sijaan on synti, joka tässä tulkoon sanottua.


      • SorkkajalkaaVaro
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, synnin sanominen synniksi ei ole solvaus. Totuuden sanominenkaan ei ole solvaus. Valehtelu ja väärän todistuksen antaminen, jota kommentissasi harjoitat, sen sijaan on synti, joka tässä tulkoon sanottua.

        Sekoitin sinut sitten Eerikaan. Pyydän anteeksi valehteluani ja väärää todistustani sinulta ja Jeesukselta Kristukselta.En tahallani niin tehnyt, muistin väärin.Aika traagisesti reagoit mutta sille lie syynsä. En ole huomannut sinun avoimesti ottaneen asiaan kantaa. Muistelin kesällä käytyä keskustelua, jossa mielsin Eerikan ja sinut saman liberaalisen syntihyväksynnän edustajiksi tai salaajiksi.Sen muistan että tuit yhdessä muutaman ateistin kanssa Eerikaa kehuen jossain homostelusyntiliiton laukaisemaan sananvaihtoon.. Ehkäpä muistelen väärinOlet lopultakin kertonut kantasi onko homostelu syntiä vai ei? Onko homostelusyntiliito syntiä

        Salasitko kantasi homostelusyntiliiton syntisyyteen vai et? Edelleenkin vaivaa muistikuvat kommenteistasi ja kehuminen homostelusyntiliittoon kantansa salaavan ihmisen kannanottoja.


      • Mä.ihan.pihalla
        SorkkajalkaaVaro kirjoitti:

        Sekoitin sinut sitten Eerikaan. Pyydän anteeksi valehteluani ja väärää todistustani sinulta ja Jeesukselta Kristukselta.En tahallani niin tehnyt, muistin väärin.Aika traagisesti reagoit mutta sille lie syynsä. En ole huomannut sinun avoimesti ottaneen asiaan kantaa. Muistelin kesällä käytyä keskustelua, jossa mielsin Eerikan ja sinut saman liberaalisen syntihyväksynnän edustajiksi tai salaajiksi.Sen muistan että tuit yhdessä muutaman ateistin kanssa Eerikaa kehuen jossain homostelusyntiliiton laukaisemaan sananvaihtoon.. Ehkäpä muistelen väärinOlet lopultakin kertonut kantasi onko homostelu syntiä vai ei? Onko homostelusyntiliito syntiä

        Salasitko kantasi homostelusyntiliiton syntisyyteen vai et? Edelleenkin vaivaa muistikuvat kommenteistasi ja kehuminen homostelusyntiliittoon kantansa salaavan ihmisen kannanottoja.

        Mikä on homostelusyntiliitto? Voitko tarkentaa?


      • SorkkajalkaaVaro kirjoitti:

        Sekoitin sinut sitten Eerikaan. Pyydän anteeksi valehteluani ja väärää todistustani sinulta ja Jeesukselta Kristukselta.En tahallani niin tehnyt, muistin väärin.Aika traagisesti reagoit mutta sille lie syynsä. En ole huomannut sinun avoimesti ottaneen asiaan kantaa. Muistelin kesällä käytyä keskustelua, jossa mielsin Eerikan ja sinut saman liberaalisen syntihyväksynnän edustajiksi tai salaajiksi.Sen muistan että tuit yhdessä muutaman ateistin kanssa Eerikaa kehuen jossain homostelusyntiliiton laukaisemaan sananvaihtoon.. Ehkäpä muistelen väärinOlet lopultakin kertonut kantasi onko homostelu syntiä vai ei? Onko homostelusyntiliito syntiä

        Salasitko kantasi homostelusyntiliiton syntisyyteen vai et? Edelleenkin vaivaa muistikuvat kommenteistasi ja kehuminen homostelusyntiliittoon kantansa salaavan ihmisen kannanottoja.

        On aika turha esittää puhtoista pulmusta ja totuuden kertojaa, kun valehtelee suu vaahdossa ja jakelee omia luulojaan ja muitikuviaan totuutena. Solvaus on solvaus vaikka sen verhoaisi millaiseen "hyveellisyyteen" ja valhe on valhe, vaikka kuinka sädekehä kiiltäen valheita kertoisi.


      • tunnistin.heti
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        On aika turha esittää puhtoista pulmusta ja totuuden kertojaa, kun valehtelee suu vaahdossa ja jakelee omia luulojaan ja muitikuviaan totuutena. Solvaus on solvaus vaikka sen verhoaisi millaiseen "hyveellisyyteen" ja valhe on valhe, vaikka kuinka sädekehä kiiltäen valheita kertoisi.

        Hyvin kuvasit itseäsi.


      • tunnistin.heti kirjoitti:

        Hyvin kuvasit itseäsi.

        Minä en ole huomannut että Eerika ketään solvaisi mutta meistä muista en ole ihan satavarma.

        "Kuusenjuuri" on toinen jonka en ole kyllä huomannut koskaan sortuneen solvaukseen. Ja onhan niitä varmaan muitakin.


      • analyysiäsinusta

        "En pidä itseäni solvaajana tai rääpijänä, mutta vastaan silti. "

        Oikeastaan olet salakavalan ilkeä noissa viesteissäsi uskoviin päin. Osaat rakentaa lähes huomaamatonta ilkeyttä. Vähän eri tavalla kuin Eerika, mutta lopputulos on jokin negaatio.


      • taisiterehtyä
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, synnin sanominen synniksi ei ole solvaus. Totuuden sanominenkaan ei ole solvaus. Valehtelu ja väärän todistuksen antaminen, jota kommentissasi harjoitat, sen sijaan on synti, joka tässä tulkoon sanottua.

        "Valehtelu ja väärän todistuksen antaminen, jota kommentissasi harjoitat, sen sijaan on synti, joka tässä tulkoon sanottua."

        Eiköhän sinun viestisi ole väärän todistuksen antamista, koska tämä henkilö vain totesi, että salaat homoseksiin liittyvän synnin? Ja näinhän sinä olet systemaattisesti täällä toiminut.


      • ojennusta
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        On aika turha esittää puhtoista pulmusta ja totuuden kertojaa, kun valehtelee suu vaahdossa ja jakelee omia luulojaan ja muitikuviaan totuutena. Solvaus on solvaus vaikka sen verhoaisi millaiseen "hyveellisyyteen" ja valhe on valhe, vaikka kuinka sädekehä kiiltäen valheita kertoisi.

        "On aika turha esittää puhtoista pulmusta ja totuuden kertojaa, kun valehtelee suu vaahdossa ja jakelee omia luulojaan ja muitikuviaan totuutena. "

        Tuo ei nyt ainakaan mitään kristillistä ole toisesta sanottuna. Tämä kaveri muisteli oikein että Kuusenjuuret salaa sitä onko homoseksin harjoittaminen syntiä vai ei. Myös sinä salaat tämän asian homoseksuaaleilta, jotka näin saavat väärän mielikuvan asiasta ja ovat ehkä matkalla kadotukseen. Kannattaa puhua totta jos arvostelee toista ihmistä.


        "Solvaus on solvaus vaikka sen verhoaisi millaiseen "hyveellisyyteen" ja valhe on valhe, vaikka kuinka sädekehä kiiltäen valheita kertoisi."

        Joten muista nyt tämä oma huomioisi, että et enää toiste solvaa lähimmäistä etkä valhetellen kerro hänestä mitään pahaa.


      • analyysiäsinusta kirjoitti:

        "En pidä itseäni solvaajana tai rääpijänä, mutta vastaan silti. "

        Oikeastaan olet salakavalan ilkeä noissa viesteissäsi uskoviin päin. Osaat rakentaa lähes huomaamatonta ilkeyttä. Vähän eri tavalla kuin Eerika, mutta lopputulos on jokin negaatio.

        "Kuusenjuuret" ei ole solvaaja ja rääpijä eikä negaation kautta menevä ilkeilijä. Sinun mielestäsi ilmeisesti jokainen joka on hiukan eri mieltä kanssasi on törkyilijä ja kelvoton uskova.

        Mikset muuten käytä rekattua nikkiäsi? Olisi paljon reilumpaa kun törkyilee rekattuja kohtaan.


      • einegaatioita
        sage8 kirjoitti:

        "Kuusenjuuret" ei ole solvaaja ja rääpijä eikä negaation kautta menevä ilkeilijä. Sinun mielestäsi ilmeisesti jokainen joka on hiukan eri mieltä kanssasi on törkyilijä ja kelvoton uskova.

        Mikset muuten käytä rekattua nikkiäsi? Olisi paljon reilumpaa kun törkyilee rekattuja kohtaan.

        ""Kuusenjuuret" ei ole solvaaja ja rääpijä eikä negaation kautta menevä ilkeilijä."

        Mutta sinä et kaiketi olekaan se keskus tässä asiassa, vaan uskovat ihmiset!


        "Sinun mielestäsi ilmeisesti jokainen joka on hiukan eri mieltä kanssasi on törkyilijä ja kelvoton uskova."

        Etkä ole edes minun aivoitustani tuntija :))


        "Olisi paljon reilumpaa kun törkyilee rekattuja kohtaan."

        Tuosta viestistäsi tuli mieleen, että taidat olla liberaali mielipiteiltäsi?


      • Nimimerkin Kuusenjuuret syyttäminen jostakin muusta kuin asiallisesta käyttäytymisesti on jo solvaus. Varmasti on hienoa esittää tätä puhtoisen uskovan roolia ja selitettä muita solvaajiksi, mutta ei se kyllä läpi mene. Kun on lukutaitoinen ja vielä ymmärtää lukemaansa , huomaa kyllä kuka tässä solvaa ja kuka ei.
        Ymmärrän sen kyllä että harmittaa satasella, kun ei saa nimimerkkiä Kuusenjuuret vajoamaan sinne solvaajien tasolle. Onhan se aika ärsyttävää ja silloin pitää alkaa "näkemään" hänen teksteissään kaikenlaisia piilomerkityksiä, joka itse asiassa kertoo sen "näkijän" pään sisällöstä ja se ei aina ole kaunista katseltavaa.
        Jos itselle tulee jotenkin parempi olo, kun solvaa asiallisia kirjoittajia, ehkä kannattaa miettiä , miksi niin on. Ja kannattaa miettiä sitäkin, että onko kyse ihan puhtaaksi viljellystä kiusaamisesta.


      • hyvääkeskustelua
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Nimimerkin Kuusenjuuret syyttäminen jostakin muusta kuin asiallisesta käyttäytymisesti on jo solvaus. Varmasti on hienoa esittää tätä puhtoisen uskovan roolia ja selitettä muita solvaajiksi, mutta ei se kyllä läpi mene. Kun on lukutaitoinen ja vielä ymmärtää lukemaansa , huomaa kyllä kuka tässä solvaa ja kuka ei.
        Ymmärrän sen kyllä että harmittaa satasella, kun ei saa nimimerkkiä Kuusenjuuret vajoamaan sinne solvaajien tasolle. Onhan se aika ärsyttävää ja silloin pitää alkaa "näkemään" hänen teksteissään kaikenlaisia piilomerkityksiä, joka itse asiassa kertoo sen "näkijän" pään sisällöstä ja se ei aina ole kaunista katseltavaa.
        Jos itselle tulee jotenkin parempi olo, kun solvaa asiallisia kirjoittajia, ehkä kannattaa miettiä , miksi niin on. Ja kannattaa miettiä sitäkin, että onko kyse ihan puhtaaksi viljellystä kiusaamisesta.

        "Nimimerkin Kuusenjuuret syyttäminen jostakin muusta kuin asiallisesta käyttäytymisesti on jo solvaus. "

        Lopeta nyt jo ihmeessä toisen solvaaminen ja keskustele asiallisesti. Kuusenjuuret kohdistaa negaatioita uskoviin ihmisiin päin ja osaa "olkinukkeilla" taitavasti tässä puuhassaan.


        "Ymmärrän sen kyllä että harmittaa satasella, kun ei saa nimimerkkiä Kuusenjuuret vajoamaan sinne solvaajien tasolle. "

        Ei nyt kannata menettää itsehillintäänsä, vaan keskustellaan kuten aikuiset :)) Sinä et nyt vaan pääse mun pään sisään katselemaan millään muodoin.

        Mutta hyvää keskustelua tässä nyt muuten käydään ja on rakentavaa hieman antaa myös Kuusenjuuren nähdä mmiten hänen viestinsä koetaan. Uskon, että hän itse ei ole tietoinen tavastaan tökkiä uskovaisia toistuvasti omilla mielipiteillään.


      • hyvääkeskustelua kirjoitti:

        "Nimimerkin Kuusenjuuret syyttäminen jostakin muusta kuin asiallisesta käyttäytymisesti on jo solvaus. "

        Lopeta nyt jo ihmeessä toisen solvaaminen ja keskustele asiallisesti. Kuusenjuuret kohdistaa negaatioita uskoviin ihmisiin päin ja osaa "olkinukkeilla" taitavasti tässä puuhassaan.


        "Ymmärrän sen kyllä että harmittaa satasella, kun ei saa nimimerkkiä Kuusenjuuret vajoamaan sinne solvaajien tasolle. "

        Ei nyt kannata menettää itsehillintäänsä, vaan keskustellaan kuten aikuiset :)) Sinä et nyt vaan pääse mun pään sisään katselemaan millään muodoin.

        Mutta hyvää keskustelua tässä nyt muuten käydään ja on rakentavaa hieman antaa myös Kuusenjuuren nähdä mmiten hänen viestinsä koetaan. Uskon, että hän itse ei ole tietoinen tavastaan tökkiä uskovaisia toistuvasti omilla mielipiteillään.

        No nyt kyllä naurattaa, aika hyvä roolisuoritus :D


      • hyväjatkaa
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        No nyt kyllä naurattaa, aika hyvä roolisuoritus :D

        Ja naurusi jälkeen voimme jatkaa keskustelua :))

        Olethan nyt sitten ihan asiallinen?!


      • hyväjatkaa
        hyväjatkaa kirjoitti:

        Ja naurusi jälkeen voimme jatkaa keskustelua :))

        Olethan nyt sitten ihan asiallinen?!

        Keskustelukyvyttömyys on muuten hyvä aihe. Tässähän edellä nähtiin kuinka nopeasti se taito keskustella katosi. Tätä voisimme kaikki yhdessä opetella - lähinnä nyt käsikädessä, jos nyt vaan jotenkin sopii. Mutta yrittänyttä ei laiteta!


      • einegaatioita kirjoitti:

        ""Kuusenjuuret" ei ole solvaaja ja rääpijä eikä negaation kautta menevä ilkeilijä."

        Mutta sinä et kaiketi olekaan se keskus tässä asiassa, vaan uskovat ihmiset!


        "Sinun mielestäsi ilmeisesti jokainen joka on hiukan eri mieltä kanssasi on törkyilijä ja kelvoton uskova."

        Etkä ole edes minun aivoitustani tuntija :))


        "Olisi paljon reilumpaa kun törkyilee rekattuja kohtaan."

        Tuosta viestistäsi tuli mieleen, että taidat olla liberaali mielipiteiltäsi?

        Olen monessa asiassa liberaali mielipiteiltäni. Mm. homojen katson olevan syntyperäisinä sitä mitä ovat ja saavat elää ilman uhkailuja ja tuomitsemisia.


      • nikkijankalle
        sage8 kirjoitti:

        "Kuusenjuuret" ei ole solvaaja ja rääpijä eikä negaation kautta menevä ilkeilijä. Sinun mielestäsi ilmeisesti jokainen joka on hiukan eri mieltä kanssasi on törkyilijä ja kelvoton uskova.

        Mikset muuten käytä rekattua nikkiäsi? Olisi paljon reilumpaa kun törkyilee rekattuja kohtaan.

        Mikä hänen rekattu nikkinsä on?


      • nikkijankalle kirjoitti:

        Mikä hänen rekattu nikkinsä on?

        Sinähän sen tiedät myös.


      • ilosanomaavähän
        nikkijankalle kirjoitti:

        Mikä hänen rekattu nikkinsä on?

        " Mm. homojen katson olevan syntyperäisinä sitä mitä ovat ja saavat elää ilman uhkailuja ja tuomitsemisia."

        Tässä olet oikeassa!

        Ja tästä syystä ainakaan uskovaiset emme tuomitse emmekä uhkaille, mutta kerromme aina kysyttäessä mieluusti Jumalan tahdon. Näin menettelemme myös hengellisistä asioista kiinnostuneiden heteroidenkin kohdalla.

        Joh. 8:34

        Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.


      • ottakaaopiksivaan

        Mutta kaksi riittää hyvin!

        Joh. 8:17

        Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä.


      • hyväjatkaa kirjoitti:

        Keskustelukyvyttömyys on muuten hyvä aihe. Tässähän edellä nähtiin kuinka nopeasti se taito keskustella katosi. Tätä voisimme kaikki yhdessä opetella - lähinnä nyt käsikädessä, jos nyt vaan jotenkin sopii. Mutta yrittänyttä ei laiteta!

        Juu. Yksi keskeinen osa keskustelukyvyttömyyttä on heitellä hurjia väitteitä tosina ilman näytön häivääkään. Näytön perääjää kuuluu tietysti halventaa ja alentaa, sen sijaan että vastaisi hänelle normaalin keskustelun tapaan asiallisin perusteluin ja lähtein.

        Joko arvasit kenestä puhun? 😁


      • ottakaaopiksivaan kirjoitti:

        Mutta kaksi riittää hyvin!

        Joh. 8:17

        Onhan teidän laissannekin kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä.

        Vähän yllätyin näin suorasta tunnustuksesta. Sinulla on vielä joitakin rehellisiä soluja – eli toivoa palata ihmisyyteen. 😊


      • hyväjatkaa kirjoitti:

        Ja naurusi jälkeen voimme jatkaa keskustelua :))

        Olethan nyt sitten ihan asiallinen?!

        Minä olen useimmiten asiallinen 😁


      • vaari-valehtelee-taas
        sage8 kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät myös.

        Olet jo vanha mies mutta valehtelet kuin pikkukakarat. Mihähän sinunkin ongelmasi on ja mikä elämässäsi on mennyt pieleen....


      • Kouluampuja.69
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vähän yllätyin näin suorasta tunnustuksesta. Sinulla on vielä joitakin rehellisiä soluja – eli toivoa palata ihmisyyteen. 😊

        Ihmisyys on yliarvostettua.


      • SorkkajalkaaVaro
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        On aika turha esittää puhtoista pulmusta ja totuuden kertojaa, kun valehtelee suu vaahdossa ja jakelee omia luulojaan ja muitikuviaan totuutena. Solvaus on solvaus vaikka sen verhoaisi millaiseen "hyveellisyyteen" ja valhe on valhe, vaikka kuinka sädekehä kiiltäen valheita kertoisi.

        Jos ollaan tarkkoina niin esitin kysymysmerkkiä käyttäen kun en ollut varma oliko kuusenjuuret salailija vai ei, itse en ole kantaansa homoiluun nähnyt. Tarkoituksena oli kysyä , ei todeta, mutta hän alkoi solvaussyytöstä huutokauppaamaan mulle ja varmuuden vuoksi pyysin anteeksikin, kun en viitsinyt alkaa korjaamiseen käyttämään aikaa kun oli muuta puuhaa aamulla.

        Lue kirjoitukseni uudestaan.Se on kysymys, jonka tarkoitus selvittää asia kuusenjuurelta itseltään mutta vastaukseksi on tullut solvaussyytös.


      • SorkkajalkaaVaro
        SorkkajalkaaVaro kirjoitti:

        Jos ollaan tarkkoina niin esitin kysymysmerkkiä käyttäen kun en ollut varma oliko kuusenjuuret salailija vai ei, itse en ole kantaansa homoiluun nähnyt. Tarkoituksena oli kysyä , ei todeta, mutta hän alkoi solvaussyytöstä huutokauppaamaan mulle ja varmuuden vuoksi pyysin anteeksikin, kun en viitsinyt alkaa korjaamiseen käyttämään aikaa kun oli muuta puuhaa aamulla.

        Lue kirjoitukseni uudestaan.Se on kysymys, jonka tarkoitus selvittää asia kuusenjuurelta itseltään mutta vastaukseksi on tullut solvaussyytös.

        Myönnän kysymykseni vaikuttavan toteamiselta enemmän kuin kysymykseltä mutta väsyneenä ei kaikki mene nappiin. Eipä kuusenjuuret vastaa kysymyksiini? Vai onko vielä navetassa ruokkimassa lehmiä?

        Siinä lisää kysymyksiä.Lehmälle ruoananto ei ole solvaus.Ja kuusenjuurelta odotusarvoni vastauksen saaminen itse kysymykseen , jonka esitin turhan epämääräisesti , anteeksi siitä, johtui väsymyksestä.Olkaa armeliaita minulle!

        Tuo klo 02.01 kirjoitukseni !


      • SorkkajalkaaVaro
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        On aika turha esittää puhtoista pulmusta ja totuuden kertojaa, kun valehtelee suu vaahdossa ja jakelee omia luulojaan ja muitikuviaan totuutena. Solvaus on solvaus vaikka sen verhoaisi millaiseen "hyveellisyyteen" ja valhe on valhe, vaikka kuinka sädekehä kiiltäen valheita kertoisi.

        Se oli kysymys eikä solvaus.Mutta pyydän anteeksi sen epäselvyyttä. Ja sen takia pyysin anteeksi mielensuuttumustaan kun reagointinsa kertoi hänen hurjistuneen , siksi pyydän edelleenkin anteeksi mielenpahoitustaan.

        Miksi sinä minua valehtelusta syytät?Ei minulla ollut suu vaahdossa enkä valehdellutkaan kun kysyin asiasta.

        Saat anteeksi minulta jos jotain haluat anteeksipyytää. Ihan hiljaa mielessäsi.Omalta osaltani keskusteluun osallisena oleminen päättyy tähän.Mukavampaa illanjatkoa!


      • analyysiävähän
        SorkkajalkaaVaro kirjoitti:

        Se oli kysymys eikä solvaus.Mutta pyydän anteeksi sen epäselvyyttä. Ja sen takia pyysin anteeksi mielensuuttumustaan kun reagointinsa kertoi hänen hurjistuneen , siksi pyydän edelleenkin anteeksi mielenpahoitustaan.

        Miksi sinä minua valehtelusta syytät?Ei minulla ollut suu vaahdossa enkä valehdellutkaan kun kysyin asiasta.

        Saat anteeksi minulta jos jotain haluat anteeksipyytää. Ihan hiljaa mielessäsi.Omalta osaltani keskusteluun osallisena oleminen päättyy tähän.Mukavampaa illanjatkoa!

        "Miksi sinä minua valehtelusta syytät?Ei minulla ollut suu vaahdossa enkä valehdellutkaan kun kysyin asiasta. "

        Nykyään Eerika hyökkää toisen kimppuun kuin "raivo härkä" eikä kykene enää keskustelemaan.

        Surullista tässä on se, että Kuusenjuuret tukee häntä. Kuusenjuuren pitäisi tiedostaa Eerikan ongelmat ja tukea häntä näissä ongelmissa - ei lietsoa lisää ongelmia.


      • nyttaaskeskustellaan
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Juu. Yksi keskeinen osa keskustelukyvyttömyyttä on heitellä hurjia väitteitä tosina ilman näytön häivääkään. Näytön perääjää kuuluu tietysti halventaa ja alentaa, sen sijaan että vastaisi hänelle normaalin keskustelun tapaan asiallisin perusteluin ja lähtein.

        Joko arvasit kenestä puhun? 😁

        "Yksi keskeinen osa keskustelukyvyttömyyttä on heitellä hurjia väitteitä tosina ilman näytön häivääkään. "

        Täyttä totta tuo! Siksi me uskovat emme hurjia väitteitä tuokaan esiin muuta kuin silloin kun ne ovat totta!

        Sen olen kyllä huomannut, että sinä olet ulkona kristillisestä todellisuudesta ja siksi sinulla on selviä vaikeuksia ymmärtää tapahtumia.


      • nyttaaskeskustellaan kirjoitti:

        "Yksi keskeinen osa keskustelukyvyttömyyttä on heitellä hurjia väitteitä tosina ilman näytön häivääkään. "

        Täyttä totta tuo! Siksi me uskovat emme hurjia väitteitä tuokaan esiin muuta kuin silloin kun ne ovat totta!

        Sen olen kyllä huomannut, että sinä olet ulkona kristillisestä todellisuudesta ja siksi sinulla on selviä vaikeuksia ymmärtää tapahtumia.

        Vitsiniekka olet. 😀

        Hyvä, sillä ehdin jo luulla teikäläisiä täysin tosikoiksi.


      • jatketaantaas
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vitsiniekka olet. 😀

        Hyvä, sillä ehdin jo luulla teikäläisiä täysin tosikoiksi.

        Hyvä - saatiin tämäkin keskustelun osio hyvään lopputulemaan!

        Sinun kanssasi on aina kiva keskustella - siis silloin kun suostut keskustelemaan.


      • jatketaantaas kirjoitti:

        Hyvä - saatiin tämäkin keskustelun osio hyvään lopputulemaan!

        Sinun kanssasi on aina kiva keskustella - siis silloin kun suostut keskustelemaan.

        Jatkat siis vitsailua. Mihin vielä ehdimmekään? 😊


      • SorkkajalkaaVaro kirjoitti:

        Myönnän kysymykseni vaikuttavan toteamiselta enemmän kuin kysymykseltä mutta väsyneenä ei kaikki mene nappiin. Eipä kuusenjuuret vastaa kysymyksiini? Vai onko vielä navetassa ruokkimassa lehmiä?

        Siinä lisää kysymyksiä.Lehmälle ruoananto ei ole solvaus.Ja kuusenjuurelta odotusarvoni vastauksen saaminen itse kysymykseen , jonka esitin turhan epämääräisesti , anteeksi siitä, johtui väsymyksestä.Olkaa armeliaita minulle!

        Tuo klo 02.01 kirjoitukseni !

        Navetassa ruokkimassa lehmiä?


      • HomostelySyntiäTässäMoi
        sage8 kirjoitti:

        Olen monessa asiassa liberaali mielipiteiltäni. Mm. homojen katson olevan syntyperäisinä sitä mitä ovat ja saavat elää ilman uhkailuja ja tuomitsemisia.

        Olet syntihyväksyjiin kuuluva ihminen? Onko tämä oikealla tavalla sanottu sinusta?


      • HomostelySyntiäTässäMoi kirjoitti:

        Olet syntihyväksyjiin kuuluva ihminen? Onko tämä oikealla tavalla sanottu sinusta?

        En hyväksy ihmisoikeuksien enkä tasa-arvoisen kohtelun loukkauksia kuten sinä. Kunnioitan agnostikkonakin J.Nasaretilaisen eettisiä ja inhimilisiä opetuksia jotka ovat samoja kuin oli mm. Kungfutsen opetukset jotka Kungfutse ilmoitti jo paljon ennen ajanlaskumme alkua.


      • analyysiävähän kirjoitti:

        "Miksi sinä minua valehtelusta syytät?Ei minulla ollut suu vaahdossa enkä valehdellutkaan kun kysyin asiasta. "

        Nykyään Eerika hyökkää toisen kimppuun kuin "raivo härkä" eikä kykene enää keskustelemaan.

        Surullista tässä on se, että Kuusenjuuret tukee häntä. Kuusenjuuren pitäisi tiedostaa Eerikan ongelmat ja tukea häntä näissä ongelmissa - ei lietsoa lisää ongelmia.

        Voi poijjaat mitä analyysiä. Huumorimmeisiä taijat olla ?? :D


      • HomostelySyntiäTässäMoi kirjoitti:

        Olet syntihyväksyjiin kuuluva ihminen? Onko tämä oikealla tavalla sanottu sinusta?

        Etkös sinäkin ole syntihyväksyjä, nimittäin jos olen oikein Raamattuni lukenut niin siellä on aika paljonkin sitä syntilistaa ?

        Oletko siis , sinä täysin nuhteeton ja puhdas koska miten miten muuten voisit , "tuomita toisia" ai...niin, ethän muutenkaan voisi, ellet ole vähintään Jeesus ?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Voi poijjaat mitä analyysiä. Huumorimmeisiä taijat olla ?? :D

        No otat just silleen kuten olen sanonnu, ei muuta kuin nenää ylöspäin. Kateudenhan joutuu ansaitsemaan.


      • nähty.on kirjoitti:

        No otat just silleen kuten olen sanonnu, ei muuta kuin nenää ylöspäin. Kateudenhan joutuu ansaitsemaan.

        Juu näin se on? Aika humorististahan tuollainen analyysi on :)


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Juu näin se on? Aika humorististahan tuollainen analyysi on :)

        Niin, eipä noita ainakaan kannata tosissaan ottaa mutta onhan se jo, että jotakuta sinunkin kirjoitukset ja kokemukset noin paljon harmittaa. No ehkä huomaat, että et sinä vielä niin heikoilla olekkaan, vaikka eihän vahingoniloakaan sopisi tuntea mutta toisaalta jos vaikeimmilla hetkillä löytyy vielä joku sellainen joka ilkeämielisesti kadehtii, no ainakaan ei tarvitse miettiä olisiko oma sydän muuttunut kylmäksi ;)

        Elämänkokemus&ilkeämielisyys, nehän ei ole toistenta synonyymeja ;)


      • nähty.on kirjoitti:

        Niin, eipä noita ainakaan kannata tosissaan ottaa mutta onhan se jo, että jotakuta sinunkin kirjoitukset ja kokemukset noin paljon harmittaa. No ehkä huomaat, että et sinä vielä niin heikoilla olekkaan, vaikka eihän vahingoniloakaan sopisi tuntea mutta toisaalta jos vaikeimmilla hetkillä löytyy vielä joku sellainen joka ilkeämielisesti kadehtii, no ainakaan ei tarvitse miettiä olisiko oma sydän muuttunut kylmäksi ;)

        Elämänkokemus&ilkeämielisyys, nehän ei ole toistenta synonyymeja ;)

        "Elämänkokemus&ilkeämielisyys, nehän ei ole toistenta synonyymeja ;)"

        Eivät olekaan. Eikä elämänkokemus aina tuo viisauttakaan :)


      • analyysiävähän
        nähty.on kirjoitti:

        Niin, eipä noita ainakaan kannata tosissaan ottaa mutta onhan se jo, että jotakuta sinunkin kirjoitukset ja kokemukset noin paljon harmittaa. No ehkä huomaat, että et sinä vielä niin heikoilla olekkaan, vaikka eihän vahingoniloakaan sopisi tuntea mutta toisaalta jos vaikeimmilla hetkillä löytyy vielä joku sellainen joka ilkeämielisesti kadehtii, no ainakaan ei tarvitse miettiä olisiko oma sydän muuttunut kylmäksi ;)

        Elämänkokemus&ilkeämielisyys, nehän ei ole toistenta synonyymeja ;)

        "Niin, eipä noita ainakaan kannata tosissaan ottaa mutta onhan se jo, että jotakuta sinunkin kirjoitukset ja kokemukset noin paljon harmittaa. "

        Siinä mielessä olet nyt väärässä, että eihän ilkeily keskustelun kannalta harmita ollenkaan. Toivehan on se, että keskustellaan asiallisesti siitä asiasta mikä on päällänsä :))


        "Elämänkokemus&ilkeämielisyys, nehän ei ole toistenta synonyymeja ;)"

        Näinhän se on!

        Mutta jospa nyt sitten voidaan taas ottaa tapeetille se itse asia ja ihan voit lopettaa ilkeilyn ja samaa esitän tässä myös Eerikalle.

        Hyvin voimme tässä olla sopuisia ja keskustella siitä miten voidaan keskustella. Tästähän tuossa aloituksessa oli kyse.


    • uusiHomoLaatu

      Mikä on homosynteesi? Joku synteettinen homo?

      • Jep, vähän sama kuin emergenssi.

        Tai vaikka antiteesi...tohon sitten vaikka holistinen teoria kylkeen ja siis, tuo ei tarkoita "kupin ottamista" vaikka toki vähän samanlainen sana onkin .


    • Tämä palstahan on luterilaisuus palsta joten , ihan siitä näkökohdasta niin pahimmat solvaajat löytynevät kyllä "karismaattisemmista piireistä" jotka tulevat tänne arpomaan ihmisiä , kuka milloinkin on saunaosastolle matkalla. Joten jos ihan tarkkoja oltaisiin niin he ovat "niitä tunkeilijoita" koska useinkaan luterilaisuutta ei täällä hehkuteta kuten ei luterilaisiakaan, jotka kuitenkin suomessa uskonnollinen enemmistö.

      • Täsmälleen näin, jokainen ihminen, ateistikin, on kuullut Raamatun varoittavan "saunaosastolle" tuomitsemisista niinkuin toisen jokapäiväisten vikojen kaivamisesta ennenkuin on kaivellut jokapäiväisiä omia vikojaan.


      • sage8 kirjoitti:

        Täsmälleen näin, jokainen ihminen, ateistikin, on kuullut Raamatun varoittavan "saunaosastolle" tuomitsemisista niinkuin toisen jokapäiväisten vikojen kaivamisesta ennenkuin on kaivellut jokapäiväisiä omia vikojaan.

        Malkako se sagen silmässä taas hiertää 🤗❓


      • sage8 kirjoitti:

        Täsmälleen näin, jokainen ihminen, ateistikin, on kuullut Raamatun varoittavan "saunaosastolle" tuomitsemisista niinkuin toisen jokapäiväisten vikojen kaivamisesta ennenkuin on kaivellut jokapäiväisiä omia vikojaan.

        Näinpä. Toki avoimella palstalla lähes kaikki sortuvat toisinaan asiattomuuksiin (kuten allekirjoittanutkin) mutta tämän palstan suurin riesa lienee ne itseänsä "niin paljon parempina pitäjät"


      • nähty.on kirjoitti:

        Näinpä. Toki avoimella palstalla lähes kaikki sortuvat toisinaan asiattomuuksiin (kuten allekirjoittanutkin) mutta tämän palstan suurin riesa lienee ne itseänsä "niin paljon parempina pitäjät"

        Ilmoittaudun myös tuohon asiattomia välillä viljelevien joukkoon mutta totta tuo mitä sanot , että nämä "synnittömät" ovat todella riesana monessa ketjussa. Ainakin yksi tai kaksi heistä.


      • sage8 kirjoitti:

        Ilmoittaudun myös tuohon asiattomia välillä viljelevien joukkoon mutta totta tuo mitä sanot , että nämä "synnittömät" ovat todella riesana monessa ketjussa. Ainakin yksi tai kaksi heistä.

        Rasittaako sinua se, että jotkut ovat synnittömiä 😳❓


      • nähty.on.ei.kirj
        usko.vainen kirjoitti:

        Rasittaako sinua se, että jotkut ovat synnittömiä 😳❓

        Ei taas ole vissiin ihan sitä Raamattua , sitten kuitenkaan luettu ? huoh.....


      • nähty.on.ei.kirj kirjoitti:

        Ei taas ole vissiin ihan sitä Raamattua , sitten kuitenkaan luettu ? huoh.....

        Sagen varmaan pitäisi lukea koska väittää jonkun olevan synnitön, eiks niin 😳❓


      • kielellisiä.perusjuttuja
        usko.vainen kirjoitti:

        Sagen varmaan pitäisi lukea koska väittää jonkun olevan synnitön, eiks niin 😳❓

        Ei Sage ole sellaista väittänyt, sillä hän laittoi sanan "synnittömät" lainausmerkkien sisään.


      • kielellisiä.perusjuttuja kirjoitti:

        Ei Sage ole sellaista väittänyt, sillä hän laittoi sanan "synnittömät" lainausmerkkien sisään.

        Jaa, että olet sagen puhetorvi. No, sinä varmaan nyt sitten selität mitä hön tarkoittaa 😳❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Jaa, että olet sagen puhetorvi. No, sinä varmaan nyt sitten selität mitä hön tarkoittaa 😳❓

        Mistäköhän tuollaisenkin "poimit" no kyllähän sinun luulisi ymmärtävän jos tulee painovirhepaholaisia kun , etkös aika hiljattain selittänyt, et olet "vähän sellainen puoliksi" ja mitä nyt seurasin, niin, et missään nimessä maahantunkeutujia ;)

        Tosin ihan vinkkinä suosittelen sitä Raamatun lukemista, ei siksi, että se sinut onnelliseksi välttämättä tekisi mutta onhan tuo jo vähän surkuhupaisaa kun, et reppana , edes perusasioita tiedä. Toisaalta kovinkin uskovaisena sitten esiinnyt, no lähinä heitellen ev.lutin ja pertsan kirjoitusten perään aamenet.

        Umpiheteromies (muka) vaan hinkkaa päivät pitkät jotain miesten makaus kohtia ja vieressä on ihan tyhjää....:XD


      • nähty.on kirjoitti:

        Mistäköhän tuollaisenkin "poimit" no kyllähän sinun luulisi ymmärtävän jos tulee painovirhepaholaisia kun , etkös aika hiljattain selittänyt, et olet "vähän sellainen puoliksi" ja mitä nyt seurasin, niin, et missään nimessä maahantunkeutujia ;)

        Tosin ihan vinkkinä suosittelen sitä Raamatun lukemista, ei siksi, että se sinut onnelliseksi välttämättä tekisi mutta onhan tuo jo vähän surkuhupaisaa kun, et reppana , edes perusasioita tiedä. Toisaalta kovinkin uskovaisena sitten esiinnyt, no lähinä heitellen ev.lutin ja pertsan kirjoitusten perään aamenet.

        Umpiheteromies (muka) vaan hinkkaa päivät pitkät jotain miesten makaus kohtia ja vieressä on ihan tyhjää....:XD

        Minä pyysin sinua selittämään sagen puheita, etkö nyt pystykään 😳❓


      • kielellisiä.perusjuttuja
        usko.vainen kirjoitti:

        Minä pyysin sinua selittämään sagen puheita, etkö nyt pystykään 😳❓

        Et pyytänyt häntä selittämään, vaan minua. Älä sekoile.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minä pyysin sinua selittämään sagen puheita, etkö nyt pystykään 😳❓

        Itseasiassa, et pyytänyt minua 😳

        Or är du lite enkla ?


      • kielellisiä.perusjuttuja kirjoitti:

        Et pyytänyt häntä selittämään, vaan minua. Älä sekoile.

        En todellakaan pyytänyt sinulta 😂


      • nähty.on kirjoitti:

        Itseasiassa, et pyytänyt minua 😳

        Or är du lite enkla ?

        Menikö pupu pöksyyn 🐰❓


      • kielellisiä.perusjuttuja
        usko.vainen kirjoitti:

        En todellakaan pyytänyt sinulta 😂

        Kyllä pyysit.
        "Jaa, että olet sagen puhetorvi. No, sinä varmaan nyt sitten selität mitä hön tarkoittaa 😳❓"


      • kielellisiä.perusjuttuja kirjoitti:

        Kyllä pyysit.
        "Jaa, että olet sagen puhetorvi. No, sinä varmaan nyt sitten selität mitä hön tarkoittaa 😳❓"

        Meneekö nikkisi sekaisin 😂❓


      • kielellisiä.perusjuttuja
        usko.vainen kirjoitti:

        Meneekö nikkisi sekaisin 😂❓

        Ei mennyt. En ole Sage enkä nähty.on. Sinulla meidän nikit menivät sekaisin kuten yllä voi todeta.


      • kielellisiä.perusjuttuja kirjoitti:

        Ei mennyt. En ole Sage enkä nähty.on. Sinulla meidän nikit menivät sekaisin kuten yllä voi todeta.

        Samasta puusta olette 😂


      • kielellisiä.perusjuttuja
        usko.vainen kirjoitti:

        Samasta puusta olette 😂

        Mielummin olen heidän kanssaan samasta puusta kuin sinun kanssasi.


      • kielellisiä.perusjuttuja kirjoitti:

        Mielummin olen heidän kanssaan samasta puusta kuin sinun kanssasi.

        Tämä sopii minullekin oikein mainiosti 😳


      • ”…pahimmat solvaajat löytynevät kyllä "karismaattisemmista piireistä" jotka tulevat tänne arpomaan ihmisiä…”

        Niin, nämä jotkut uskovat tuntuvat olevan ”ahkeria”. Kävin vilaisemmassa näitä palstoja, ja näissä heitä tuntuu olevan aika tavalla kirjoittamassa, ja samalla näiltä palstoilta on lähtenyt ilmeisesti pois paljon porukkaa? Sillä aika hiljaista tuo keskustelu tätä nykyä tuntuu olevan.

        Adventismi, helluntailaisuus, herätysliikeet, Jeesus, Jumala, Kaste, Katolilaisuus. Sen sijaan kirjoittelu on vilkasta näillä palstoilla : Lestadiolaisuus, Uuslestadiolaisuus, Vanhoillislestadiolaisuus. Ortodoksisuus palstalla tuntuu olevan myös ongelmia, siellä ketjussa ”Niin sääli” mietittävääortodokseille 4.11.2017 22:30 kirjoittaa näin ”Tämä on siis ortodoksisuuden palsta. Tämä on kuitenkin muuttunut joksikin "taistelu/viisastelu/juoru/muunuskoisten"- palstaksi.”

        Sitten seuraavilta palstoilta löytyy joko vähän tai jonkun verran näitä ”karismattikkoja”: Pyhä Henki, Raamattu (hiukan vilkkaampaa), Seurakunnat ja Yleistä kristinuskosta.

        Ateismi, Enkelit, Fundamentalismi, Islam, Jehovan Todistajat, Jumaluus, Juutalaisuus, Kreationismi ja älykäs suunnittelu, Lähetystyö, Maailmanloppu, Mitä kuoleman jälkeen?, Mormonismi, Muinaisuskonnot, Profetiat (aika vilkas). Rajatieto (yllättävän vähän), Rukoukset, Synti, Transhumanismi, Uskonnolliset liikkeet ja yhteisöt (yllättävän vähän), Uskonnon opetus, Uskonnonvapaus, Uskontojen uhrit, Vapaa-ajattelu, Vapaakirkko ja Yleistä uskonnosta.

        Vaikka he ovat täyttäneet noita palstoja sekä tietysti monia muita Suomi24:n palstoja, niin siitä huolimatta he tulevat tänne luterilaisuuspalstalle.

        Olen toisinaan lueskellut muita uskonnollisia palstoja, joissa aiemmin on ollut hyvinkin vilkasta ja monipuolista keskustelua. Kun nämä ”jotkut” sinne siirtyvät, keskustelut jostain syystä alkavat näivettyä ja muut kirjoittavat poistuvat.

        Onko näin etteivät nämä "karismaattisemmista piireistä" olevat vain viihdy keskenään?


      • kommarille
        mummomuori kirjoitti:

        ”…pahimmat solvaajat löytynevät kyllä "karismaattisemmista piireistä" jotka tulevat tänne arpomaan ihmisiä…”

        Niin, nämä jotkut uskovat tuntuvat olevan ”ahkeria”. Kävin vilaisemmassa näitä palstoja, ja näissä heitä tuntuu olevan aika tavalla kirjoittamassa, ja samalla näiltä palstoilta on lähtenyt ilmeisesti pois paljon porukkaa? Sillä aika hiljaista tuo keskustelu tätä nykyä tuntuu olevan.

        Adventismi, helluntailaisuus, herätysliikeet, Jeesus, Jumala, Kaste, Katolilaisuus. Sen sijaan kirjoittelu on vilkasta näillä palstoilla : Lestadiolaisuus, Uuslestadiolaisuus, Vanhoillislestadiolaisuus. Ortodoksisuus palstalla tuntuu olevan myös ongelmia, siellä ketjussa ”Niin sääli” mietittävääortodokseille 4.11.2017 22:30 kirjoittaa näin ”Tämä on siis ortodoksisuuden palsta. Tämä on kuitenkin muuttunut joksikin "taistelu/viisastelu/juoru/muunuskoisten"- palstaksi.”

        Sitten seuraavilta palstoilta löytyy joko vähän tai jonkun verran näitä ”karismattikkoja”: Pyhä Henki, Raamattu (hiukan vilkkaampaa), Seurakunnat ja Yleistä kristinuskosta.

        Ateismi, Enkelit, Fundamentalismi, Islam, Jehovan Todistajat, Jumaluus, Juutalaisuus, Kreationismi ja älykäs suunnittelu, Lähetystyö, Maailmanloppu, Mitä kuoleman jälkeen?, Mormonismi, Muinaisuskonnot, Profetiat (aika vilkas). Rajatieto (yllättävän vähän), Rukoukset, Synti, Transhumanismi, Uskonnolliset liikkeet ja yhteisöt (yllättävän vähän), Uskonnon opetus, Uskonnonvapaus, Uskontojen uhrit, Vapaa-ajattelu, Vapaakirkko ja Yleistä uskonnosta.

        Vaikka he ovat täyttäneet noita palstoja sekä tietysti monia muita Suomi24:n palstoja, niin siitä huolimatta he tulevat tänne luterilaisuuspalstalle.

        Olen toisinaan lueskellut muita uskonnollisia palstoja, joissa aiemmin on ollut hyvinkin vilkasta ja monipuolista keskustelua. Kun nämä ”jotkut” sinne siirtyvät, keskustelut jostain syystä alkavat näivettyä ja muut kirjoittavat poistuvat.

        Onko näin etteivät nämä "karismaattisemmista piireistä" olevat vain viihdy keskenään?

        Olet kommunisti.


    • hyvinvointivalti

      Hyvin usein aivan asiaa

      • Tällä palstalla on myös monia hyviä ja asiallsia ketjuja.


      • niinkö.on

        Nekö joissa sinä ja muut ateistit haukutte uskovia ja Aa:ta?


      • niinkö.on kirjoitti:

        Nekö joissa sinä ja muut ateistit haukutte uskovia ja Aa:ta?

        Etkö sinä sitten muita ketjuja luekaan?


      • unohdit.vastata
        mummomuori kirjoitti:

        Etkö sinä sitten muita ketjuja luekaan?

        Nekö joissa sinä ja muut ateistit haukutte uskovia ja Aa:ta??


      • unohdit.vastata kirjoitti:

        Nekö joissa sinä ja muut ateistit haukutte uskovia ja Aa:ta??

        Ei vaan kaikkia niitä keskusteluja, joissa keskustellaan - eikä käydä tällaisia inkutuksia.


      • pahansuovalle
        mummomuori kirjoitti:

        Ei vaan kaikkia niitä keskusteluja, joissa keskustellaan - eikä käydä tällaisia inkutuksia.

        Sinä et pysty keskustelemaan vaan ainoatanaan haukkumaan uskovia muiden ateitien ja homottajien kanssa.


    • bertilperversson

      Täytyy sanoa, että on kyllä melkoinen palsta, jota joku Kremlin moskovalainen/uskovalainen hallitsee. Antaa tämän trollin pulista omiaan niihin vastaamatta, niin eiköhän hän siitä tokene.

      • PerPerssonsson

        Valitettavasti monet eivät joko tunnista kyseisen trollin multinickejä mitä ilmeisimmistäkään maneereistaan tai sitten eivät välitä. Voihan sitä myös pitää ihan sellaisena sosiaalisena kokeenakin, että tosiaan kokeilee kuinka kauan viitsii inttää kyseisen tapauksen kanssa. Kuten tuossa yllä näkyy, niin kyseinen häirikkö itse viitsii jankuttaa samaa paskaa "uskovien ja AA:n solvaamisesta", "homottajista" jne. Sanoisin, että tuo on niin paatunut tapaus, että ei se tasan varmasti tokene yhtään mistään.

        Parhaiten tuon tapauksen saa kyllä näyttämään kaikille osapuolille piirteensä ihan vain siten, että sinnikkäästi vastaakin hänen typeriin kysymyksiinsä ja muihin jankutuksiinsa. Ei menee aikaakaan kun rekisteröity nimimerkkinsä katoaa keskustelusta vähintään joksiaikaa, ja spamminickiarmeija hilluu laudalla huutelemassa homottajista ja sensellaisista. Silloin tietää kyllä, että osui ja upposi! Ja paska PR tapauksen tiimoilta menee tietysti Patmoksen suuntaan. Mikäs siinä.


    • uskookokannatatte

      ja jos nuo ei siedä ku omasta mielestään ovat uskovaisia.että oo.mitähä lie sillä tiellä.että oo kirkastamassa mitään.liekö tuo edes tarkotus,mut nyt ois aika vaieta.

    • Jospa tämä on se vihon viimeinen oljenkorsi siinä toivossa että jostain löytyisi anteeksiantoa ja vertaistukea oman elämäntuskan keventämiseksi.
      Hirmuinen on se tuskan määrä mikä ihmisten teksteistä näkyy ja kuuluu, eikö juuri täältä luulisi löytyvän armoa ja rakkautta edes hiukan.
      Olisiko jossain joku joka "minuakin" kuuntelisi

    • Aloittajaräyhikselle

      "Miksi juuri tälle palstalle on kasaantunut keskustelukyvyttömien muiden solvaajien ja rääpijöiden porukka?"

      Ei miksikään, koska ei ole kasautunutkaan. Lisäksesi täällä ei oikeastaan ole hirveästi solvaajia, vaan useimmat ovat lähinnä asiallisia... useimmat niistäkin, jotka keskenään ovat eri mieltä. Sinä taas et osaa muuta kuin sovata ja provosoida. Sitä on tämäkin aloitus.

      "Jos et voi sietää uskovia ja uskoa , miksi tulet tänne oksentamaan pahaa oloasi?"

      Kysy sitä peilin edessä hiljaa itseltäsi. Sinähän täällä nimenomaan solvaat toisin uskovia ja epäuskovia minkä kerkiät. Emme me muut voi sitä tietää, mikä sinut on noin häiriintyneeksi tehnyt.

      Ehkä kaipaat huomiota täältä, kun et sitä kai mistään muualta saa. Ehkä, kuten sanoit, vain oksennat tänne pahaa oloasi. Ehkä et itsekään tiedä, miksi olet tuollainen. Et sinä tällä ainakaan ole luterilaisuudesta keskustelemassa, se on tullut selväksi.

      • crazy-mad-insane

        Onhan se hyvä, että johonkin oksentaa pahaa oloaan. Parempi sekin, kuin olla jonkun ostarin nurkalla mättämässä ohikulkijoita pataan/ryöstämässä mummoja. Täällä palstalla näitä pienestä herneen nenään vetäjiä piisaa, niin käyhän tämä viihteestä.


    • Itse lakkasin käymästä ateistien palstalla, koska siitä oli muodostunut uskovaisiksi ilmoittautuneiden oksennuspaikka. Siellä he kävivät räyhäämässä ja haukkumassa ei-uskovia ja etenkin ateisteja tyhmiksi, koska nämä eivät heidän mukaansa ymmärrä "elävässä uskossa" olevia.

      Tai väittävät Raamatussa olevan ristiriitaisuuksia, joita taas uskovien mielestä ei ole lainkaan. Eli heidän mielestään Raamattua tutkivat teologitkin ovat väärässä, mutta vain ei-uskovat ovat väärässä tyhmyytensä vuoksi! Se on sitä tunnettua ja pettämätöntä fundamentalistilogiikkaa!

      Uskisten kielenkäyttö oli myös sitä luokkaa, mihin on luterilaisuuspalstallakin totuttu, tosin "puhtaaksiviljellymmässä" muodossa.

      Mitä taas tuohon tunnettuun palstahäirikköön tulee, niin yhdyn PerPerssonssonin kommenttiin: " Valitettavasti monet eivät joko tunnista kyseisen trollin multinickejä mitä ilmeisimmistäkään maneereistaan tai sitten eivät välitä". Väittäisin että tunnistavat, ja moni on puuttunutkin, mutta siitä on seurannut sellainen "sivupersoonanickien" hyöky, että ovat katsoneet paremmaksi jättää puuttumatta, periaatteella "antaa p*skan olla".

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe