https://yle.fi/uutiset/3-9975060
Pistetään mummeli pihalle.
Tampereella nääs
14
125
Vastaukset
Se etu noissa kerrostalo-osakkeissa on että osakkeenomistajalla ei ole kuin paperi, joten seinät, katto ja lattiat ovat taloyhtiön omaisuutta. Eikun ulos.
- talo.tontilla
Näin on, siksipä minäkään en mitään kerrostalo-osaketta osta, omakotitalossa on kaikki omaa. Jopa tonttikin.
- skjdksdj
Kaupungin se tontti on, se voi pakkolunastaa sen mikäli talosi viereen tulee moottoritie tai pyörätie tai juoppopuisto.
- eikä.olekaan
skjdksdj kirjoitti:
Kaupungin se tontti on, se voi pakkolunastaa sen mikäli talosi viereen tulee moottoritie tai pyörätie tai juoppopuisto.
Eipähän vaan ole.
- törkeääuutisointia
Miksi jutusta on poistettu asuntoosakeyhtiön nimi? Riidan molempien osapuolien nimet on syytä uutisoida. Nyt yksi osakas saatetaan huonoon valoon koko kansan silmissä, vaikka häätöpäätöksen erittäin heppoisin perustein teki asunto-oy. Lude tai muu kotieläin ei voi olla häädön syy.
- vihjettä
Hämeenpuiston ja Puutarhakadun risteys.
- sauli.jelppaa
Mummeli oli pistäny resitentille postia.
- pitkin.ja.poikin
Ja oikein ruutupaperille.
- sskjdksjdkj
Tampereella on useampi tuollainen taloyhtiö. Kaverini asui siellä keskustassa ja pelkäsi että alkaa oikeusrumba erään pikkujutun takia ( en kerro minkä, mutta ei vaikuttanut asunnon rakenteisiin saatikka ollut luteista kyse. oli myös väliaikainen haitta). Mutta hanakasti tosiaan käyvät oikeutta sieelläpäin osakkeenomistajia vastaan. Siinäkin taloyhtiössä oli siis jatkuvasti käynnissä jotain, ovat ilmeisen varakkaita taloyhtiöitä muuten en käsitä.
- Hggbnn
Taloyhtiön lakimies vastuuseen. Suomessa ei saa sietää tällaista
- hyötyjätesiin
Nyt pitää kaivaan esiin hyötyjät. Onko Tampere mukana juonessa evakuoimassa vanhuksen asunto-omaisuutta? Käykö asuntokauppa tällä hetkellä niin huonosti, että joku laskeskelee saavansa vanhuksen asunnot edullisesti?
Häätöpäätös on hyvin vakava asia. Oikeuden lopullista tuomiota voidaan pitää ennakkopäätöksenä tulevissa vastaavissa tapauksissa. Kuka tahansa saattaa joutua häädetyksi, jos ötökät ja siivoamatta jättäminen on laillinen häätöperuste.- ei.takarajaa
Häädöilläkin on aikansa.
- jo.joutaa
Hoitolaan jo joutaa.
Kirje resitentille.
”Resitentille,
Rohkenen pyytämään apua teiltä. Olitte silloin vain Sauli Niinistö, kun teillä oli toimisto Puutarhakadun ja Kuninkaankadun kulmassa. Olin keittämässä siellä kahvia ja tarjoilemassa. Moni kysyi ketä äänestän, minulla oli aina sana valmiina, totta kai Saulia äänestätte, hänhän on sopivin ehdokas tähän korkeaan virkaan.
Nyt pyytäisin teiltä apua, kun täällä missä minä asun oli remontti, olin evakossa Orivedellä Tiinan tuvalla. Sitten kun kotiin piti palata, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja teki selväksi, etten pääse omaan omistamaani asuntoon ilman että maksan 15 000 euroa talon hallitukselle, ja minä maksoin, että pääsin kotiin.
Nyt minua uhkaa häätö 15.12.2017. Ensin päivämäärä oli 22.11., mutta tuomari sai sitä siirrettyä. Olen sanonut, että minä en kotoani lähde kahtena kappaleenakaan. En tiedä yhtään, minne aikovat minut viedä.
Joten nyt pyytäisinkin korkeasti kunnioittaen presidenttiä puuttumaan tähän, ettei minua saa kotoani viedä. Sanoivat, että minulla on likaista niin ei kyllä ole. Minulla on vain sekaista. Kaaduin kadulla ja vietiin Acutaan, mistä minut kuljetettiin Hatanpään sairaalaan, missä olin pari viikkoa.
Nyt tämä hallituksen puheenjohtaja ajaa minua jouluksi pois omasta kodistani. En aio lähteä. Toivon, että puuttuisitte tähän, että saisin olla kotonani. Tulen täällä kyllä toimeen, minulla käy kotiapuja kolme kertaa päivässä, aamulla, päivällä ja illalla.
Jään odottamaan vastausta.
Terveisin Liisa Tiukka (Tiukka muija)
P.S. Odotan kutsua Linnan juhliin ensi vuonna”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2822574Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001379- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797