Tuijotin noin 20v sandwich artistin tiukkaa pyllyä kun hän kumartui poimimaan uutta chipotle tölkkiä jostain takakaapista. Tyttö huomasi tämän ja mulkaisi minua vihaisesti. Subin saatuani menin pöytään istumaan ja hymyilin kuin voittaja.
Subway tyttö
26
477
Vastaukset
- sallittuvainkomeille
Raastuvassa tavataan koska miituu.
- MPallas
Hän haluaa tulla arvostetuksi ihmisenä, jolla on mielipiteet ja tunteet. Hän ei halua tulla kohdelluksi minään lihakimpaleena. Varsinkin kun et ole yhtään IHQ!
- hyvähuomio
Niinpä. Varsinkin kun aloittaja ei ollut yhtään ihq. Sehän siinä.
Subit on hieman ylihinnoilteltuja.
Halvemmalla saa paremman makusen ja täyttävämmän rullakebabin.
Ja kummatki ihan yhtä terveellisiä. :DÄtmielämän tähtihetkiä.
- hcätmi
Minun 40 naispuolinen työkaverini myönsi viime vuonna firman pikkujouluissa tuijottelevansa peppuani kun kurkotan poimimaan mappeja ylähyllyltä.
- frghdgf
Nyt pistät #metoo
- hcätmi
frghdgf kirjoitti:
Nyt pistät #metoo
Laitoin jo Facebookkiin, ja se sama työkaverinainen tykkäsi päivityksestäni.
- Normaalinainen
En ymmärrä miksi miehet käy jossain subwayssa. Eikö mies osaa tehdä itse ruokaa. Ei ihme kun lihovat kun syovät kalori roskaa ja sitten itkevät kun eivät naisia saa.
- hcätmi
Täytyyhän sitä "uskaltaa elää".
Sitä paitsi normaalinainen on lihava nykyään. - iutfjnvxgjygghv
Ensinnäkin ilman kaloreita kuolisi, mutta subit eivät kylläkään ole mitään roskaruokaa, toki riippuu milaisen ottaa. See jonkun ikilaihiksella olevan akan salaatti kilolla leipäkuutioita ja litralla kastiketta on huomattavasti huonompi vaihtoehto.
Minun täytyy tunnustaa se, että olen kolme kertaa ehdottamut Subwayn artistille treffejä. Ensimmäinen sanoi, että olisi suostunut treffeille, mutta hänellä on valitettavasti poikaystävä. Kaksi muuta asui avoliitosta ja ilmoittelivat sitä, että avopuoliso ei oikein treffeistä pitäisi. Se kolmas sanoi, että kaikki muutkin hänen Subwaynsä tytöistä on järjestään varattuja. Joensuussa kolme Subwaytä ja mahdollisesti se ei kaikissa pidä paikkansa, mutta kenties monet näistä Suomen Subwayn hyvännäköisistä naisista on varattuja?
En tiedä kannattaako heille ehdotella mitään tai kovin seksistisesti suhtautua. Saa sitä jutella heidän kanssaan, mutta kovin seksistinen suhtautuminen ei ole hyvästä. Kun olin kiltisti viime vuonna niin kolmelta Subwayböönältä joululajan: pienen pullon alkoholia ja suklaakonvehteja. Lisäksi oli mukana vähän seksistinen huumorikortti, jossa toivotettiin hyvää joulua!Mähän pääsin aiemmin tänä vuonna puikottamaan Subwayn työntekijää kun tilatessani Subia sanoin hänelle että "tuplajyystöllä kiitos!" Hän ymmärsi mitä tarkoitin ja tuli illalla mun mestoille. Mimmi oli kuulemma varattu joten siinäpähän hänen poikaystävänsä joutui nuolemaan jämät. Heh heh! Tai no, veikkaan että mimmillä oli varmaan mystistä "päänsärkyä" jonkin aikaa sen jälkeen kun oli kerran päässyt tatuoitukaluisen penetraattorin käsittelyyn!
Sähän voit Make muistuttaa tota Subwayn työntekijän poikaystävää siitä, kuinka hänen tyttöystävällä ja sulla onkin yhteinen historia:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
DarkFear kirjoitti:
Sähän voit Make muistuttaa tota Subwayn työntekijän poikaystävää siitä, kuinka hänen tyttöystävällä ja sulla onkin yhteinen historia:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Joo tiedän kyllä tyypin henkilöllisyyden. Vois kyllä joku päivä käväistä vaikkapa sen työpaikalla jossain ihme tietokonealan firmassa ja vähän virnuilla sille sen työkaverien silmien alla :))))))))))))
"Kai sä tiesit että mulla ja **nnalla on yhteistä historiaa?"
"No miltäs ne mun jämät maistuu? Kjäh häh hää"
"Kuinka mieluusti tai helposti **nna antaa sulle kakkosta?"
"Eikös toi parkkiksella oleva farmari-Golf ole sun? Mulla muuten on GMC Sierra. Kjäh häh hää!"paksuniska-make kirjoitti:
Joo tiedän kyllä tyypin henkilöllisyyden. Vois kyllä joku päivä käväistä vaikkapa sen työpaikalla jossain ihme tietokonealan firmassa ja vähän virnuilla sille sen työkaverien silmien alla :))))))))))))
"Eikös toi parkkiksella oleva farmari-Golf ole sun? Mulla muuten on GMC Sierra. Kjäh häh hää!"Niin tämä ATK-alan mies joutuukin varmaan Timpan tavoin tyytymään sun ja muiden Penetrators MC:n miesten jämiin:))))))))))))))))))))))))))))))))
Voi olla myös mahdollista, että tulevaisuudessa hän ei välttämättä ole niiden "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))paksuniska-make kirjoitti:
"Eikös toi parkkiksella oleva farmari-Golf ole sun? Mulla muuten on GMC Sierra. Kjäh häh hää!"Tuttavapiirilläsi on aika voimakas taipumus tarkastella maailmaa eri automerkkien ja erilaisten korirakenteiden suunnasta. Darkfear ei oikeastaan muuten kuulu joukkoon, mutta tästä viehtymyksestä huomaa kaverin olevan samasta puusta.
t: nissanmicramies :)DarkFear kirjoitti:
Niin tämä ATK-alan mies joutuukin varmaan Timpan tavoin tyytymään sun ja muiden Penetrators MC:n miesten jämiin:))))))))))))))))))))))))))))))))
Voi olla myös mahdollista, että tulevaisuudessa hän ei välttämättä ole niiden "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))Niin unohdin muuten mainita että tällä mimmillä on nykyisin masu asukki, jonka isä tämä nörtti luulee olevansa. Tai ehkä onkin. Tai sitten ei :)))))))))))))))))))))))))))))))
Pääasia että tän tyypin autossa on Isofix-valmius lastenistuinta varten ja takaluukkuun mahtuu Prisman ostoskasseja :))))))))))))))))))))))))))))))))
- OletkoHomo
Mikset nainut sitä?
- mies_86__
Palstan taso on selvästi noussut viime kerrasta kun kävin :DDD
Oivoi, voi...
Minä olen kylläkin sitä mieltä että miehisyys mitataan sen perusteella miten mies kykenee huolehtimaan perheestään ja perheen kuluista. Ja ehkä osaltaan myös auton CO2-päästöjen perusteella
Olen huomannut että perhettä perustaessa jollain täysin epäolennaisilla penislihasreeni-tuloksilla ei ole juurikaan merkitystä.Tärkeintä on sisäistää filosofia että kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa. Se on meidän perheen motto :)
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Oivoi, voi...
Minä olen kylläkin sitä mieltä että miehisyys mitataan sen perusteella miten mies kykenee huolehtimaan perheestään ja perheen kuluista. Ja ehkä osaltaan myös auton CO2-päästöjen perusteella
Olen huomannut että perhettä perustaessa jollain täysin epäolennaisilla penislihasreeni-tuloksilla ei ole juurikaan merkitystä.Nyt menet Timppa ostamaan uuden kaasulla kulkevan Octavian perheellesi. CO2-päästöt on alle 100 g/km. Vai joko sulla on sellainen?
- samanjauhamista
Eikö mielikuvitus riitä kehittämään näitä hahmojasi?
- EdesUnissa
Aloittaja hymyili voittajana saatuaan Subin ? Annan hyvän neuvon. Kiinnostavalle perseelle kannattaa sanoakin jotain. Jos ei mitään muuta, niin vaikka : "Anteeksi, en saanut silmiäni irti"
Useasti naiset eivät loukkaannu jos osoitat mielenkiintoa naista kohtaan. Nythän sinä oikeastaan katsoit häntä näyttelyesineenä, kuten olisit tilanteessa korkea-arvoisempi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268