Uskovainen...

oletko sinä minulle se pahantahtoinen moraalinvartija?

Täällä eräs kokee että on Jumalan asialla ja varoittaa muita olemasta eri mieltä kuin mitä hän pitää oikeana tai tulee pahat paikat.

Koetko että Jumala kostaa sinulle tapahtuneet loukkaukset?:)

Olet ikään kuin maailman napa ja kaiken keskipiste joita uskosta osattomat vainoavat?

Niin kuin lähettiläskin on monesti itsestään puhunut.

Tää on vain keskustelupalsta mutta ikävä kyllä myös näyttö siitä miten uskovaiset ajattelevat.

Tälle palstalle hyytyi minun rakkaususkoni-kun ei muutkaan niin miksi minä vain rakastaisin. Totuuden puolustamisesta puhutaan mutta se vaan näyttää niin kovalta.

5

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Freshwater

      Saanko kysyä, että mikä/kuka on uskosi kohde?

      • Hei fresh water. Minun uskoni kohde on maailmankaikkeuden Luoja, onko sinun uskosi kohde Raamattu?
        En pidä mahdottomana sitä etteikö maailmankaikkeuden Luoja voisi ottaa yhteyttä ihmiseen.


      • Freshwater
        auroraboreallis kirjoitti:

        Hei fresh water. Minun uskoni kohde on maailmankaikkeuden Luoja, onko sinun uskosi kohde Raamattu?
        En pidä mahdottomana sitä etteikö maailmankaikkeuden Luoja voisi ottaa yhteyttä ihmiseen.

        Minun uskoni kohde on Raamatun Jeesus, koska vain hänen kauttaan voidaan lähestyä maailmankaikkeuden Luojaa. Luoja on ilmoittanut itsenä Raamatussa. Eli jos haluamme oppia tuntemaan häntä ja hänen tahtoaan, niin se onnistuu vain Raamatun kautta.

        Eikö olisikin hassu ajatus, että sinä tai joku muu, haluaisi itse määritellä, kuinka maailmankaikkeuden Luojaa tulee palvella? Todellisuudessa silloin on kyse siitä, että itsekäs ihminen haluaa muovata itselleen mieluisen jumalan omantuntonsa tyydyttämiseksi. Eli elää oman tahtonsa mukaan ja uskoa Luojaan. Se on uskonnnollisuutta. Siksi tulee uskoa Jeesukseen Herranaan, eikä tehdä Luojasta itselleen "palvelijaa".


      • auroraeikirj
        Freshwater kirjoitti:

        Minun uskoni kohde on Raamatun Jeesus, koska vain hänen kauttaan voidaan lähestyä maailmankaikkeuden Luojaa. Luoja on ilmoittanut itsenä Raamatussa. Eli jos haluamme oppia tuntemaan häntä ja hänen tahtoaan, niin se onnistuu vain Raamatun kautta.

        Eikö olisikin hassu ajatus, että sinä tai joku muu, haluaisi itse määritellä, kuinka maailmankaikkeuden Luojaa tulee palvella? Todellisuudessa silloin on kyse siitä, että itsekäs ihminen haluaa muovata itselleen mieluisen jumalan omantuntonsa tyydyttämiseksi. Eli elää oman tahtonsa mukaan ja uskoa Luojaan. Se on uskonnnollisuutta. Siksi tulee uskoa Jeesukseen Herranaan, eikä tehdä Luojasta itselleen "palvelijaa".

        Niin.
        Minä käsitän niin että rakkaus oli se mitä Jumala tahtoi. Se tuli Raamatusta kun uskoon tulin 20 vuotta sitten.
        Tunsin pyhän hengen -yliluonnollisena rauhana, ja käsinä sairaan maksan päällä. Minä parannuin... kun rukoilimme paljon.

        Huokaus.. siitä huolimatta on vaikea uskoa että Jumala toimisi vastoin luomiaan luonnonlakeja. On vaikea uskoa Raamattuun, toisaalta voisin nostaa sen nyt tähän pöydälle jo vähän uskoen.


      • JeesusVoiKaiken

        Ihmeiden kohdalla sekä Raamatun aikaan että sen jälkeen Jumalan, alan aina ylittää luonnonlait siks niitä ihmeeksi kutsutaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe