oletko sinä minulle se pahantahtoinen moraalinvartija?
Täällä eräs kokee että on Jumalan asialla ja varoittaa muita olemasta eri mieltä kuin mitä hän pitää oikeana tai tulee pahat paikat.
Koetko että Jumala kostaa sinulle tapahtuneet loukkaukset?:)
Olet ikään kuin maailman napa ja kaiken keskipiste joita uskosta osattomat vainoavat?
Niin kuin lähettiläskin on monesti itsestään puhunut.
Tää on vain keskustelupalsta mutta ikävä kyllä myös näyttö siitä miten uskovaiset ajattelevat.
Tälle palstalle hyytyi minun rakkaususkoni-kun ei muutkaan niin miksi minä vain rakastaisin. Totuuden puolustamisesta puhutaan mutta se vaan näyttää niin kovalta.
Uskovainen...
5
191
Vastaukset
- Freshwater
Saanko kysyä, että mikä/kuka on uskosi kohde?
Hei fresh water. Minun uskoni kohde on maailmankaikkeuden Luoja, onko sinun uskosi kohde Raamattu?
En pidä mahdottomana sitä etteikö maailmankaikkeuden Luoja voisi ottaa yhteyttä ihmiseen.- Freshwater
auroraboreallis kirjoitti:
Hei fresh water. Minun uskoni kohde on maailmankaikkeuden Luoja, onko sinun uskosi kohde Raamattu?
En pidä mahdottomana sitä etteikö maailmankaikkeuden Luoja voisi ottaa yhteyttä ihmiseen.Minun uskoni kohde on Raamatun Jeesus, koska vain hänen kauttaan voidaan lähestyä maailmankaikkeuden Luojaa. Luoja on ilmoittanut itsenä Raamatussa. Eli jos haluamme oppia tuntemaan häntä ja hänen tahtoaan, niin se onnistuu vain Raamatun kautta.
Eikö olisikin hassu ajatus, että sinä tai joku muu, haluaisi itse määritellä, kuinka maailmankaikkeuden Luojaa tulee palvella? Todellisuudessa silloin on kyse siitä, että itsekäs ihminen haluaa muovata itselleen mieluisen jumalan omantuntonsa tyydyttämiseksi. Eli elää oman tahtonsa mukaan ja uskoa Luojaan. Se on uskonnnollisuutta. Siksi tulee uskoa Jeesukseen Herranaan, eikä tehdä Luojasta itselleen "palvelijaa". - auroraeikirj
Freshwater kirjoitti:
Minun uskoni kohde on Raamatun Jeesus, koska vain hänen kauttaan voidaan lähestyä maailmankaikkeuden Luojaa. Luoja on ilmoittanut itsenä Raamatussa. Eli jos haluamme oppia tuntemaan häntä ja hänen tahtoaan, niin se onnistuu vain Raamatun kautta.
Eikö olisikin hassu ajatus, että sinä tai joku muu, haluaisi itse määritellä, kuinka maailmankaikkeuden Luojaa tulee palvella? Todellisuudessa silloin on kyse siitä, että itsekäs ihminen haluaa muovata itselleen mieluisen jumalan omantuntonsa tyydyttämiseksi. Eli elää oman tahtonsa mukaan ja uskoa Luojaan. Se on uskonnnollisuutta. Siksi tulee uskoa Jeesukseen Herranaan, eikä tehdä Luojasta itselleen "palvelijaa".Niin.
Minä käsitän niin että rakkaus oli se mitä Jumala tahtoi. Se tuli Raamatusta kun uskoon tulin 20 vuotta sitten.
Tunsin pyhän hengen -yliluonnollisena rauhana, ja käsinä sairaan maksan päällä. Minä parannuin... kun rukoilimme paljon.
Huokaus.. siitä huolimatta on vaikea uskoa että Jumala toimisi vastoin luomiaan luonnonlakeja. On vaikea uskoa Raamattuun, toisaalta voisin nostaa sen nyt tähän pöydälle jo vähän uskoen. - JeesusVoiKaiken
Ihmeiden kohdalla sekä Raamatun aikaan että sen jälkeen Jumalan, alan aina ylittää luonnonlait siks niitä ihmeeksi kutsutaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
