Paavalin istuin tärisee

KuukIettaja

"Kymmeniä tuhansia lapsia raiskattu katolisessa kirkossa.Tämän tiedetään tapahtuneen useiden sukupolvine ajan. "

Eli jos Suomessa viittaa paavaliin kirjeisiin on jo perusteltu syy epäillä pedofiiliksi?

http://edition.cnn.com/2017/12/14/asia/australia-child-abuse-commission-recommendations/index.html

12

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matteus18

      Lopun alku.

    • mitäsmuissauskoissa

      AI Paavali on ollu taivaassa jo 2000 vuotta. Raiskaajat on muualta. Paavi taas tarkoittaa suomeksi pappia . Sehän vaan vihkii aviopareja ja opettaa.

    • Meneitseesi

      Sinäkin käytät hyväksesi noita lapsia, vihasi välikappaleena, et myötäntunnosta.

    • InhottavaTotuus

      Onhan tämä jo aikoja sitten ilmoitettu, miksi Jumala hylkäsi papit jo 500 vuotta ennen Jeesuksen syntymää:

      "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan.

      Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

      "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

      Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

      Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

      Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

      • Hyväsuoritus

        Melkein kympin suoritus Teuvo, mutta sinut oli taas helppoa nähdä tekstin laittajaksi kun juuri se totuus puuttui. Luulet olevasi ovela kun sanot valhetta totuudeksi.


    • TUUJÄRKIISI

      Juutalaiset papit oli mokannut. Muslimit raiskaa ja pitää lapsuavioliittoja 4-8 vuotiaita smoin romanit 12 vuotiaat synnyttää lapsia . Kristittyjä on vainottu. Sun pitää erottaa raamatusta kenelle puhutaan. Mihin aikaan mikä vuosi ja muista että tempoeli tuhotttiin syntiensä tähden ja Babylon oli egyptin lisäksi jo karkotettujen kotina synnin tähden . Älä sekota .

    • syyttäjäsyyttääomistasyn

      Näyttää taas olevan että muu uskoisten pahat teot laitetaan kristittyjen syyksi. Jopa tv sarjoissa näytellään kristittyjä jotka murhaa mukanas niin muu uskontoiset eivät Ole oikeasti kristittyjä.

    • omatsyntisi

      Tempoelikin tuhottiin juutalaisismailien syntien tähden . Murhasivat Jeesuksen eivätkä usko tänäpäivänäkään.

    • InhottavaTotuus

      Miksi Paavali hylkäsi Kristuksen?

      "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

      Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

      "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
      Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      • LutunenTeuvovalhe

        No niin Teuvo, sinut tunnistettiin taas.

        No sanopa se totuus!

        Tiedän että se on sinulle mahdottomuus.


      • AamenKiitosDevoit

        Teuvo on helppo tunnistaa totuudesta.

        Jonka poistamiseen tarvitaan siskon poikaa. Ai9noastaan veri sovittaa 14 vuoden eksymyksen.


      • Erikoinenveriryhmä
        AamenKiitosDevoit kirjoitti:

        Teuvo on helppo tunnistaa totuudesta.

        Jonka poistamiseen tarvitaan siskon poikaa. Ai9noastaan veri sovittaa 14 vuoden eksymyksen.

        Ai9-veri?

        Kertoisit joskus sen totuuden Teuvo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe