Mite vois saada poikkiksen.. tai siis ku oon 12/05 ja tyyliin kaikilla mun kavereilla on poikaystävä/tyttöystävä? En haluis olla ainoo jolla ei oo, mut näi tässä vaa on käyny. Mulla on aika huono itsetunto ja oon alkanu miettii et Voisko se vaikuttaa asiaan ku viiltelen yms. Vaikuttaako meikkaaminen jotenki? MIKÄ OIS OIKEE TAPA SAADA POIKA KIINNOSTUU, KERTOKAAA?!????!!!??????
Poikaystävä
16
2541
Vastaukset
- Ikisinkku12v
Ja ei kyllä liity vittuakaan äitiin ja isään ku siinä aihealueesta ollaa mut ihs
- NollaKolme3
Ei tommonen pentu saa vielä poikia kiinnostumaan itsestään..... VITTU 12 😂😂😂😂😂😂😂
- Guccih
Varmasti ei kaikilla kavereilla ole mitää poikaystäviä. Höpö höpö. Itselläni oli tuolloin "tyttöystävä" ja "suhde" oli enemmänkin whatsapp tyylinen. Pari kk sitä kesti, eli eivät nuo tuon ikäisten jutut mitään vakavia ole.
Mutta jos haluat poikaystävän lopeta helvetissä se viiltely, ala ulospäinsuuntautuneeksi ja pukeudu kivasti. Flirttaile ja keimaile pojille. Pidä tyttömäisiä vaatteita. Voit meikata jos et ole luontaisesti kaunis.- Pharvo7
Joka sana totta. Ei kukaan halua mitään itsetuhoista tyttöä jolla on ranteet täynnä arpia. Ja mun mielestä meikkiä ei tarvi jos haluaa poikaystävän.
Käyppä nyt ekaks peruskoulu loppuun, ihan turhaa tollanen. Pilata nuoruutensa tommosseella vaikka voisit yhtä hyvin vielä leikkiä nukeilla. Kyllä sitä ehtii vanhempana...
Voit toki minun kanssa olla, ollaan yhteydessä
- KysyVaikkaMulta
Valitse kuka tahansa 13 vuotias poika kysy että haluuks se panna sua. Jos ensimmäinen ei haluu nii valitse joku muu, lupaan ettei tarvii monelta pojalta kysyy.
- Pharvo7
Ei oo ehkä ihan järkevää tuommonen... ei 05 tytöt oo saamassa keltään 14 vuotiaalta pojalta....
- Pharvo7
Kannattaa odottaa sitä oikeaa poikaa koska jos etit poikaystävää vaan sen takia nii ei siitä tuu mitään. Itellä kokemusta on niistä ala-asteen pikkuromansseista eikä niissä mitään vikaa ollu mutta ihan turhaa tuommonen. Se oikea kyllä tullee sitten myöhemmin jos on tullakseen.
- Jouluja
Heips. Tuu toki jutteleen vaikka snäpissä jesuboyy
:) - jokuhöpöhöpö
En usko, että sinun kavereilla olisi poikaystäviä.
Meikkaaminen ei auta.
Etsi sinulle sopiva poikaystävä. - Pojuvaaa
Onks sul snäp tai kik
- HETEROINPOIKA2018
Laitat tissit tiskiin ja toivot, että mielyttää.
Tieteelliset tutkimukset ovat todenneet poikien kiinnostuneen tytöstä, joka pitää Hello Kitty -napapaitaa nurinpäin. - Jokuoutojätkä
Odotahhan yks tai kaks vuotta nii voit mennä joltai pojalta kysäsee ni varmasti saat pippeliä 🙃
- Anonyymi
Itsehän olen tosi lucky kun tapasin tloml 12 vuotiaana. On toivoa mutta hyvinkin vähän, että löytää niin nuorena sen oikean. Ei mitään kiirettä suhteisiin😂❤️ - 16v tyttö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641208Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1631015- 61868
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67767Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269766Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6731- 65711
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180679Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31655- 29648