Mies haluaa blefaroplastiaan eli alaluomileikkaukseen Tampereella.
Kuka on paras plastiikkakirurgi näitä tekemään? Mitä maksaa?
Arvostaisin kokemuksianne.
Mahtaako hinnassa olla eroa kun esim. Kostiainen leikannee sekä Mehiläisessä että Koskikeskuksessa?
On jo tutkittu, ketkä kuuluvat esteettisiin plastiikkakirurgeihin Suomessa, joku heistä se on varmaan oltava?
Onko mitään edullisia rahoituksia olemassa Tampereen lääkärikeskuksissa, niistä tietoa?
Kiitos!
Paras plastiikkakirurgi alaluomileikkaus Tampere?
7
2811
Vastaukset
- silmäpussukka
Hei, katso netistä mm. plastic surgery center. Siellä kai laserilla voi tehdä leikkauksen ilman näkyviä arpia.
- Plastiikkakirurgiko
Plastiikkakirurgia kysyttiin. Eitaida tuolta löytyä.
- VarokaaPSCtä
Laser muuttaa ihon paperinohueksi ja poistaa rasvan ihon alta.
Toimenpiteen jälkeen silmänaluset tummuvat, koska kaikki verisuonet tulevat näkyviin.
Silmien alle tulee ryppyjen sekamelska, koska jäljelle jää vain roikkuva iho.
Plastic Surgery Centerillä ei ole ammattitaitoa. Ovat saaneet jostain laitteet ja katsoneet youtuben videoita, miten sitä laitetta käytetään. Ei ole ammattitaitoa siinä yrityksessä.
- Blefarot
Joo, plastiikkakirurgia, esteettistä plastiikkakirurgia. Jos kerran naamaa muokataan niin halutaan, että onnistuisi mahdollisimman hyvin.
Kostiainen teki mulle ison leikkauksen.Todella tarkkaa työtä.Suosittelen!
- Roikkuvatyläluomet
En menisi eläkeikäiselle joka tekee samalla tavalla kuin 30 vuotta sitten...paljon on vettä virrannut ja uusia parempia tapoja tullut siinä ajassa. Mutta ehdottomasti plastiikkakirurgille menisin itse.
- Expl
Jos alaluomessa on hyvä jäntevyys ja se napsahtaa vedettäessä heti takaisin silmään kiinni, ei ole suurta väliä millä tunnetulla menetelmällä sitä hoidetaan.
Mutta jos luomi on jo vähän löysä, etsi plastiikkakirurgi, joka tekee sen leikkauksen luomen sisäkautta, jolloin luomen lihasten hermotus ei kärsi.
Näin tekevät ulkonäkkökirurgiaa ammattinaan harjoittavat plastiikkakirurgit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703