ajattelin että menisin Animeconiin jos vaan saan lipun, mutta olisin tulossa yksin niin en tiiä sit D: oon niin ujo etten uskalla mennä puhumaan kenellekään. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja musta on kiva jos tullaan juttelemaan :D näillä näkymin cossaan Levi Ackermania. jos joku muu ois tulossa ja tarvis seuraa niin 🙋 tiiän että on aika aikaista kysyä, mutta sitte jos sen lipun ostan ja joudun vaan nököttämään yksin. ja tiedän etten ole saamassa kestään tutusta kaveria joten sen takia laitoin tänne. Laita siis alas jos olisit mahdollisesti tulossa jos vaan pääset! (laita vaan vaikket seuraa etsisikään, sillä ois kiva tietää joitain jotka olis tulos xD) todella epäselvä teksti, oon tosi huono kirjottamaan tälleen. ja en nyt jostain saanu tota aihetta miksikään muuksi. 😅
yksinäinen vailla seuraa coneihin
jokurandomyksinäinen
1
823
Vastaukset
- allbymyself
Oon aika varmasti tulossa jos vaan rahat riittää lippuun ja juna matkaan. Itellä ei oo sinne kaveria eikä oikeestaan oo ollu mihinkään muuhunkaan coniin. Jos viitit nii laita viestii c: kik: viinakellari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900