ajattelin että menisin Animeconiin jos vaan saan lipun, mutta olisin tulossa yksin niin en tiiä sit D: oon niin ujo etten uskalla mennä puhumaan kenellekään. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja musta on kiva jos tullaan juttelemaan :D näillä näkymin cossaan Levi Ackermania. jos joku muu ois tulossa ja tarvis seuraa niin 🙋 tiiän että on aika aikaista kysyä, mutta sitte jos sen lipun ostan ja joudun vaan nököttämään yksin. ja tiedän etten ole saamassa kestään tutusta kaveria joten sen takia laitoin tänne. Laita siis alas jos olisit mahdollisesti tulossa jos vaan pääset! (laita vaan vaikket seuraa etsisikään, sillä ois kiva tietää joitain jotka olis tulos xD) todella epäselvä teksti, oon tosi huono kirjottamaan tälleen. ja en nyt jostain saanu tota aihetta miksikään muuksi. 😅
yksinäinen vailla seuraa coneihin
jokurandomyksinäinen
1
841
Vastaukset
- allbymyself
Oon aika varmasti tulossa jos vaan rahat riittää lippuun ja juna matkaan. Itellä ei oo sinne kaveria eikä oikeestaan oo ollu mihinkään muuhunkaan coniin. Jos viitit nii laita viestii c: kik: viinakellari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010