Suomessa on eniten lapsettomia miehiä

Onnea_vaan

Eilen kerrottiin, että suomessa on lapsettomia miehiä 25% (siis ohittaneet ”normaalin” isäksi tulemisen iän). Enemmän kuin missään muualla maailmassa tai ainakaan Euroopassa ja luku vain kasvaa tulevaiduusessa kun naiset tykkää matkustella ja miehen pitää olla koulutettu, komea ja varakas vaikka nainen itse olisi vanha ja ruma nolla. Läheskään kaikki miehet eivät ole valinneet lapsettomuuttaan vapaaehtoisesti. Mitä tämä kertoo yhteiskunnastamme?

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005490573.html

Saapa nähdä ovatko koulutetut, hyvätuloiset, suomalaiset lumihiutaleet tai toisaalta taas maahanmuuttajat valmiita maksamaan korkeita veroja harmaahapsien eläkkeiden kustantamiseksi vai siirtyvätkö alemman verotuksen ja kivemman ilmaston maihin töihin. Meistä lapsettomista keski-ikäisistä miehistä kun moni tulee jättämään työnteon ja muun vastuunkannon vähemmälle tulevaiduusessa kun yksin joudumme olemaan joka tapauksessa.

20

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkunainenn

      Suomessa on lapsettomia naisia yli 35 vuotiasta 27%. Kuka mistäkin syystä. Moni siitäkin syystä ettei luotettavaa miestä löydy.

      • tyjhytjk

        Siis yli-ikäiselle marisijalle ei löydy komeaa, koulutettua ja varakasta miestä.


      • Totuus-

        Siitä syystä että miehet on liian rumia rumille naisille. Luotettavuus tuskin on syy koska naiset naivat jännämiehiä jotka jättää naisen heti tiukan paikan tullen ja joka kolmas nainen kokee parisuhdeväkivaltaa. Sanokaa vaan jännämiehiä luotettavaksi.


      • sinkkunainenn
        tyjhytjk kirjoitti:

        Siis yli-ikäiselle marisijalle ei löydy komeaa, koulutettua ja varakasta miestä.

        Ei löydy luotettavaa miestä.
        Eikö lapsettomalle miehelle löydy nuorta missiä kun ei tavisnaiset kelpaa?


      • sinkkunainenn
        Totuus- kirjoitti:

        Siitä syystä että miehet on liian rumia rumille naisille. Luotettavuus tuskin on syy koska naiset naivat jännämiehiä jotka jättää naisen heti tiukan paikan tullen ja joka kolmas nainen kokee parisuhdeväkivaltaa. Sanokaa vaan jännämiehiä luotettavaksi.

        Ehkä tuo 27% on niitä jotka ei niitä jännämiehiä huoli. He eivät löydä luotettavaa miestä. Jos jännämiehen nainen on saanut miehen ja lapsia niin turha niitä on tähän vetää. Tuosta näkee että suurin osa miehistä on jännämiehiä.


      • lkdfsjkg
        sinkkunainenn kirjoitti:

        Ei löydy luotettavaa miestä.
        Eikö lapsettomalle miehelle löydy nuorta missiä kun ei tavisnaiset kelpaa?

        Naisen pitää olla hoikka ja pukeutua kauniisti. On vain normaalia, sivistynyttä käytöstä että pidät huolta terveydestäsi ja huomioit myös muut ihmiset pukeutumisellasi.


      • sinkkunainenn
        lkdfsjkg kirjoitti:

        Naisen pitää olla hoikka ja pukeutua kauniisti. On vain normaalia, sivistynyttä käytöstä että pidät huolta terveydestäsi ja huomioit myös muut ihmiset pukeutumisellasi.

        Kaikki ei ole hoikkia. Ei miehistäkään.
        Kyse oli luotettavuudesta.


    • Ikisinkkumies

      Naisille ei kelpaa tavis mies. Joku saakelin liimatukka pelle kelpaa koska koska sillä on pettäjämiehen maine.

      • nähtytämäkin

        Miehille ei kelpaa tavisnainen. Pitää etsiä parempaa ja parempaa. Jospa kuitenkin tulisi vastaan vielä parempi jne. Ei kemiaa koska pitää pitää vielä vähän valkata ehdokkaita.


      • näinsemenee-
        nähtytämäkin kirjoitti:

        Miehille ei kelpaa tavisnainen. Pitää etsiä parempaa ja parempaa. Jospa kuitenkin tulisi vastaan vielä parempi jne. Ei kemiaa koska pitää pitää vielä vähän valkata ehdokkaita.

        Puhut nyt lähes jokaisesta naisesta ja joistakin miehistä.


      • Ei ätmi ole tavallinen mies. Muutoinhan tavallalliset miehet olisivat ätmejä..Ok, tuo oli kehäpäätelmä...Mutta kyllä kaikki tietää miten outoja nämä ovat, eiväthän nuo huoli edes kaverikseen toista ätmiä, yksinään ovat ja siitä syyttävät naisia..

        Ätmin pitäisi miettiä, että jos hän olisi nainen, niin huolisiko itsensä kaltaisen miehen!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ätmi ole tavallinen mies. Muutoinhan tavallalliset miehet olisivat ätmejä..Ok, tuo oli kehäpäätelmä...Mutta kyllä kaikki tietää miten outoja nämä ovat, eiväthän nuo huoli edes kaverikseen toista ätmiä, yksinään ovat ja siitä syyttävät naisia..

        Ätmin pitäisi miettiä, että jos hän olisi nainen, niin huolisiko itsensä kaltaisen miehen!

        "Ätmin pitäisi miettiä, että jos hän olisi nainen, niin huolisiko itsensä kaltaisen miehen!"

        Ottaisinko naisen, jolla on treenattu kroppa, helvetin hyvä musiikkimaku, hyvät tavat ja on hieman ujo sekä pirun mukava. No totta hitossa!


      • wlfwd kirjoitti:

        "Ätmin pitäisi miettiä, että jos hän olisi nainen, niin huolisiko itsensä kaltaisen miehen!"

        Ottaisinko naisen, jolla on treenattu kroppa, helvetin hyvä musiikkimaku, hyvät tavat ja on hieman ujo sekä pirun mukava. No totta hitossa!

        Onko se mahdotonta miehen kuvitella olevansa oikeasti nainen?

        Tähän asti olen lukenut ( täällä) vain sellaisia viestejä, joissa ilmoitetaan, että jos olisin nainen, niin antaisin pillua itselleni ja muille ätmeille ja sitten samaan hengenvetoon nimitellään naisia lutkiksi..Onko siis niin, että ätmi haluaisi olla lutka? Haluaisi kalifiksi kalifin paikalle. Nythän on prostituutioon tullut mukaan paljon transuja...että siitä vain kokeilemaan.


    • crux

      Ehkä me ollaan siirrytty vähän liian nopeasti peltotöistä tähän ideointiyhteiskuntaan jossa fiilis on tärkein ja positiivisuus ainoa sallittu asenne. Jopa sana "ongelma" on muutettu "haasteeksi". Täytyy olla vähän oman tiensä kulkija jos tässä maailmassa säilyttää terveen järjen ja jalat maassa. Naisilla tuntuu olevan tässä asiassa vähän "haasteita". Normaalina ihmisenä ja tolkun miehenä tuntuu melko levottomalta tämä nykyajan nuori ja nuorehko naisväki.

    • koskeeko

      Ei tule raskaaksi vaikka kuinka takos. Kenessähän se vika onkaan?

      • entiedäen

        Voi olla miehessä tai naisessa jos on kyse parisuhteesta.


      • Koittakaa välillä ilman ehkäisyä.


    • jokumies83

      Tähän julmaan maailmaan en lapsia halua itsekään. Niin kauan kuin kylmät arvot ovat voimissaan esim. työmarkkinoilla ym. niin lapsia en halua.

    • Kaisanoasaa

      Vittu mä haluun lapsen. Mitä se lapsi maksaa?

    • Eiäänestän

      Hullua haluta lasta missään iässä. Voi mennä vaikka tuonne parisuhde tms. palstalle lukemaan miten riidellään siitä ja tästä, ja toinen on aina vääränlainen, eikä se hoida lapsiakaan koskaan eikä ikinä päästä mihinkään. Parempi on matkustella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe