Tietää jo etukäteen mitä ne halua eli seksiä. Ja mielessä pyörii vaan pillu. Miehet on tylsiä ja heidän elämä pyörii naisten ympärillä. He masentuvat jos ei saa naista. En haluaisi olla mies. Naisena on kivaa on paljon harrastuksia ja hyviä ystäviä.
Miehet on tylsiä!
30
172
Vastaukset
- Meetooo
Ei kaikilla naisilla ole harrastuksia ja ystäviä.
- siltikivaa
Ei ne täällä ruikuta silti.
- Iiikkk
siltikivaa kirjoitti:
Ei ne täällä ruikuta silti.
Eihän "ruikuttaminen" ole olennaista vaan ap:n väite että naisilla on kavereita ja miehillä ei.
- fjfjfjd
Ei kaverit seurustelukumppania korvaa seksimielessä.
- sellainen.on.nainen
Seksi on naisen ykkösharrastus ja joka kerta eri ukkoa on saatava. Sitten katselee nenänvarttaan pitkin, kun se osa miehistä jotka eivät saa seksiä säännöllisesti (koska nainen ei hänelle halua antaa) valittaa seksin puutettaan.
- mieshänseon
Eiköhän se mene näin ennemminkin miehillä. Mitä useammin ja useamman kanssa niin sitä isommat meriitit kaveriporukassa. Naiset ei tartte seksiä niin usein kuin miehet siksi miehet luulee että kaikki naiset harrastaa seksiseikkailuja kun ne on sinkkunakin elämäänsä suht tyytyväisiä.
- totuus.asiasta
mieshänseon kirjoitti:
Eiköhän se mene näin ennemminkin miehillä. Mitä useammin ja useamman kanssa niin sitä isommat meriitit kaveriporukassa. Naiset ei tartte seksiä niin usein kuin miehet siksi miehet luulee että kaikki naiset harrastaa seksiseikkailuja kun ne on sinkkunakin elämäänsä suht tyytyväisiä.
Vain komeilla miehillä noin. Komeat miehet pyörittelee naisista lutkia panoringeissään ja tarjontaa piisaa, kun miehen naama on kohdillaan.
- nähtyonmonesti
totuus.asiasta kirjoitti:
Vain komeilla miehillä noin. Komeat miehet pyörittelee naisista lutkia panoringeissään ja tarjontaa piisaa, kun miehen naama on kohdillaan.
Status tai resurssi miehet pyörittävät ihan samalla tavalla.
- jaaisurillejämät
Harrastuksia = kullikarusellissä pyöriminen.
- muttakunkaikkinaiset
Sanoisin että naisilla ei ole mielessä muu kuin mulkku ja sen saanti. Vai miksi naiset ei pysty olemaan yksin vaan heti kun edellinen suhde loppuu on kiire toiseen. Jos naisia ei kiehtoisi seksi niin pystyisivät olemaan yksinkin. Ja en kaipaa tähän sitä yhtä seuraavaa ruikuttajaa joka tulee ilmoittamaan "minä olen yksin ja olen pystynyt olemaan jo kuukauden yksin=kaikki naiset pystyy"
- ihmehiipparia
Millaisia naisia oikein tapaat vai kiinnitätkö vain näihin riippujiin huomiosi? Mä tunnen monia melkein ikisinkkunaisia jotka olisivat mieluummin suhteessa mutta voivat elää ihan tyydyttävää elämää ilmankin kumppania. Myös seksin suhteen.
No tään palstan vinkujamiehet on todella tylsiä.
Onneks on irl on olemassa tavallisia äijiä, joilla on harrastuksia ja tekemistä muutakin kuin marista naisten saannin vaikeudesta.
Sieltä ne löytyy pelaamasta säbää, sormet ja naama mustana autotallista, kalastushommista, rallipoluilta, polttopuumetsästä, kotikokkauksiltaan...
Niiltä kun kysyt mikä on ätmi, niin ilme on huikea! Mikä!Toisaalta naiset odottaa maailmalta jotain ihmettä. Tulis se joku upea mies ja tois glorian elämään.
Nyt Suomessa teille on annettu aika pitkälti avaimet käteen, että "tuossa...ota ja rakenna elämäsi".
Täälläkin löytyy 'ikisinkkunaisia' mitkä tulee kuitenkin sanomaan miehille, että ei tarvitse miestä. Ja kiukuttelee kiukuttelevalle miehelle. Miksi? Eikös pitäisi olla se oma ihana elämä, mihin miestä ei tarvitse?
Minä väitän, että ei ole kotelo kohillaan. Ja sitä ei urhot pysty laittamaan kasaan. Se on laitettava itse.- Tarkennus
Niiltä kun kysyt mikä on ätmi, niin ilme on huikea! Mikä!
Ätmi(atm) on alemman tason mies.
Kysy Dissident alemman tason miehestä. Löytyykö sellaista kaveripiiristä? Tarkennus kirjoitti:
Niiltä kun kysyt mikä on ätmi, niin ilme on huikea! Mikä!
Ätmi(atm) on alemman tason mies.
Kysy Dissident alemman tason miehestä. Löytyykö sellaista kaveripiiristä?Minä tiedän mistä on kyse...
Ja niitä löytyy...parisuhteestakin. Niitä jotka katsovat toisia ylöspäin. Ja suotta. Ihan huikeita ihmisiä. Ja olen ystävä, kaveri...
- Kiltti-ja-kunnollinen
En ole ikinä naisilta pillua yrittänyt saada. Naiset kuitenkin antaa pillua aina niille komeille jännämiehille naisen aloitteesta.
- Ruokailevaohikulkija
Ei ole mielessä, enkä vonkaa. Enkä edes pystyisi kun ei jöpötä. Mukava seuramies olen kuitenkin, tosin en mikään naistenmiehen näköinen vaan arpinaamainen koviakokenut jäpikkä. Raitis kuitenkin, sekä viinasta, että tupakasta. Eipä tämmöinen naisille tunnu kelpaavan.
- Pikku.pylly
Arpi naamassa
Kalu pitää seistä eikä olla mikää läysä
Mie olin yhen kova kalusen kanssa millä oli arpi!!! Oli tosi kiva ja hellä.!!! - Hhgfff
Pikku.pylly kirjoitti:
Arpi naamassa
Kalu pitää seistä eikä olla mikää läysä
Mie olin yhen kova kalusen kanssa millä oli arpi!!! Oli tosi kiva ja hellä.!!!Ai arpi
- adascasdascasc
Moniko tuntee naisen jolla on mielenkiintoisia harrastuksia? Matkailua ei lasketa, jollei sitä sitten tosissaan tee sillä tavalla ja aktiivisuudella että sitä voi sanoa harrastuksesksi.
- kaikysyäsaa
Mitä pillu maksaa?
Meitä, joille seksi ei ole ykkös asia, et varmaan edes pidä miehinä.
- Pillujen--asiantuntija
Jollei jännämiehet ahdistelisi naisia niin naisten itsemurhatilasto olisi 400 % korkeampi.
- Yksinäinen-ätmi
Naiset ne vasta tylsiä on. Naisilla on kännykkä kädessä koko ajan eikä e edes huomaa miehiä. Jos mies haluaa viedä naisen elokuviin niin ei kelpaa, jos mies haluaa viedä naisen ravintolaan syömään hienosti niin se on liian romanttista. Jos mies ostaa kukkia niin siitäkin nainen suivaantuu. Jos mies haluaa viedä naisen konserrti tapahtumaan niin se ei kiinnosta koska ei nainen kuuntele sitä bändiä. Naiset vaa makaa sohvalla ja katsovat kännykkäänsä 5 tutnia illassa.
- Kaikysyäsaa
Mitä se pillu maksaa?
- Totuus-
Onah teille naisille paljonkin jännämiehiä tarjolla. Jännämies ei ole tylsä kuten me kunnolliset miehet.
- vodosvoosdvmo
Siis miehet ottavat naiselta seksiä koska yleensä heiltä ei muutakaan mielenkiintoista löydy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1275211Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072012- 1381423
- 1061272
- 951242
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871101Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271039- 471032
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861