Juokaa viinaa miehet!

Viinamies

Jos en itse joisi, en olisi koskaan saanut yhtään pillua muuten.

17

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpöhöööö

Ja minä oon saanu pillua ekan kerran selvinpäin olevalta naiselta. Olin itsekin selvinpäin. No okei join yhden kaljan ja tavattiin alunperin baarissa. Humalassa molemmat :D ois halunnu naida heti ku päästiin kämpille,mut kieltäydyin. Sit viikon päästä annoin yhden kaljan jälkeen :)
      Enimmäkseen oon nainu treffikumppaneita ton jälkeen et molemmat selvinpäin. Kännipanot harvassa ollu.. ja lapsiakin siunaantunut.
      Tiän paljon miehiä jotka dokaa paljon usein ja silti mitää ei tapahdu. Et ei se viina tee ihmeitä :D

• Jauhatpaskaa

Niin mutta tapasitte alunperin baarissa alkoholin merkeissä.
        Mikä saivartelija sä olet?

• ykspillu

En siedä humalaisia miehiä.

• Tummelisetä

Et ole ees nainen, vaan mies.

• ykspillu
        Tummelisetä kirjoitti:

Et ole ees nainen, vaan mies.

Miten niin täti on sitä mieltä?

• tdyyyita

En minäkään olisi koskaan saanut pillua, jos en olisi juonut viinaa. Toki olen pannut selvinpäin, mutta naisten kanssa, joihin en olisi törmännyt, jos en olisi ollut baarissa juomassa viinaa.

No nyt suomalaiset naiset ei enää niin jaksa kiinnostaa, kun oman ikääntymisen myötä saisi enää sellaisia yli 40-vuotiaita. Joten yhtä hyvin voi lopettaa viinanjuonninkin, mikä olisi kaikin puolin hyvin järkevää.

• myynninedistämistäkö

Moi panimoyrittäjä!

• En ole koskaan ollut läheisessä kontaktissa naisen kanssa selvinpäin.

• joooojooo

Tapasin absolutistinaisen, jonka kanssa sain lapsen. Eipä ollut eikä ole alkoholi kuviossa missään vaiheessa hänen kanssa toimiessa :D netin kautta tavattu. Selvinpäin aina!
      Käytän kyllä. Mutta en hänen seurassa etenkään Et se siitä viinateoriasta.
      Vai vaikuttaako se käyttö nyt jotenkin "taustalla"?! :D

• Tvalpinkarpaasit

Suumi suureksi ja viina vappaaksi!

• ghkgh

Viina sopii amiksille ja muille junteille.

• ex-raitis3

Raitis mies ei naista saa.

• Viinamies-

En varmaan olisi saanut minäkään pillua koskaa ellen olisi 14 vuotiaana aloittanut viinan juonnin. Silloin sain kaverilta ekan kerran jotain vodkaa ja siitä se lähti. Suosio naisissa oli aina hyvä kun tytötkin halusi olutta ja kaverini pasi oli täysi-ikäinen joka haki minulle aina olutta. Usein oltiin pasin luona ja siellä oli myös kaverini karoliinan kaveri johanna jolta sain ekan kerran pillua. Sen kanssa seurustelin kolme vuotta. Alkoholia juomalla tulee sosiaaliseksi ja siksi naisetkin sellaisten ihmisten luokse tulee. Tarjotkaa naisille viinaa siis niin ne tykkää teistä.

• ex-raitis3

Sitten kun ryypätessä on tavannut naisen ja perustanut perheen voi raitistua. Jos sensijaan yrittää olla raitis jo nuorena jää yksinäiseksi ja perheettömäksi mieheksi.

Pitää vain pakottaa itsensä ryyppäämään vaikka inhoaisikin oikeasti hommaa.

• semottiiiiisis

Joillekin toimii, jos viina tekee sillai kivasti sosiaaliseksi. Osalla ei toimi mikään.

• enoleraitis

Alkoholi on tie naisen sydämmeen tai ainakin pöksyihin. Olen niin monta kertaa saanut naista alkoholin takia että en osaa laskea niin moneen.

• Viinamies-

Kävin viinaostoksilla. Ostin viinejä 6 pottuu koska naisia tulee kylään, olutta ja siideriä ostin myös runsaasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      127
      5211
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2012
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      138
      1423
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      106
      1272
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      95
      1242
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1101
    7. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      1039
    8. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      47
      1032
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1010
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe