Luottamushenkilöt ja viranhaltijat sähisöö

Taseessa

On se kumma juttu, kun kunnassa on kaksi henkilöä, ketkä ymmärtävät kunnan taseesta, mitä mikäkin rivi tarkoittaa ja sen perusteella tuovat tärkeitä asioita esille. Ja sitten tällä perusteella aletaa ajojahtia järjestelemään.?&%# Voimia Petterille ja Ilkalle.
-Kattokaa ny sitä valtuustovideota ja päätelkää ketä kannattaa kannattaa.

14

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäisin

aloittajan listaan vielä Markku Nurmen, jolla on omat järkevät mielipiteet.

• Punakuonoko

Vai että Petteri tietää. Vuosien ajan Petterin tuntien epäilen tätä. Varsinainen vastarannankiiski !

• Taseessa

Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!

• Hyväpetteri
        Taseessa kirjoitti:

Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!

Samaa mieltä! Ei tuolta oikein löydy montaa, jolla on tarpeeksi munaa ja rohkeutta sanua totuuksis ja kertoa faktoja noille lurpsistelijoille!

• Tyhymiäkö
        Taseessa kirjoitti:

Jooo, muut ei osaa/uskalla sanua useen mittää..

• Taitaa valtuutetut vaan höpöttää joutavia.

• hoikkalan_päät

hoikkalan päät valtuustoon!!!!

• kansanedustajaitälänsi

Taidettiin saada tänään myös uusi nimi näihin kiusaajiin. Oikein valtakunnan tasolla puuttuu henkilökohtaisuuksiin, joten varmaan tehnyt sitä myös täällä.

• Toiminnanrahoittaja

Tämä kaksikko on asioista perillä ja tietävät asioiden päälle. Ja sehän ei sovi kaupungintalon porukalle. Eli ajojahti ja vaiennusprojekti pystyyn. Jaksamista Ilkalle ja Petterille taistelussanne epäkohtia vastaan.

• HetiToimeksi

Juurikin näin, suojatyöpaikat ja -luottamushenkilöpaikat pois. Osaavat toimijat puikkoihin.

• Nappokömö

Kauhajoella näytään hyysäävän noita muutamaa häirikköä.Jos vielä häiriköintiä tapahtuu,niin nimi lehteen.Valtuuston puheenjohtajalla nyt aika pitää asiasta puhuttelu luottamushenkilöille.

• Eturivistä

Nappokömö tuntuu olevan varsinainen asiantuntija. Ei hermo kestä nukkua eres jouluaattona?

• Itteri ja Pelkka eiku Petteri ja Ilkka. Vähän vaikeita tapauksia ...
      Jossain on menny vinohon herrojen kohoralla.

• Kyrsäjoose

Kebulaiset pettää aina. Miettikää nyt kuka pyysi kotiinsa ja notta rajat on auki. Eikä perkele päästänytkään asumaan kotiinsa....Saatana...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8226
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6352
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6233
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2922
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe