On se kumma juttu, kun kunnassa on kaksi henkilöä, ketkä ymmärtävät kunnan taseesta, mitä mikäkin rivi tarkoittaa ja sen perusteella tuovat tärkeitä asioita esille. Ja sitten tällä perusteella aletaa ajojahtia järjestelemään.?&%# Voimia Petterille ja Ilkalle.
-Kattokaa ny sitä valtuustovideota ja päätelkää ketä kannattaa kannattaa.
Luottamushenkilöt ja viranhaltijat sähisöö
14
237
Vastaukset
- Lisäisin
aloittajan listaan vielä Markku Nurmen, jolla on omat järkevät mielipiteet.
- Punakuonoko
Vai että Petteri tietää. Vuosien ajan Petterin tuntien epäilen tätä. Varsinainen vastarannankiiski !
- Taseessa
Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!
- Hyväpetteri
Taseessa kirjoitti:
Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!
Samaa mieltä! Ei tuolta oikein löydy montaa, jolla on tarpeeksi munaa ja rohkeutta sanua totuuksis ja kertoa faktoja noille lurpsistelijoille!
- Tyhymiäkö
Taseessa kirjoitti:
Jooo, muut ei osaa/uskalla sanua useen mittää..
Taitaa valtuutetut vaan höpöttää joutavia.
- hoikkalan_päät
hoikkalan päät valtuustoon!!!!
- kansanedustajaitälänsi
Taidettiin saada tänään myös uusi nimi näihin kiusaajiin. Oikein valtakunnan tasolla puuttuu henkilökohtaisuuksiin, joten varmaan tehnyt sitä myös täällä.
- Toiminnanrahoittaja
Tämä kaksikko on asioista perillä ja tietävät asioiden päälle. Ja sehän ei sovi kaupungintalon porukalle. Eli ajojahti ja vaiennusprojekti pystyyn. Jaksamista Ilkalle ja Petterille taistelussanne epäkohtia vastaan.
- HetiToimeksi
Juurikin näin, suojatyöpaikat ja -luottamushenkilöpaikat pois. Osaavat toimijat puikkoihin.
- Nappokömö
Kauhajoella näytään hyysäävän noita muutamaa häirikköä.Jos vielä häiriköintiä tapahtuu,niin nimi lehteen.Valtuuston puheenjohtajalla nyt aika pitää asiasta puhuttelu luottamushenkilöille.
- Eturivistä
Nappokömö tuntuu olevan varsinainen asiantuntija. Ei hermo kestä nukkua eres jouluaattona?
Itteri ja Pelkka eiku Petteri ja Ilkka. Vähän vaikeita tapauksia ...
Jossain on menny vinohon herrojen kohoralla.- Kyrsäjoose
Kebulaiset pettää aina. Miettikää nyt kuka pyysi kotiinsa ja notta rajat on auki. Eikä perkele päästänytkään asumaan kotiinsa....Saatana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877763Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424698Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414311Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442516Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.921351Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress391158- 321148
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391120Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661050Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?621028