Luottamushenkilöt ja viranhaltijat sähisöö

Taseessa

On se kumma juttu, kun kunnassa on kaksi henkilöä, ketkä ymmärtävät kunnan taseesta, mitä mikäkin rivi tarkoittaa ja sen perusteella tuovat tärkeitä asioita esille. Ja sitten tällä perusteella aletaa ajojahtia järjestelemään.?&%# Voimia Petterille ja Ilkalle.
-Kattokaa ny sitä valtuustovideota ja päätelkää ketä kannattaa kannattaa.

14

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäisin

      aloittajan listaan vielä Markku Nurmen, jolla on omat järkevät mielipiteet.

    • Punakuonoko

      Vai että Petteri tietää. Vuosien ajan Petterin tuntien epäilen tätä. Varsinainen vastarannankiiski !

      • Taseessa

        Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!


      • Hyväpetteri
        Taseessa kirjoitti:

        Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!

        Samaa mieltä! Ei tuolta oikein löydy montaa, jolla on tarpeeksi munaa ja rohkeutta sanua totuuksis ja kertoa faktoja noille lurpsistelijoille!


      • Tyhymiäkö
        Taseessa kirjoitti:

        Petterin tuntien, hän osaa kyseinalaistaa asioita ja perustella kyseinalaistamisensa. Siis, hän on ottanut asioista selvää! Muut politikot keskustelee tunteella ja "mitähän mun pitääs tästä asiasta sanua" , malilla. Jaksua Petterille, pidä meidät tietoisina asioista ja säästä taas veronmaksajien rahoja. -Ei seiniä, tarkoituksenmukaista toimintaa!

        Jooo, muut ei osaa/uskalla sanua useen mittää..


    • Taitaa valtuutetut vaan höpöttää joutavia.

      • hoikkalan_päät

        hoikkalan päät valtuustoon!!!!


    • kansanedustajaitälänsi

      Taidettiin saada tänään myös uusi nimi näihin kiusaajiin. Oikein valtakunnan tasolla puuttuu henkilökohtaisuuksiin, joten varmaan tehnyt sitä myös täällä.

    • Toiminnanrahoittaja

      Tämä kaksikko on asioista perillä ja tietävät asioiden päälle. Ja sehän ei sovi kaupungintalon porukalle. Eli ajojahti ja vaiennusprojekti pystyyn. Jaksamista Ilkalle ja Petterille taistelussanne epäkohtia vastaan.

      • HetiToimeksi

        Juurikin näin, suojatyöpaikat ja -luottamushenkilöpaikat pois. Osaavat toimijat puikkoihin.


    • Nappokömö

      Kauhajoella näytään hyysäävän noita muutamaa häirikköä.Jos vielä häiriköintiä tapahtuu,niin nimi lehteen.Valtuuston puheenjohtajalla nyt aika pitää asiasta puhuttelu luottamushenkilöille.

      • Eturivistä

        Nappokömö tuntuu olevan varsinainen asiantuntija. Ei hermo kestä nukkua eres jouluaattona?


    • Itteri ja Pelkka eiku Petteri ja Ilkka. Vähän vaikeita tapauksia ...
      Jossain on menny vinohon herrojen kohoralla.

    • Kyrsäjoose

      Kebulaiset pettää aina. Miettikää nyt kuka pyysi kotiinsa ja notta rajat on auki. Eikä perkele päästänytkään asumaan kotiinsa....Saatana...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe